Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ensimmäinen poikaystävä on kuin klassikko "paha poika"

Vierailija
29.06.2017 |

Tyttäreni (16v) on seurustellut elämänsä ensimmäistä kertaa nyt parin kuukauden ajan. Olen vain huolissani suhteesta, koska pojalla, jonka kanssa hän seurustelee on monia huonoja/epäilyttäviä tapoja: tupakoi, käyttää nuuskaa ja ajelee autolla holtittomasti. Hän on siis 18v. Asumme suht pienessä kaupungissa gissa, jossa ihmiset tuntevat toisensa ja poika taitaa olla hieman "gangstan" maineessa. Hän on kuitenkin esim. minulle erittäin asiallinen ja on kohdellut myös tytärtäni hyvin (tähän asti). Silti pelkään, että tytön sydän särkyy tai tapahtuu vielä jotain ikävää. Omasta nuoruudestani muistan myös niitä kylän hulivilejä, joihin joku kaveri saattoi aina, joskus langeta.. Sitten aina joukolla kauhistelimme jonkun poikaystävän mustaa silmää tai itkimme jonkun sydänsuruja, kun tämä poikaystävä olikin hypännyt vieraan tytön kanssa sänkyyn. Nyt tuntuu jotenkin pahalta ajatella, että omalla tytöllä on tuollainen poikaystävänä. Kokemuksia muilla aiheesta?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mietis omaa nuoruuttasi. Miten meni vanhempien neuvot perille?

Vierailija
2/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää jo tyttäresi on tarpeeksi "tiukka"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta noista on se holtiton autolla ajelu. Tietysti myös se, jos menee pettämään. Hmmmm.... vaikea sanoa. Oletko keskustellut lapsesi kanssa?

Vierailija
4/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapään kautta

Vierailija
5/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko tyttäresi kiltti herkkis, vai voimakas justiina?

Vierailija
6/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18 v jätkä ajelee autolla ja tupakoi? Jos nuo on suurimmat ongelmat en olisi huolissani. Jos jotain oikeasti pahaa selviäisi, yrittäisin puhua tyttären kanssa (tod.näk tekee kuitenkin niinkuin itse haluaa)

Vierailija
7/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset rakastuu aina reittihinnat...

Oi kauheaa.. Tarkoitin, että renttuihin. Nyt taidan ottaa pois tämän automaattisen kirjoituksen korjaajan tai mikä lie onkaan. Kiitos ja anteeksi😂

Vierailija
8/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniks yritys nolata vähän pieleen? :DDDD

Vierailija
9/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärelläni oli myös tuollainen ei-toivottu suhde näin äidin näkökulmasta. Kesti onneksi vain puoli vuotta kunnes se tuli päätökseen. Joku niissä pahiksissa kiehtoo.

Tuosta on jo aikaa vuosia ja nyt on elämässään myös minua miellyttävä avopuoliso.

Vierailija
10/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsurut kuuluu nuoruuteen ja jokainen tekee omat mokansa. Se että äitinä puutut asiaan todennäköisesti vain pahentaa tilannetta. Monista nuoruudessa höpöjuttuja tehneistä tytöistä ja pojista tulee ihan kunnon aikuisia. Anna nuorten olla. Ole kuitenkin tyttäresi tukena, jos/kun se ero tulee.

Vierailija
11/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on nuoria. Et voi asialle mitään, koska kaikkien pitää oppia oman elämisen kautta. Tytöt ja naiset nyt vaan ihastuu tuollaisiin pahoihin poikiin, eikä siinä auta mitkään järjen puhumiset. Kokemuksen kautta sitä vasta oppii.

Vierailija
12/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävällä on varmasti pieni muna jota kompensoi paha poika -käytöksellä.

Vierailija
13/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä voi tapahtua ihan nörttipojankin toimesta. Oma ensirakkauteni oli jokaisen äidin unelmavävy, mutta siltipähän se päätyi pettämään. Sydänsurut valitettavasti kuuluvat elämään eikä niiltä voi suojella lastaan

Vierailija
14/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisellinen hoivavietti pakottaa parantamaan rentun. Siskoni seurusteli todella repuusien tyyppien kanssa ja viimein löytyi sellainen, jonka elämän hän sai raiteilleen - ja vastalahjaksi sai kaksi omaa lasta - siksi.

Vierailija
15/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänsurut kuuluu nuoruuteen ja jokainen tekee omat mokansa. Se että äitinä puutut asiaan todennäköisesti vain pahentaa tilannetta. Monista nuoruudessa höpöjuttuja tehneistä tytöistä ja pojista tulee ihan kunnon aikuisia. Anna nuorten olla. Ole kuitenkin tyttäresi tukena, jos/kun se ero tulee.

Kivan rauhallisesti suhtaudut siihen, että tyttäresi on mahdollisesti klamydian saava auto-onnettomuuden uhri. Ei sillä klamydialla enää sitten tietty väliä, totta. Tai tulee petetyksi tai muuten kohdelluksi törkeästi jonkun tupakoitsijan tasolta.

Vierailija
16/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä en nää tässä ongelmaa? Jos jätkä on fiksu teitä kohtaan ja kohtelee tytärtäsi hyvin niin pitäisikö huolestua vasta sitten, kun jotain käy ja antaa pojalle mahdollisuus?

Toki lapsistaan ja heidän puolestaan vanhempana murhetii ennakkoonkin, mutta nämäkin ihmiset nuoria. Ainoa mistä voisi jätkää muistuttaa on turvallisesti ajaminen (edes) silloin, kun on tyttäresi kaltainen kultakimpale kyydissä.

Ei pojallekkaan varmaan pahitteeksi olisi saada teidän luottamus ja tuki noin silleen lähtökohtaisesti :)

Vierailija
17/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen poikaystävä tuossa iässä. Ulospäin vaikutti kovalta, kaksin kun oltiin niin näytti herkemmän puolensa. Itse ehkä ihastuin juuri tuohon herkkyyteen ja halusin varmaan saada hänen sisäisen minänsä näkymään myös kovan ulkokuoren läpi muille. Hoivavietti.

Vierailija
18/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 16v ns. "pahan pojan" kanssa.

Viinaa, huumeita, pahoinpitelyä, pettämistä, kuristamista, rikoksia.

Olin nuori ja ihan hukassa.

Vierailija
19/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten olisi kovin huolissani, mutta holtiton kaahailu voi päätyä ihan vahingossa sekunnin murto-osassa samalla tavalla, kuin pari viikkoa sitten se suorana nettiin streamattu kahden nuoren kuolonkolari. Jäbä ajoi holtittomasti ja tyttö vieressä meni mukana.

Vierailija
20/73 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin renttu-image , jolla sydän kultaa ja joka on lojaali naiselleen.

Kuin joku pinsettinäppi, sivistyneen akateemikon oloinen mukaperhekeskeinen isopäinen poliitikko, joka paljastuukin tyypiksi jolla esi erkiksi vaikkapa nyt salarakas sillä aikaa kun vaimo raskaana tai pahimmassa tapauksessa pukkaa jonkun vieraan naisen kanssa yllärivauvaa.

Ulkokuori ei kerro nykyaikana ihmisestä yhtään mitään.

Vain teot, eli se kuinka lähimpiään kunnioittaa, ratkaisee millainen mies on. Onko sanansa mittainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi