Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18363)

Vierailija
12561/18363 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

body p kirjoitti:

Kun illalla ennen nukkumaanmenoa harrastetaan läheisyyttä, ja jos lakanat hikoontuvat tai niille tulee touhutessa eritteitä, jäädäänkö nukkumaan likaisiin lakanoihin, ja koska ne sitten vaihdetaan?

Lukija, kun lopetat nauramisen nololle kysymykselle, huomaat että muiden toiminta tuossa tilanteessa kiinnostaa kuitenkin :)

Jos kovasti märät lakanat, vaihtaisin itse heti. Pelkästään siemennesteen voi pyyhkäistä ja laittaa jotain siihen päälle, on kivempi nukkua. Aamulla kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat.

Vierailija
12562/18363 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko hierojalle mennä ilman rintaliivejä, miten silloin hoidetaan pöydälle siirtyminen?

Minulle on annettu pyyhe, joka suojaa rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12563/18363 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellekään mieleen esim. englantia äidinkielekseen puhuva julkisuuden ihminen, jota olisi mahdollisuus kuunnella vaikka youtubessa, jolla on s-, r- tai l-vika?

Aloin miettimään, että liekö olen ikinä kuullut sellaisen ulkomaalaisen puhetta, jolla olisi joku noista puhevioista, joita taas suomalaisilla tapaa aika paljon.

Vierailija
12564/18363 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne laitatte shampoon joka ei sovikaan hiuksillenne?

Onko parempi kaataa viemäriin vai laittaa vajaa pullo sekajäteastiaan?

Vierailija
12565/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12566/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facen paikallisiin annetaan - palstoille?

Vierailija
12567/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräksisen tiskialtaan alle (allaskaapin puolelle) on sen asentaja liimannut kummallisen, jäykän, tumman ”pikirätin”, joka muistuttaa kattohuovanpalan ja Vileda-sienirätin ristisiitosta. Mikä sen tarkoitus on? Olen törmännyt tähän kapistukseen muuallakin.

Vierailija
12568/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

body p kirjoitti:

Kun illalla ennen nukkumaanmenoa harrastetaan läheisyyttä, ja jos lakanat hikoontuvat tai niille tulee touhutessa eritteitä, jäädäänkö nukkumaan likaisiin lakanoihin, ja koska ne sitten vaihdetaan?

Lukija, kun lopetat nauramisen nololle kysymykselle, huomaat että muiden toiminta tuossa tilanteessa kiinnostaa kuitenkin :)

Jos kovasti märät lakanat, vaihtaisin itse heti. Pelkästään siemennesteen voi pyyhkäistä ja laittaa jotain siihen päälle, on kivempi nukkua. Aamulla kannattaa ehdottomasti vaihtaa lakanat.

Jos tuolle linjalle lähtee, eikö silloin pitäisi vaihtaa lakanat suunnilleen joka aamu? Jos minun pitäisi herätä aikaisemmin, jotta ehtisin vaihtaa lakanat ennen työpäivää, jättäisin varmaan seksin väliin edellisenä iltana. Onneksi ei tarvitse.

Vierailija
12569/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta uusi kysymys: miten voi olla, ettei shampoo sovi hiuksille? Itselleni ei tietääkseni ole koskaan käynyt niin.

Vierailija
12570/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teräksisen tiskialtaan alle (allaskaapin puolelle) on sen asentaja liimannut kummallisen, jäykän, tumman ”pikirätin”, joka muistuttaa kattohuovanpalan ja Vileda-sienirätin ristisiitosta. Mikä sen tarkoitus on? Olen törmännyt tähän kapistukseen muuallakin.

Luulen sen liittyvän äänen vaimennukseen. Allas ei niin kolise kun on tuo huopa alla.

Vierailija
12571/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta uusi kysymys: miten voi olla, ettei shampoo sovi hiuksille? Itselleni ei tietääkseni ole koskaan käynyt niin.

Mulla on ainakin niin että voin käyttää ainoastaan Head&Shouldersia koska se on ainoa joka sopii minun päänahkalle. Hiuksille se on ihan sama. Mulla kuivuu ja hilseilee päänahka muista shanpoista.

Vierailija
12572/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Hoodin aikaan miehilläkin oli polvisaappaita, aivan hyvin voisi olla nykyäänkin.

Vierailija
12573/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloittaja on Ap, niin mitä se tarkoittaa? Mistä kirjaimet Ap tulee. Entä sitten Av, kun täällä puhutaan monesti Av-Mammoista

Vierailija
12574/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloittaja on Ap, niin mitä se tarkoittaa? Mistä kirjaimet Ap tulee. Entä sitten Av, kun täällä puhutaan monesti Av-Mammoista

Aloituspostaaja ja asian vierestä

Vierailija
12575/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ne ovat alkuperäinen sekä aihe vapaa -mamma.

Vierailija
12576/18363 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ne ovat alkuperäinen sekä aihe vapaa -mamma.

Tosiaan, aihe vapaa, mitä ajattelinkaan 🙃

Vierailija
12577/18363 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeashampoo haisee niin pahalle etten voi käyttää!

Tuskinpa kukaan uskaltaa avattua pulloa ottaa?

Siis- viemäriin vai sekajätteeseen?

Vierailija
12578/18363 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeashampoo haisee niin pahalle etten voi käyttää!

Tuskinpa kukaan uskaltaa avattua pulloa ottaa?

Siis- viemäriin vai sekajätteeseen?

Olen kyllä nähnyt kirpputoreilla paljonkin avattuja kosmetiikkatuotteita. Kerran ostinkin yhden, eikä se mikään vikatikki ollut.

Vierailija
12579/18363 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että osa ihmisistä käyttäytyy somessa kuin ääliöt? Haukutaan ja jopa uhkaillaan muita ja jo seuraavassa kommentoinnissa ihmetellään lasten/nuorten kiusaamisasioita suurella ihmetyksellä?

Vierailija
12580/18363 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotkut aikuiset miehet pitää myssyä päässä väärinpäin, lippa niskassa?

Todella typerän näköistä, vähän kuin ne yhdet jotka liikkuu takapuoli puoliksi paljaana housut lököttäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan