Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18331)

Vierailija
161/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on maidolla ja maitojuomalla? Muuta kuin hinta ja säilyvyys. Jälkimmäiseen lisätty vettä?

Maitojuoma on käsitelty niin pitkälle, että sitä ei saa kutsua maidoksi. Nämähän ovat useimmiten laktoosittomia.

Vierailija
162/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastetaanko nykyään enää ollenkaan viikkosiivousta matontappaamisineen?

Monet siivoavat viikoittain, mutta onneksi harva pilaa mattojaan hakkaamalla niitä.

Tehokas imuri on parempi vaihtoehto, kuin hakkaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta hierojajutusta mieleen, että mites tuo sokerointi. Kehtaako sinne mennä, jos paikat rehottaa ja on peräpukamat ja pakaratkaan eivät ole kovin timmit? Vai käykö niissä vain jotkut mallitytöt?

Ei ne sinun peräaukkoasi hiero. Alushousut on tapana pitää jalassa. Ja jos hierojilla kävisi vain mallitytöt, olisi asiakaskunta liian pieni. Mene vain.

Vierailija
164/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi johtua, että sain muutama päivä sitten pelottavan kovat kivut molempien keuhkojen tai rintalihasten alueelle? Sattui mm. kävellessä ja kyljellään nukkuessa häiritsevän paljon. Oli myös hieman alilämpöä. En ollut tehnyt mitään rajuja urheilusuorituksia tai ollut muussakaan rasitustilassa. Aivan yllättäen tuli kivut. Kesti n. 2 vrk, lähti pois yhtä yllättäen kuin tulikin.

Ainoan minkä keksin, oli se, että olen syönyt pari vuotta pääsääntöisesti kasvisruokaa, mutta viikonloppuna ja alkuviikosta söin pitkän tauon jälkeen suuret määrät lihaa. Onko se liharavinto voinut vaikuttaa noin? Jos on, miksi kivut tuntui juuri pelkästään kehon yläosassa eikä vaikuttanut ollenkaan esim. mahaan tai suoliston toimintaan..?

Vierailija
165/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-29 kirjoitti:

Miten sanoa nätisti miehelleni että haluan kyr*ää per*eeseen?

Liijan myöhässä mutta sanot mihellesi sanan tarkkaan näin: "Haluan kyr*ää per*eeseen"

Vierailija
166/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta hierojajutusta mieleen, että mites tuo sokerointi. Kehtaako sinne mennä, jos paikat rehottaa ja on peräpukamat ja pakaratkaan eivät ole kovin timmit? Vai käykö niissä vain jotkut mallitytöt?

Ei ne sinun peräaukkoasi hiero. Alushousut on tapana pitää jalassa. Ja jos hierojilla kävisi vain mallitytöt, olisi asiakaskunta liian pieni. Mene vain.

Oho, ymmärsin väärin. Luulin että halusit tietää pitääkö olla sokeroitu hierontaa varten :D Ja joo, mene vain sokerointiin jos haluat, ei nekään asiakkaitaan valkkaa ulkonäön perusteella. Huolehdi hygieniasta joka tapauksessa.

Vierailija
167/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on maidolla ja maitojuomalla? Muuta kuin hinta ja säilyvyys. Jälkimmäiseen lisätty vettä?

Maitojuomaa on käsitelty, esim poistettu laktoosi, niin sitä ei saa enää kutsua maidoksi. Siinä on jotain rajoja mitä maidolle saa tehdä (pastoröida, lisätä d-vitamiinia) että se on edelleen pelkkää maitoa.

Vierailija
168/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko linnut?

Vierailija
169/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako mennä kampaajalle, jos päänahassa, korvien taustoilla ja niskassa on psoriasis?

Nim. vuosia olen leikannut ja värjännyt hiukseni itse tuosta syystä

Mulla kokovartalopsori. En ole voinut värjätä hiuksia väriaineiden johdosta (jouduin sairaalaan viimeksi siitä 6 v sitten). Käyn ekokampaamossa värjäyttää hiukset ja päänahka parani täysin. Maksaa ja kestää hieman enemmän, mutta suosittelen.

F

Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta. Tahtoisin kokeilla, josko olisin yhtä onnekas! Mistä tällaisia ekokampaamoja löytää ja miten voisin varmistaa, että käyttäisivät samoja, psoriin auttavia aineita kuin sinun ekokampaajasi? T. hiuspohjan psoriaatikko

Tiedän, että kuulostaa liian hyvältä, mutta silti totta. Mulla ollu psori jotain lähes 30 v, mutta sitten allergisoiduin noille hiusväreille noin 6 v sitten (mustat hiukset, niin harmaita peitän). Päänahka aukesi pahasti kuukaudeksi ja koko kroppa meni silloin sekaisin. Päänahan aukeaminen alkoi 2 tuntia värjäyksen jälkeen.

Oikea ekokampaamo käyttää vain kasvivärejä. Jotkut ekot mainostavat, että ekoa, mutta pitää kysyä onko oikeasti kasvivärejä (keittävät kasveista) eikä hyväksyä mitään teollista. Asun Helsingissä ja mulla älyttömän hyvä ekokampaamo Hakaniemessä. Ei mitään oireita päässä, niskassa tai hiusrajassa tuon jälkeen. Kestää väri noin 6 - 7 kuukautta eli ei niin tehokas kuin teollinen, mutta ei minkäännäköisiä oireita aiheuta. Sun kannattaa kokeilla. Suosittelen.

F

Vierailija
170/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitojuoma on käsitelty niin pitkälle, että sitä ei saa kutsua maidoksi. Nämähän ovat useimmiten laktoosittomia.

Mitä eroa on maussa?

Entä onko kalsiumia suunnilleen sama määrä?

Vierailija
171/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää onko peräpukamia? Olen kolmikymppinen enkä ole sellaisia vielä tähän mennessä havainnut, vaikka ovat kai (pukamavoidemainosten määrästä päätellen) melko yleisiä. En kyllä ole koskaan mitenkään antaumuksella ja läpikotaisin perärööriäni tutkinut. Jos on sisäinen pukama, miten sen havaitsee?

Sisäisiä voi olla eikä ne välttämättä oireile (verenvuoto). Itse havaitsin peppureiän ulkonäön muuttuneen kun sitä niin useasti peilistä tsekkailen :D, ja selvisi, että löysempi nahka siinä reiällä on seurausta sisäisestä pukamasta (tai ihan siinä aukon sisäpuolella). Olen 27.

Miksi tsekkailet niin usein?

Noh, en ehkä NIIN usein, mutta kuitenkin. Siksi, että tiedän miltä se näyttää esim pyllistäessä. Enhän mä muuten kenenkään toisen edessä kehtaa pyllistellä, tietämättä miltä näyttää. :)

Vierailija
172/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo kysyjä, mutta hän tarkoitti sokerointia, ei hierontaa. Siellä kai ollaan ilman alushousuja.

Vierailija
173/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on maussa?

Entä onko kalsiumia suunnilleen sama määrä?

En tiedä makueroista ja kalsiumeista. Nehän vaihtelevat eri maitojenkin välillä.

Vierailija
174/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako mennä kampaajalle, jos päänahassa, korvien taustoilla ja niskassa on psoriasis?

Mulla kokovartalopsori. En ole voinut värjätä hiuksia väriaineiden johdosta (jouduin sairaalaan viimeksi siitä 6 v sitten). Käyn ekokampaamossa värjäyttää hiukset ja päänahka parani täysin. Maksaa ja kestää hieman enemmän, mutta suosittelen.

F

Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta. Tahtoisin kokeilla, josko olisin yhtä onnekas! Mistä tällaisia ekokampaamoja löytää ja miten voisin varmistaa, että käyttäisivät samoja, psoriin auttavia aineita kuin sinun ekokampaajasi? T. hiuspohjan psoriaatikko

Tiedän, että kuulostaa liian hyvältä, mutta silti totta. Mulla ollu psori jotain lähes 30 v, mutta sitten allergisoiduin noille hiusväreille noin 6 v sitten (mustat hiukset, niin harmaita peitän). Päänahka aukesi pahasti kuukaudeksi ja koko kroppa meni silloin sekaisin. Päänahan aukeaminen alkoi 2 tuntia värjäyksen jälkeen.

Oikea ekokampaamo käyttää vain kasvivärejä. Jotkut ekot mainostavat, että ekoa, mutta pitää kysyä onko oikeasti kasvivärejä (keittävät kasveista) eikä hyväksyä mitään teollista. Asun Helsingissä ja mulla älyttömän hyvä ekokampaamo Hakaniemessä. Ei mitään oireita päässä, niskassa tai hiusrajassa tuon jälkeen. Kestää väri noin 6 - 7 kuukautta eli ei niin tehokas kuin teollinen, mutta ei minkäännäköisiä oireita aiheuta. Sun kannattaa kokeilla. Suosittelen.

F

Kiitos! Käyn Helsingissä melko usein, eli voisinpa googlettaa tuon Hakanieman ekokampaamon ja kokeilla sitä. Toivottavasti tepsii minullakin. Olisi ihanaa pitää joskus ihmisten ilmoilla näitä minun pitkiä hiuksia kiinni, mutta nyt häpen liikaa psorin jälkiä.

T. Hiuspohjan psoriaatikko

Vierailija
175/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku muodista/vaatesuunnittelusta tietävä selittää, mikä on se juttu sellaisten vaatesuunnittelijoiden vaatteissa, jotka ovat ensisilmäyksellä vain muodottomia säkkejä, jotka eivät imartele edes malleja? Tällaisia usein kehutaan ja ihastellaan esim. naistenlehdissä ja joissain palkintogaaloissa ym, eli jokin taiteellinen tai designillinen juttu niissä täytyy olla, että niitä pidetään hyvinä ja palkitaan.

Mitä niistä pitäisi katsoa? Mitä eroja on eri suunnittelijoiden tuotteilla, jos ne ensisilmäyksellä kaikki näyttävät ihan samanlaisilta säkeiltä? Mikä vaatesuunnittelualan koulutuksessa ajaa suunnittelemaan sen tyyppisiä tuotteita?

Sen ymmärrän, että jossain haute couturessa on välillä omituisia juttuja, joissa on kuitenkin jotain todella taitavaa käsityötä tai värien käyttöä, jota voi ihailla. Ja eihän kaikki ole kaikkien makuun, mutta tämä säkkimäinen tyyli tuntuu olevan se yleisesti hyväksytty juttu, joten täytyy siinä kai jotain erityistä olla.

Vierailija
176/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F

Löysinkin omasta kotikaupungistani ainakin yhden ekokampaamon, joka tekee myös hiuspohjan hoitoja. Mikähän näistä tehoaisi parhaiten psoriin; savi-, merilevä-, öljy- vai turvehoito..? Ja montako hoitokertaa vaatii. Vai olikohan sinulla vaikuttavana tekijänä luonnonmukainen hiustenvärjäysmenetelmä? Vai kenties joku eri päähieronnoista? :)

Sillä, mikä noista hoidoista tehoaa, ei ole kovinkaan merkitystä. Ainakaan minulla. Kaikki toimii. Pääasia, että kertoo ekokampaajalle, että on psori eikä käytetä mitään teollista. Älä käytä niitä teollisia, se tärkeintä. Ekokampaaja yleensä pesun yhteydessä hieroo päänahan. Kaikki nuo hoidot siis käy. Kävin yhdessä "ekokampaamossa" Helsingissä ennen kuin löysin tämän nykyisen, niin vakuuttivat, että heillä on kasvipohjaiset ja allergiatestatut...... Just joo.... Päänahka aukesi. Käyttivät silti jotain teollista.....

F

Vierailija
177/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F

F

Kiitos! Käyn Helsingissä melko usein, eli voisinpa googlettaa tuon Hakanieman ekokampaamon ja kokeilla sitä. Toivottavasti tepsii minullakin. Olisi ihanaa pitää joskus ihmisten ilmoilla näitä minun pitkiä hiuksia kiinni, mutta nyt häpen liikaa psorin jälkiä.

T. Hiuspohjan psoriaatikko

Mulla toisella linjalla EkoHius. Taatusti kasvivärejä. Kysy Miraa.... :)

F

Vierailija
178/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin aloittaa.

Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"?

Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Miksi niitä plastiikkakirurgiaan turvautuneita joilla ei ole isoa haittaa pidetään bimboina?

Vierailija
179/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

F

Löysinkin omasta kotikaupungistani ainakin yhden ekokampaamon, joka tekee myös hiuspohjan hoitoja. Mikähän näistä tehoaisi parhaiten psoriin; savi-, merilevä-, öljy- vai turvehoito..? Ja montako hoitokertaa vaatii. Vai olikohan sinulla vaikuttavana tekijänä luonnonmukainen hiustenvärjäysmenetelmä? Vai kenties joku eri päähieronnoista? :)

Heitä rahasi kaivoon..

Vierailija
180/18331 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varvas näyttää siltä kuin siinä olisi sieni, mutta tutkimuksen mukaan ei ole. Lääkäri jätti asian sikseen, sanoi vain, että toisille noita tulee syystä tai toisesta. Mitäs mun nyt pitäisi tehdä vai elänkö vain tämän kanssa? Hävettää mennä mihinkään jumppaankaan, missä pitäisi olla paljasjaloin. 

Siis kynnessä vai ihossa? Mulla on näyttänyt siltä, että olisi kynsisieni, ollut n. 8 vuotta. Voin kertoa oman kokemuksen.

1. tutkimuskerta: Ihan sama juttu kuin sulla. Olin tosi nuori tällöin (melkein lapsi), enkä jaksanut alkaa vääntämään oletetun ammattilaisen kanssa.

2.tutkimuskerta: Muutama vuosi myöhemmin, otettiin uudet kokeet (ajattelin, että aiemmissa kokeissa oli täytynyt olla jotain vialla - niin selvä kynsisieni). Edelleen negatiivinen. Tällakertaa koko kynsi otettiin irti, lääkäri sanoi, että se kasvaa ennalleen. No niinhän se kasvoikin. Mutta ei normaalina, kuten ois pitänyt. Aluks näytti normaalilta, mutta n. vuoden jälkeen täysin samanlainen (hirveän näköinen) kuin ennen poistoa.

Oon nyt joitain vuosia antanut sen vaan olla. Kokoajan kynsi kasvaa "alempana" kerroksittain, näyttäisi siltä, ettei sitä kannata hioakaan, kun sitten vaan lähtee koko kynsi irti. Taitaa lähteä jokatapauksessa irti jossain vaiheessa, eikä taida kasvaa takaisin. Kyllä tän kanssa on elänyt, kun ei muutakaan voi. Itsellä on ollut tapana laittaa laastari kynnen peitoksi aina kun on jossain näkyvällä paikalla paljasjaloin. Näin kukaan ei ole ikinä kysynyt mitään, eikä paria poikkeusta (perhe ym.) lukuunottamatta kukaan ihminen tiedä, että mulla on tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi