Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko hyvä ihminen?

Vierailija
30.06.2017 |

Entä muut ihmiset? Oletko keskivertoa parempi vai huonompi kuin muut ihmiset? Miten tämä ilmenee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen paras.

Vierailija
2/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Pääsääntoisesti tunnen olevani huonompi. Joskus ajoittain tunnen paremmuudentunnetta. Syy on se etten juurikaan jaksa enää esittää ja mielistellä mihinkään suuntaan, en enää. Joskus jaksoin kun oli semmoinen kiltin tytön äidillinen identiteetti. Nykyään en esim puhu mitään negatiivista kenestäkään, en halua loukata ketään jne, mutta  osoitan huomiota tai puhun jotain hyvää jostain vain jos siltä tuntuu ja olen oikeasti sitä mieltä mitä sanon, en siis sano mitään vain sen takia että koska minun kilttinä tyttönä pitäisi sanoa niin ja olla sellainen. Mutta siis, tunteet nyt on mitä on mutta en ole aktiivinen ollakseni sen enempää kiltti kuin ilkeäkään kenellekään. Joskus haluaisin olla kiltimpi, mutta en toisaalta hirveästi jaksa yrittääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen kunnollinen, tunnollinen ja haluan muille hyvää. Ja rehellinen. En pidä itseäni muita parempana mutta en kyllä huonompanakaan. Kai minä ihan hyvä ihminen olen. Perus hyvä...

Vierailija
4/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ilmenee noudattamalla yksinkertaista perussääntöä, joka toimii ihan yleismaailmallisesti: älä ole mulkku, don't be a dick. Kannattaa kokeilla joskus.

Vierailija
5/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin olen kunnollinen, tunnollinen ja haluan muille hyvää. Ja rehellinen. En pidä itseäni muita parempana mutta en kyllä huonompanakaan. Kai minä ihan hyvä ihminen olen. Perus hyvä...

Mutta olet tyytyvainen, siita, eta olet vaatimaton, kaunis nainen, ,niinko? NIINKO? Voi tekopyhys.m

Vierailija
6/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä hyvästä ihmisestä mutta haluan pääsääntöisesti ihmisille hyvää. En ymmärrä vihapuhetta,negatiivisuutta. Miksi pitää olla inhottava toisille??? Itse haluan tukea toisia,nostaa ylös, ja näyttää että maailma on kaunis paikka, ihmisyys ja välittäminen voittaa. Maailma on yhtä vahva kuin sen heikoin jäsen.

Vierailija
7/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ilmenee noudattamalla yksinkertaista perussääntöä, joka toimii ihan yleismaailmallisesti: älä ole mulkku, don't be a dick. Kannattaa kokeilla joskus.

Eli ulkoisesti noudatat kirjoitettuja ja kirjoittamattomia sääntöjä siitä, miten tulee toimia, jotta ei ole mulkku? Pystytkö myös sisäisesti olemaan haistattamasta kaikille paskan?

Vierailija
8/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet tyytyvainen, siita, eta olet vaatimaton, kaunis nainen, ,niinko? NIINKO? Voi tekopyhys.m

Häh? Mikä tuossa kommentissa oli tekopyhää? Ihan neutraali toteamus minun mielestä.

Vierailija
9/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aktiivisesti hyvä, passiivisesti kyllä. Ylempää lainaten: en ole mulkku.

Vierailija
10/10 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hyvä ihminen etkä sinäkään. Siksi tarvitsemme Jeesusta!