Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18365)

Vierailija
11941/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tullut vuosia aina nännistä kevyesti puristaen/joskus jopa pelkällä kosketuksella kaikkea kirkkaasta "vedestä" vihertävämpään tai maidon väriseen hieman paksumpaan ihan "lentämällä". Parin vuoden ajan myös toisesta rinnasta on tullut vastaavalla tavalla nestettä ja samoilla värivivahteilla. En ole synnyttänyt  ja hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä ollut ikinä. Mitä tämä neste on? Tarvitseeko olla huolissaan? Rinnat ei ole kipeät olleet ikinä, eikä koskaan ole tuntunut mitään epämääräisiä patteja tms. Ikää 33v. ja sukupuoli nainen tietysti.

Kysymys kuuluu miksi et ole mennyt gynegologille ??? Yksityiset hoitaa tehokkaasti naisten taudit . Valeraskaudet voi olla tosi vaarallisia kohdun ulkopuolisiin voi kuolla . Hormonihäiriöt voi hoitaa lääkkeillä ja jos on ollut raskaana vauva kuollut sisälle kyseessä on myrkytys . Yksityiset gynegologit on sitä varten että niihin mennään varaamalla ajan ja tutkitaan. Rintarauhasten tulehdukset on vaarallisia . Märkivää visvaa tulee ulos .

Vierailija
11942/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sellaisten pään yli vedettävien urheilurintsikoiden alareunan kuuluu loppua? Heti rintojen alle, vai paljon alemmas? Kumpaakin tyyliä näkee, eli tyypit käyttää samoja liivejä joko niin, että alaosa on tavallaan vähän rytyssä siinä rintojen alla, tai sitten vedettynä suoraksi melkein vyötärölle... Kumpi oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11943/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti vaarallista juoda lämmintä vettä hanasta? Entinen miesystävä väitti näin. Kuulemma lämmin irrottaa putkesta jotakin juomaveden mukaan.

On todella . Venäjällä pitää kraanavesi keittää samoin on monessa maassa . Juomavesi pitää erikseen ostaa tai keittää. Sitten on näitä ihmisiä jotka asuu mökissä vakituisesti kaivo veden varassa ensinnäkin mökillä ei saa asua vakituiseen. Vesi pitää ostaa pullossa. Pesuvesi on erikseen. Likakaivon tyhjennys maksaa erikseen. Meillä pitäisi olla erikseen juomavesi pisteitä maaseudulla mistä ottaa pulloon vettä vaikka kolikoilla. Pitkien maaseutu teiden varsilla ei ole kauppoja eikä edes taloja tai niissä ei ole vettä. Kraanavesi pitää keittää ensin jos haluaa juoda teetä.Kuppikahvi keittimet ei ehkä ole niin turvallisia siis vesi kuumenee mutta ei kiehu joten bakteerit ei kuole. Uimahallissa vesi on klooria ja joskus bakteerien takia kraanavesi haisee kloorille .

Vierailija
11944/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsutaanko kaikki sotaveteraani linnan juhliin ja kuinka määritellään kuka on sotaveteraani ja kuka ei? Esim. ukkini oli sekä talvisodassa että jatkosodassa, mutta ei hänelle koskaan mitään kutsua tullut.

Niissä on aina joku erikoinen johtajuus kokemus tai päällikkö tai vaarallinen tehtävä tai sitten vuorottain eri rykmenteistä joku päällys . Eihän nyt satoja tuhansia voi kutsua yhteen paikkaan tietenkään . Nämä veteraanit oli siis maailman sodassa jotka puolusti Suomen itsenäisyyttä . Myös virolaisia oli itsenäisyyden puolustajia siellä sekä täällä mutta viro joutui venäjän ryöstettäväksi . Neuvosto on juutalainen järjestelmä samoin kolhoosit ja KIBBUTSIT palkaton työ . Työtä tekee kaikki joten palkalla kuuluu elää asuminen ruoka vaate jne.kaikille kuuluu juomavesi ja koulutus. Myös vanhusten hoito kuuluu kaikille . Suomi säilyi melkein itsenäisenä menetti paljon maata venäläisille myös Viipurin kaupungin osan Sallasta ja Petsamon. Näet kartasta . Viipuri oli suomenkielinen kristittyjen kaupunki satama . Näitä veteraaneja kiitämme juhlissa jotka puolusti suomea. Tietysti kaikki suomalaiset joutui kokemaan venäjän pommitukset mm.he pommittivat Suomessa kerralla 19 kaupunkia pommikoneilla. Ne on heidän syntejään. Suomalaiset on olleet kristittyjä .

Vierailija
11945/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yksinäisen kannattaa tehdä juhannuksena ?

Kalsarikännätä.

Vierailija
11946/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen mies 51v kirjoitti:

Eikö minulla olekin iso pippeli kun se on 8cm kun se on pystyssä? Velttona se on 4cm.

Pippelin koolla ei ole mitään merkitystä sillä lapsia saa pienellä ihan yhtä hyvin kuin muillakin. Seksissä taas naisten kannalta pieni on parempi koska se ei vahingoita eikä aiheuta kipua vatsaan. Pieni tamponi tuntuu vertaa siihen. Tai sormi. Naisen seksuaalisuus on muutakin kuin tökkiä pippeliä joten seksiä voi harjoittaa haluamalla ja hieromalla siksi naiset ostaa hieronta välineitä . Mielikuvitus seksi on yleensä sitä että kuvitellaan jotain mikä ei ole totta tai ajatellaan katsellaan toisia mitä muut tekee. Se on kuvitteellista . Se että pesytyy hyvin ja on puhtaana auttaa saamaan tyttöystävän. Miehelle tehty sterilisaatio ei vaikuta seksiin.

Vierailija
11947/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaisitko oven tälle miehelle? YouTube: Luke Haberman footage

Avaa tuo video omalla vastuulla.

Vierailija
11948/18365 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 66-vuotias mies ja olen reilun vuoden vanhasta lähtien lyönyt muita ihmisiä säännöllisesti aina kun minua suututtaa. Minulle hoetaan koko ajan, että muita ei saa lyödä. Niin pienestä asti kun olen osannut sanoa sen niin olen sanonut muille, että en lopeta muiden lyömistä koskaan. Miksi he eivät usko sitä vaikka karjun sitä heille niin lujaa kuin jaksan kerta toisensa jälkeen? He vain hokevat, että toisia ei saa lyödä, vaikka minä karjun niin lujaa kuin jaksan, että en lopeta sitä koskaan samalla kun hakkaan muita.

Vierailija
11949/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok että, sun lähisukulaiset tulee sun työpaikalle esittelemään itsensä ja muita sukulaisia kollegoillesi, ilman että sulta on kysytty, saanko esitellä?

Vierailija
11950/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko makeanhimo johtua siitä, ettei syö tavallisessa ruoassa tarpeeksi hiilareita?

Vierailija
11951/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkeillä on peräpäässä ns. Kehruurauhaset, joista se ”pieree” seittiä ulos, kuten tällä joku kirjoitti. Seittiä on monen laista erilaista lajia: on tahmeata, josta tehdään pyyntiverkkoja, ja ei tahmeata, josta tehdä lentoseittiä.

Jos hämis tekee pyyntiverkkoa, se aloittaa setin tekemisen jostakin esim heinänkorrestajohon se liimaa seitin pään kiinni ja sitten se hyppää esim toiseen heinän ja jatkaa sitten taas uuteen kiinikekohtaan. Ekaksi se tekee verkon ”puolat” ja sen jälkeen se koertää sen spiraalin. Nämä tehdään pääosin tahmeasta seitistä, jotta saalis jää kiinni verkkuun.

Lentämistä varten hämis kiipeää johonkin korkeahkoon esim pensaaseen tuulella ja tekee takapää pystyssä ei tahmeaa seittiä tuulen vietäväksi. Lopuksi se päästää irti ja tuuli kuljettää sen uuteen paikkaan. Hämilksiä on havaittu jopa yli 10 km korkeudessa .

Vierailija
11952/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen kuvan oikeanlainen s pankin käteiskortti: https://is.mediadelivery.fi/img/468/d16f56597eda4aa8b70cc8344d1fe46b.jpg

Sinne on nyt kertynyt rahaa, miten tätä korttia käytetään? Voinko nostaa sen rahan kassalla tai käyttää sitä ostosten maksuun? Ei ole tiliä tms., pelkästään tuo käteiskortti. Ohjeita sen käyttöön en löytänyt...

Vierailija
11953/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene lääkäriin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tullut vuosia aina nännistä kevyesti puristaen/joskus jopa pelkällä kosketuksella kaikkea kirkkaasta "vedestä" vihertävämpään tai maidon väriseen hieman paksumpaan ihan "lentämällä". Parin vuoden ajan myös toisesta rinnasta on tullut vastaavalla tavalla nestettä ja samoilla värivivahteilla. En ole synnyttänyt  ja hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä ollut ikinä. Mitä tämä neste on? Tarvitseeko olla huolissaan? Rinnat ei ole kipeät olleet ikinä, eikä koskaan ole tuntunut mitään epämääräisiä patteja tms. Ikää 33v. ja sukupuoli nainen tietysti.

Kysymys kuuluu miksi et ole mennyt gynegologille ??? Yksityiset hoitaa tehokkaasti naisten taudit . Valeraskaudet voi olla tosi vaarallisia kohdun ulkopuolisiin voi kuolla . Hormonihäiriöt voi hoitaa lääkkeillä ja jos on ollut raskaana vauva kuollut sisälle kyseessä on myrkytys . Yksityiset gynegologit on sitä varten että niihin mennään varaamalla ajan ja tutkitaan. Rintarauhasten tulehdukset on vaarallisia . Märkivää visvaa tulee ulos .

Olen käynyt toki vuosien saatossa gynellä ja lääkärillä useammankin kerran ja asiasta maininnut, mutta koskaan siihen ei ole otettu mitään kantaa, koska rinnat eivät ole kipeät eikä tunnu kopeloimalla mitään eikä ole mitään tulehduksiin viittaavaa ollut ikinä. Siksi kysyinkin, että onko kellään muulla kokemusta tai tarkempaa tietoa asiasta, mistä tuollainen nesteen tulo johtuu.

Vierailija
11954/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene lääkäriin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt toki vuosien saatossa gynellä ja lääkärillä useammankin kerran ja asiasta maininnut, mutta koskaan siihen ei ole otettu mitään kantaa, koska rinnat eivät ole kipeät eikä tunnu kopeloimalla mitään eikä ole mitään tulehduksiin viittaavaa ollut ikinä. Siksi kysyinkin, että onko kellään muulla kokemusta tai tarkempaa tietoa asiasta, mistä tuollainen nesteen tulo johtuu.

Ja tosiaan kun puhuin vuosista, se tarkoittaa käytännössä niin kauan aikaa, kuin vain muistan.

Vierailija
11955/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa tuo video omalla vastuulla.

Komea.

Vierailija
11956/18365 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitat sähkösaunan päälle, kuuluu luukku olla kiinni ja saunoessa sitten vedät sen nupista auki, että ilmanvaihto on parempi.

Vierailija
11957/18365 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiukassa auton jäähytinnestesäiliön korkki saa/pitää olla kiinni? 

Vierailija
11958/18365 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko makeanhimo johtua siitä, ettei syö tavallisessa ruoassa tarpeeksi hiilareita?

Joo. Kun hiilihydraatit ovat vähissä, himo herää ja tällöin kohdistuu helposti nimenomaan nopeisiin hiilihydraatteihin eli tosi makeisiin tuotteisiin. Tämä ilmiö on tuttu esim. pitkiä lenkkejä tekeville kestävyysurheilijoille: eka oire kohta iskevästä sippaamisesta voi olla se että yhtäkkiä alkaa mielessä pyöriä sellaiset herkut joita ei normaalisti edes tule syötyä.

Vierailija
11959/18365 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todellakin.

Vierailija
11960/18365 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se hämähäkki saa tehtyä niitä pitkiä seittejä? Hyppääkö ensin kauas ja pieree seittiä vai sylkeekö seittiä ja sit kipittää sitä myöden?

Juu, en todellakaan kehtaa tätä keltään kysyä 😅

Hämähäkki kiinnittää seitin kiinni kohtaan (a). Seittiä tulee hämähäkin takapäässä olevasta rauhasesta. Yleensä sen jälkeen se laskeutuu seitin varassa alemmas ja antaa ilmavirran puhaltaa itseään kunnes kohtaa kohdan (b) ja kiinnittää seitin siihen. Seitti on valkuaisesta koostuvaa mössöä joka ”kovettuu” reagoidessaan ilman kanssa. Samaan tapaan tehdään joitain keinokuituja esimerkiksi polyesteria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme