Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18362)

Vierailija
13021/18362 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kutsua kodinkonekorjaaja kotiin, mutta miten laskutus tapahtuu? Pitääkö homma maksaa heti vai antavatko laskun?

Yleensä asiallisilta liikkeiltä tulee lasku.

Harmaan talouden perävalotakuu huijarit voi vastia maksua heti. Ei heiltä kannata ostaa mitään. Jos ei muuta, niin kotitalousvähennys jää saamatta.

Vierailija
13022/18362 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon paheksuttavampaa on Boriksen biletys kuin Sannan biletys?

Onko Boriksen bileet siksi pahempi, kun hän on tieten tahtoen kutsunut paljon porukkaa vartavasten järjestettyihin juhliin, kun taas Sanna on mennyt vain yökerhoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13023/18362 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelinsovelluksessa työprofiili,onko se ollukkin siinä aina vai mistä se on siihen tullu?

Vierailija
13024/18362 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puhelinsovelluksessa työprofiili,onko se ollukkin siinä aina vai mistä se on siihen tullu?

Vierailija
13025/18362 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon paheksuttavampaa on Boriksen biletys kuin Sannan biletys?

Onko Boriksen bileet siksi pahempi, kun hän on tieten tahtoen kutsunut paljon porukkaa vartavasten järjestettyihin juhliin, kun taas Sanna on mennyt vain yökerhoon?

Tämä on yksi syy. Ajankohtaiset suositukset tai määräykset sallivat yökerhossa käynnin Suomessa kun tuo tapahtui, Boris taas piti bileet juuri silloin kun se oli siellä kiellettyä. Lisäksi Boris on toistuvasti valehdellut asiasta ennen kuin todisteet lyötiin pöytään.

Vierailija
13026/18362 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Niilo22 tubettajan yhteydessä puhutaan näyttelijöistä?

Hänen ulkonäkönsä ja toimintansa ovat muuttuneet ajan myötä varsin paljon - painoa on saatu pudotettua todella runsaasti ja alkoholi on jäänyt pois. Ennen videoissa pyöri tissutteleva ja vähän pulska mies, nykyään meno on raitista ja videoiden sisältökin muuttunut. Ulkonäön muutos on niin dramaattinen, että jotkut ovat keksineet vitsailla että "näyttelijä" on vaihtunut.

Vierailija
13027/18362 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisella on kaksi rintaa kun vauvoja on yleensä vain yksi eikä yksi vauva tarvitse kahta rintaa saadakseen niistä kummastakin maitoa varsinkaan tyttövauvat koska tytöt ja naiset tarvitsevat selvästi vähemmän ravintoa ja energiaa kuin pojat ja miehet?

Vierailija
13028/18362 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkein syvimmin kehitysvammaisia ihmisiä pidetään vain elossa ja hoidetaan vaikka he eivät itse ehkä pystyisi millään lailla hoitamaan itseään tai huolehtimaan itsestään vaan ovat koko elämänsä täysin muiden hoidettavana? Siis jos ihminen on niin vaikeasti kehitysvammainen ja luultavasti vielä monivammainenkin kuten syvästi kehitysvammaiset yleensä ovat eli he ehkä vain makaavat kaikki ajat sängyssä tai istuvat sidottuna pyörätuoliin kiinni, he tarvitsevat toisten apua ja hoitoa koko ajan, valvontaa 24/7 ja eivät pysty itse tekemään mitään eivätkä ehkä edes kommunikoimaan mitenkään eivätkä siis kertomaan mitään mitä he haluaisivat, mikä heitä kenties vaivaa tai minkälaista he haluaisivat elämänsä olevan. Ennen luonto karsi nämä ihmiset pois niin että he kuolivat nuorina erilaisiin tauteihin tai siihen että heistä ei vain huolehdittu tai heitä ei osattu tai pystytty hoitamaan mutta nyt nämäkin kaikkein vaikeimmin vammaiset pyritään pitämään mahdollisimman pitkään elossa antamalla heille vaikka jotain ravintoliuoksia suodaan mahalaukkuun, antamalla heille kaikenlaisia lääkkeitä, tekemällä heille vaikka erilaisia leikkausia ja kaikenlaisilla terveydenhuollon konsteilla mitä nykyään on olemassa millä heitä pyritään pitämään mahdollisimman pitkään elossa. Mitä hyötyä siitä on heille itselleen tai muille ihmisille? Muille heistä ei ole mitään iloa eikä sellainen elämä heille itsellekään ole varmasti kivaa jos he eivät pysty itse tekemään mitään omaksi hyväkseen eivätkä kommunikoimaan mitenkään muiden kanssa eli eivät pysty esimerkiksi kertomaan muille että onko heillä kipuja, kuuma, nälkä, jano tai mitään muitakaan asioitaan.

Vierailija
13029/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilastot tietävät, että x määrä ihmisiä sairastaa tietämättään x sairautta, jos ne kerran sairastavat tietämättään?

Miten nää tilastot tehdään, jos kyseessä on kerran tietämättään sairastaminen?

Vierailija
13030/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkein syvimmin kehitysvammaisia ihmisiä pidetään vain elossa ja hoidetaan vaikka he eivät itse ehkä pystyisi millään lailla hoitamaan itseään tai huolehtimaan itsestään vaan ovat koko elämänsä täysin muiden hoidettavana? Siis jos ihminen on niin vaikeasti kehitysvammainen ja luultavasti vielä monivammainenkin kuten syvästi kehitysvammaiset yleensä ovat eli he ehkä vain makaavat kaikki ajat sängyssä tai istuvat sidottuna pyörätuoliin kiinni, he tarvitsevat toisten apua ja hoitoa koko ajan, valvontaa 24/7 ja eivät pysty itse tekemään mitään eivätkä ehkä edes kommunikoimaan mitenkään eivätkä siis kertomaan mitään mitä he haluaisivat, mikä heitä kenties vaivaa tai minkälaista he haluaisivat elämänsä olevan. Ennen luonto karsi nämä ihmiset pois niin että he kuolivat nuorina erilaisiin tauteihin tai siihen että heistä ei vain huolehdittu tai heitä ei osattu tai pystytty hoitamaan mutta nyt nämäkin kaikkein vaikeimmin vammaiset pyritään pitämään mahdollisimman pitkään elossa antamalla heille vaikka jotain ravintoliuoksia suodaan mahalaukkuun, antamalla heille kaikenlaisia lääkkeitä, tekemällä heille vaikka erilaisia leikkausia ja kaikenlaisilla terveydenhuollon konsteilla mitä nykyään on olemassa millä heitä pyritään pitämään mahdollisimman pitkään elossa. Mitä hyötyä siitä on heille itselleen tai muille ihmisille? Muille heistä ei ole mitään iloa eikä sellainen elämä heille itsellekään ole varmasti kivaa jos he eivät pysty itse tekemään mitään omaksi hyväkseen eivätkä kommunikoimaan mitenkään muiden kanssa eli eivät pysty esimerkiksi kertomaan muille että onko heillä kipuja, kuuma, nälkä, jano tai mitään muitakaan asioitaan.

Heidät pidetään elossa, koska ketään ei saa tappaa.

Mielestäni aika brutaalia, koska tuossa ei ole mitään inhimillistä pitää kärsivää väkisin elossa odottaen jotain luonnollista kuolemaa armokuoleman sijaan.

Vierailija
13031/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herhipa kirjoitti:

Miten tilastot tietävät, että x määrä ihmisiä sairastaa tietämättään x sairautta, jos ne kerran sairastavat tietämättään?

Miten nää tilastot tehdään, jos kyseessä on kerran tietämättään sairastaminen?

Jos minun pitäisi tehdä tuollainen tutkimus tai tilasto, tekisin näin: värvätään vapaaehtoisia testattavia, kysytään heiltä sairastavatko he mielestään tällä hetkellä, ja sitten testataan. Aina kun ihminen joka luuli olevansa terve saakin positiivisen testituloksen, niin siinäpä sitä on tulosta kerrakseen. (juu, en ole tutkija, ihan vain pohdiskelin että jotain tämänsuuntaista se voisi olla)

Vierailija
13032/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delfiinejä on ainakin vankeudessa ollut jotka on tehnyt itsemurhan vain lopettamalla hengittämisen. Niitä käytettiin joskus 1960- ja 1970-luvulla koe-eläiminä erityisesti aivo- ja hermostotutkimuksissa, ja olot joissa niitä pidettiiin oli usein järkyttävät. Esim. akvaario jossa delfiini juuri ja juuri mahtuu makaamaan, paljon sen omaa virtsaa ja ulostetta veden seassa. Näissä paikoissa joissa eivät päässeet uimaan vapaasti edes altaissa välillä, tapahtui useita näitä että terve delfiini vain lopetti hengittämisen ja kuoli. Niiillä hengitys on täysin tahdonalaista, eli ei käy kuten ihmisellä jolla hengitys alkaa automaattisesti toimia kun ihiminen pyörtyy.

Vierailija
13033/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autolla ajaessa mutkassa tulee aina samaan aikaan vastaan pyöräilijä ja toinen auto?

Vierailija
13034/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vartijointiliikettä Silja Europa käyttää?

Vierailija
13035/18362 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten välinen hyvä ystävyys on bromassi? Onko todella läheinen ystävyys liian homoa, vaikka naisilla ei vastaavasti ole mitään erillistä termiä todella läheiselle ystävyydelle?

Vierailija
13036/18362 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilti mies 40v kirjoitti:

Miksi naisella on kaksi rintaa kun vauvoja on yleensä vain yksi eikä yksi vauva tarvitse kahta rintaa saadakseen niistä kummastakin maitoa varsinkaan tyttövauvat koska tytöt ja naiset tarvitsevat selvästi vähemmän ravintoa ja energiaa kuin pojat ja miehet?

Hyvä kysymys.. Olisiko jotenkin tasapainon takia? Tai siksi kun kaksoset ei ole mikään harvinaisuus. Eikös lehmillä ole neljä utaretta? Ja nekin synnyttää vain yhden kerrallaan 🤔

Vierailija
13037/18362 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkein syvimmin kehitysvammaisia ihmisiä pidetään vain elossa ja hoidetaan vaikka he eivät itse ehkä pystyisi millään lailla hoitamaan itseään tai huolehtimaan itsestään vaan ovat koko elämänsä täysin muiden hoidettavana? Siis jos ihminen on niin vaikeasti kehitysvammainen ja luultavasti vielä monivammainenkin kuten syvästi kehitysvammaiset yleensä ovat eli he ehkä vain makaavat kaikki ajat sängyssä tai istuvat sidottuna pyörätuoliin kiinni, he tarvitsevat toisten apua ja hoitoa koko ajan, valvontaa 24/7 ja eivät pysty itse tekemään mitään eivätkä ehkä edes kommunikoimaan mitenkään eivätkä siis kertomaan mitään mitä he haluaisivat, mikä heitä kenties vaivaa tai minkälaista he haluaisivat elämänsä olevan. Ennen luonto karsi nämä ihmiset pois niin että he kuolivat nuorina erilaisiin tauteihin tai siihen että heistä ei vain huolehdittu tai heitä ei osattu tai pystytty hoitamaan mutta nyt nämäkin kaikkein vaikeimmin vammaiset pyritään pitämään mahdollisimman pitkään elossa antamalla heille vaikka jotain ravintoliuoksia suodaan mahalaukkuun, antamalla heille kaikenlaisia lääkkeitä tekemällä heille vaikka erilaisia leikkausia ja kaikenlaisilla terveydenhuollon konsteilla mitä nykyään on olemassa millä heitä pyritään pitämään mahdollisimman pitkään elossa. Mitä hyötyä siitä on heille itselleen tai muille ihmisille? Muille heistä ei ole mitään iloa eikä sellainen elämä heille itsellekään ole varmasti kivaa jos he eivät pysty itse tekemään mitään omaksi hyväkseen eivätkä kommunikoimaan mitenkään muiden kanssa eli eivät pysty esimerkiksi kertomaan muille että onko heillä kipuja, kuuma, nälkä, jano tai mitään muitakaan asioitaan.

Mietipä tätä, Herr Hitler

Vierailija
13038/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee mieleen sanasta "Voppiporukka"?

Vierailija
13039/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kultainen suihku?

Vierailija
13040/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kultainen suihku?

Pissaa.