Miehen kallis maku. Onko tällainen normaalia?
Mies osti 1500 maksavat pussilakanat ja tyynyliinat, 500 merkkitakin ja 300 kengät.
Exä ei ikinä panostanut eikä ostanut mitään, mutta nykyinen mies on tyylin päälle. Mies myöskin käy parturissa, lenkkeilee ja urheillessakin päällä on merkkivaatteita ja nyt mies kertoi ostaneensa minulle lahjakortin kosmetologille.
Kommentit (19)
Ostelut menee yleensä tulojen mukaan. Oliko ex työtön loinen, kun ei ostellut mitään?
Mies on sanonut ettei tykkää muovisista naisista vaan arvostaa minua koska olen luonnollinen.
Mikä niissä lakanoissa niin paljon maksaa? Takin ja kengät ymmärrän, jos rahaa on riittävästi.
Vierailija wrote:
Ostelut menee yleensä tulojen mukaan. Oliko ex työtön loinen, kun ei ostellut mitään?
Ex oli määräaikaishommissa huonolla palkalla ja miestä kiinnosti vapaa-ajalla kaljalla läträily ja sohvalla makaaminen. Ei siis mitenkään laadun mies tyylillisesti eikä käytöstavoiltaan. Nykyinen mies on aivan toisenlainen.
Vierailija wrote:
Mikä niissä lakanoissa niin paljon maksaa? Takin ja kengät ymmärrän, jos rahaa on riittävästi.
Laatu, materiaali ja merkki.
Olisit laittanut lakanoiden hinnan halvemmaksi 0/5
Olen köyhä ja ostin 400 euron kengät. Kenkien pitää olla laadukkaat.
Jätä se sika niin pian kuin mahdollista. Sillä on varmaan ketunhäntä kainalossa, ties vaikka seksiä kärttäisi. Parempi ottaa joku tunteellinen työtön ja ulosotossaoleva.
Mistä ihmeestä löytyy noin kalliit lakanat?
Vierailija wrote:
Miksi valehtelisin, kun lakanat maksavat todellakin tuon 1500.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi valehtelisin, kun lakanat maksavat todellakin tuon 1500.
Mistähän tuollaisia saa? Ei edes Lontoon Harrodsilta löydy.
Vierailija wrote:
Olen mies, en ap, mutta on minullakin tonnin maksavat lakanat ja kymppitonnin sänky. Kuules kun laatu maksaa ja sänkyyn kannattaa panostaa.
Vierailija wrote:
Luksusliikkeestä ja sen verkkokaupasta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Luksusliikkeestä ja sen verkkokaupasta.
Täsmennä niin uskomme
Provo. Stokkalta saa kalliit pussilakanat ja ne on yli 300 euroa. Eli kaksi maksaa 650 euroa.
Vierailija wrote:
Provo. Stokkalta saa kalliit pussilakanat ja ne on yli 300 euroa. Eli kaksi maksaa 650 euroa.
Sivusta on helppo huudella vääryyksiä. Ei ole Suomesta ostetut kalliit lakanat, vaan aitoa luksusta.
Tietää velkaongelmia, jos mies ei ole jokin Bill Gates jolla on miljoonia rahaa ja jatkuvasti tulossa lisää tilille. Suomessa verotuksen takia kaikki ovat melko tasaisen köyhiä. Ei kuulosta hirveän järkevältä rahankäytöltä.
Kohta se ostaa sulle ajan silareiden laittoon.