Naapurissa asuu nuori ja hoikka nainen, joka raahaa kotiinsa sapuskaa liioittelematta 3-4 ihmisen edestä
Käy kaupassa suunnilleen joka toinen päivä, ja aina on iso kassillinen tai pari ostoksia. Ja sen verran mitä olen sattunut ostoskasseista ja roskapusseista näkemään, niin kaikenlaista herkkua (sipsit, karkit, paistotuotteet) näyttää menevän. Aina tuntuu olevan kotona, kauppareissut poislukien, enkä muista siellä juurikaan vieraita käyneen. Joo, olen ehkä vähän kyylännyt tässä joutessani, mutta onhan tuo nyt aika outoa käytöstä nuorelta naiselta. Kauheat määrät ruokaa, mutta silti hoikka tyttö, vaikka ei käy missään edes urheilemassa. Mikäköhän juttu tuossa on taustalla? Olen vähän huolestunut.
Kommentit (90)
Hittojako sinä häntä kyttäät? Kysy häneltä suoraan, jos kehtaat.
Voisin olla minä, mutta minulla on kaksi lasta enkä ole kovin nuori. Tuon lähes joka päivä kaupasta kassillisen tavaraa, koska olen kaupassa töissä. Tosin siinä kauppakassissa kulkee myös esim työvaatteet, takki, käsilaukku, kirjaston kirjat ja lasten tavarat. Siinä päällimmäisenä saattaa olla sipsipussi, joten se näyttää siltä, että siinä on kauppaostokset. Miten sinä muuten tiedät, mitä siellä kassissa on, jos näet vain päällimmäiset tavarat?
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla minä, mutta minulla on kaksi lasta enkä ole kovin nuori. Tuon lähes joka päivä kaupasta kassillisen tavaraa, koska olen kaupassa töissä. Tosin siinä kauppakassissa kulkee myös esim työvaatteet, takki, käsilaukku, kirjaston kirjat ja lasten tavarat. Siinä päällimmäisenä saattaa olla sipsipussi, joten se näyttää siltä, että siinä on kauppaostokset. Miten sinä muuten tiedät, mitä siellä kassissa on, jos näet vain päällimmäiset tavarat?
Ja minulla on fyysinen työ ja jumppaan kotona. Vain harvoin käyn kävelemässä.
Minäkin harrastin nuorempana kontaktilajia. Työkaverit olivat järkyttyneitä, kun saatoin syödä 12 perunaa aterialla, ja kumminkin painoin 45 kiloa. Vielä nykyäänkin syön paljon, enemmän kuin isot aikuiset miehet, mutta en enää tuollaisia teinipojan annoksia.
Todella vastenmielinen kyttääjä tuo ap. Inhottavaa, kun tuollaisia turhakkeitakin on olemassa.
Kuuluuko se fb:n rasmus tai rhc-ryhmään??? Luultavasti se piilottelee laittomia mtuja kotonaan. Ilmianna se välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muutakaan siellä kassissa olisi kuin ruokaa, kun hän lähtee tyhjin käsin ruokakauppaan ja palaa ostoskassien kanssa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muutakaan siellä kassissa olisi kuin ruokaa, kun hän lähtee tyhjin käsin ruokakauppaan ja palaa ostoskassien kanssa?
Ap
Pesuaineita, vessapaperia, vaatteita, kirjoja, sisustustavaraa, kivennäisvettä, kukkamultaa, kissanhiekkaa, kissanruokaa, heiniä jyrsijälemmikille, grillihiiliä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pesuaineita, vessapaperia, vaatteita, kirjoja, sisustustavaraa, kivennäisvettä, kukkamultaa, kissanhiekkaa, kissanruokaa, heiniä jyrsijälemmikille, grillihiiliä jne.
Joo, grillihiiliä siellä varmaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai kamala, saatan heittää kauppakassin pohjalle käsilaukun, mukana olleen neuleen / takin / huivin, kaverilta hakemani kirjat, postista hakemani paketin jne ja siihen päälle / sivuun ostokset. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että joku kyttääjä voisi ajatella asian toisin ja luulisi minun kantavan kassikaupalla ruokaa kotiin.
Ääliö. Minäkin kannan joka päivä kasseja kaupasta. Täynnä hedelmiä ja kasviksia. Ap on pelottavan sairas tyyppi. Toivottavasti ei asu minun naapurissa.
Aloittaja on sairaalloisen ylipainoinen ja sairaalloisen kateellinen.
Ai vähän oot kyylännyt?
Varmaan sais jonkun vainoamissyytteen jo tuollaisesta..
Hah, mä kävin just kaupassa ja ostin paistopisteestä patongin ja lisäksi sipsiä ja colaa. Aion myös tilata pitsaa. Lounaaksi vedin pekonipastaa. Taidan juoda myös pari siideriä loman kunniaksi.
Hoikka olen, vaikka syön ihan mitä mieli tekee.
Kyttäävän naapurin tuijotus polttaa kalorit.
Kyllä tämä on sellainen asia joka on saatava selville. Menet ja kysyt ihan reippaasti. Sen jälkeen tietysti kerrot meille.
Minä raahaan aina alkukuussa muutamana päivänä niin on helpompi suunnitella rahankäyttöään, vetokärryn kanssa silti kummastellaan. Usein siinä päivän askareet.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mä kävin just kaupassa ja ostin paistopisteestä patongin ja lisäksi sipsiä ja colaa. Aion myös tilata pitsaa. Lounaaksi vedin pekonipastaa. Taidan juoda myös pari siideriä loman kunniaksi.
Hoikka olen, vaikka syön ihan mitä mieli tekee.
Kaikki me täällä palstalla ollaan hoikkia ja kauniita. *röyh*
Voisin olla minä. Bulimia on itsessään jo tarpeeksi paha ilman kyylääviä naapureitakin.
ja ennen kuin joku syyttää kontaktilajia ja äitiyttä niin olen aina ollut hoikka. nuorena rajusti alipainoinen. vaikka syön kaksin käsin.