Naapurissa asuu nuori ja hoikka nainen, joka raahaa kotiinsa sapuskaa liioittelematta 3-4 ihmisen edestä
Käy kaupassa suunnilleen joka toinen päivä, ja aina on iso kassillinen tai pari ostoksia. Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän. Aina tuntuu olevan kotona, kauppareissut poislukien, enkä muista siellä juurikaan vieraita käyneen. Joo, olen ehkä vähän kyylännyt tässä joutessani, mutta onhan tuo nyt aika outoa käytöstä nuorelta naiselta. Kauheat määrät ruokaa, mutta silti hoikka tyttö, vaikka ei käy missään edes urheilemassa. Mikäköhän juttu tuossa on taustalla? Olen vähän huolestunut.
Kommentit (90)
Jos sinä voit päätellä että tämä henkilö ei koskaan poistu kotoaan, tarkoittaa se ettet itsekään poistu kotoasi koska muutenhan et tietäisi hänen liikkeistään.
Täytyy myöntää, että minä ihmettelen naapureitani, jotka ei koskaan käy kaupassa tai joskus toinen lähtee kauppaan ja palaa muovipussin pohjalla muutama ruokatarvike, siis oikeasti pussissa on maksimissaan yksi leipäpaketti ja yksi maito. En käsitä, miten kolmen lapsen kanssa voi elää noin... Nainen on toki superlaiha ja miehen tiedän syövän joka päivä grillimättöä, mutta mitä ne lapset syö.
se voi olla toimiva aineenvaihdunta
Tällaisen aloituksen tehnyt ei taida olla vain huolissaan, vaan enemmänkin kateellinen.
Minäkin nuorempana olin hoikka, söin kaksi kertaa sen mitä vaikka miesystäväni. En paljon poistunut kotoa opintoaikoina, kun lähinnä tenttiin lukua oli. Ja urheilin kotona musiikin tahtiin. Kyllä osa ihmisistä voi oikeasti syödä melkein mitä vain ja kuinka paljon vain sen näkymättä kropassa ennen keski-ikää ja olematta syömishäiriöinen. Toisilla sitten voi olla myös imeytymishäiriötä kuten minulla oli.
Ootkos nähnyt, mitä sen kantamissa kasseissa oikein on? Siellä voi olla mukana kissanhiekkaa ja ruokaa kissalle. Ihme kyyliä taas liikkeellä. Kun oma elämä on tylsää, tällaiseen on liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä voit päätellä että tämä henkilö ei koskaan poistu kotoaan, tarkoittaa se ettet itsekään poistu kotoasi koska muutenhan et tietäisi hänen liikkeistään.
Teen vuorotöitä, joten yleensä meillä on joko mies tai minä kotona. Mieskään ei ole huomannut siellä vieraita käyneen, kun joskus siitä ollaan juteltu.
Ap
Bulimia. Millaiset hampaat naisella on? Entä posket, ovatko ne turvonneet, sellaiset "hamsterinposket"?
toisilla vain aineenvaihdunta toimii :D harmi jos olet myös itse kotona ja huomaat muiden olevan kotona keksi jotain tekemistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla minä. Bulimia on itsessään jo tarpeeksi paha ilman kyylääviä naapureitakin.
Komppaan.. tosin ainoa ero on että käyn joka päivä kaupassa, en joka toinen. Itseasiassa välillä todella mietin että joku voisi seurata tätä häpeämarssiani rappukäytävässä ovisilmästä ja nyt on hyvä tietää että sekin todella on mahdollista.
Herranjumala mikä kyylä. Mitä hittoa se sulle kuuluu? Lopeta se naapurin vainoaminen. Sairasta!
Kuulostaa vähän minulta😂 kerrotko paikkakunnan?
Itse ostan kerran 2vko välein ruokaa, määrä näyttää varmaan siltä kuin olisin kestitsemässä niin sanotusti pataljoonaa, mutta syy on se, että mä en tahdo käydä kaupassa jokaikinen päivä. Ahdistun kaupassa ryysiksen takia, se on oikeasti todella kuluttavaa epäsosiaaliselle misantroopille. Suuri osa menee pakkaseen.
Menee taas iloisesti sekaisin aineenvaihdunta (solutason tapahtuma) ja ruoansulatus suolenmutkassa.
Aineenvaihdunta voi olla henkilöillä yhtä nopea, mutta toinen on läpipasko rasvaripuloija ja käy pöntöllä 3 kertaa päivässä ja toinen pari kertaa viikossa.
Ap, sinä olet ahdistava kyylä. Lopeta se naapurin tytön kyttääminen äläkä enää käy läpi sen roskapusseja. Naapurin elämä ei kuulu sinulle. Piste.
Hei mitä hittoa.. Olen 172/50kg, luonnostaan hoikka ja vaikka söisin kolme täytekakkua päivässä niin tää paino ei tästä nouse. Syön ihan järjettömät määrät ruokaa ja herkkuja jokapäivä ja ei näy missään. Meille joillekkin tää on geneettistä ja ollaan kyllä saatu oma osamme siitä "vitunanorektikkooo" huutelusta joten jätä se naapuri rauhaan.
Haha! Ootkohan mun naapuri? ;D
Tiedoksi: mulla on neljä lasta eli joku herkku ei iso erä yhdelle ole.
Liikunkin, mutta kotona.
Enkä ole enää tyttö, vaikka minulta tuossa jokunen päivä sitten paperit kysyttiinkin kun ostin tupakkaa (siltä varalta, että lomallani päätänkin lähteä viihteelle. Käyn 1-2 kertaa vuodessa).
Meillä syödään myös tosi paljon hedelmiä ja vihanneksia/kasviksia. Teen smoothiet usein kaikille. Lapsille ostan jäätelöä ja teen herkkuja siihen "pirtelönä". Limsaa ostan sokerittomana kerran viikossa.
Meillä asuu 1-tyypin diabeetikoita myös ja siksi oltava sokerimehua, siripiriä tmv aina kaapissa.
Paljoa en kotoa poistu kun olen niin sairas. Liikuntarajoitteinen, vaikka se ei ulospäin näy yleensä tietämättömälle. Odotan leikkauksiin pääsyä. En vaan pysty kävelemään tai en voi kivulta olla. Siksi myös harrastan liikkumiseni kotona, sen mitä voin.
Kovin mielelläni menisin ja tekisin enempikin. Ehkä leikkausten jälkeen.
Sitä tässä enempi mietin, että etkö sinä ap poistu koskaan kotoasi kun tuollaisia väitteitä esität? Kuuntelet ääniä ja kyttäät.
Jossain kohtaa on otteesi herpaantunut, sillä kyllä meillä vieraitakin on käynyt. :))
Koeta, hyvä alullepanija, tehostaa tarkkailuasi ja selvittää hieman yksityiskohtaisemmin naapurisi ostoskassien sisältöä ja elämäntapoja. Kirjoita vasta sitten lisää tälle palstalle kun tiedät tarkemmin kassien sisällöstä ja elämäntavoista.
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä hittoa.. Olen 172/50kg, luonnostaan hoikka ja vaikka söisin kolme täytekakkua päivässä niin tää paino ei tästä nouse. Syön ihan järjettömät määrät ruokaa ja herkkuja jokapäivä ja ei näy missään. Meille joillekkin tää on geneettistä ja ollaan kyllä saatu oma osamme siitä "vitunanorektikkooo" huutelusta joten jätä se naapuri rauhaan.
Sä et voi sanoa noin, koska sä et syö kolmea täytekakkua päivässä. Jos söisit, niin painosi nousisi takuuvarmasti.
Lilla Olle kirjoitti:
Toisilla on hämmästyttävän vilkas aineenvaihdunta. Olen työpaikalla huomannut miten langanlaiha tuntemani nuorehko nainen syö 2 x enemmän lounaalla samaa ruokaa kuin mä itse. Oma paino on 100 kg, naisella varmaan 55 kg.
Niin ja sä varmaan syöt uudelleen sitten 8h päästä jolloin aineenvaihdunta on jo pitkään ollu säästöliekillä. Mitä useemmin syöt sitä vilkkaampana se aineenvaihdunta ruksuttaa, aineenvaihduntahan kuitenki 90% meidän kalorin kulutuksesta tuottaa.
Jos sillä on kissa tai muu lemmikki, joka ei käy ulkoilemassa, jolle ostaa ruokaa.
Tai jos tekee esim. täytekakkuja tilauksesta.