Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18353)
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin valehtelua, jos sanoo ensin jotain, mikä ei ole totta mutta sanookin sitten melkein heti, että se ei olekaan. Kaveri väittää minulle, että tämä ei ole valehtelua, vaan huijaamista.
Huijaamista tuo on, ei valehtelua.
vvoiko sukupuolitautitestit ottaa gynekologi vai kannattaako kysyä tavalliselta lääkäriltä pääsisikö testeihin? siis kun oon menossa molemmille vastaanotoille ihan muista syistä?
Miksi alumiinifoliota ei saa laittaa uunin pohjalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin valehtelua, jos sanoo ensin jotain, mikä ei ole totta mutta sanookin sitten melkein heti, että se ei olekaan. Kaveri väittää minulle, että tämä ei ole valehtelua, vaan huijaamista.
Huijaamista tuo on, ei valehtelua.
Minun mielestäni tuo on sekä valehtelua että huijaamista. Epätoden asian sanominen on valehtelua riippumatta siitä, paljastaako sen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
vvoiko sukupuolitautitestit ottaa gynekologi vai kannattaako kysyä tavalliselta lääkäriltä pääsisikö testeihin? siis kun oon menossa molemmille vastaanotoille ihan muista syistä?
En tiedä miten nykypäivänä lienee mutta aikoinaan kun kävin niin soitin kaupunkini julkisen terveydenhoidon ylläpitämään puhelinnumeroon jonka kautta saa ajan terveyskeskuksen lääkäriin. Sairaanhoitaja puhelimen päässä kirjoitti virtsakoelähetteen sairaalan polille ja kävin testeissä. Lääkärin kanssa en asioinut ollenkaan missään vaiheessa koska tulos oli negatiivinen.
Nämä ovat ihan julkisen terveydenhoidon peruspalveluita.
Soita terveyskeskuksesi ajanvarauspalveluun jossa ilmeisesti sairaanhoitaja arvioi tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko saman lääkkeen eri rinnakkaisvalmisteilla olla eri sivuvaikutuksia?
voi,koska niissä voi olla eri apuaineita, esim laktoosia
Minkä ikäinen on ollut vanhimpana Suomessa ja maailmassa lääkärin tutkinnon suorittanut henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Saunan katossa oleva venttiili on poistoilmalle. Saunoessa pidetään kiinni ja muulloin auki, että tuulettuu.
Lattiarajassa oleva olisi ilman tulolle ja aina auki.
Entäs saunan seinässä oleva? Mitä sille tehdään?
Miten pääsee joka iltaisesta paniikki ja ahdistuskohtauksista eroon? Palkään jo iltoja kun kaikki illat samanlaisia. Terapiaan en päässyt. Niistä ei kuulemma ole kuitenkaan apua. Olen yrittänyt meditoimista, hengitysharjoituksia, ajatuksen siirtämistä muualle, yrittänyt vain kuunnella oireita ja hyväksyä tilanteen, se vaikeinta ja pelottavinta. mutta ei auta. Joka ilta joutuu ottamaan opamoxia. Lääkäri sanoi ettää ota joka ilta ENNEN kohtausta, mutta taukojakin pitäisi pitää. Miten pidetään tauko kun kohtaukset ei mene ohi ilman.
Osaako joku oikeasti auttaa? Olen lukenut netin ohjeet ym läpi, enkä ole apua löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsee joka iltaisesta paniikki ja ahdistuskohtauksista eroon? Palkään jo iltoja kun kaikki illat samanlaisia. Terapiaan en päässyt. Niistä ei kuulemma ole kuitenkaan apua. Olen yrittänyt meditoimista, hengitysharjoituksia, ajatuksen siirtämistä muualle, yrittänyt vain kuunnella oireita ja hyväksyä tilanteen, se vaikeinta ja pelottavinta. mutta ei auta. Joka ilta joutuu ottamaan opamoxia. Lääkäri sanoi ettää ota joka ilta ENNEN kohtausta, mutta taukojakin pitäisi pitää. Miten pidetään tauko kun kohtaukset ei mene ohi ilman.
Osaako joku oikeasti auttaa? Olen lukenut netin ohjeet ym läpi, enkä ole apua löytänyt.
Rukoile Jeesusta Kristusta apuun, Hän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sairastuu töiden tai töissä käymisen pakollisuuden takia vaikeaan masennukseen, jää sairaseläkkeelle masennuksen tuoman työkyvyttömyyden ansiosta, ja sitten masennus parantuu koska masennuksen syy eli työnteko loppuu, niin joutuuko sitten takaisin töihin jolloin kierre saa alkaa taas alusta?
Jaa ja kuinkahan moni kertoo, et "hei mä parannuin ja nyt duuniin" - jos kerran tietää saman rundin jatkuvan aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tapahtuu luonnostaan tai sitten ei. Mikäli muutosta ei vain tapahdu, ota sitä lääkettä ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku oikeasti auttaa? Olen lukenut netin ohjeet ym läpi, enkä ole apua löytänyt.Rukoile Jeesusta Kristusta apuun, Hän auttaa.
No tuo nyt ei auta ainakaan
<<<Mitä tässä keskustelussa tarkoittaa tämä vastaus: Minusta olisi söpöä, että hoitava lääkärini, tietysti parannuttuani, kutsuisi minut kotiinsa ja sitten yhdessä hoitelisimme siellä vauvoja ja minä vaihtaisin tarvittaessa myös lääkärin vaipat ynnä syötäis jauhelihakastiketta..
https://www.vauva.fi/keskustelu/2446728/asperger_laakarina?page=2
Siis kyllä on sairaita ihmisiä maailma täynnä.<<<<
Siis kyllä huumorintajuttomia ihmisiä on maailma täynnä.
Synnytystä jännittävä ensikertalainen kirjoitti:
Onko synnytys pahin koskaan kokemasi kiputila kaikki vaiheet huomioon ottaen? Vaikka olisit ottanut epiduraalipuudutuksen.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku oikeasti auttaa? Olen lukenut netin ohjeet ym läpi, enkä ole apua löytänyt.<<<<Rukoile Jeesusta Kristusta apuun, Hän auttaa.>>>
-----No tuo nyt ei auta ainakaan-----
Minua Jeesus on auttanut aina ja sanoin miljardeja kristittyjä - eivät he muuten kristittyjä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihdevuodet alkaa, ja nainen aloittaa hormonikorvaushoidon, niin jos hormonit lopettaa vaikka kymmenen vuoden päästä alkaako vaihdevuodeoireet uudestaan?
Tapauskohtaista. Vaihdevuosioireet vaihtelevat samalla ihmiselläkin eli joskus niitä on, joskus ei. Olen 61-vuotias, enkä käytä korvasuhoitoa. Oikeastaan nykyisin minulla ei juurikaan ole mitään oireita. Viitisen vuotta sitten oli hieman yöhikoilua ja joitain muita lieviä oireita. Hyvähän se on nykyisinkin muistaa, että joidenkin oireiden ilmaantuessa ne saattavat aiheutua hormonaalisesta tilanteesta. - Gynekologini sanoi, että vaihdevuosioireita on koko loppuiän, mutta ei minun kehoni ole häntä totellut. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku oikeasti auttaa? Olen lukenut netin ohjeet ym läpi, enkä ole apua löytänyt.<<<<Rukoile Jeesusta Kristusta apuun, Hän auttaa.>>>
-----No tuo nyt ei auta ainakaan-----
Minua Jeesus on auttanut aina ja sanoin miljardeja kristittyjä - eivät he muuten kristittyjä olisikaan.
Tämäpä on hienoa! Jeesus itse on ohjannut sinut auttamaan kysyjää! Rukoile uskossa hänen puolestaan, ja Jeesus vastaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta hierojajutusta mieleen, että mites tuo sokerointi. Kehtaako sinne mennä, jos paikat rehottaa ja on peräpukamat ja pakaratkaan eivät ole kovin timmit? Vai käykö niissä vain jotkut mallitytöt?
Ei se vakoon kurkka, eli pukamat ei haittaa :)
Karvatkin saa rehottaa ihan valtoimenaan, mutta mina kuitenkin pidän sääret ja kainalot aina karvattomina, alapuskaakin hieman siistin.
Miksi marjat ja perunat myydään litra- ja kappamitalla , jogurtti kilomitalla ? Eikö perunat ja marjat olisi luontevinta myydä kilottain ja jogurtti litroittain ?