Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun elämäsi sisältö/tarkoitus? :)

Vierailija
01.07.2017 |

Eli, kerro mikä on sinun elämäsi sisältö/tarkoitus! Minulla ei ole sisältöä eikä tarkoitusta, niin mua kiinnostaa muiden elämät :D Ehkä sitä kautta löytäisin omankin tarkoitukseni.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkua omanikäisiä, 40 + naisia ja etsiä sitä tummaa eksoottista typykkää jostakin sängyn lämmittäjäksi ja uusien, parempien lasten äidiksi. 

Vierailija
22/24 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus ja oppiminen, nautiskelu, itseilmaisu, ihmissuhteet, taide ja luonto nyt varmaan tärkeimmät ilon ja merkityksen lähteet näin yläkäsittein ilmaistuna. Käytännössä se tarkoittaa mm. opettajana työskentelyä, monipuolisia kulttuuriharrastuksia, kulinarismia, ystävien tapaamista ja kävelyitä metsässä.

Vaikeimpinakin aikoina kysymys "Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu?" on pitänyt pinnalla. Siksi uteliaisuus on ykkösvoimavarani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni tarkoituksen tietää varmaankin vain yksin Jumala. Elämässäni on elämän verran sisältöä. Tapahtukoon Jumalan tahto elämässäni.

Vierailija
24/24 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan, kuinka jo lapsuudessa legoilla leikkiessäni tajusin, että minä olen se, joka käyttää muiden ihmisen palveluita ja muut ovat työssä. Myöhemmin tajusin, mitä tämä tarkoittaa: minulla on paha kehitysvamma, jonka takia minulla vaikeuksia ymmärtää muita ihmisiä ja toisinpäin. Olen jäänyt lapsen tasolle (ikää 37v), vaikka olen yrittänyt olla niin kuin muut aikuiset. En vain osaa olla tarpeeksi ilkeä tai päättäväinen tms, mitä normaali ihminen osaa olla luonnostaan.

Onneksi kuitenkin tajusin, että minähän voin omassa arjessani autella ihmisiä omien voimieni mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme