Onko prinsessa Madeleine mielestänne kaunis?
Kommentit (122)
Ihan kivan näköinen, mutta ei ihan mun tyyppiä.
Todella kaunis nainen! 😊 Sanon näin vaikka hetero olenkin. Ja jos olisin mies niin voisin.
Sanoisin hyvännäköiseksi, en varsinaisesti kauniiksi. On sellainen amerikkalaistyylinen sievä nainen.
Madeleine on sellainen pikkusievä, jolle ulkonäkö on valtavan tärkeä, ja joka on kovaa vauhtia vanhenemassa ja menettämässä lopunkin "kauneudestaan". Meikkaa useimmiten aivan liikaa. Minulle Madeleine ei ole kaunis, koska hänessä on jotain erittäin teennäistä ja hänen kauneutensa ei tule sisältä.
Madeleineko kaunis? Ei todellakaan.
http://is.mediadelivery.io/img/1920/0f7c77dc23eb46498364a4fabda499d6.jpg
Nykyään käyttää liikaa botoxia. Tekee kovan näköiseksi.
parikymppisenä oli ihan kivan näköinen.. ikävä kyllä aika on tehnyt tehdävänsä.
Madeleine on kaunis nainen, klassisen kaunis. Ihmettelen aina, kun Victoriaa sanotaan kauniiksi. Hän ei ole kaunis, jylyn näköinen, isot leukaperät ja kuin kirveellä veistetty. Madeleine on aivan toista luokkaa.
Oli ihan nuorena kaunis, mutta nyt vanhenee ison harppauksin eikä kovin hehkeästi. Kannattaisi lopettaa tupakointi viimeistään nyt.
Olen nähnyt Madden 2 x livenä. On todella kaunis
Kysyin tätä jo eilen, missä Marjaana-pappi oli autettaviensa luota hädän hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan nuorena kaunis, mutta nyt vanhenee ison harppauksin eikä kovin hehkeästi. Kannattaisi lopettaa tupakointi viimeistään nyt.
Niin, tupakointi kuihduttaa, vanhentaa rumentaa. Madeleinen kannattaisi lopettaa tuo tapa, varmaan lääkäritkin häntä ovat neuvoneet.Pienten lasten äidin tulisi ajatella, että on lapsilleen esimerkkinä. Ja vaatteistakin kuulemma erittyy hengitysilmaan myrkkysavuja kotona, jos ovat tupakoitsijan vaatteet. Ei siis haitat poistu kokonaan, vaikkei sisällä tupakoisijaan.
Madeleine on kaunotar, esimerkiksi omissa häissään häikäisevä. Jos ei olisi kuninkaallinen, voisi tienata leipänsä vaikka filmitähtenä.
On hyvin kaunis, mutta ei vedä vertoja äidilleen Silvialle nuorempana.
En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.
Todella kaunis nainen, perinyt Silvian kissamaiset piirteet silmiä lukuun ottamatta. Victorialla on sitten ne silmät, jotka ovatkin hänen paras piirteensä.
Eli kaunein oli Silvia. Ikävää, että on vanhentunut brasilialaisen kulttuurin mukaisesti.
On. En. En ole lepakko.