Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko prinsessa Madeleine mielestänne kaunis?

Vierailija
01.07.2017 |

Voisitteko olla hänen näköisen naisen kanssa?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis

Vierailija
22/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli blondina häikäisevä kaunotar, nyt tummana aika tavallisen näköinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kauniimpi kuin siskonsa.

Vierailija
24/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväys kohta vanhenee .

Vierailija
25/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.

Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.

Vierailija
26/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kaunis.

Vierailija
27/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä parani huomattavasti kun tukan väri vaihtui. Blondina oli tylsä. Hääpukukin sopi paljon paremmin tummana.

Vierailija
28/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mun mielestä kauneudeltaan samaa tasoa kuin Victoria, tyyli on vain hiukan toisenlainen. En sanoisi kaunis, mutta hyvännäköinen eikä jää huomaamatta kumpikaan näistä naisista.

Minä en voi ymmärtää näitä, joiden mielestä Victoria on yhtä kaunis tai jopa kauniimpi kuin Madde. Siis jos nyt ihan objektiivisesti katsotaan mittasuhteita ja symmetriaa, niin onhan Madde huomattavasti kauniimpi. Mutta täällä pyörii paljon Victoria-faneja, jotka pitävät Maddea kamalana, nirppanokkaisena bileprinsessana, joten siksi hänen kauneuttaankin on monen vaikea myöntää. Samasta syystä Madden tytärtä haukuttiin jo yksivuotiaana kehitysvammaiseksi ja sama homma jatkuu edelleen.

Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa

Vierailija
29/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, leukakin on kuin puuliiteri

Vierailija
30/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleana tyypillinen svenssoni, vähän halvan näköinen varsinkin rusketuksen kanssa. Tummempana parempi ja tyylikkäämpi, mutta hää- ja kihlakuvissa hänellä oli jo vähän liiankin tummat hiukset.

Vierailija
31/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli kaunis, nyt rupsahtanut ja jopa Victoria paremmannäköinen

Vierailija
32/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hän kaunis nuorena.

Hän on vähän sellaista tyyppiä, joka ei parane kypsyessään.

Vierailija
33/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mielstäni tunkkainen ja elähtänyt.

Vierailija
34/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victoria oli kaunis anoreksiavuosinaan, kun hänen pulleat poskensa eivät pilanneet hänen naamaansa. Madde taas on aina ollut hoikempi, näkyy myös kasvoissa

Mielestäni posket eivät ole se suurin ongelma, onhan Maddellakin melko leveät kasvot.

Tämä kuva tiivistää aika hyvin erot kauneudessa, vaikka laatu onkin vähän huono:

http://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2015/12/11/000/113/377/gallery_5_3.jpg

Kyllä sisarusten välillä on melkoinen taso ulkonäöllisesti.

Vierailija
35/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun mielestäni kaunis, mm. liian ruskettunut, tylsä  pukeutumistyyli, vähän tunkkainen ja tätimäinen.  Ja olen hetero.

Vierailija
36/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaleana tyypillinen svenssoni, vähän halvan näköinen varsinkin rusketuksen kanssa. Tummempana parempi ja tyylikkäämpi, mutta hää- ja kihlakuvissa hänellä oli jo vähän liiankin tummat hiukset.

Tyylikkäämpi toki, mutta kaikkien kasvonpiirteisiin tummat hiukset eivät vain sovi ja Victoria ja Silvia näyttävät molemmat paremmilta brunetteina kuin Madeleine. Ehkä hänen hailakat silmänsä tekevät hänestä aika mitäänsanomattoman näköisen tusinatiinan ruskeilla hiuksilla.

Vierailija
37/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni posket eivät ole se suurin ongelma, onhan Maddellakin melko leveät kasvot.

Tämä kuva tiivistää aika hyvin erot kauneudessa, vaikka laatu onkin vähän huono:

http://us.hellomagazine.com/images/stories/1/2015/12/11/000/113/377/gallery_5_3.jpg

Kyllä sisarusten välillä on melkoinen taso ulkonäöllisesti.

Tasoero siis.

Vierailija
38/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kaunis nainen, perinyt Silvian kissamaiset piirteet silmiä lukuun ottamatta. Victorialla on sitten ne silmät, jotka ovatkin hänen paras piirteensä.

Eli kaunein oli Silvia. Ikävää, että on vanhentunut brasilialaisen kulttuurin mukaisesti.

Ja osaksi brasilialaisen plastiikkakirurgin toimesta?

Vierailija
39/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäämpi toki, mutta kaikkien kasvonpiirteisiin tummat hiukset eivät vain sovi ja Victoria ja Silvia näyttävät molemmat paremmilta brunetteina kuin Madeleine. Ehkä hänen hailakat silmänsä tekevät hänestä aika mitäänsanomattoman näköisen tusinatiinan ruskeilla hiuksilla.

Madeleinen silmät eivät ole hailakat vaan säkenöivän siniset. Mielestäni ruskea korostaa niitä oikein hyvin. Ruskeat silmät tekevät Victoriasta vähän tuiman näköisen, sama on nähtävissä Estellessä.

Vierailija
40/122 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine taitaa käyttää botoxia. Nykyään otsa ihan liikkumaton ja sileä, verratkaa vaikka kihlakuviin ex-sulhon kanssa vuosia sitten, silloin kasvot olivat erilaiset. Nyt kasvot ovat jotenkin "kovan" näköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi