Onko prinsessa Madeleine mielestänne kaunis?
Kommentit (122)
Oli blondina häikäisevä kaunotar, nyt tummana aika tavallisen näköinen
Ainakin kauniimpi kuin siskonsa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.
Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parani huomattavasti kun tukan väri vaihtui. Blondina oli tylsä. Hääpukukin sopi paljon paremmin tummana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.
Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.
Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa
Vierailija kirjoitti:
Vaaleana tyypillinen svenssoni, vähän halvan näköinen varsinkin rusketuksen kanssa. Tummempana parempi ja tyylikkäämpi, mutta hää- ja kihlakuvissa hänellä oli jo vähän liiankin tummat hiukset.
Nuorena oli kaunis, nyt rupsahtanut ja jopa Victoria paremmannäköinen
Oli hän kaunis nuorena.
Hän on vähän sellaista tyyppiä, joka ei parane kypsyessään.
Ei ole. Mielstäni tunkkainen ja elähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa
Mielestäni posket eivät ole se suurin ongelma, onhan Maddellakin melko leveät kasvot.
Tämä kuva tiivistää aika hyvin erot kauneudessa, vaikka laatu onkin vähän huono:
http://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2015/12/11/000/113/377/gallery_5_3.jpg
Kyllä sisarusten välillä on melkoinen taso ulkonäöllisesti.
Ei ole minun mielestäni kaunis, mm. liian ruskettunut, tylsä pukeutumistyyli, vähän tunkkainen ja tätimäinen. Ja olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleana tyypillinen svenssoni, vähän halvan näköinen varsinkin rusketuksen kanssa. Tummempana parempi ja tyylikkäämpi, mutta hää- ja kihlakuvissa hänellä oli jo vähän liiankin tummat hiukset.
Tyylikkäämpi toki, mutta kaikkien kasvonpiirteisiin tummat hiukset eivät vain sovi ja Victoria ja Silvia näyttävät molemmat paremmilta brunetteina kuin Madeleine. Ehkä hänen hailakat silmänsä tekevät hänestä aika mitäänsanomattoman näköisen tusinatiinan ruskeilla hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni posket eivät ole se suurin ongelma, onhan Maddellakin melko leveät kasvot.
Tämä kuva tiivistää aika hyvin erot kauneudessa, vaikka laatu onkin vähän huono:
http://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2015/12/11/000/113/377/gallery_5_3.jpg
Kyllä sisarusten välillä on melkoinen taso ulkonäöllisesti.
Tasoero siis.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunis nainen, perinyt Silvian kissamaiset piirteet silmiä lukuun ottamatta. Victorialla on sitten ne silmät, jotka ovatkin hänen paras piirteensä.
Eli kaunein oli Silvia. Ikävää, että on vanhentunut brasilialaisen kulttuurin mukaisesti.
Ja osaksi brasilialaisen plastiikkakirurgin toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäämpi toki, mutta kaikkien kasvonpiirteisiin tummat hiukset eivät vain sovi ja Victoria ja Silvia näyttävät molemmat paremmilta brunetteina kuin Madeleine. Ehkä hänen hailakat silmänsä tekevät hänestä aika mitäänsanomattoman näköisen tusinatiinan ruskeilla hiuksilla.
Madeleinen silmät eivät ole hailakat vaan säkenöivän siniset. Mielestäni ruskea korostaa niitä oikein hyvin. Ruskeat silmät tekevät Victoriasta vähän tuiman näköisen, sama on nähtävissä Estellessä.
Madeleine taitaa käyttää botoxia. Nykyään otsa ihan liikkumaton ja sileä, verratkaa vaikka kihlakuviin ex-sulhon kanssa vuosia sitten, silloin kasvot olivat erilaiset. Nyt kasvot ovat jotenkin "kovan" näköiset.
Kaunis