Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18346)
Vierailija kirjoitti:
Miten saada kehitysvammainen henkilö tajuamaan, että jos hän haluaa lähettää minulle sähköpostia, niin hänellä pitää olla oma sähköpostiosoite, josta hän sitä minulle lähettää? Hän haluaa lähettää minulle postia, eikä suostu ymmärtämään, että hän ei voi lähettää minun osoitteestani postia minulle, vaan hänellä pitää olla oma osoite. Hän siis luulee, että sähköpostin lähettäminen toiselle on sitä, että lähettää tämän osoitteesta postia eikä ymmärrä millään, että hänellä pitää olla oma osoite.
Sano, että se posti kytketään tietokoneeseen ja puhelimeen. Jos hän haluaa lähettää omalta koneeltaan/puhelimeltaan postia sinun koneelle/puhelimeen, niin hän tarvitsee siihen oman sähköpostin. Sinun posti on kytketty sinun koneeseen. Jos hän käyttää vain tietokonetta, niin älä sano puhelimesta mitään. Kannattaa pitää asiat yksinkertaisina.
Vierailija kirjoitti:
Miten saada kehitysvammainen henkilö tajuamaan, että jos hän haluaa lähettää minulle sähköpostia, niin hänellä pitää olla oma sähköpostiosoite, josta hän sitä minulle lähettää? Hän haluaa lähettää minulle postia, eikä suostu ymmärtämään, että hän ei voi lähettää minun osoitteestani postia minulle, vaan hänellä pitää olla oma osoite. Hän siis luulee, että sähköpostin lähettäminen toiselle on sitä, että lähettää tämän osoitteesta postia eikä ymmärrä millään, että hänellä pitää olla oma osoite.
Vaikuttaa siltä että puhut isästäni. :D
Kestääkö ulkokrysanteemi sisällä? Sori, en nyt parempaakaan sanaa keksinyt, siis kasvaako, kukkiiko, kärsiikö?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se oikeasti kaupan myyjän mielestä huvittavaa / ajatteleeko se jotenkin päänsä sisällä että "hahhah nythän toi osti kortsuja meneekö se panemaan" Kun ostaa jotain arkaluontoista? Itseäni nolottaa.mennä aina ostamaan rintsikoita yms.
Joo ne myyjät nauravat siinä niin että pissaavat housuun, kun joku viitsii olla niin nolo, että huolehtii kortsun kanssa seksille mennessään, että taudit eivät leviä eikä nainen tule raskaaksi.
Miten selittää naisille 3 vaihe sähköllä lämpiävän vesikiertojärjestelmän avaaminen niin että naisetkin tajuaisivat. Vesikierto suljettu lämmönhukan estämiseksi eli lämminvesi toimii tai kytketty pois päältä. Yhteensä 2 sulakekaappia eri pääkytkimineen. Miten selittää kiertojärjestelmän t/l hanojen etsiminen? Keskipakopumpun käynistäminen sulkuhanoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se oikeasti kaupan myyjän mielestä huvittavaa / ajatteleeko se jotenkin päänsä sisällä että "hahhah nythän toi osti kortsuja meneekö se panemaan" Kun ostaa jotain arkaluontoista? Itseäni nolottaa.mennä aina ostamaan rintsikoita yms.
Joo ne myyjät nauravat siinä niin että pissaavat housuun, kun joku viitsii olla niin nolo, että huolehtii kortsun kanssa seksille mennessään, että taudit eivät leviä eikä nainen tule raskaaksi.
Tähän ketjuun oli tarkoitus vastata asiallisesti, ei sarkastisesti tai muuten ivaten.
Kysyjälle: rintaliivikauppias haluaa myydä tuotettaan, eikä häntä nolota oma tuotteensa. Kortsukaan ei ole useimmille arkaluontoinen tuote, ja kaupan kassat piippaavat niitä päivittäin. Siinä ei ole mitään naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjensin vuoronperään molemmat sieraimeni lavuaariin. Materiaalia tuli tosi paljon ja ne jämähti lujasti siihen. Miten saan ne pois kun en omista juuriharjaa?
Lavuaariin pohjatulppa kiinni ja lavuaari täyteen siten että puolet on haaleaa vettä ja puolet Putkenavaaja-nestettä.
Antaa vaikuttaa yön yli ja aamulla pohjatulppa irti niin räkämassat irtoavat, viimeistään pidee-suihkulla avustaen.
Neanderthalensis kirjoitti:
Miten selittää naisille 3 vaihe sähköllä lämpiävän vesikiertojärjestelmän avaaminen niin että naisetkin tajuaisivat. Vesikierto suljettu lämmönhukan estämiseksi eli lämminvesi toimii tai kytketty pois päältä. Yhteensä 2 sulakekaappia eri pääkytkimineen. Miten selittää kiertojärjestelmän t/l hanojen etsiminen? Keskipakopumpun käynistäminen sulkuhanoineen.
Varmaan samalla tavalla kuin miehille. Ehkä kyse ei kuitenkaan ole sukupuolesta. En ymmärtänyt mitään höpinästäsi. Olen mies ja ÄO:ni on hiukan yli 140.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaako hienoon ravintolaan mennä syömään niin, että tilaa vain vettä? Jos kuitenkin ruoaksi tilaa esim. kalliin maistelumenun.
siis että *juomaksi* tilaa vain vettä
Mitä sillä on väliä? Asiakas päättää, mitä syö ja juo.
Olenko ainoa jonka mielestä nämä Wodaabe heimon miehet ovat kauniita? Olen itse ajatellut jo nuorempana, että varsinkin joissakin näissä heimosta otetuissa kuvissa olevat miehet kauniita. Toisaalta tuo "vaimonryöstöfestifaali" kasvomaalauksineen ei sinällään ole minusta mikään mukava perinne. Samoin joidenkin miesten ilmeet heimosta otetuissa kuvissa ihan hulluja. Jos olet sitä mieltä, että edes joku on kaunis niin peukuta. Kuvien laatu on mitä on ja toivon niiden nyt edes näkyvän. En ole koskaan kysynyt keneltäkään tätä niin kysyn nyt täällä. Linkkejä tuli nyt monta :)
https://images.app.goo.gl/MRvGVn8K94W59VJr8
https://images.app.goo.gl/FKYAQXna6mpKsQiW8
https://images.app.goo.gl/uG4zBs9p37uwnNRCA
https://images.app.goo.gl/Wf9J9X3rtCpuckAE8
https://images.app.goo.gl/ybuMXFU4ke29EjAn7
https://images.app.goo.gl/sKxQ1VtUnReQVLX96
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun oli tarkoitus vastata asiallisesti, ei sarkastisesti tai muuten ivaten.
Kysyjälle: rintaliivikauppias haluaa myydä tuotettaan, eikä häntä nolota oma tuotteensa. Kortsukaan ei ole useimmille arkaluontoinen tuote, ja kaupan kassat piippaavat niitä päivittäin. Siinä ei ole mitään naurettavaa.
Sehän on positiivinen asia, jos on käyttöä kortsuille. Ja jos ostaa jonkun XL- tai Large-koon, niin voi nolottamisen unohtaa. Ja muutenkin.
Miten olla opiskelijaravintolassa yksinäisenä mahdollisimman huomaamaton?
Jos menen sinne ilman pöytäseuraa, onko soveliasta istua isoon pöytään, jossa on ennestään hajanaisesti tuntemattomia vai odottavatko he todennäköisesti kavereitaan, joiden paikan saattaisin viedä?
Ei tekisi mieli istua näkyvästi esim. kahden hengen pikkupöytään yksinäisyyttäni korostamaan. :D
Pystyykö kissa päihittämään saman kokoisen koiran?
Vierailija kirjoitti:
Kissa on nopeampi ja sillä on terävät kynnet, niin aika todennäköisesti voittaa isommankin koiran. Toisaalta, jos koira saa haukattua, niin kissa on mennyttä. Toki mitä tässä tarkoitetaan päihittämisellä, minä tarkoitan, että koira lähtee tappelusta karkuun toista.
Onko sellaisia lääkäreitä olemassa, jotka eivät saa kumppania? Vai pariutuvatko kaikki?
Onko noi sannafanit jotenkin vajaamielisiä kun poistavat hyvät keskustelut kun argumentit loppuu?
Miten ladata wordpad Motorolaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on nopeampi ja sillä on terävät kynnet, niin aika todennäköisesti voittaa isommankin koiran. Toisaalta, jos koira saa haukattua, niin kissa on mennyttä. Toki mitä tässä tarkoitetaan päihittämisellä, minä tarkoitan, että koira lähtee tappelusta karkuun toista.
Samaa mieltä.
Kissan ja koiran kohdatessa yllättävässä tilanteessa kissa on aika usein se, joka "antaa turpaan" ja koira lähtee vikkelästi karkuun tilanteesta. Kissalla kynsi heilahtaa tosi nopeasti ja esim. koiran herkkään kirsuun osuessaan voi tehdä kunnon haavan. Jos kotona asustelee kiukkuinen ja reviiritietoinen kissa sekä kiltti ja ystävällinen koira, voi koira suorastaan pelätä kissaa ja sen mahdollisia hyökkäyksiä.
Jos taas koira on luonteeltaan hyvin aggressiivinen ja hyökkäävä ja onnistuu puremaan kissaa, niin kissa on se, joka on tilanteessa häviöllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen valitettavasti joutunut näkemään kahteenkin otteeseen tilanteen, jossa oli vastakkain kissa ja koira.
Ensimmäisessä tapauksessa sellainen 6kg norski ja 1 sheltti vastakkain ja toisessa iso maatiaiskolli ja mäykky. Eli about saman kokoisia toistensa kanssa.
Kissalla oli joo kynnet etulyöntiasemana, jostain kimpaantuneena norski paukkas shelttiä turpaan sähisten sen minkä ehti, mutta sheltti selkeästi rähinästä hämmästyneenä väisteli ja koitti leukoja louskutella takaisin, mutta enimmäkseen väisti. Eli koira ns hävisi.
Mutta tuo kollin ja mäykyn tappelu oli ihan omaa laatuaan ja siinä lähti kollilla kaikki 9 henkeä.. Hyi puistattaa muistellakin, se jälki ei ollut kaunis mitä jäi jäljelle. Mäykky ampaisi kuin yleinen syyttäjä riistaviettisenä pihaan tulleen vieraan kollin päälle ja vaikka kolli kyllä antoi takaisin kynsillä ja sähisi päälle, mutta ei siitä kissasta - sen enempää kuvailematta - jäänyt eläväksi kursittavaa kissaa jäljelle.. Kissa jää mm. mäyrälle ja supille kakkoseksi ja kun on koira, joka on luotu mäyrän, supin ja ketun kimppuun, niin eihän siitä hyvää seuraa.
Eli sanoisin, että riippuu koiran rodusta. Riistaverinen vaikka olisi pienempi tappppaa varmasti kissan kuin kissan, mutta lempeäluonteisempi seurakoira luultavasti väistelee.
Siellä jossain, yleensä ala-aulan ilmoitustaululla kerrotaan mistä tuo netti on, telia, Elisa, dna tai joku muu. Sinun pitää soittaa sinne heidän aspaan tai mennä kännyn netillä netin kautta. Uusissa taloissa se nettijohto kytketään suoraan seinään js voi ostaa erikseen wifi boxin, vanhoissa pitää ostaa joku modeemi tai oikeammin varmaan reititin on se sana, mutta niitäkin muutamia erilaisia. Ne kertoo sinulle sieltä aspasta mitä tarttee ja kytkee sen netin päälle siihen asuntoon, jos tarttee. Usein myös myyvät nopeampaa yhteyttä halvalla, mutta ei ole pakko ostaa.