Onko prinsessa Madeleine mielestänne kaunis?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin Madeleinen näköiset naiset on Miss Universumeissa pärjänneet. Silvia nuorena vie 6-0
No ei ole kyllä Victorian näköisetkään :D (ruskeat silmät ei nyt riitä yhdistäväksi tekijäksi missien kanssa)
Kuka victoriasta on puhunut? Silvia 5/5
Minä, kun nyt jostain typerästä syystä halusit vetää tähän mukaan missikisat ja kuvittelit, että se kertoo jotain Madeleinen kauneudesta tai sen puutteesta. Missikisat, joissa raha ja politikointi vaikuttavat tuloksiin. Se, että Victorialla on äitinsä väritys, ei riitä tekemään hänestä superkaunotarta. Tyylikäs ja näyttävä hän kyllä on, tuskin sitä kukaan kieltää.
Madeleinea pidetäänkin kauniina juuri värityksensä vuoksi. Tummahiuksisena ja -silmäisenä ei erottuisi edukseen Victoriasta eikä muistakaan naisista. Ruskea ja ruskea nyt onkin aika tylsä yhdistelmä.
No, Madde on sievä, entinen kaunotar. Ketä se kiinnostaa, kun Victoria on kuitenkin kruununperillinen. Hänestä tulee Ruotsin seuraava kuningatar, ja hänen ja Danielin lapsensa perivät kruunun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin Madeleinen näköiset naiset on Miss Universumeissa pärjänneet. Silvia nuorena vie 6-0
Enpä ole kuulutkaan Madeleinen olleen Universum-kisoissa, enkä myöskään Silvian.
Luulen, ettei moni av-mammakaan pärjäisi, kun heitä koko maailmassa on pitkälti alle sadan.
Ja luulisi kuninkaalissa tehtävissä tarvittavan muita avuja ja taitoja, kuin kaunis naamataulu.
Öh.. suomalainen monarkian kannattaja? Mitäs ne "tärkeät" kuninkaaliset tehtävät on?
Mieluummin minäkin olisin ihan vain tavallinen multimiljonääri joka sattuu olemaan prinsessa, kuten Madeleine ja miehensä, kuin kuninkaallinen edustushenkilö.
On kaunis mutta miksi hänen tyttärellä todella "pelottava" katse?
Ei ole kaunis.
Nuorempana tyypillinen ruotsalainen pikkusievätyyppi.
Vanhemmiten tulee näyttämään kuninkaan sisarelta Birgitalta.
On se mielestäni ainakin siskoansa huomattavasti paremman näköinen :)
Kas, ei ollu tällä kertaa Itä-Suomen hovioikeus, joka on erityisen kunnostautunut matalien raiskaustuomioiden antamisessa. Harmillista sinänsä, että niitä saa muiltakin.
Ei. Ei rumakaan, mutta en ole koskaan kauniina pitänyt. Tavallisen näköinen, nykyään jo melko rupsahtanut tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.
Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.
Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa
Mä olin aivan yllättynnyt kuinka kaunis Victoria oli silloin langanlaihana. Aivan kun eri ihminen! Nyt vanhana vois olla tietysti ettei enää toimis vaikka laihduttaisi vaan olis kun rusina.
Tämä! Samaa mieltä. Jännä miten voikin vaikuttaa noin dramaattisesti
Olen samaa mieltä, tosin laihana Victorian leuka korostui jo liikaakin. Tykkäsin myös siitä kampauksesta, joka noissa tietyissä anoreksiakuvissa on. Victoria voisi pitää hiuksia useammin auki. Se sama tiukka nuttura on nähty niin usein hänellä, eikä se välttämättä ole imartelevin kampaus hänen kasvoilleen.
Helposti tukka auki Victorian pää näyttäis saakelin suurelta. Vähänkin kuohkeampi kampaus korostais vaan isoja poskia, isoa leukaa ja leveitä kasvoja ja siihen vielä iso tukka! Sitten taas ihan suorana olis kovin arkinen. Edustustilaisuuksissa lisäksi varmasti helpompi olla tukka hallitusti nutturalla jos vaikka sataa tai tuuli yllättää.
Lenita Airiston koulukaveri kertoi kerran miksi Lenitan kampaus on niin valtava. Se on kuulemma siksi, että häivyttää Lenitan valtavan ison pään.
Lenitalla ei mielestäni ole mitenkään iso pää, tai sitten tukkajuttu toimii. En osannut pikkutyttönä ajatella, että "tuo aikuinen nainen on kateellinen vanhalle kaverilleen".
On ihan kaunis mutta joku Shakira on paljon kauniimpi, jopa ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
On kaunis. Perus av-mamman mielestä ilmeisesti kaikki tuon näköiset naiset ovat sikarumia. Mietin vain mitä av-mamma ajattelee meistä tavallisen näköisistä tyypeistä, joita ei voi kukaan sanoa kauniiksi.
On erittäin kaunis minunkin mielestäni.
Olihan täällä tässä taannoin ketju, mihin sai laittaa ehdotuksensa maailman kauneimmasta naisesta. En nyt niinkään väittäisi, että oikeasti kauneimmat saivat alapeukkuja, mutta meni se osin vähän niinkin, tietysti.
Tuntuu, että monelle on kalliit vaatteet, meikki, hoikkuus ja laittautuminen se punainen vaate. Ja juurikin nuo asiat yhdistetään automaattisesti negatiivisiin luonteenpiirteisiin ja ylimieliseen käytökseen yms. Onko ne sitten juuri ne samat tyypit, jotka ovat ekana arvostelemassa, jos ei nuo edellä mainitut ei ihan joka kuvassa täyty. Mene ja tiedä. Sitten, kun kuitenkin sisimmässään kadehtivat ja pitävät vaikka tän Madden elämää täydellisenä, niin takerrutaan johonkin, esim just Leonoren käyttäytymiseen ja sitä kautta yritetään inhimillistää näiden täydellisenä pidettyjen ihmisten elämää. Kyllä me ihmisiä ollaan kaikki.
Töissä on sopiva tilaisuus tarkkailla erilaisia ihmisiä. Joskus kuvittelen, miltä ne ihmiset olisivat näyttäneet, jos olisivat eläneet vaikka 100 vuotta sitten. Tai miten vanhemman ihmisen ulkonäköä ja tyyliä muokkaa hänen luonteensa ym.
On mielestäni kaunis mutta siskonsa Victoria jotenkin sisäisesti säteilee enemmän. Madde on vähän kylmän oloinen. Sofia taas on aika tavallisen näköinen.
Oli mielestäni nuorena tosi kaunis. Nyt vanhempana on ruvennut "huonot puolet" ulkonäössä näkymään (vähän outo nenä, leuka jne.) plus, että mielestäni jo aika rupsahtanut ollakseen vasta 34???
Sekä Victorialla että Madeleinella on mielestäni liian iso leuka ja se on mielestäni aika iso kauneusvirhe heissä. Jos olisivat hoikempia niin ei varmaan niin haittaisi kun hoikkuus pienentäisi myös kasvoja.
Upea. Vaikka olen nainen ja hetero. Hienoa ettei ole myöskään lähtenyt kauneusoperaatioihin tai laihdutteluihin mukaan.
Mielestäni Madeleine on kaunis. Näissä Vicktorian juhlissa kyllä Vicktoria itse on loistanut kauneimpana. Kasvoilta välittyvä iloinen onni kaunistaa kovasti.
Sinulle 96: ei luusto muutu laihduttamalla. Katsopa Victorian anorektia-ajan kuvia. Eivät kumpikaan tarvitse laihdutusta.
Äidiltä tuo leuka peritty. Silvian nuoruudenkuvissa leuka ei pistä silmään, koska kasvot ovat pyöreät. 30 v. jälkeen leuka alkoi terävöityä.
Enpä ole kuulutkaan Madeleinen olleen Universum-kisoissa, enkä myöskään Silvian.
Luulen, ettei moni av-mammakaan pärjäisi, kun heitä koko maailmassa on pitkälti alle sadan.
Ja luulisi kuninkaalissa tehtävissä tarvittavan muita avuja ja taitoja, kuin kaunis naamataulu.