Hyvä seksielämä on kauniille ja hoikille naisille
Raskausarpia maha täynnä, rinnat roikkuu, ikää 35. Tämä oli varmaan tässä. Omalla miehellä ei seiso mun kanssa, minulla itsetunto nollassa.
Tosi kiva.
Kommentit (5)
Kannattaa ottaa ilo irti nuoruudesta, jos pystyy. Miksi nuoret ja kauniit naiset on kuitenkin aivan älyttömän kriittisiä ja neuroottisia itseään kohtaan? Just sillon kun sitä ulkonäkö olisi, niin jarrut päälle koska epävarmuus.
Eipä minuakaan ole kukaan mies ikinä halunnut. Ei silloin kun painoin 70kg eikä nykyään kun painan 50kg. Naama ihan normaali, meikattuna jopa nätti.
-ikisinkku n30
Noh. Eipä se sen helpompaa ole miehelle jolla on raskausarpia. Olen laihtunut aika reilusti ja manboobsitkin roikkuu. Näin muutenkin kroppa aika "mielenkiintoisen" näkönen kun ylimääräistä ihoa laihtumisen jäljiltä.
Seksielämäkin niin hyvä että en ole vielä lähemmäksi kolmekymppisenä päässyt kokemaan.
Että joo, voidaan surkutella täässä ketjussa yhdessä kohtaloamme.
-m
Höh, ja te luulette että haluttavuus on ulkonäöstä kiinni. Olette kaupallisen propagandan uhreja.
Minulla on myös raskausarpia ja rinnat roikkuu, ja olen vasta 23-vuotias. No, enpä ole muutenkaan kaunis niin ei se nuori ikäkään auta. Ylipainoa on reilusti, ja siitä yritän hankkiutua eroon mutta miltähän kroppani mahtaa näyttää laihdustusoperaation jälkeen? En minua ole kukaan mies halunnut hoikkanakaan, olen ihan turha.