Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18365)
Kysymys on siksi nolo, koska miksi muistan juuri tällaisen asian kirjasta. Eli, mistä kirjasta on kyse, ilmeisesti päähenkilö on nuori tyttö, ilmeisesti tummaihoinen. Kirjassa on tapahtuma jossa kaksi muistaakseni päähenkilöä vanhempaa tyttöä saapuu salaa harrastamaan seksiä johonkin varastotilaan. Päähenkilö on sattumalta samassa varastotilassa ja piiloutuu kahdelta seksiä harrastamaan tulleelta tytöltä. Piilossa olevalta päähenkilöltä pääsee pieru ja toinen tytöistä alkaa syyttää toista pierusta. Muistaakseni päähenkilö paljastui kahdelle tytölle.
Mitä tarkoittaa kun nainen flirttailee vanhemmalle miehelle, mutta korostaa myös että hänellä on poikaystävä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun nainen flirttailee vanhemmalle miehelle, mutta korostaa myös että hänellä on poikaystävä?
Se tarkoittaa että poikaystävä menee edelle. Kyse ei ehkä edes ole flirttailusta vaan kuvitellusta sellaisesta.
Mies 21v kirjoitti:
Miten joku voi olla sitä mieltä, että kaikki maailman ihmiset ovat muka samanarvoisia keskenään? Eli vaikka joku vaikeasti kehitysvammainen ihminen joka on aikuisenakin suunnilleen vauvan tasolla taidoiltaan ja tarvitsee hoitoa 24/7 niin miten sellainen vamppi voi muka olla saman arvoinen kuin vaikka minä saati vaikka suomen presidentti Sauli Niinistö?
Tarkoitetaan että ihmisarvo merkitsee enemmän kuin saavutukset. Jokaisella on tai pitäisi olla oikeus ihmisarvoiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa että poikaystävä menee edelle. Kyse ei ehkä edes ole flirttailusta vaan kuvitellusta sellaisesta.
En oikein usko, että on kuviteltua, kun sen on huomanneet ulkopuolisetkin. Toki "flirttailu" ei ehkä ole oikea sana, "huomion antaminen" voisi olla parempi. No, otan coolisti.
Onko niin, että uskovaiset eivät saa tanssia? Jos on, niin mikseivät saa?
onko negatiivistä gravitaatiota olemassa kvanttitasolla?
kuuma tutkimuksen aihe just nyt.,
Sisustuslehdissä näkee paljon ikkunan eteen asennetun posliinisen tiskialtaan niin että ikkuna on alempana kuin taso. Missään ei kerrota miten Ikkunan saa pestyä ja miten posliiniallas on kestänyt patojen ja pannujen pesun tai onko ohuet lasit särkyneet.
Piimätölkissä lukee, että piimä on rasvatonta. Kuitenkin siinä on 0,4g rasvaa/100g piimää. Miten piimää voidaan väittää rasvattomaksi kun siinä kuitenkin on rasvaa? Tosin vain pieni määrä mutta on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Piimätölkissä lukee, että piimä on rasvatonta. Kuitenkin siinä on 0,4g rasvaa/100g piimää. Miten piimää voidaan väittää rasvattomaksi kun siinä kuitenkin on rasvaa? Tosin vain pieni määrä mutta on kuitenkin.
Hyvä kysymys, vaikka vastausta en tiedäkään. Eihän suomalaisuuden merkiksikään tarvita 100 % suomalaista tekoa, esim liha voi olla suomalainen, mutta sitten kaikki pakkaus tapahtuu Euroopan halpamaissa. Mielestäni kuluttajan harhaanjohtamista, varsinkin jos liha ei edes ole 100 % suomalaista, vaan seassa on jotain puolalaista hevosta tyyliin 10%. Reino kengätkään eivät ole enää suomalaista nähneetkään, monta muuta "suomalaista" merkkiä unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma muuten rahkassa.
Mutta vastausta en tiedä.
Nolottaa........ kirjoitti:
Kysymys on siksi nolo, koska miksi muistan juuri tällaisen asian kirjasta. Eli, mistä kirjasta on kyse, ilmeisesti päähenkilö on nuori tyttö, ilmeisesti tummaihoinen. Kirjassa on tapahtuma jossa kaksi muistaakseni päähenkilöä vanhempaa tyttöä saapuu salaa harrastamaan seksiä johonkin varastotilaan. Päähenkilö on sattumalta samassa varastotilassa ja piiloutuu kahdelta seksiä harrastamaan tulleelta tytöltä. Piilossa olevalta päähenkilöltä pääsee pieru ja toinen tytöistä alkaa syyttää toista pierusta. Muistaakseni päähenkilö paljastui kahdelle tytölle.
Miksi alanuolia? Normaali kysymys.
Nukun kuulosuojaimilla ja herään kellonsoittoon helposti
Missä Suomalaisessa realityohjelmassa oli nainen joka oli raskaana ja isäehdokkaita oli neljä? Hänen oma isä sanoi ettei koskaan ole ollut tyttärelleen niin vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Missä Suomalaisessa realityohjelmassa oli nainen joka oli raskaana ja isäehdokkaita oli neljä? Hänen oma isä sanoi ettei koskaan ole ollut tyttärelleen niin vihainen.
Yksi ohjelma tuli mieleen, mutta siinä oli kolme ehdokasta.
Ylen Teiniäidit-sarjan toisella tuotantokaudella oli Roosa, jonka lapsella oli kolme isäehdokasta. Ja hänen oma isänsä kertoi oleensa ”pahalla päällä Roosalle”.
Oisko se tuo ohjelma mitä tarkoitit?
Jos kehitysvammaiben henkilö tekee rikoksen, josta yleensä tekijä tuomittaisiin vankilaan niin voiko rikoksen tehnyt kehitysvammainen henkilö joutua vankilaan vai katsotaanko hänet automaattisesti syyttömäksi tekoonsa, että hän ei vammansa takia olisi kykene ymmärtäneensä rikkoneensa lakia? Eli onko hän vammansa cuoksi automaattisesti syynkateeton?
Miksi yleensä voittajalle sanotaan onnea? Esim lottoarvonnassa toivotetaan onnea voittajille? Eikö heillä sitä ole riittävästi, kun ovat jo voittaneet?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen kkouvan oikeanlainen s pankin käteiskortti: https://is.mediadelivery.fi/img/468/d16f56597eda4aa8b70cc8344d1fe46b.jpg
Sinne on nyt kertynyt rahaa, miten tätä korttia käytetään? Voinko nostaa sen rahan kassalla tai käyttää sitä ostosten maksuun? Ei ole tiliä tms., pelkästään tuo käteiskortti. Ohjeita sen käyttöön en löytänyt...
Näyttää samanlaiselta kortilta, kuin minun S-tiliin liitetty korttini. Eiköhän sinullakin tili ole olemassa, uskoisin. Onko sinulla tunnusluku tallessa? Jos on tunnusluku, voit nostaa automaatilta rahaa tai maksaa kassalla. Toki alle 50€ ostos pitäisi mennä lähimaksunakin, mutta jos et ole käyttänyt, vaatii se ehkä ensimmäisellä kerralla tunnusluvun näppäilyn. Voithan aina selvittää asian s-pankista.
Itse olen miettinyt, että voiko ko. kortilla maksaa muuallakin, kuin s-ryhmän kaupoissa. Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen kkouvan oikeanlainen s pankin käteiskortti: https://is.mediadelivery.fi/img/468/d16f56597eda4aa8b70cc8344d1fe46b.jpg
Sinne on nyt kertynyt rahaa, miten tätä korttia käytetään? Voinko nostaa sen rahan kassalla tai käyttää sitä ostosten maksuun? Ei ole tiliä tms., pelkästään tuo käteiskortti. Ohjeita sen käyttöön en löytänyt...
Näyttää samanlaiselta kortilta, kuin minun S-tiliin liitetty korttini. Eiköhän sinullakin tili ole olemassa, uskoisin. Onko sinulla tunnusluku tallessa? Jos on tunnusluku, voit nostaa automaatilta rahaa tai maksaa kassalla. Toki alle 50€ ostos pitäisi mennä lähimaksunakin, mutta jos et ole käyttänyt, vaatii se ehkä ensimmäisellä kerralla tunnusluvun näppäilyn. Voithan aina selvittää asian s-pankista.
Itse olen miettinyt, että voiko ko. kortilla maksaa muuallakin, kuin s-ryhmän kaupoissa. Tietääkö joku?
Voi maksaa muuallakin.
Onko huolestuttavaa, jos ei koskaan muista wrtä mitä unta on nähnyt? Minä en muista sellaista tilannetta, ertä olisin herätessäni muistanut näkemäni unen. Joskus todella harvoin muistan nähneeni yöllä unta, mutta en koskaan sitä, että mitä se käsitteli.