Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua on ärsyttänyt tänään?

Vierailija
30.06.2017 |

Minä aloitan. Kaupassa kassajonossa takana tuleva töni ostoskärryillään ahteriini. Monta kertaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa huonosti käyttäytyvät lapset. Ensimmäisessä kaupassa pällisteli ostoksia ja tökkäsi kärryjen siitä väliköstä juomapulloa ja kipitti karkuun. Toiset lapset samassa kaupassa taas heiluivat kärryjen kanssa tien tukkeena keskellä käytävää.

Toisessa kaupassa valtasi sen pakkaamistason ja selosti äidilleen kovaan ääneen, mitä sieltä hihnalta tuli minun puoleltani. Ja ikää kuitenkin näillä kaikilla lapsilla oli 8-12v.

Hämmennyin kyllä todella paljon, en ihan oikeasti tajunnut, että Vaasassa on noin paljon huonokäytöksisiä lapsia. Oli muitakin kuin nuo, mutta nuo jäivät mieleen.

Enkä vihaa lapsia, minulla on itsellänikin lapsi, joka ei käyttäydy noin.

Vierailija
22/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni jo aamusta alkaen 😠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri jolla on valtava kyrpä otsassaan. Tosin se on ollut siinä koko viikon. Kohdistaa jostain syystä kiukkunsa muhun, mokoma vanha haahka. En ole ainut jolla menee hermo. Onneks on perjantai ja ensi viikolla olen toisessa työpisteessä.

Vierailija
24/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmisvihaaja kirjoitti:

ihmiset. vihaan ihmisiä.

Tämä.

Sama. Onpa meitä paskapäitä monta.

Vierailija
25/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkengät sattuu jalkoihin :(

Vierailija
26/26 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankasvattaja ei vastaa :D yritän etsiä itselleni sitä suloista pikkukisua, ja olen hirveän kärsimätön. Mielestäni kasvattajien pitäisi vastata heti viiden minuutin sisään, ja sanoa että saa tulla hakemaan! - no ei se tietenkään niin mene, mutta kun nyt kun päätti sen hommata, niin en malta odottaa!