Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko prinsessa Madeleine mielestänne kaunis?

Vierailija
01.07.2017 |

Voisitteko olla hänen näköisen naisen kanssa?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin Madeleinen näköiset naiset on Miss Universumeissa pärjänneet. Silvia nuorena vie 6-0

Vierailija
62/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Maddekaan on onneton ja epäystävällinen, vaikka onkin ulkoisesti kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine on sellainen pikkusievä, jolle ulkonäkö on valtavan tärkeä, ja  joka on kovaa vauhtia vanhenemassa ja menettämässä lopunkin "kauneudestaan".  Meikkaa useimmiten aivan liikaa. Minulle Madeleine ei ole kaunis, koska hänessä on jotain erittäin teennäistä ja hänen kauneutensa ei tule sisältä.

Oletko tavannut häntä useastikin? Kun tiedät, ettei hänen kauneutensa tule sisältä?

Vierailija
64/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.

Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.

Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa

Mä olin aivan yllättynnyt kuinka kaunis Victoria oli silloin langanlaihana. Aivan kun eri ihminen! Nyt vanhana vois olla tietysti ettei enää toimis vaikka laihduttaisi vaan olis kun rusina.

Tämä! Samaa mieltä. Jännä miten voikin vaikuttaa noin dramaattisesti

Olen samaa mieltä, tosin laihana Victorian leuka korostui jo liikaakin. Tykkäsin myös siitä kampauksesta, joka noissa tietyissä anoreksiakuvissa on. Victoria voisi pitää hiuksia useammin auki. Se sama tiukka nuttura on nähty niin usein hänellä, eikä se välttämättä ole imartelevin kampaus hänen kasvoilleen.

Vierailija
65/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin Madeleinen näköiset naiset on Miss Universumeissa pärjänneet. Silvia nuorena vie 6-0

No ei ole kyllä Victorian näköisetkään :D  (ruskeat silmät ei nyt riitä yhdistäväksi tekijäksi missien kanssa)

Vierailija
66/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine on sellainen pikkusievä, jolle ulkonäkö on valtavan tärkeä, ja  joka on kovaa vauhtia vanhenemassa ja menettämässä lopunkin "kauneudestaan".  Meikkaa useimmiten aivan liikaa. Minulle Madeleine ei ole kaunis, koska hänessä on jotain erittäin teennäistä ja hänen kauneutensa ei tule sisältä.

Voi kun me saisimme nähtäväksi kuvan sinusta ja epäteennäisestä sisäisestä kauneudestasi...

Vierailija
67/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis.

Vierailija
68/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine on kaunis nainen, klassisen kaunis. Ihmettelen aina, kun Victoriaa sanotaan kauniiksi. Hän ei ole kaunis, jylyn näköinen, isot leukaperät ja kuin kirveellä veistetty. Madeleine on aivan toista luokkaa.

Molemmat ovat kauniita, eri tavalla vain. Madeleinella on täydelliset kasvot ja vartalo, Victorian kauneus kumpuaa nimenomaan sisältä päin. Se kaventaa leuankin.

Vierailija
69/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä Victorian näköisetkään :D  (ruskeat silmät ei nyt riitä yhdistäväksi tekijäksi missien kanssa)

Kuka victoriasta on puhunut? Silvia 5/5

Vierailija
70/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madeleine on kaunis nainen, klassisen kaunis. Ihmettelen aina, kun Victoriaa sanotaan kauniiksi. Hän ei ole kaunis, jylyn näköinen, isot leukaperät ja kuin kirveellä veistetty. Madeleine on aivan toista luokkaa.

Molemmat ovat kauniita, eri tavalla vain. Madeleinella on täydelliset kasvot ja vartalo, Victorian kauneus kumpuaa nimenomaan sisältä päin. Se kaventaa leuankin.

Ei ole täydellistä vartaloa nähnytkään, ihan ok.

Kasvot paremmat

Vierailija
71/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.

Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.

Mä en ole mikään Victorian fani. En fanita julkimoita ja kuninkaallisia. Tässä kysyttiin mielipidettä ja sori en arvannut mikä on sun objektiivinen totuus.

Vierailija
72/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, kun nyt jostain typerästä syystä halusit vetää tähän mukaan missikisat ja kuvittelit, että se kertoo jotain Madeleinen kauneudesta tai sen puutteesta. Missikisat, joissa raha ja politikointi vaikuttavat tuloksiin. Se, että Victorialla on äitinsä väritys, ei riitä tekemään hänestä superkaunotarta. Tyylikäs ja näyttävä hän kyllä on, tuskin sitä kukaan kieltää.

Vierailija
73/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikään Victorian fani. En fanita julkimoita ja kuninkaallisia. Tässä kysyttiin mielipidettä ja sori en arvannut mikä on sun objektiivinen totuus.

Se, ettet ole fani, ei tarkoita, etteikö täällä sellaisia pyörisi. Ja joo, kaikki eivät vain kykene objektiiviseen arviointiin ulkonäköasioissa.

Vierailija
74/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, kun nyt jostain typerästä syystä halusit vetää tähän mukaan missikisat ja kuvittelit, että se kertoo jotain Madeleinen kauneudesta tai sen puutteesta. Missikisat, joissa raha ja politikointi vaikuttavat tuloksiin. Se, että Victorialla on äitinsä väritys, ei riitä tekemään hänestä superkaunotarta. Tyylikäs ja näyttävä hän kyllä on, tuskin sitä kukaan kieltää.

Opettele luetunymmärtämistä.

En ole sanonut Victoriaa superkaunottareksi, vaan Silviaa kaunottareksi.

Madeleine vaan ei ole yhtä kaunis kuin äitinsä.

Vierailija
75/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine on kauniimpi kuin Victoria. Kasvot eivät ole niin raskaat ja jykevät kuin Victorialla. Ainaisesta kireästä nutturasta Victoria voisi luopua, olkapäille ulottuva puolipitkä malli voisi olla kiva. Silvia oli upea niihin aikoihin kun tutustui Kalleen, naimisissa tyyli muuttui tanttamaiseen suuntaan. Silvialla on ikäisekseen upeat paksut hiukset.

Vierailija
76/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis. Perus av-mamman mielestä ilmeisesti kaikki tuon näköiset naiset ovat sikarumia. Mietin vain mitä av-mamma ajattelee meistä tavallisen näköisistä tyypeistä, joita ei voi kukaan sanoa kauniiksi. 

Vierailija
77/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettet ole fani, ei tarkoita, etteikö täällä sellaisia pyörisi. Ja joo, kaikki eivät vain kykene objektiiviseen arviointiin ulkonäköasioissa.

Minun käsitykseni kauneudesta on parempi kuin sinun ja minä osaan paremmin arvoida kuka on kaunis kuin sinä ja katsoa oikeita asioita kasvonpiirteissä.....

Vierailija
78/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine on kauniimpi kuin Victoria. Kasvot eivät ole niin raskaat ja jykevät kuin Victorialla. Ainaisesta kireästä nutturasta Victoria voisi luopua, olkapäille ulottuva puolipitkä malli voisi olla kiva. Silvia oli upea niihin aikoihin kun tutustui Kalleen, naimisissa tyyli muuttui tanttamaiseen suuntaan. Silvialla on ikäisekseen upeat paksut hiukset.

Madeleine Oli kauniimpi kuin Victoria. Ei ole enää.

Vierailija
79/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa

Mä olin aivan yllättynnyt kuinka kaunis Victoria oli silloin langanlaihana. Aivan kun eri ihminen! Nyt vanhana vois olla tietysti ettei enää toimis vaikka laihduttaisi vaan olis kun rusina.

Tämä! Samaa mieltä. Jännä miten voikin vaikuttaa noin dramaattisesti

Olen samaa mieltä, tosin laihana Victorian leuka korostui jo liikaakin. Tykkäsin myös siitä kampauksesta, joka noissa tietyissä anoreksiakuvissa on. Victoria voisi pitää hiuksia useammin auki. Se sama tiukka nuttura on nähty niin usein hänellä, eikä se välttämättä ole imartelevin kampaus hänen kasvoilleen.

Helposti tukka auki Victorian pää näyttäis saakelin suurelta. Vähänkin kuohkeampi kampaus korostais vaan isoja poskia, isoa leukaa ja leveitä kasvoja ja siihen vielä iso tukka! Sitten taas ihan suorana olis kovin arkinen. Edustustilaisuuksissa lisäksi varmasti helpompi olla tukka hallitusti nutturalla jos vaikka sataa tai tuuli yllättää.

Vierailija
80/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olen hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme