Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko prinsessa Madeleine mielestänne kaunis?

Vierailija
01.07.2017 |

Voisitteko olla hänen näköisen naisen kanssa?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, niin ruotsalainen kuin vain voi olla. Vaikka Madde on kaunis, niin Victoria oli mun lemppari näistä kahdesta. <3

Vierailija
102/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.

Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.

Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa

Mielestäni posket eivät ole se suurin ongelma, onhan Maddellakin melko leveät kasvot.

Tämä kuva tiivistää aika hyvin erot kauneudessa, vaikka laatu onkin vähän huono:

http://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2015/12/11/000/113/377/gallery_5_3.jpg

Kyllä sisarusten välillä on melkoinen taso ulkonäöllisesti.

Täh, Maddellahan ne leveämmät posket on? Ei se musta huono juttu ole ollenkaan. En vain ymmärrä, miten ihmiset voi nähdä toisten piirteet niin eri tavoin. Se mikä on tuossa kuvassa Madeleinen eduksi on mielestäni hänen hivenen korkeampi otsa kuin Victorian vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvaa tädistään prinsessa Birgitasta ja ajatteelin, että Madeleine alkaa näyttää enemmän ja enemmän tädiltään. Siinä missä Victoria taas näyttää aina enemmän äidiltään. Luulisin, että Madeleinen näkö on enemmän siis isänsä puolelta.

Vierailija
104/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmään Melania Trump on kaunotar varsinkin vartaloltaan! Kokonaisuutena täys kymppi. Ruotsin siskokset ovat nättejä mutta luulen että suurinosa naisista olisi heidän tasoaan jos olisi elännyt noin etuoikeutettua elämää alusta asti. Silvia olisi voinnut saada kauniimpiakin tyttäriä.

Vierailija
105/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle 96: ei luusto muutu laihduttamalla. Katsopa Victorian anorektia-ajan kuvia. Eivät kumpikaan tarvitse laihdutusta.

Ei luusto muutukaan, mutta pulloposket pienenevät rasvaprosentin tippuessa

Vierailija
106/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmään Melania Trump on kaunotar varsinkin vartaloltaan! Kokonaisuutena täys kymppi. Ruotsin siskokset ovat nättejä mutta luulen että suurinosa naisista olisi heidän tasoaan jos olisi elännyt noin etuoikeutettua elämää alusta asti. Silvia olisi voinnut saada kauniimpiakin tyttäriä.

Niin olisi, Kaarle Kustaan huonot geenit pilaavat paljon

Vierailija
107/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on

Vierailija
108/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine on mielestäni todella kaunis. Ei kaunis tarkoita samaa kuin täydellistä. Mieltymyksiä on tietysti monia, mutta eiköhän valtaosa sisimmissään pidä Maddea keskivertoa kauniimpana. Keskeisintä pitkän päälle on kuitenkin ihmisen sisin. Victoria vaikuttaa ulospäin ihailtavan tasapainoiselta ja fiksulta. Äitinä vaikuttaa miltei täydelliseltä.

Vierailija
109/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö Jonas sen takia Madden, ettei jaksanut odottaa papin aamenta...?

Olisivat olleet täydellinen pari!

Vierailija
110/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettikö Jonas sen takia Madden, ettei jaksanut odottaa papin aamenta...?

Olisivat olleet täydellinen pari!

Kuninkaalliset arvostavat periaatteita.

Vierailija
111/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Madde kaunis, kauniimpi kuin Victoria. Victorialla leuka pilaa kasvot. Victoria on kuitenkin persoonaltaan huomattavasti miellyttävämpi.

Vierailija
112/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Madde kaunis, kauniimpi kuin Victoria. Victorialla leuka pilaa kasvot. Victoria on kuitenkin persoonaltaan huomattavasti miellyttävämpi.

Viktoria on luonnossa oikeasti todella kaunis ja siro eikä leuka ole ollenkaan niin huomiotaherättävä. Kamera jotenkin saa sen korostumaan.

Vierailija
113/122 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta Crhis on komea herrasmies. Siinä onkin Maddelainella pitelemistä. 

Vierailija
114/122 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kova.

Vierailija
115/122 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, ollut nuorena kauniimpi kuin nykyään.

Vierailija
116/122 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Madden 2 x livenä. On todella kaunis

Sanoitko "Maddelle" käsipäivää vai näitkö 50 metrin päästä pienoislippua heilutellen "Madden"?

Vierailija
117/122 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde on upea, suuret siniset silmät, sievä nenä ja symmetriset sirot kasvot. Toki makuja on monia, joku voi vaatia grace kellyn linjakkuutta suurelta kaunottarelta, mutta itse tykkään söpön näköisistä kasvoista.

Vierailija
118/122 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorena söpö. Nykyään pilaa kaiken liian raskaalla meikillä ja hänen hymystään on tullut hirveän kireä.

http://is.mediadelivery.io/img/1920/0f7c77dc23eb46498364a4fabda499d6.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Princess_Made…

Vierailija
119/122 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut kaunis 

Vierailija
120/122 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis prinsessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme