Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18362)

Vierailija
13041/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiran ulkoiluttaminen omistajan mielestä kivaa? Itse olen joskus ulkoiluttanut kaverien koiria, ja se on kuolettavan tylsää. Usein kuulee sellaista, että perheessä kinastellaan, kenen vuoro on viedä koira lenkille. Sitten valitetaan myös, että koiria lenkitetään liian vähän. Mietin, kannattaako koiraa edes hankkia, jos ei tykkää ulkoiluttamisesta, johon kuitenkin menee tuntikausia päivässä.

Vierailija
13042/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen liikkuu sängyssä nukkuessaan ainakin niin että hän vaihtaa välillä asentoa. Miksi ihminen ei kumminkaan ei ainakaan kovin usein tipu sängystä? Ainakin minä en tipu.

Kuulemma samasta syystä kuin se, ettei nukkuva äiti voi kierähtää vauvan päälle, jolloin vauva voisi kuolla. Eri asia sitten on, jos on alkoholin, huumeiden tai vaikka unilääkkeen alaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13043/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koiran ulkoiluttaminen omistajan mielestä kivaa? Itse olen joskus ulkoiluttanut kaverien koiria, ja se on kuolettavan tylsää. Usein kuulee sellaista, että perheessä kinastellaan, kenen vuoro on viedä koira lenkille. Sitten valitetaan myös, että koiria lenkitetään liian vähän. Mietin, kannattaako koiraa edes hankkia, jos ei tykkää ulkoiluttamisesta, johon kuitenkin menee tuntikausia päivässä.

Lyhyt vastaus: ei, jos et tykkää koiran ulkoiluttamisesta, älä hanki koiraa.

Vierailija
13044/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon paheksuttavampaa on Boriksen biletys kuin Sannan biletys?

Onko Boriksen bileet siksi pahempi, kun hän on tieten tahtoen kutsunut paljon porukkaa vartavasten järjestettyihin juhliin, kun taas Sanna on mennyt vain yökerhoon?

Lontoossa oli biletys kielletty, Helsingissä ei ollut.

Vierailija
13045/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihinmerille kirjoitti:

Mitä vartijointiliikettä Silja Europa käyttää?

Tietoni voi olla vanhentunutta, mutta ainakin ennen he olivat suoraan laivan/varustamon palkkalistoilla.

Vierailija
13046/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menee lekuriin itikan puraisusta, Mies "menee" lekuriin tajuttomana,  (Ei huomioida kuluja.) Luulisi olevan toisin päin.

Vierailija
13047/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kilti mies 40v kirjoitti:

Miksi naisella on kaksi rintaa kun vauvoja on yleensä vain yksi eikä yksi vauva tarvitse kahta rintaa saadakseen niistä kummastakin maitoa varsinkaan tyttövauvat koska tytöt ja naiset tarvitsevat selvästi vähemmän ravintoa ja energiaa kuin pojat ja miehet?

Hyvä kysymys.. Olisiko jotenkin tasapainon takia? Tai siksi kun kaksoset ei ole mikään harvinaisuus. Eikös lehmillä ole neljä utaretta? Ja nekin synnyttää vain yhden kerrallaan 🤔

No eiköhän se imettäminen ole aika kivuliasta, jos olisi vain yksi nänni, niin ruuan saanti voisi äkkiä loppua tulehduksen. Vasikat ovat varmaan vielä kovakouraisempia ja lehmän on vaikeampi hätistellä heitä, kun ei ole käsiä.

Vierailija
13048/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen "maukuu" kissalle, ymmärtääkö kissa, että ihminen yrittää kuulostaa kissalta, vai onko ihmisen maukuminen kissan korvaan liian erilaista, jotta se ymmärtäisi yhteyden?

Mä oon miettiny, että jos ihminen "haukkuu" (tai urisee, vinkuu tms.) koiralle niin saako koira "selvää" siitä, siis viestiikö ihminen silloin koiralle jotain. Vai kuuleeko koira vaan ääntä ja miettii että "mitähän tuo otus tällä kertaa touhuaa?!"

Vierailija
13049/18362 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt muutakaan ketjua mihin laittaisin tämän, sillä en kaipaa mitään ilkeitä kommentteja.

Eli, mulle tuli taas mieleen tämä Kangasalla 2017 tapahtunut kanin pahoinpitely yhden toisen lukemani jutun kautta:

https://www.stara.fi/2017/05/30/miehet-pahoinpitelivat-perheen-lemmikki…

Sydän särkyy joka kerta. Ketkä voivat olla noin julmia ja sydämettömiä, että käyvät pienen puolustuskyvyttömän pupun kimppuun? Kanit ovat muutenkin olleet mulle aina sydäntä lähellä, mikä vielä lisää suruntunnetta entisestään.

Kysymys voisi kuulua, että miten tällaisesta suruntunteesta pääsee yli? Kaikki tapahtuman osapuolet ovat tuntemattomia minulle, mutta tekee silti niin kipeää ja saa mielen matalaksi joka kerta. Pieni pupu parka, millaista tuskaa se on joutunut kokemaan, niin väärin. 😢

Vierailija
13050/18362 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun eletään taas sitrushedelmien parasta kautta niin tulipa mieleeni eräs kysymys. Etenkin appelsiineissa mainostetaan että Naval-lajikkeet on jalostettu tuottamaan siemenettömiä hedelmiä. Tästä lähti itse varsinainen pohdinta käyntiin eli miten näitä puita sitten kasvatetaan, jos lajike itsessään ei tuota ollenkaan siemeniä josta voisi seuraavat puut kasvattaa? Vai hoidetaanko koko puun kasvatus samalla tavalla kuin esimerkiksi omenapuissa eli varttamalla eri lajikkeita keskenään? Oikein muuta toimivaa tapaa ei tule mieleen ja kun noita appelsiinipuita kovin vähän näillä leveyksillä kasvaa niin ei niiden jalostamisesta ole minkäänlaista tuntumaa.

Vierailija
13051/18362 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun eletään taas sitrushedelmien parasta kautta niin tulipa mieleeni eräs kysymys. Etenkin appelsiineissa mainostetaan että Naval-lajikkeet on jalostettu tuottamaan siemenettömiä hedelmiä. Tästä lähti itse varsinainen pohdinta käyntiin eli miten näitä puita sitten kasvatetaan, jos lajike itsessään ei tuota ollenkaan siemeniä josta voisi seuraavat puut kasvattaa? Vai hoidetaanko koko puun kasvatus samalla tavalla kuin esimerkiksi omenapuissa eli varttamalla eri lajikkeita keskenään? Oikein muuta toimivaa tapaa ei tule mieleen ja kun noita appelsiinipuita kovin vähän näillä leveyksillä kasvaa niin ei niiden jalostamisesta ole minkäänlaista tuntumaa.

Yksi vaihtoehto (nykyään melko todennäköinen jopa) uudistaa puita on kloonaus. Eli soluista kasvatetaan uusia taimia erinäisten hormoni ym. käsittelyiden avulla.

Toinen tapa on pistokkaista juurruttamalla. Tiedä sitten toimiiko sitruspuille.

Vierailija
13052/18362 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto (nykyään melko todennäköinen jopa) uudistaa puita on kloonaus. Eli soluista kasvatetaan uusia taimia erinäisten hormoni ym. käsittelyiden avulla.

Toinen tapa on pistokkaista juurruttamalla. Tiedä sitten toimiiko sitruspuille.

Tekeeköhän sitruspuut juurivesoja. Sehän on luonnon omaa kloonausta. Suomalaisena esimerkkinä haapa, jolla koko metsikkö voi olla samaa yksilöä.

Vierailija
13053/18362 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kosovossa ja Montenegrossa on käytössä eurot, vaikka nämä kaksi eivät ole Euroopan unionissa?

Vierailija
13054/18362 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Arnoldsin donitseissa on "kova" ja missä "märkä" kuorrute?

Vierailija
13055/18362 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikakoira nostaa koiven ylös pissiessään?

Tyttökoirat eivät tätä tee

Vierailija
13056/18362 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi autolla ajaessa mutkassa tulee aina samaan aikaan vastaan pyöräilijä ja toinen auto?

Aina ei tule, mutta silloin kun näin käy, se jää mieleen, koska tuntuu kummalliselta, miten kahden auton ja pyöräilijän kohtaaminen voi tapahtua samaan aikaan. Liikennemäärä myös vaikuttaa, eli jos autoja ajaa paljon ja samaan aikaan on useita pyöräilijöitä liikkeellä, kohtaaminen on todennäköisempää. Näin käy helposti esim. hellekesien iltoina, jolloin pyöräilijät lähtevät lenkille vasta, kun päivän kuumuus hieman helpottaa.

Jos on hiljainen maantie, jossa kulkee hyvin vähän autoja ja vaikka vain yksi ainoa pyöräilijä, on paljon epätodennäköisempää, että he kaikki kohtaisivat yhtä aikaa.

Vierailija
13057/18362 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee mieleen sanasta "Voppiporukka"?

Ei kyllä kieltämättä soita yhtään mitään kelloja, ei edes mutkan kautta. Lähinnä tekee mieli ryhtyä googlaamaan esim. termejä VOP, WOP, vopp, voppi jne.

Vierailija
13058/18362 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt muutakaan ketjua mihin laittaisin tämän, sillä en kaipaa mitään ilkeitä kommentteja.

Eli, mulle tuli taas mieleen tämä Kangasalla 2017 tapahtunut kanin pahoinpitely yhden toisen lukemani jutun kautta:

https://www.stara.fi/2017/05/30/miehet-pahoinpitelivat-perheen-lemmikki…

Sydän särkyy joka kerta. Ketkä voivat olla noin julmia ja sydämettömiä, että käyvät pienen puolustuskyvyttömän pupun kimppuun? Kanit ovat muutenkin olleet mulle aina sydäntä lähellä, mikä vielä lisää suruntunnetta entisestään.

Kysymys voisi kuulua, että miten tällaisesta suruntunteesta pääsee yli? Kaikki tapahtuman osapuolet ovat tuntemattomia minulle, mutta tekee silti niin kipeää ja saa mielen matalaksi joka kerta. Pieni pupu parka, millaista tuskaa se on joutunut kokemaan, niin väärin. 😢

Ainoa vinkki jonka voin yrittää antaa, on vältellä lähteitä tai ainakin yksittäisiä artikkeleita joissa näillä tapauksilla tehdään rahaa.

On ihan normaalia ja inhimillistä reagoida surulla kun tajuaa että eläin on kärsinyt ihmisen tarkoituksellisen teon takia. Tuntevaan ihmiseen se sattuu, aina.

Vain halpamaiset lähteet houkuttelevat ihmisiä klikkaamaan ja lukemaan näitä tarinoita kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
13059/18362 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitaanko teams keskusteluun webbikamera ja mikrofooni?

Vierailija
13060/18362 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vyötäröstä alaspäin halvaantunut niin seisooko miehellä laisinkaan ja miten muuten onnistuu seksi ja lapsen tekeminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi