Mikä on sinun elämäsi sisältö/tarkoitus? :)
Eli, kerro mikä on sinun elämäsi sisältö/tarkoitus! Minulla ei ole sisältöä eikä tarkoitusta, niin mua kiinnostaa muiden elämät :D Ehkä sitä kautta löytäisin omankin tarkoitukseni.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No tietysti ensimmäinen tarkoitus tällä hetkellä on se että saa lapset kunnialla aikuiseksi, lasten eteen tehdään kaikkemme miehen kanssa.
Meillä molemmilla terveys reistaa, joten yritämme sinnitellä hengissä ja saada raha-asiat hoidettua.
Sisältöä mulle tuo elämään harrastukset, politiikka, puutarhanhoito, lukeminen ja satunnaisesti käsityötkin, toki katson telkkaria ja teen välillä sukututkimusta ym.
Mulle tärkeä sisältö on myös työ, minulla on melko vaativa työ vaikka onkin surkea palkka, mutta minä tykkään työstäni koska kun annan paljon, myös saan paljon, henkisesti. On mukavia työkavereita ym.
Kyllä se kiva olisi että saisi elää niin kauan ja terveenä jotta ehtisi lastenlasten kanssa viettää aikaa, se kun toteutuu olen tyytyväineen elämääni. Lyhythän tämä ihmisen elämä on, ja siitä pitää yrittää tehdä mahdollisimman hyvä. Yleensä oma elämäkin on hyvä kun tekee muiden elämästäkin hyvää.
Kuulostaa mukavalta :) Harmi, etten itse halua lapsia. Eikä mulla ole työpaikkaakaan. Eikä harrastuksia (muuta kuin kotona puuhailu).
Elämä olisi niin paljon helpompaa, jos mulla olisi lastentekovietti ja joku kiinnostuksenkohde mitä tykkäisin tehdä työkseni tai edes harrastaa :D
ap
Mulla on näin nuorena (23v) ainut tavoite perustaa oma yritys ja saada siitä täysi elanto ja yrittäjän elämäntyyli yleensäkin vaikka koko loppuelämäksi. Parisuhde/lapset tulevat jos ovat tullakseen, mutta mitään en kummankaan eteen aio tehdä vaan tavoitteeni on ainoastaan tuossa yrityksessä. Joo olen köyhästä nelilapsisesta perheestä jossa ollut työttömyyttä. Ei kiitos minulle sellaista elämää.
Seksi ja kannabis. Kaikki muu aika menee netissä tyhjän jauhamiseen.
Eläimet, harrastukset ja opiskelu sekä tulevaisuudessa palkkatyö (tietyn kohderyhmän auttamista/kuntoutusta) tuovat sisältöä ja merkityksellisyyttä elämääni.
Ei ole. Ei ole ollut yli kymmeneen vuoteen.
Autan vanhempiani, mutta siinä se on. En elä itseäni tai tavoitteita varten. Elämä etenee ja minä kellun ajopuuna mukana.
Nautinto. Elämän ainoa tarkoitus on nautinto. Mistä nyt kukakin sen hankkii. Perheestä, työstä, harrastuksista, ruuasta, päihteistä, muiden auttamisesta tai vaikka nukkumisesta.
Kauneuden etsiminen mistä ikinä sitä löydänkin, sen käyttäminen inspiraationa ja myös sen jakaminen muille.
Suomeksi siis, yritän nauttia täysin rinnoin kaikesta pienestäkin ihanasta asiasta, käyttää sitä inspiraationa töihini (olen taiteellinen ja mm. piirrän), sekä yritän jakaa hyvää muille olemalla ystävällinen ja kohtelemalla heitä hyvin :)
En koe, että elämällä kuuluisi olla jokin tarkoitus. Ihan onnellisena täällä palloilen ilman tarkoitusta, päämäärää tai edes sen kummempaa sisältöä. Elämäni on kivaa ja rentoa.
Lasteni ja mieheni hyvinvointi.
Kasvattaa, rakastaa ja huolehtia, että lapsista kasvaa hyvinvoivia, itsestään huolehtivia, asiansa hoitavia, tasapainoisia ja onnellisia.
Miehen hyvinvointi. Olla rakastava, lämmin, huolehtiva puoliso. Haluan tehdä kaikkeni parisuhteemme eteen. Vanheta yhdessä, nauttia toisesta fyysisesti ja psyykkisesti.
Pitää koti siistinä, puhtaana ja kauniina.
Oppia enemmän ruoanlaittotaidoissa (osaan jo nyt tehdä hyvää ruokaa mutta kehittyä lisää)
Huolehtia myös omasta hyvinvoinnista. Käyn kuntosalilla ja hölkkään. Syön terveellisesti. Kiva kun kroppa tiukkenee ja olo kevenee:) Mieskin tykkää, varsinkinkin kehuu peppua:)
Keski-ikäisten ja sitä vanhempien ukkojen ovimattona oleminen.
En ole pitkään aikaan tuntenut olevani eloissa muuten kuin ulkomaan matkoillani ( 3-4 x vuodessa) ja/tai ollessani kännissä (tänä vuonna neljä kertaa). Muuten elämäni on pelkkää paskaa enkä tunne olevani elossa. Mä vaan olen.
Poikani kasvattaminen kunnialla, tasapainoiseksi aikuiseksi, ja ehkä sisarus hänelle 😎😍❤👌
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Tällä hetkellä lähinnä pysyä hengissä. En ole tietääkseni fyysisesti sairas mutta muuten vain elämä on sellaista ettei ole varaa eikä mielenkiintoa tehdä muuta kuin hengissäpysymiseen välttämättömät asiat, joihin kuuluu myös olla kuuntelematta sisäisiä kehoituksia tappaa itseni.
Haukkua suomalaisia miehiä ja etenkin niitä yli 40v vauva-palstalla. Etsiä se parikympinen tumma komistus sieltä etelästä tänne sängyn lämmitäjäksi.
No tietysti ensimmäinen tarkoitus tällä hetkellä on se että saa lapset kunnialla aikuiseksi, lasten eteen tehdään kaikkemme miehen kanssa.
Meillä molemmilla terveys reistaa, joten yritämme sinnitellä hengissä ja saada raha-asiat hoidettua.
Sisältöä mulle tuo elämään harrastukset, politiikka, puutarhanhoito, lukeminen ja satunnaisesti käsityötkin, toki katson telkkaria ja teen välillä sukututkimusta ym.
Mulle tärkeä sisältö on myös työ, minulla on melko vaativa työ vaikka onkin surkea palkka, mutta minä tykkään työstäni koska kun annan paljon, myös saan paljon, henkisesti. On mukavia työkavereita ym.
Kyllä se kiva olisi että saisi elää niin kauan ja terveenä jotta ehtisi lastenlasten kanssa viettää aikaa, se kun toteutuu olen tyytyväineen elämääni. Lyhythän tämä ihmisen elämä on, ja siitä pitää yrittää tehdä mahdollisimman hyvä. Yleensä oma elämäkin on hyvä kun tekee muiden elämästäkin hyvää.