Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18369)

Vierailija
11701/18369 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö riisi huuhdella ennen keittämistä vai ei ? Monessa ruokaohjeessa on ollut maininta riisin pesemisestä/huuhtelemisesta, mutta sitten taas riisipaketin keitto-ohjeessa ei tästä asiasta mainita yhtään mitään

Riisissä on valtavasti tärkkelystä. Kokeilepa joku kerta huuhdella kuivaa riisiä, niin vedestä tulee harmaata. Mun mies aloitti jossain vaiheessa riisin huuhtelemisen ja sen jälkeen riisi on alkanut maistua paljon paremmalta. Huuhtele riisi niin monta kertaa, että huuhteluvesi kirkastuu ja keitä riisi normaalisti vasta sen jälkeen.

Vierailija
11702/18369 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tunuu kun penis on naisen sisällä paljaana ja kumilla suojattuna? Kertoman mukaan moni mies haluaa olla ilman kumia, kun se vie tunnon. Pitäneekö tuokaan paikkansa vai onko urbaanilegenda? Olen miettinyt asiaa todella kauan ja haluaisin tietää, koska ei ole kokemusta - olen kokematon ja koskematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11703/18369 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tunuu kun penis on naisen sisällä paljaana ja kumilla suojattuna? Kertoman mukaan moni mies haluaa olla ilman kumia, kun se vie tunnon. Pitäneekö tuokaan paikkansa vai onko urbaanilegenda? Olen miettinyt asiaa todella kauan ja haluaisin tietää, koska ei ole kokemusta - olen kokematon ja koskematon.

Periaatteessa jokaisen ensimmäinen seksikerta pitäisi tapahtua kondomin kanssa, ellei ole sataprosenttista varmuutta, että myös se toinen on täysin ensikertalainen. Poislukien uskovaiset "tosi rakkaus odottaa" -parit, joille myöskään raskaaksitulo ekasta kerrasta ei olisi katastrofi.

Sanoisin, että kun paljaalla on limakalvo vasten limakalvoa, niin kumin kanssa on limakalvo vasten kumia, siinä ero. Nykyiset kondomit ovat miellyttäviä ja ohuita, joten se, ettei voi käyttää ikinä kondomia jonkun tuntoasian takia, on vain tekosyy sille, että haluaa panna paljaalla myös satunnaissuhteessa. Se taas on yksinkertaisesti vastuutonta ja typerää. Kondomi on ainoa ehkäisymuoto, joka suojaa myös seksitaudeilta. Vakisuhteessa on toki muitakin vaihtoehtoja, yleensä erilaisia hormoniehkäisyjä, joissa on myös omat haittapuolensa.

(Tätä alapeukuttavat ovat niitä, jotka haluavat panna paljaalla tai ovat sitä mieltä, että hormoniehkäisy kannattaa aloittaa jo ennen neitsyydestä luopumista.)

Vierailija
11704/18369 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa jokaisen ensimmäinen seksikerta pitäisi tapahtua kondomin kanssa, ellei ole sataprosenttista varmuutta, että myös se toinen on täysin ensikertalainen. Poislukien uskovaiset "tosi rakkaus odottaa" -parit, joille myöskään raskaaksitulo ekasta kerrasta ei olisi katastrofi.

Sanoisin, että kun paljaalla on limakalvo vasten limakalvoa, niin kumin kanssa on limakalvo vasten kumia, siinä ero. Nykyiset kondomit ovat miellyttäviä ja ohuita, joten se, ettei voi käyttää ikinä kondomia jonkun tuntoasian takia, on vain tekosyy sille, että haluaa panna paljaalla myös satunnaissuhteessa. Se taas on yksinkertaisesti vastuutonta ja typerää. Kondomi on ainoa ehkäisymuoto, joka suojaa myös seksitaudeilta. Vakisuhteessa on toki muitakin vaihtoehtoja, yleensä erilaisia hormoniehkäisyjä, joissa on myös omat haittapuolensa.

(Tätä alapeukuttavat ovat niitä, jotka haluavat panna paljaalla tai ovat sitä mieltä, että hormoniehkäisy kannattaa aloittaa jo ennen neitsyydestä luopumista.)

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ei ole kiire päästä eroon kokemattomuudesta ja häntäheikkien seuraan en halua, sen verran paljon arvostan itseäni enkä halua käyttää hormoniehkäisyä, joten mies saa luvan käyttää kumia.

Vierailija
11705/18369 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut useita syöpäsairaita ystäviä, joilla tauti on todettu parantumattomaksi. Heistä moni on vielä hyvin vaikeiden vaiheiden jälkeenkin jaksanut minua enemmän fyysistä aktiviteettia, jos ei lasketa heidän pahimpia vaiheitaan tai sairaalassaoloaikojaan. Jos käymme yhdessä kunnon lenkillä, en jaksa loppupäivänä enää esimerkiksi siivota kotona, nämä ystäväni jaksavat sairaudestaan huolimatta. Ihmettelin ensimmäisen, sitten toisen ja sitten kolmannen kohdalla samaa asiaa. Antaako vahva lääkitys heille myös energiaa? Voisi luulla että asia on toisin päin.

Minulle voi tulla rasituksesta jopa huono olo. Miten monilla syöpäsairailla voi olla niinkin hyvä toimintakyky ainakin osan ajasta, sairauden edettyä jo pitkälle? Hieno asia tietysti että näin näyttää olevan olosuhteista huolimatta

Itse noudatan terveellisiä tapoja eikä ole raudanpuutetta tms., noloa minulle että silti uuvun helposti.

Ystävieni puolesta olen tietysti iloinen että puhtia ja elämänhalua löytyy.

En ole syöpäsairas ja jaksan elää ihan normaalisti päivän lenkin jälkeen siivouksineen ja muine kotitöineen. Olisikohan sinun hyvä käydä lääkärissä, mittauttamassa vitamiiniarvot ja muut?

Vierailija
11706/18369 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko vauva av saada bannin ja jos voi niin miten? Olen tehnyt pari asiallista aloitusta ja niistä toisen ehdin nähdä listalla ennen kuin katosi ja tätä toista en edes nähnyt. Aiemminkin lukenut keskustelujen oudoista katoamisesta, mutta kyllä tämä oudoksi menee jos tosiaan joku kyttäilee sekä menijät että tulivat.

Ja samoin kaikki julkaisijat.

Joskus aloitukset katoavat listalta ja ilmestyvät tovin kuluttua takaisin, kyseessä lienee joku tekninen fiba. Kannattaa säilyttää auki oma aloitus välilehdessä, sivua päivittämällä näet että se on tallessa. 

Vierailija
11707/18369 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan nokkahuilunsoittotaitoa? Vuodesta toiseen sitä koulussa opetetaan, miksi???

Musiikin opiskelu auttaa kehittyvän lapsen neurologian kehitystä ja luo erilaisia yhteyksiä aivoihin kuin esim matematiikan opiskelu, lukeminen tai liikunta. Jonkinlaista soittotaitoon tutustumista pidetään myös yleissivistävänä. Nokkahuilu lienee valittu siksi, että sen soittaminen ei vaadi hirveästi tilaa, joten koko luokka voi harjoitella yhdesä ja välineet ovat edullisia moneen muuhun soittimeen nähden (vrt. sello tai piano). 

Vierailija
11708/18369 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä (lievähkö) puute on vakavinta näistä: proteiinin, rasvan vai kuitujen?

Vierailija
11709/18369 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä (lievähkö) puute on vakavinta näistä: proteiinin, rasvan vai kuitujen?

Lievähkö puute mistään ei ole vakavaa. Eli ei minkään mainitsemistasi.

Vierailija
11710/18369 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten opetella uuden mahdollisen kumppanin viestintärytmiin?

Itse olen sellainen paljon puhuva ja paljon viestivä, toinen vähemmän puhuva ja harvoin viestivä.

"Papupatana" hiljaisuuden tulkitsee kiinnostuksen puutteeksi, mita se ei ole.

Vierailija
11711/18369 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää löytää juttuseuraa muualta silloin kun haluaisit vaan puhua jonkun kanssa eikä tarvitse olla hän. Hiljaista ei pidä pakottaa puheliaaksi. Jos taas hän puhuu verkkaiseen tahtiin, niin ehdit siinä puuhailla muuta vaikka tiskata tiskit vastausta odottaessasi.

Hienotunteinen puhe saa ujoja enemmän avautumaan kuin kova ja karkea.

Oma kysymys: miksi pyörän rengas puhkeaa vähän väliä? Onko sellainen pistosuojattu pyörän rengas hintansa väärtti? Täällä maksaisi 50 e asennettuna pyöräkorjaamossa.

Vierailija
11712/18369 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekee naamakirjassa ilmoituksen marketplaceen tai myyntiryhmään otsikolla "myyntipuu" - miksi ja mikä ihmeen myyntipuu?

Vierailija
11713/18369 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saisin aikuisen kissan, helposti ja haluaisinkin. Valmis nimi ei miellytä minua, joten miten opetan kissalla uuden nimen tai oppiiko se edes?

Vierailija
11714/18369 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lääkkeissä on lueteltu sivuvaikutuksia todennäköisyyden mukaan ryhmiteltynä, niin kumpaa se todennäköisyys tarkoittaa:

todennäköisyyttä kullekin ryhmän oireelle ERIKSEEN

vai

todennäköisyyttä sille, että saa MINKÄ TAHANSA ryhmän oireen (1 tai useamman)

?

Vierailija
11715/18369 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tekee naamakirjassa ilmoituksen marketplaceen tai myyntiryhmään otsikolla "myyntipuu" - miksi ja mikä ihmeen myyntipuu?

Se on : saman otsikon alle laitettavat myytävät tuotteet kyseiseltä myyjältä.

Vierailija
11716/18369 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ei ole kiire päästä eroon kokemattomuudesta ja häntäheikkien seuraan en halua, sen verran paljon arvostan itseäni enkä halua käyttää hormoniehkäisyä, joten mies saa luvan käyttää kumia.

Kyllä se vaikuttaa MOLEMPIEN tuntoon hiukan, mutta se ei ole tosiaan mikään syy olla käyttämättä kumia. Meillä käytössä ainoana ehkäisynä kymmenettä vuotta.

Vierailija
11717/18369 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on : saman otsikon alle laitettavat myytävät tuotteet kyseiseltä myyjältä.

Marketplacessa tuo ei vaan oikein toimi(?), kun yleensä siellä on vain yksi kuva eikä mitään muuta tietoa myytävistä kohteista ja sitten jostain ryhmästä 

Kiitos vastauksesta.

No jatkokysymys marketplacesta: nyt on tullut ihan yks kaks kesken selaamisen näkyviin "xzy tuotteita kauempaa" ja ne on ihan mistä vain ympäri Suomen, vaikka haluan hakea nimenomaan vain sillä säteella, jonka olen laittanut hakuasetuksiin. Todella raivostuttaa, piilottelu/näytä vähemmän ei auta mitään, kun seuraavalla hakukerralla taas näkyy kaikkea ympäri Suomen. 

Vierailija
11718/18369 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh vauva vammailee.

Siis Marketplacessa tuo ei vaan oikein toimi(?), kun yleensä siellä on vain yksi kuva eikä mitään muuta tietoa myytävistä kohteista ja *sitten jostain ryhmästä näkee saman ilmoituksen ja siinä on sitten kommenteissa kuvat.

Vierailija
11719/18369 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea whatsappin tilapäivityksillä on? Kuinka yleisesti niitä käytetään? Omista yhteystiedoistani lähinnä jotkut lasten kaverit tekevät joskus jotain kysymyksiä sinne ja joku saattaa laittaa jonkun linkin johonkin ruokareseptiin. Miksi??

Vierailija
11720/18369 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia että yskimisen jälkeen näkökentässä vilisee kirkkaita värikkäitä pisteitä? Mistä se kertoo?

Minulla ainakaan ei vilise. Kysypä lääkäriltä.

Minulla vilisee myös toisinaan. Tuntuu ikävältä, mutta en usko, että on vaarallista.