Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18361)
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu sellaisten kasvoputsarien teho, joita ei pestä pois? Saako pelkkä aineen vanulapulla edestakaisin pyyhkiminen kasvot oikeasti puhtaaksi?
Jatkan kysymystä sillä, että jos tuotteessa lukee "Ei huuhdella pois", niin tarkoittaako se, että sitä ei tarvitse pestä pois, vai että sitä ei kannata pestä pois? Kuuluuko sen jäädä iholle vaikuttamaan, jolloin pilaisin sen puhdistusvaikutusta, jos pesen sen jämät pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee mieleen sanasta "Voppiporukka"?
Ei kyllä kieltämättä soita yhtään mitään kelloja, ei edes mutkan kautta. Lähinnä tekee mieli ryhtyä googlaamaan esim. termejä VOP, WOP, vopp, voppi jne.
Ne ovat huoltoasemilla istuvia äijiä.
Ongelma: naisten pitkikset talvella (=pitkät lämmittävät välihousut, jotkut sanovat legginssit) & farkut. Jos pitkikset eivät ole sukissa kiinni, niiden lahkeet vetäytyvät todella ylös, farkkuja pukiessa. Jos yrittää saada farkun lahkeen kautta pitkiksen punttia alas, saa mennä pitkän matkan, se juuttuu ja lopulta kun saat pienen osan punttia kiinni, kangas venähtää suureksi ja veltostuu pysyvästi. Lopuksi siis sinulla on jäljellä veltostuneet välihousut. Onko tähän ongelmaan keksitty ratkaisua? Entä miksi naisten pitkisten kangas on nykyään ohutta verkkomaista, tuulee läpi miltei.
Kannattaa pitää sukkia legginsien kanssa siihen saakka että on saanut ne housut jalkaan. Sen jälkeen sukat voi riisua jos siltä tuntuu.
Myydäänkö ABC-asemien marketeissa raskaustestejä?
Miksi joissakin irtoleivonnaisissa on kilohinta (kun toisissa on selkeästi kappalehinta)?
Joutuuko kaikki ohjaamaan peniksen sisään kahdella kädellä: toisella työntäen sisään ja toisella aukkoa venyttäen? Onko se naisen tehtävä vai voiko mieskin oppia sen? Miten eläimet onnistuu parittelemaan kun ei ole käsiä millä ohjata?
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö ABC-asemien marketeissa raskaustestejä?
S-marketissa ainakin, Salesta en tiedä... Tein eräänä onnellisena päivänä positiivisen raskaustestin mieheni kanssa ABC:n invavessassa reissussa, mutta olin ostanut testin muualta. En tiedä oisko siellä ollut myynnissä. Voi niitä aikoja!
Vierailija kirjoitti:
tarvitaanko teams keskusteluun webbikamera ja mikrofooni?
Ei välttämättä. Teamsista löytyy myös keskusteluosio, mihin voi naputella tekstiä.
Miksi niin moni kävelee väärällä puolella tietä ja mulkoilee oikeaan suuntaan käveleviä vastaantulijoita, kun joutuvat väistämään?
Autotiellä kävelijä kuuluu vasemmalle, kevyenliikenteenväylällä oikealle.
Miksi jotkut ateistit ovat pappeja?
Miksi ihmiset kerskakulittavat ja sitä pidetään normaalina?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joissakin irtoleivonnaisissa on kilohinta (kun toisissa on selkeästi kappalehinta)?
Niinpä tämä ärsyttää.
Onko muillakin myöhään valvoessa tai yöllä herätessä joskus epätodellinen ja vainoharhainen olo, vai olenko sairastumassa skitsofreniaan?
Miksi tyhmiin kysymyksiin ei vastata? Kukaan ei siinä mitään häviä. Vastaan itse aina typeriinkin kysymyksiin, koska kerran en saanut itse vastausta kysymykseeni ja tiedän miltä se tuntuu. Maailmassa on trollejakin omituisempia kyselijöitä, jotka ihme kyllä ovat tosissaan.
Miksi ei nyt tulvi vastsuksia näihin tyhmiin kysymyksiin? Koska aloituksessa kiellettiin vittuilu?
Voiko housut jalassa tulla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Voiko housut jalassa tulla raskaaksi?
Voi.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko kaikki ohjaamaan peniksen sisään kahdella kädellä: toisella työntäen sisään ja toisella aukkoa venyttäen? Onko se naisen tehtävä vai voiko mieskin oppia sen? Miten eläimet onnistuu parittelemaan kun ei ole käsiä millä ohjata?
No jos nyt ajatellaan vaikka jotain lähäriä, niin ei siinä kyllä miehellä kädet riitä, jos pitää yhdellä omasta munasta kiinni ja toisella kädellä täytyy ottaa tukea, ettei rojahda siihen päälle, niin kolmannellako kädellä sitten vielä huulia naiselta levittämään?
Ps. Tämä ei ollut veetuilua
Mihin perustuu sellaisten kasvoputsarien teho, joita ei pestä pois? Saako pelkkä aineen vanulapulla edestakaisin pyyhkiminen kasvot oikeasti puhtaaksi?