Naapurissa asuu nuori ja hoikka nainen, joka raahaa kotiinsa sapuskaa liioittelematta 3-4 ihmisen edestä
Käy kaupassa suunnilleen joka toinen päivä, ja aina on iso kassillinen tai pari ostoksia. Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän. Aina tuntuu olevan kotona, kauppareissut poislukien, enkä muista siellä juurikaan vieraita käyneen. Joo, olen ehkä vähän kyylännyt tässä joutessani, mutta onhan tuo nyt aika outoa käytöstä nuorelta naiselta. Kauheat määrät ruokaa, mutta silti hoikka tyttö, vaikka ei käy missään edes urheilemassa. Mikäköhän juttu tuossa on taustalla? Olen vähän huolestunut.
Kommentit (90)
Miten kateellisia ylipainoiset voi olla??? Voi jösses, kaikilla normaalipainoisilla on bulimia 😂 😂 Itsehän te väitätte aina ettei lihavuus johdu ruuasta vaan geeneistä ja aineenvaihdunnasta ja vaikka mistä. Mites se nyt näin pyörähti ettei laiha voi olla jos syö joskus sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilla Olle kirjoitti:
Toisilla on hämmästyttävän vilkas aineenvaihdunta. Olen työpaikalla huomannut miten langanlaiha tuntemani nuorehko nainen syö 2 x enemmän lounaalla samaa ruokaa kuin mä itse. Oma paino on 100 kg, naisella varmaan 55 kg.
Niin ja sä varmaan syöt uudelleen sitten 8h päästä jolloin aineenvaihdunta on jo pitkään ollu säästöliekillä. Mitä useemmin syöt sitä vilkkaampana se aineenvaihdunta ruksuttaa, aineenvaihduntahan kuitenki 90% meidän kalorin kulutuksesta tuottaa.
Useammin syöminen ei vaikuta aineenvaihdunnan vilkkauteen ollenkaan. Kokonaiskalorimäärä ja liikunta vaikuttavat. Ja mitään säästöliekkiä ei todellakaan tule kahdeksassa tunnissa. Herranjumala ei ruoka ole vielä tuossa ajassa edes imeytynyt kehoon kokonaan.
En ota kantaa muuhun kuin että jos syön jotain kuitupitoista klo 24.00, niin toisinaan se kyllä on tullut pöntöstä ulos jo aamukahdeksaan mennessä. Joistain ruoista huomaa, milloin ne tulevat ulos. Ja jos niitä ei ole pitkään aikaan muuten syönyt, pystyy laskemaan ruoan kulkuajan suusta pönttöön.
No keskimäärin noin ei kuitenkaan ole.
http://www.vivo.colostate.edu/hbooks/pathphys/digestion/basics/transit…
Ei olekaan, tiedän sen. Mutta tuo ap:n esimerkkihenkilö saattaa olla tällainen kuin minä.
Mistä johtuu aggressiivinen suhtautuminen ap:tä kohtaan? Heti ulistaan kyttäilystä jne.
Se on kuulkaas niin että maailmassa olisi moni sieppausdraama tms. päättynyt aiemmin tai onnellisesti, jos naapurilla olisi ollut kykyä aivotoimintaan ja huomioimaan juuri tällaisia tavallisesta poikkeavia pikku seikkoja, mitä saattaa paljastaa yllättävän paljon!
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki ns. "läpipaskot", oletteko koskaan tulleet tarkistaneeksi ettei teillä ole matoja?
No mitenkä se pitäisi tarkastaa? Kai niistä jotain viitteitä olisi tullut elämän aikana? Itse yritän vain huolehtia siitä, että paino ei laskisi. Olen koko ikäni roikkunut alipainon ja normaalipainon rajalla. Joskus joltain työterveyslääkäriltä kysyin, onko se ihan normaalia kakata tyyliin 5 kertaa päivässä. Niin antoi vain reseptin joihinkin rakeisiin, ei ollut huolestunut. En kokeillut koskaan niitä rakeita, koska ne maksoivat eivätkä olleet välttämättömiä.
Höh et voi tietää mitkä kuntovälineet häneltä löytyy kotoa. Sipsi pussit yms. Palataan usein kassin päälle ettei mene rikki eli et nää kassin pohjaan mitä on ostanut. Jos juo esim. Paljon maitoa ei montaa kassiin mahdu. Yms. Et voi tietää toisen elämästä.
Nuorella naisella voi myös olla poikaystävä joka ei asu hänen luonaan, mutta viettää aikaa siellä, millä voi selittää ruoan määrän. Lisäksi en voi mitenkään uskoa että tiedät kaikki naapurisi menot joten ihan hyvin voi urheilla sinun tietämättäsi. Samoin hänellä voi myös olla lemmikejä sinun tietämättäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän.
Siis oikeestiko kyyläät toisten roskapusseja? Et kai pengo roskiksia?
Kyllä ne roskat tulee ihan puoliväkisin nähtyä, kun hän säilyttää roskapusseja usein ovensa ulkopuolella ennen kuin vie roskikseen. En siis pengo roskalaatikoita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän.
Kyllä ne roskat tulee ihan puoliväkisin nähtyä, kun hän säilyttää roskapusseja usein ovensa ulkopuolella ennen kuin vie roskikseen. En siis pengo roskalaatikoita.
Ap
Mä ainakin sidon roskapussit kiinni niillä sangoilla :0 Taidat sittenkin vähän tonkia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä ainakin sidon roskapussit kiinni niillä sangoilla :0 Taidat sittenkin vähän tonkia 😂
Ei tarvitse tonkia, kun pussista näkyy selvästi läpi (ei ole kaupan ostoskassi, vaan sellainen ohut roskapussi). Tänään taas oli roskapussi ovensa edessä, kun tulin kotiin. Ja ihan täynnä ruokatarvikkeiden kääreitä, ei mitään grillihiiliä ja kissanhiekkaa. Taffelin sipsipussi ja Missä X -pussi mm.
Ap
Älkää jaksako jauhaa tätä. Se mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella. Ihmiset on erilaisia.
Mä herään 6.30, lähden töihin, syön ekaa kertaa n. klo 12 ja syön joko jonkun pullan tai jossain hesessä. Kotona syön n. Klo 16-17 _paljon_ ja mitä haluan. Illalla nälkä yllättää vielä 22.00-23.00 ja saatan vetää vaikka neljä paahtoleipää, joissa runsaasti voita, juustoa, leikkelettä ja kurkkua. Juon colaa (ei light) n. 3 litraa/viikko ja tulee vedettyä sipsiä, roskaruokaa tai muita herkkuja useita kertoja päivässä. Kaikesta tästä huolimatta olen hoikka, vaikka näin olen vetänyt jo kymmenen vuotta ja ikääkin on melkeen 35v.