Naapurissa asuu nuori ja hoikka nainen, joka raahaa kotiinsa sapuskaa liioittelematta 3-4 ihmisen edestä
Käy kaupassa suunnilleen joka toinen päivä, ja aina on iso kassillinen tai pari ostoksia. Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän. Aina tuntuu olevan kotona, kauppareissut poislukien, enkä muista siellä juurikaan vieraita käyneen. Joo, olen ehkä vähän kyylännyt tässä joutessani, mutta onhan tuo nyt aika outoa käytöstä nuorelta naiselta. Kauheat määrät ruokaa, mutta silti hoikka tyttö, vaikka ei käy missään edes urheilemassa. Mikäköhän juttu tuossa on taustalla? Olen vähän huolestunut.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Lilla Olle kirjoitti:
Toisilla on hämmästyttävän vilkas aineenvaihdunta. Olen työpaikalla huomannut miten langanlaiha tuntemani nuorehko nainen syö 2 x enemmän lounaalla samaa ruokaa kuin mä itse. Oma paino on 100 kg, naisella varmaan 55 kg.
Niin ja sä varmaan syöt uudelleen sitten 8h päästä jolloin aineenvaihdunta on jo pitkään ollu säästöliekillä. Mitä useemmin syöt sitä vilkkaampana se aineenvaihdunta ruksuttaa, aineenvaihduntahan kuitenki 90% meidän kalorin kulutuksesta tuottaa.
Useammin syöminen ei vaikuta aineenvaihdunnan vilkkauteen ollenkaan. Kokonaiskalorimäärä ja liikunta vaikuttavat. Ja mitään säästöliekkiä ei todellakaan tule kahdeksassa tunnissa. Herranjumala ei ruoka ole vielä tuossa ajassa edes imeytynyt kehoon kokonaan.
Pitää selkeästi seksiorjanaan jotain teinipoikaa.
Lopeta nyt hyvä naapuri tuo touhu niin ei tarvitse poliisille mennä. Olen kyllä huomannut että olet kateellinen painostani. Ihan perustietoa on se miten normaalipainossa pysytään, vaikka välillä herkutellaan. Hae apua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Bulimikko. Kaikki menee vessanpöntöstä alas verisen oksennuksen muodossa.
Taloyhtiöllä voi olla tiedossa putkiremontti, jos hapan oksennus pistää putket paskaksi.
Ilmeisesti kyttäät myös ovisilmästä kerta seinänaapurina tyttö on :D Varo ettei silmämunas pullahda paikaltaan kun yrität mulkoilla mitä siellä kassissa on ::D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilla Olle kirjoitti:
Toisilla on hämmästyttävän vilkas aineenvaihdunta. Olen työpaikalla huomannut miten langanlaiha tuntemani nuorehko nainen syö 2 x enemmän lounaalla samaa ruokaa kuin mä itse. Oma paino on 100 kg, naisella varmaan 55 kg.
Niin ja sä varmaan syöt uudelleen sitten 8h päästä jolloin aineenvaihdunta on jo pitkään ollu säästöliekillä. Mitä useemmin syöt sitä vilkkaampana se aineenvaihdunta ruksuttaa, aineenvaihduntahan kuitenki 90% meidän kalorin kulutuksesta tuottaa.
Useammin syöminen ei vaikuta aineenvaihdunnan vilkkauteen ollenkaan. Kokonaiskalorimäärä ja liikunta vaikuttavat. Ja mitään säästöliekkiä ei todellakaan tule kahdeksassa tunnissa. Herranjumala ei ruoka ole vielä tuossa ajassa edes imeytynyt kehoon kokonaan.
En ota kantaa muuhun kuin että jos syön jotain kuitupitoista klo 24.00, niin toisinaan se kyllä on tullut pöntöstä ulos jo aamukahdeksaan mennessä. Joistain ruoista huomaa, milloin ne tulevat ulos. Ja jos niitä ei ole pitkään aikaan muuten syönyt, pystyy laskemaan ruoan kulkuajan suusta pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilla Olle kirjoitti:
En ota kantaa muuhun kuin että jos syön jotain kuitupitoista klo 24.00, niin toisinaan se kyllä on tullut pöntöstä ulos jo aamukahdeksaan mennessä. Joistain ruoista huomaa, milloin ne tulevat ulos. Ja jos niitä ei ole pitkään aikaan muuten syönyt, pystyy laskemaan ruoan kulkuajan suusta pönttöön.
No keskimäärin noin ei kuitenkaan ole.
http://www.vivo.colostate.edu/hbooks/pathphys/digestion/basics/transit…
Vierailija kirjoitti:
Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän.
Siis oikeestiko kyyläät toisten roskapusseja? Et kai pengo roskiksia?
Jos pastaa, jäätelöä ja paahtoleipää eli helposti oksennettavaa..
Vierailija kirjoitti:
Jos pastaa, jäätelöä ja paahtoleipää eli helposti oksennettavaa..
Just joo. Itse syön noita mutta en todellakaan oksenna pois. Niiden myynti olisi kielletty jos kaikki niitä syövät oksentaisi ne pois. Taas kakarat palstalla.
Minä olen langanlaiha ja syön yhtä paljon kuin koko muu perhe yhteensä. Et sellasta.
sairastan bulimiaa ja tunnistan oman käytökseni tekstistä. kiva nyt alkaa vainoharhaiseksi että naapurin Terttu käy aamuneljältä kirjaamassa ylös mitä kaikkea edellisenä yönä rystyset verillä, naama punaisena ja kyyneleet silmissä ähelsin pönttöön. Ihan kuin syömishäiriöiset eivät jo tarpeeksi kärsisi ja tuntisi syyllisyyttä sekä häpeää, vaan että sitten tarvitaan vielä sinunlaisiasi piruja jotka eivät tiedä mitään mielenterveysongelmien vakavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, mä kävin just kaupassa ja ostin paistopisteestä patongin ja lisäksi sipsiä ja colaa. Aion myös tilata pitsaa. Lounaaksi vedin pekonipastaa. Taidan juoda myös pari siideriä loman kunniaksi.
Hoikka olen, vaikka syön ihan mitä mieli tekee.Kaikki me täällä palstalla ollaan hoikkia ja kauniita. *röyh*
Oot ihan syystäkin kateellinen, etkä todellakaan ole ainoa! :P
Kuulostaa minulta. Valitettavasti sairastan bulimiaa. Ostan kaupasta herkkuja, syön, oksennan ja vedän vessasta alas. Sairasta ja kuulostaa järkyttävän typerältä. Olen yrittänyt parantua, mutta retkahdan aina. Toivottavasti saan joskus vielä olla terve.
Voisin hyvin olla minä. Välillä on jäätäviä mättöpäiviä ja jos tekee mieli jotain lisää niin käyn sen ostamassa vielä erikseen. Käyn töissä sellaisiin aikoihin, jolloin olet todennäköisesti nukkumassa ja treenit samaan aikaan. Ja siellä kasseissa on aika paljon sitä terveellistäkin ruokaa, mutta ne sipsipussit ym. nyt on vain helpointa laittaa päällimmäisiksi.
Oikeastihan liioittelet tuota ruoan määrää ja kyyläät ihan turhia. Ei kuulu sulle mitä syö, milloin syö ja paljon syö. Vaikka olisikin sairas niin ei ole silti sun asia. En mäkään sua katso pahalla vaikka jatkuvasti makaat kotona kyyläämässä ihmisiä
Te kaikki ns. "läpipaskot", oletteko koskaan tulleet tarkistaneeksi ettei teillä ole matoja?
Lilla Olle kirjoitti:
Haha no ei selity aineenvaihdunnalla😄
Lounaalla nimenomaan pitää tankata isosti, jos haluaa pysyä laihana. Illalla ei ole mässättyä ollenkaan. Suosittelen sinullekin ja meille kaikille!
Lilla Olle kirjoitti:
Voi myös olla, että se lounasruoka on sen naisen ainoa kunnon ateria, tai että hän liikkuu merkittävästi sinua enemmän.
Sinullekin voisi tehdä hyvää syödä kunnolla lounaalla, koska usein liian kevyt lounas johtaa hallitsemattomaan iltasyömiseen, ja silloin sitä vedetäänkin sitten kaloreita kolminkertaisesti oman tarpeen yli.
Minulla oli aikoinaan kämppis joka oli todella hyvin hoikka, söi paljon enemmän kuin minä. Leivälle laittoi aina paksun kerroksen margariinia ja muita päällysteitä, söi majoneesia, sitä täysversiota, paljon makeaa ja rasvaista, mistään ei syönyt kevyt versioita. Hänellä ei ollut bulimiaa, olisin kuullut oksentelun. Asunto oli sen verran pieni ja äänieristys ei ollut parhaimpia että melkein kaikki kuului. Hän ei myöskään aluksi urheillut, aloitti myöhemmin tosin pari kertaa viikossa puntteilun. Lisäksi hän kävi monta kertaa viikossa baarissa ja joi paljon. Ihmettelin aina, mihin ne kalorit menivät.