Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18485)
Tänää kun kävin poistatuttamassa viisauden hampaat, sain kylmä pakkauksen turvotuksen vähentämiseen. Kysymys kuuluu; mihin jätteeseen se hävitetään?
Voiko televisiossa olla kamera joka vakoilee?
Vierailija kirjoitti:
Tavallisissa televisioissa ei ole kameroita. Puhelimissa ja läppäreissä on. Paljon todennäköisempää on joutua vakoilluksi sellaisen laitteen avulla, jossa jo valmiiksi on kamera, mikrofoni ja internetyhteys kuin se, että joku olisi erikseen piilottanut kameran televisioosi tai muualle kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tahansa kameraan, joka on yhteydessä verkkoon tai johon saa kiinni usb-tikun, voidaan asentaa haittaohjelma, joka vakoilee. Eri asia, onko televisiossa kameraa. Näyttö ei sellaiseksi muutu vaikka sitä kuinka tunnistaisi, mutta jos television näyttöön on yhdistänyt kameran esim. videopuheluita varten, silloin niin voikin olla. Teknisesti näyttö itsessään ei ikinä muutu kameraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisissa televisioissa ei ole kameroita. Puhelimissa ja läppäreissä on. Paljon todennäköisempää on joutua vakoilluksi sellaisen laitteen avulla, jossa jo valmiiksi on kamera, mikrofoni ja internetyhteys kuin se, että joku olisi erikseen piilottanut kameran televisioosi tai muualle kotiisi.
Kyllä älytelkkareissa on ollut kameroita ja mikrofoneja. Videoneuvottelun tehtyjä sovelluksia varten. Sitä sitten, onko niitä käytetty muuhun ei ole varmaa tietoa.
Tänää kun kävin poistatuttamassa viisauden hampaat, sain kylmä pakkauksen turvotuksen vähentämiseen. Kysymys kuuluu; mihin jätteeseen se hävitetään?