Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18353)
Paniikki / ahdistuskohtauksiin: millainen ruokavalio sinulla on? Kokeile muuttaa vähemmän hiilareita sisältäväksi / vähentää kofeiinia ja suklaata yms muuta makeaa vähemmän.
Luulisin että liikuntakin voi auttaa.
Nuoli ylös jos oikeasti haluat tehdä sitä keekin kanssa tai olet tehnytkin. Nuoli alas jos koko äijä etoo. Selvitetään tämä nyt heti viimeinkin että kuin moni sitä keekillä haluaa oikeasti ratsastaa. En oo kehannu kysellä tutuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee joka iltaisesta paniikki ja ahdistuskohtauksista eroon? Palkään jo iltoja kun kaikki illat samanlaisia. Terapiaan en päässyt. Niistä ei kuulemma ole kuitenkaan apua. Olen yrittänyt meditoimista, hengitysharjoituksia, ajatuksen siirtämistä muualle, yrittänyt vain kuunnella oireita ja hyväksyä tilanteen, se vaikeinta ja pelottavinta. mutta ei auta. Joka ilta joutuu ottamaan opamoxia. Lääkäri sanoi ettää ota joka ilta ENNEN kohtausta, mutta taukojakin pitäisi pitää. Miten pidetään tauko kun kohtaukset ei mene ohi ilman.
Osaako joku oikeasti auttaa? Olen lukenut netin ohjeet ym läpi, enkä ole apua löytänyt.<<<<Rukoile Jeesusta Kristusta apuun, Hän auttaa.>>>
-----No tuo nyt ei auta ainakaan-----
Minua Jeesus on auttanut aina ja sanoin miljardeja kristittyjä - eivät he muuten kristittyjä olisikaan.
luterilaiset jotka pakkokastaa imeväiset????
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vastaus tähän arvoitukseen? Cowboy ratsastaa kaupunkiin illalla. Hän viipyy siellä 12 tuntia ja lähtee illalla. Miten se on mahdollista?
Kysymys on kieliopillisesti väärin. Sen pitäisi mennä "..ratsastaa illalla kaupunkiin. Hän viipyy siellä.." Oleellinen ero jos vastauksen on tarkoitus olla, se, että hevosen nimi on Ilta. Cowboy ei ole ollut hevosessaan 12h, vaan kaupungissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D
Ap=AlkuPeräinen kirjoittaja
Siis se joka aloituksen alunperin laittoi.
Minä oon ap, koska aloitin tämän ketjun =)
-ap
Mä oon aina luuullut, että tarkoittaa aloituspostaus tjp. :D Tajusin vasta vähän aikaa sitten totuuden.
Vierailija kirjoitti:
<<<Mitä tässä keskustelussa tarkoittaa tämä vastaus: Minusta olisi söpöä, että hoitava lääkärini, tietysti parannuttuani, kutsuisi minut kotiinsa ja sitten yhdessä hoitelisimme siellä vauvoja ja minä vaihtaisin tarvittaessa myös lääkärin vaipat ynnä syötäis jauhelihakastiketta..
https://www.vauva.fi/keskustelu/2446728/asperger_laakarina?page=2
Siis kyllä on sairaita ihmisiä maailma täynnä.<<<<
Siis kyllä huumorintajuttomia ihmisiä on maailma täynnä.
No mihinkähän tuo mahtaa perustua, että lääkäri kutsuisi kotiin jne.?
Vierailija kirjoitti:
Kun te akateemiset olette tunnetusti analyyttisiä, niin selittäiskö mulle joku konkreettisemmin miten se analyyttinen ajattelu sitten tapahtuu? Onko kyse vain siitä, että asiaa lähestytään mahdollisimman monesta/tarkoituksenmukaisesta näkökulmasta vai jotain vielä muuta?
Tätä kysyn tosissani. Olen ymmärtänyt, että vain akateemisesti koulutettu kykenee tämän kaltaiseen ajatteluun ja olisi kiinnostavaa tietää millaista tuo analyyttinen lähestyminen voi olla.
sanoisin että ajattelee asiaa "ei omakohtaisesti" vaan yleisellä tasolla eri näkövinkkelit huomioiden. Esim ei mieti onko tulovero itsellä liian kovalla tasolla, vaan että onko se yhteiskunnallisesti kaikki asiat ottaen huomioon sopivalla tasolla. sillätavalla mielipiteet muodostuu faktojen eikä tunteiden perusteella
Miten Pinokkiolla ja Samu Sirkalla riitti happi merenpohjassa, kun he etsivät Geppettoa?
Mulla on ekaa kertaa elämässäni asunnossa kylpyamme, ja se ammees käyminen mietityttää. Tarkotan et jos laitan kylpyvaahtoo kylpyveteen ni pitääks sen jälkee ottaa viel suihku? Vai nousenko vaa pois ja kuivaan itteni.
Entä mikä ero on kylpyvaahdolla ka normi suihkusaippualla? Voinko löräyttää suihkusaippuaa kylpyveteen? Sen jälkeen kai ainakin pitää ottaa suihku.
Miksi Espanjassa, Ranskassa, Italiassa ja Portugalissa sitä ei pidetä pahana asiana, jos naimisissa oleva mies käy harrastamassa seksiä muun kuin vaimonsa kanssa? Entä onko muita maita, joissa on näin?
Miten rikkinäiset käyttökelvottomat huonekalut kuuluu hävittää? Ei voi siis lahjoittaa kellekään, purkaa pieniin palasiin roskikseen eikä korjata, eikä ole mahdollista itse kuljettamaan mihinkään. Saako pienehköt huonekalut kuten arvottoman tuolinrähjän jättää roskakatokseen vai pitääkö sille tilata kuljetus jonnekin?
Kylpyvaahdo sisältää öljyjä, tuoksuu hyvälle ja kylpyyn kuplia sekä auttaa rentoutumaan muttei se poista likaa taikka tapa bakteereja iholta. Suihku pitää ottaa lopuksi ja mieluiten käyttää shampoota. Voit sinä saippuaakin käyttää kylpyvaahdon korvikkeena mutta kylpyvaahdosta saa huomattavasti enemmän kuplia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ekaa kertaa elämässäni asunnossa kylpyamme, ja se ammees käyminen mietityttää. Tarkotan et jos laitan kylpyvaahtoo kylpyveteen ni pitääks sen jälkee ottaa viel suihku? Vai nousenko vaa pois ja kuivaan itteni.
Entä mikä ero on kylpyvaahdolla ka normi suihkusaippualla? Voinko löräyttää suihkusaippuaa kylpyveteen? Sen jälkeen kai ainakin pitää ottaa suihku.
Ainakaan oman talonyhtiöni roskakatokseen ei saa viedä tuoleja ym huonekaluja. Voit vuokrata pakettiauton ja viedä itse/pyytää läheistäsi viemään romut paikalliselle jäteasemalle.
Googlen avulla löydät lähimmän jäteaseman joka ottaa tavaroita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten rikkinäiset käyttökelvottomat huonekalut kuuluu hävittää? Ei voi siis lahjoittaa kellekään, purkaa pieniin palasiin roskikseen eikä korjata, eikä ole mahdollista itse kuljettamaan mihinkään. Saako pienehköt huonekalut kuten arvottoman tuolinrähjän jättää roskakatokseen vai pitääkö sille tilata kuljetus jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan oman talonyhtiöni roskakatokseen ei saa viedä tuoleja ym huonekaluja. Voit vuokrata pakettiauton ja viedä itse/pyytää läheistäsi viemään romut paikalliselle jäteasemalle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä, kun on vain yksi pienehkö huonekalu, kuten se tuoli, jota ei voi korjata? Joutuuko tosiaan käyttämään maksullista palvelua siitä eroon päästäkseen?
...En siis voi itse kuljettaa sitä mihinkään.
Mä olen itse vienyt roskikseen sellaiset huonekalut jotka mahtuvat piiloon 160 litran jätesäkkiin. :D
Moni naapuri vie myös huonekaluja salaa yöllä katokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä, kun on vain yksi pienehkö huonekalu, kuten se tuoli, jota ei voi korjata? Joutuuko tosiaan käyttämään maksullista palvelua siitä eroon päästäkseen?
Pilko se huonekalu sahalla palasiksi ja vie vähitellen muiden jätteiden seassa roskikseen.
Tietääkö naiset mitään miesten anatomiasta, kun kädellä runkatessaan miestä ne vaan vatkaavat sitä peniksen varsiosaa?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö naiset mitään miesten anatomiasta, kun kädellä runkatessaan miestä ne vaan vatkaavat sitä peniksen varsiosaa?
Tästä tulikin mieleeni, että miten ympärileikattua penistä pitäisi runkata?