Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vävypoika meni kerrankin sanattomaksi kun kerroin,että olen nähnyt ja pessyt

Vierailija
03.07.2017 |

varmasti useammin miehen alapään kuin hän itse. Olen siis ollut yli 35vuotta hoitajana palvelutaloissa,hoitokodeissa,vammaislaitoksissa ja asuntoloissa. Tämä tuli siis mökillä puheeksi kun vävy ujosteli paljuun menoa ilman uikkaria.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen käheästi käkättävä ihris, josta on mukava tehdä ihmisten olo vaivautuneeksi, koska mielestäsi se kertoo omasta "korot kattoon-asenteestasi?"

Vierailija
22/47 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäresi painoi nakuna paljuun? Ehkä vävy pelkäsi jumalatonta seisokkia, jonka tyttäresi keekoilullaan aiheutti.

ei se paljussa olis näkyny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ymmärrä vävy oli tummaihoinen.

Selväähän tämä on puuma tsekkaa vävynsä.

Vierailija
24/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumentaation kukkanen. Ja jos vävylläsi on ollut useita naisia, niin eikun kadulla vaan pyytämään naisilta alapäätä paljaaksi, kun on niitä ennenkin nähty..

Sinkkumies

Vierailija
25/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvää.

Puuma anoppi tsekkaa tummaihoisen vävynsä.

Vierailija
26/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menitkö sinne alasti hänen nähden? kirjoitti:

Mieti omalle kohdallesi sitä, että miltä sinusta olisi tuntunut mennä tissit ja pimppi paljaana sinne paljuun vävypoikasi nähden. Eikö olisi yhtään nolottanut?

Minä vähän luulen, että AP on niitä ihmisiä, joita ei näytä mikään nolostuttavan. Hän pyllistelee uimahallin suihkussa ja istuu saunassa rempseästi haarat levällään, hän kertoo avoimesti kuukautiskierrostaan, virtsankarkailusta tai ripulista - myös muiden kuin omastaan.

Vierailija
27/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, oot sellanen vähän nolo anoppi, sellanen tunkeleiva ja epämiellyttävä jollain tapaa. Mutta varmaan kuitenkin ihan hyvä tyyppi. Toisekseen, sun vävy on ihan vitun säälittävä pikku nynnerö.

Vierailija
28/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua riisuutua tuntemattomien edessä. Juurikin noita samoja kommentteja olen saanut kuulla, kuinka joku kehuu miten joka päivää näkee tissiä ja pyllyä jne jne. Ehkä he ovatkin tottuneet näkemään kaikenlaista, mutta minä en ole tottunut esittelemään itseäni. Enkä halua esitellä itseäni. Pitäisi näiden viisastelijoiden oppia asettumaan muiden asemaan ja miettiä, että olisiko itsestä kivaa, jos omat tissit olisivat esim. instagramissa kaikkien nähtävillä. Sama asia. Minusta tuntuu yhden tuntemattoman pällistellessä siltä kuin olisin paljaana koko maailmalle.

Esim. röntgenissä minut on pakotettu olemaan paljaana thorax -kuvaa varten, mutta tietyn uskontoryhmän edustajalle sallitaan kuitenkin yläosan peite eli todellista tarvetta alastomuudelle ei ole. Pitäisi siis peittäminen sallia minullekin yhdenvertaisuuden silmissä.

Että kaikkien kukkien pitäisi antaa kasvaa, mutta ei sittenkään, jos ei satu olemaan samaa lajiketta kuin itse?

Vierailija
29/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yhtä aikaa ei oltu menossa paljuun, mutta palju on terassilla ja siinä muutenkin istutaan.Sanoin vaan ettei minua tarvi ujostella sillä olenhan nähnyt tuhansia ja taas tuhansia miehiä alasti (ja naisia). AP

Vierailija
30/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on selvää.

Puuma anoppi tsekkaa tummaihoisen vävynsä.

toiveajattelua

Vierailija
31/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit hiiteen! kirjoitti:

Juuri tyypillinen anoppi, kun haluaa väkisin päästä näkemään vävyn vehkeet, että minkälaista penistä se oma tytär tulee saamaan. Toivottavasti edes nauroit nähdessäsi sen, osoitit sitä ja sanoit, että omalla miehelläsi oli tai on ainakin 2 kertaa isompi.

tuskimpa se nyt enää yhden peniksen näkeminen hetkauttaa, jos on tuhansia peniksiä ennekin nähnyt.

Vierailija
32/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma haluaisi vaihteeksi päästä pesemään vehkeitä, jotka vielä pystyvät erektioon.

Vierailija
33/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ääripää olis ollu,että  olis näytelly itseään.

Vierailija
34/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo otsikosta, mistä tässä on kyse. Ihan mielenkiinnosta avasin ketjun, kun tuli mieleen tämä aikoinaan lähihoitajaksi valmistuneen Tarja Tallqvistin kohukirjoitus vanhusten pesemisen noloudesta. Hän avautui kirjassaan (en muista kirjan nimeä) kuinka hänkään ei tykkäisi, että joku tulee hänen paikkojaan pesemään. Pesu ja peseytyminen ovat kuitenkin  arkisia, tavallisia asioita  ja sellaisina ne tulisi myös pitää.

Olen itsekin hoitaja, pessyt vanhuksia ja vammaisia ja ohjannut ja valvonut mielenterveyskuntoutujia pesutilanteissa. Olen myös itse ollut hoitajien pestävänä sairaalasängyssä, joten tiedän, ettei siinä ole mitään outoa, noloa eikä hävettävää.

Silloin kun ihminen ei itse suoriudu itse pesuistaan, tarvitsee hän jo ihan omien ihmisoikeuksiensa takia apua pitääkseen itsensä puhtaana. Itselleni olisi hoitajana häpeä, jos päästäisin hoitamani ihmisen ulosteelle tai pissalle haisevana toisten pariin.

Toisten pesemisessä ei ole myöskään mitään kehuskelemisen aihetta, se on normityötä, jokapäiväistä ja arkista meille hoitajille.

Ap sortuu varmaankin tahattomasti juuri tähän arkisen pesutilanteen liioitteluun, joka tekee alastomuudesta joillekin ihmisille vielä entistäkin vaikeampaa. Jos ja kun  joku ammattiin opiskeleva ujostelisi pestä toista ihmistä, ronskius voi toki keventää tilannetta.

Sympatiani ovat kuitenkin ujostelevan vävypojan puolella. Olen vanhanaikaisesti ajatteleva ihminen ja mielestäni anopin ja vävyn välit on syytä pitää kohteliaan korrektina. Joskus on syytä vain hillitä ronskiuttaan ja mennä sen sovinnaisemman mukaan. Olisin itse liian tuttavallinen, jos esiintyisin alasti tyttäreni miehen edessä tai vaatisin sitä häneltä. Oletettavasti tyttäreni myös häpeäisi silmät päästään, jos äiti toimisi näin..

Vierailija
35/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tuohon aiempaan, että miksi alapää on pitänyt edes ottaa kohteeksi keskustelussa paljuun menosta?  Jos olisin esim. nakurannalla, en toden totta katselisi kenenkään intiimialueita, en miesten vehkeitä enkä naisten rintoja... ja pitäisin kyllä silti huolen, etten vietäisi siellä aikaa vävypojan kanssa..

Tirkistelijät ja julkituijottajat ovat erikseen, mutta heidän ei pitäisi nakurannoille edes hakeutua.

Vierailija
36/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minae kirjoitti:

En minäkään halua riisuutua tuntemattomien edessä. Juurikin noita samoja kommentteja olen saanut kuulla, kuinka joku kehuu miten joka päivää näkee tissiä ja pyllyä jne jne. Ehkä he ovatkin tottuneet näkemään kaikenlaista, mutta minä en ole tottunut esittelemään itseäni. Enkä halua esitellä itseäni. Pitäisi näiden viisastelijoiden oppia asettumaan muiden asemaan ja miettiä, että olisiko itsestä kivaa, jos omat tissit olisivat esim. instagramissa kaikkien nähtävillä. Sama asia. Minusta tuntuu yhden tuntemattoman pällistellessä siltä kuin olisin paljaana koko maailmalle.

Esim. röntgenissä minut on pakotettu olemaan paljaana thorax -kuvaa varten, mutta tietyn uskontoryhmän edustajalle sallitaan kuitenkin yläosan peite eli todellista tarvetta alastomuudelle ei ole. Pitäisi siis peittäminen sallia minullekin yhdenvertaisuuden silmissä.

Että kaikkien kukkien pitäisi antaa kasvaa, mutta ei sittenkään, jos ei satu olemaan samaa lajiketta kuin itse?

No se todellinen tarve riisua on sellainen, että kuvaa pystyisi tulkitsemaan mahdollisimman luotettavasti. Kyse on siis omasta edustasi. Toki sen voi ottaa myös vaatteet päällä, mutta niistä voi tulla artefaktoja ja pahimmillaan vääriä tulkintoja. Jos riisuminen on kerta kaikkiaan täysin mahdoton ajatus (kuten joillekin esim kultuuriin liittyvistä syistä), niin sitten kuva on vaan otettava puettuna. Mitenkään ruutiinisti niin ei kuitenkaan toimita minkään ihmisryhmän kohdalla.

Vierailija
37/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesijätär kirjoitti:

Arvasin jo otsikosta, mistä tässä on kyse. Ihan mielenkiinnosta avasin ketjun, kun tuli mieleen tämä aikoinaan lähihoitajaksi valmistuneen Tarja Tallqvistin kohukirjoitus vanhusten pesemisen noloudesta. Hän avautui kirjassaan (en muista kirjan nimeä) kuinka hänkään ei tykkäisi, että joku tulee hänen paikkojaan pesemään. Pesu ja peseytyminen ovat kuitenkin  arkisia, tavallisia asioita  ja sellaisina ne tulisi myös pitää.

Olen itsekin hoitaja, pessyt vanhuksia ja vammaisia ja ohjannut ja valvonut mielenterveyskuntoutujia pesutilanteissa. Olen myös itse ollut hoitajien pestävänä sairaalasängyssä, joten tiedän, ettei siinä ole mitään outoa, noloa eikä hävettävää.

Silloin kun ihminen ei itse suoriudu itse pesuistaan, tarvitsee hän jo ihan omien ihmisoikeuksiensa takia apua pitääkseen itsensä puhtaana. Itselleni olisi hoitajana häpeä, jos päästäisin hoitamani ihmisen ulosteelle tai pissalle haisevana toisten pariin.

Toisten pesemisessä ei ole myöskään mitään kehuskelemisen aihetta, se on normityötä, jokapäiväistä ja arkista meille hoitajille.

Ap sortuu varmaankin tahattomasti juuri tähän arkisen pesutilanteen liioitteluun, joka tekee alastomuudesta joillekin ihmisille vielä entistäkin vaikeampaa. Jos ja kun  joku ammattiin opiskeleva ujostelisi pestä toista ihmistä, ronskius voi toki keventää tilannetta.

Sympatiani ovat kuitenkin ujostelevan vävypojan puolella. Olen vanhanaikaisesti ajatteleva ihminen ja mielestäni anopin ja vävyn välit on syytä pitää kohteliaan korrektina. Joskus on syytä vain hillitä ronskiuttaan ja mennä sen sovinnaisemman mukaan. Olisin itse liian tuttavallinen, jos esiintyisin alasti tyttäreni miehen edessä tai vaatisin sitä häneltä. Oletettavasti tyttäreni myös häpeäisi silmät päästään, jos äiti toimisi näin..

hoitajan mielestä mikään ei ole noloa.

Vierailija
38/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesijätär kirjoitti:

Lisään vielä tuohon aiempaan, että miksi alapää on pitänyt edes ottaa kohteeksi keskustelussa paljuun menosta?  Jos olisin esim. nakurannalla, en toden totta katselisi kenenkään intiimialueita, en miesten vehkeitä enkä naisten rintoja... ja pitäisin kyllä silti huolen, etten vietäisi siellä aikaa vävypojan kanssa..

Tirkistelijät ja julkituijottajat ovat erikseen, mutta heidän ei pitäisi nakurannoille edes hakeutua.

uskoo ken haluaa.

Vierailija
39/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia sinne paljuun pitäisi muka mennä ilman uikkaria vaikka ei halua. Sitten pitää alkaa vielä inttämään ja vähättelemään toisen tuntoja. Ihan on oikeus hänellä olla menemättä jos ei halua, perustelematta sitä kenellekään tai kuulematta vastaväitteitä. Ei ollut varmaan asialla mitään tekemistä sen kanssa paljonko anoppi on pessyt munia elämänsä aikana.

Vierailija
40/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut anopista ja anopin kokemuksista, vaan vävyn itsemääräämisoikeudesta ja intimiteetistä, jota vävy ei halunnut menettää. Laitoit hänet ikävään tilanteeseen, koska ajattelit itseäsi etkä häntä ja hänen toiveitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi