Vierailija

Meidän suhteessa on mennyt pari vuotta huonosti, ensin laitoin stressin tai vauva-ajan piikkiin. Mies ollut stressaantunut ja joudun olemaan se kohde, johon paha olo puretaan, ja pinna on hänellä 3-vuotiaan kanssa myös kireällä.
Tänään istuimme lapsen kanssa parkkipaikalla autossa, kun mies kävi nostamassa rahaa ja hakemassa jotain pelejä. Hänellä meni jonkin aikaa, niin annoin lapsen olla poissa istuimesta. Sitten kun mies tuli takaisin ja oli ärtynyt, kun kaikki ei sujunut, 3v tunki etuistuinten välistä eteen niin, että hän osui koko ajan miehen käteen, ja mies koitti juuri lähettää viestiä puhelunella, ja heti ärjyi vihaisena lapselle ja työnsi samalla häntä taaksepäin (ei satuttanut, työnsi vaan omalle paikalleen taakse). Sitten mä sanoin miehelle vähän ärtyneenä, että tarviiko aina niin rumasti sanoa ja työntää pois toista. Sitten mies sai mulle aivan jäätävän raivarin ja huusi, että "kun tarvii näin töniä", ja rupesi tönimään mua niin, että mä kolautin pään kunnolla auton sivuikkunaan.
Ero on ollut jo pitkään mielessä, enpä tiedä kruunasiko tämä sitten koko suhteen. :(
Voiko tämmönen enää toimia? Voiko mieheen luottaa lapsen suhteen? Entä jos lyö ensi kerralla jonkun mitättömän syyn takia?
Mies on aiemmin hakenut ammattiapua mielialavaihteluihin, mutta pahenee vaan nähtävästi.

• ylös 14
  • alas 2

Kommentit (9)

Vierailija

Eikä tullut mitään morkkista ja valaistumista tämän raivarin jälkeen jossa olisi luvannut hankkia työkaluja vihanhallintaan yms? Juu, jätä tuollainen. Miltä sitten tuntuisi jos ensi kerralla löisi lasta oikein kunnolla? Eroa nyt, ja tapaamisia sovittaessa (jos mies edes haluaa tavata lasta) kerrot tuosta ja ilmaiset huolesi siitä että miehellä ei pinna kestä lapsen kanssa ja on jo käynyt väkivaltaiseksi tilanteessa.

• ylös 14
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kait mies on pyytänyt anteeksi ja olette keskustelleet asiasta?

Itse eroaisin, jos mues ei mene vihanhallintaterapiaan.

Vierailija

Mitä kaikkea jätät kertomatta omasta käytöksestäsi ja käytöksestäsi miestä kohtaan?

Vierailija

Ihan kuin mun ex aina kun se jäi kiinni naisistaan. Heitteli mua pitkin seiniä.

Ero heti, jos mahdollista.

Vierailija

Ylläpito nähtävästi poisti oman viestini.
Mies siis syytti minua ja haukkui minut lapsen kuullen ja lähti pois sen jälkeen.
Että näin. Kai tää suhde on tällä taputeltu sitten...
Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat