Mikä sinua on ärsyttänyt tänään?
Minä aloitan. Kaupassa kassajonossa takana tuleva töni ostoskärryillään ahteriini. Monta kertaa.
Kommentit (26)
Kännykkä hajosi ja piti tuhlata viikon ainoa vapaapäivän aamu uuden etsimiseen. Melkein 7 vuotta se kesti.
Olisi ollut parikin tilannetta, joista olisin voinut ärsyyntyä. Mut en viittiny.
Osaston eukkojen loputon kalkkunain kalkatus.
Olen pudotellut koko päivän kaiken käsistäni, ja nyt on vatsa sekaisin ja sen takia huono olo.
Kaikki meni oikein hyvin siihen asti, kunnes tapasin torilla erään AA:laisen ja se alkoi höperehtimään "meikäläiset sitä, meikäläiset tätä, milloin tulet seuraavaa kokoukseen...". V***u - eikö niille mene ollenkaan jakeluun, että heidän oppinsa oli niin tehokasta, että kertakäynti riitti raitistamiseen ja sillä tiellä ollaan oltu jo liki kymmenen vuotta...
Ei oikeastaan mikään. Olen päättänyt olla ärsyyntymättä pikkujutuista ja se toimii aika hyvin.
Näin unta että olin jo onnellisesti kesäloman vietossa Bulgarian auringossa. Oli aika karu herätys arkeen kun heräsinkin kellon soittoon 6:15 ja tajusin että eipäs mulla olekkaan vielä loma enkä mä ole vielä siellä Bulgariassa. Vittu. Sitten lähdin kyrpä otsassa töihin ja täällä istua törötetään vielä toista tuntia.
ihmisvihaaja kirjoitti:
ihmiset. vihaan ihmisiä.
Tämä.
Noiden kuubalaispelaajien alennettu tuomio ! :(
Puren vain hammasta, kun kuuntelen kuinka kenenkin lapsi on päässyt kuinkakin hienoon yliopistoon taikka korkeakouluun ja millä spekseillä. Oma lapsi on vammainen ja eläkkeellä.
"joskus syö ja todella urakalla"
Tuuli.
Huono tukkapäivä.
Se, että tajusin vasta kotoa lähdettyä alushousujeni rajojen näkyvän farkkujen läpi.
Vuokranantaja koittaa laskuttaa meillä sille kuuluvia maksuja.
Tiskialtaassa on viiden päivän tiskit, kun mies ei ole niitä tiskannut (meillä ei ole tiakikonetta ja työnjako on niin että minä pesen pyykit ja imuroin, mies tiskaa ja loput työt vähän siten kuka jaksaa) Aina ollut jotain muuta mukamas... tekisi mieli kantaa jokainen likainen astia miehen tietokonepöydälle... oppiaikohan...
Työpaikalla, jo lomille lähteneet jättivät hommansa kesken. Mun on nyt ne vikana päivänä pakko hoitaa. pakko tod näk jäädä jopa ylitöihin. kyseessä asiat joita ei vaan voi jättää. Että kiitos vaan
Tänään ei oo mikään ärsyttänyt, ihme. No se hieman kun taapero itkee kokoajan kun yritän tehdä jotain.
Työkaveri joka näin viimeisenkin työpäiväni kunniaksi halusi vielä kerran pompottaa/pomottaa.
Noh, eipä tarvitse enää kys rusinan kanssa töitä tehdö, ketähän tylyttää sitten syksyllä.
T. Pitkä loma ja uusi vakituinen työ.