Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18474)

Vierailija
18461/18474 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sähköt menee esim keittiöstä ja sitten käy tarkistamassa kaikki sulakkeet eikä löydä yhtään hajonnutta vaan kaikki ovat kunnossa, niin mitä nyt sitten pitää tehdä, että saa keittiön pistorasiat toimimaan?

Mikään muu kuin uunin oma pistorasia ei toimi, eikä siihen voi yhdistää muita laitteita kun se on 380 V.

Onko keittiö saneerattu , samalla lisätty vikavirtasuojat uusiin pistorasioihin?  Laitteessasi on maavuoto, laukaisee? 

On haluttu piiloon kaappiin lisäkotelo em. varten, tai jokaisessa pistorasiassa kuittausnappi?

Olen asentanut  jääkaapin yläpuolelle/ tiskipöydän alle  tai sähkökeskuksen viereen.  Monesti ihmiset poistaa opastekyltit  kaapin sisäpuolelta , kun se nyt on hämmentävää tjsp.

Voi kun oliskin voinut vain painaa jotain nappia ja palauttaa sulake. Ei täällä ole tehty mitään sähkötöitä vuosikymmeniin, ostimme tämän 2007 kuolinpesältä ja entinen asukas oli itse ollut sähköasentaja.

Taitaa olla niin kuin suutarin lapsilla joilla ei koskaan ole kunnon kenkiä.

Ties mitä omituisuuksia täältäkin voi löytyä kun on sähkömies mellastanut mielin määrin omassa kämpässä.

Kai täytyy antautua ja tilata ammattimies paikalle. Pelätään vain että se sanoo heti että kaikki sähköt täytyy vetää uusiksi - eihän meillä ole semmoiseen varaa.

Vierailija
18462/18474 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella homoseksuaalisuus tarkoittaa muutakin kun miehen halua harrastaa anaaliseksiä muiden miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18463/18474 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sen nuoren miehen nimi, josta vastikään uutisoitiin. Oli joku somevaikuttaja, joka kertoi ankeasta lapsuudestaan ym. Ruotsissa menossa ihan vastaavanlainen tapaus.

Vierailija
18464/18474 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät opettele uimaan? Onko oikeasti olemassa ihmisiä joiden mielestä ei ole kiva tunne olla vedessä? 

Vierailija
18465/18474 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soitan iphonella johonkin takaisinsoittopalveluun, johon pitää jättää soittopyyntö suuntanumeron kanssa, niin miten hitossa saan iphonella painettua plussan siinä näkymässä?! En ole ikinä onnistunut tässä.

Jos itse soitan suoraan johonkin, niin osaan painaa plussan silloin, koska riittää, että painaa 0-näppäintä pitkään. Jos painan 0-näppäintä pitkään soittopyyntöä jättäessä, niin näytölle ilmestyy vain 0-numero, eikä plussaa.

Vierailija
18466/18474 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin saa käytettyä pienen summan työsuhde-etua? Smartum-tilillä noin vitonen jäljellä ja pitäisi käyttää tässä kuussa.

Leffalippuun tai uimahalliin. Loput voi maksaa kortilla.

Vierailija
18467/18474 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiselle paperille on painettu kiiltokuvat? Minulla on hyvä kirjoitin mutta jos printtaa tavalliselle paperille, niin eiväthän kuvat ole lähelläkään painettujen kiiltokuvien tapaisia.

Olisi kiva printata ja leikata kuvia, jos löytäisi oikeanlaista paperia.

Vierailija
18468/18474 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli sen nuoren miehen nimi, josta vastikään uutisoitiin. Oli joku somevaikuttaja, joka kertoi ankeasta lapsuudestaan ym. Ruotsissa menossa ihan vastaavanlainen tapaus.

Tarkoititko tätä? 

Vierailija
18469/18474 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa tulee nykyään vastaan tosi monta linnassa istuneiden videoita. Moni vaikuttaa tehneen irtioton rikollisuuteen, ilmeisesti Yt on uusi ammatti ja hyvähän se, mutta mitä ajatuksia täällä?

Vierailija
18470/18474 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella homoseksuaalisuus tarkoittaa muutakin kun miehen halua harrastaa anaaliseksiä muiden miesten kanssa?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus

Vierailija
18471/18474 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoititko tätä? 

Juuri tuo! Ihmettelin vaan, kun eräs tuttu Ruotsista alkoi selostaa vastaavaa tarinaa, sanoin, että eihän tuo ole ruotsalainen vaan suomalainen. Selvisi, että Ruotsissa Joakim Lundell-nimisellä henkilöllä on suurinpiirtein samanlainen tarina, ja herättänyt siellä suurta huomiota

Vierailija
18472/18474 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni homous ei rajoitu anaaliseksiin. Määritelmä on että homoseksuaali kiihottuu saman sukupuolen edustajista, tyyli on sitten vapaa minkälaista toimintaa niillä värkeillään kukin haluaa harrastaa..

Vierailija
18473/18474 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa tulee nykyään vastaan tosi monta linnassa istuneiden videoita. Moni vaikuttaa tehneen irtioton rikollisuuteen, ilmeisesti Yt on uusi ammatti ja hyvähän se, mutta mitä ajatuksia täällä?

Alapeukusta päätellen ilmaisin vähän huonosti. Lähinnä siis kiinnostaa, että mistä kaikki saa editointitaidot? Tuskin heti varaa palkata erillistä editoijaa. Jos itse alkaisin yt videoita tekemään, niin ne olisi täynnä oho, eiku jne., vaikka muuten olen hyvä tietokoneen kanssa. Toki siellä linnassa varmaan voi tuotakin opiskella, mutta tuleeko se monellakaan mieleen 🤔

Vierailija
18474/18474 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuushan on sitä, että mies haluaa seksiä ja lähinnä nimenomaan anaaliseksiä muiden miesten kanssa? Eihän heillä ole samalla lailla tunteita kuin meillä muilla ihmisillä toisiaan kohtaan? Siis esim. rakkaus.

Vierailija
18475/18474 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kommentoinut jotain IS:n artikkelia ja siinä näkyy nimimerkki. Miten saan poistettua tuon nimimerkin? En halua enää kommentoida mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän