Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18335)

Vierailija
1141/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi mahdollista nähdä ihan kaikki Emmerdalen tai Tunteiden ja tuoksujen jaksot?

Vierailija
1142/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko pissikset lähes poikkeuksetta epäkohteliaita? Jos ovat, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri väitti kerran, että poliisia ei saa epäillä rikoksesta. Miten niin ei saa? Voivathan hekin syyllistyä rikokseen.

Usko vain kaveriasi, terveisin J Aarnio

Vierailija
1144/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein, jos ei ota töihin henkilöä, jolla on ylipainoa?

Vierailija
1145/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku vääntää rautalangasta, että miten tarkkaan ottaen toimitaan, kun matkustetaan lentokoneella johonkin ulkomailla olevaan kaupunkiin ja sieltä pitäisi vielä päästä hotelliin? Mitä tarkoittaa lähtöselvitys ja miksi sellainen pitää tehdä? Mistä ulkomaisella lentokentällä tietää, mistä asiat löytyvät? Entä matka lentokentältä sinne hotelliin, onko siihen olemassa jokin "standardi", kuten Suomessa on nuo lentokenttäbussit.  Ja mitä hotellissa sanotaan, jos sieltä on varattu huone? Siis varmaan, että on varaus, mutta pitäisikö siihen osata heti kertoa jotain enemmän... vai onko tällainen hotellin palvelutiski vain elokuvista oppimani juttu, jota ei oikeasti ole olemassa.

Olisi eka kertaa elämässä mahdollisuus tehdä matka jonnekin, mutta ei ole kavereita ja olen jotenkin huono hahmottamaan ympäristöäni, joten tuntuu, että matka katkeaisi viimeistään sinne kohdemaan lentokentälle.

Olen matkustanut usein, ja Valmistaudun nykyään näin.

Kotona googletan, kuvankaappaan ja tulostan aika lailla kaiken. Lentokentän kartan. Lentokenttäbussin aikataulun, ehkä reitinkin. Kuvakaappaus google mapsista kohdasta jossa on hotellini, katuosoite sekä lähin metroasema. Metrokartan. Metroaikataulun. Kaikkea tällaista. Sitten teen itselleni muovitaskukansion näistä matkalle, ja tulostan etukäteen siihen myös kaikki liput ja sähköpostit joissa varausnumero ja henkilön nimi jonka kanssa olen asioinut. Laitan nämä vielä siihen järjestykseen missä niitä matkalla tarvitsen. Olen siis oma matkanjohtajani, usein tarvittaessa muidenkin.

Google street viewlla "ajelen" etukäteen reitin metroasemalta hotellille, niin tiedän minkä näköistä siellä on, miltä hotelli näyttää, onko lähellä kioskia tai ruokakauppaa jne.

Monet bussiliput ja pääsyliput ja junaliput voi ostaa netistä etukäteen.

Heh, työskentelin aikaisemmin johdon assarina ja pomoni matkusteli paljon ulkomailla. Toimin juuri noin kuin sinä omilla matkoillasi eli tulostin hänelle kaikki mahdolliset kartat, liput, varausvahvistukset jne. ja kokosin ne kansioon siihen järjestykseen, missä kulloistakin paperia tarvittaisiin. Sain monesti kiitosta muuten jäyhältä esimieheltäni siitä, kuinka helppoa tuntemattomaankin paikkaan matkustaminen on noiden etukäteisjärjestelyjeni takia. Eli suositeltava tapa muillekin!

Vierailija
1146/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin töihin rikostaustaisella henkilöllä on mahdollisuus päästä ja mihin ei?

Vierailija
1147/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko piispa Henrik ja Lalli oikeasti olemassa ja jos olivat, surmasiko Lalli Henrikin Köyliönjärven jäällä?

Vierailija
1148/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan miettineet, mikä yhdessä Muumien jaksossa kysytty nelijalkainen ja laulava olento on? Sitähän ei koskaan kerrota.

Vierailija
1149/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaisko miikka peräreikää sillä logiikalla, kun pattereissa on miinus-ja pluspäät, ja plussapää on se, joka työnnetään sinne miinukseen?

Vierailija
1150/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sähkönsiirtohinta sama yleis, yö ja kausisähköllä. Saman yhtiön tuotteissa. Ei selvinny netistä etsiessä vastausta.

Vierailija
1151/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt katsoessani jääkiekko-otteluita televisiosta, että miten selostaja erottaa pelaajat niin nopeasti. Itse en ainakaan erota enkä tietäisi, kuka tekee ja mitä, ellei olisi selostajaa kertomassa. Jos itse olisin katsomassa peliä selostamosta, erottaisinko minäkin sieltä pelaajat? Luulisi ainakin, että sieltä näkee pelaajat paljon paremmin ja tietysti myös numerot ja nimet. Televisioruudulta kyllä tosin myös voi erottaa numerotkin, mutta nimiä en erota ellei ole lähikuvassa enkä jaksa muistaa ulkoa, mikä numero on kenenkin. Selostajahan tietenkin painaa pelinumerot ja nimet päähänsä ja tekee muutenkin tutkimusta pelaajien aikaisemmista saavutuksista jne.

Mm. pelipaikan mukaan. Selostaja tietää ketkä missäkin ketjussa pelaa ja heidän pelipaikkansa, vasen laita, keskushyökkääjä, oikea laita, vasen pakki, oikea pakki.

Vierailija
1152/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt katsoessani jääkiekko-otteluita televisiosta, että miten selostaja erottaa pelaajat niin nopeasti. Itse en ainakaan erota enkä tietäisi, kuka tekee ja mitä, ellei olisi selostajaa kertomassa. Jos itse olisin katsomassa peliä selostamosta, erottaisinko minäkin sieltä pelaajat? Luulisi ainakin, että sieltä näkee pelaajat paljon paremmin ja tietysti myös numerot ja nimet. Televisioruudulta kyllä tosin myös voi erottaa numerotkin, mutta nimiä en erota ellei ole lähikuvassa enkä jaksa muistaa ulkoa, mikä numero on kenenkin. Selostajahan tietenkin painaa pelinumerot ja nimet päähänsä ja tekee muutenkin tutkimusta pelaajien aikaisemmista saavutuksista jne.

Mm. pelipaikan mukaan. Selostaja tietää ketkä missäkin ketjussa pelaa ja heidän pelipaikkansa, vasen laita, keskushyökkääjä, oikea laita, vasen pakki, oikea pakki.

Mutta voihan pelaaja joskus olla muuallakin kuin pelipaikallaan. Näkeekö selostamosta kuitenkin nimet? Eikös selostajilla ole myös televisioruutu, jossa näkyy sama televisiokuva kuin ottelua televisiosta seuraavilla?

Vierailija
1153/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voihan pelaaja joskus olla muuallakin kuin pelipaikallaan. Näkeekö selostamosta kuitenkin nimet? Eikös selostajilla ole myös televisioruutu, jossa näkyy sama televisiokuva kuin ottelua televisiosta seuraavilla?

Anteeksi. Sanoitkin "muun muassa".

Vierailija
1154/18335 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruotsalaiset ovat sellaisia hannuhanhia jääkiekossa?

Vierailija
1155/18335 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Jodeli? Itsekseni olen veikkaillut deittipalvelua, juorusivustoa, epävirallista pääkaupunkiseudun nuorten aikuisten omaa uutiskanavaa tms., mutta mitään tietoa ei ole mikä se oikeasti on. En löytänyt hakukoneella ja kukaan ei vastannut, kun eräässä ketjussa asiaa kysyin. Vai onko nimi väännös jostain Y-alkuisesta ja jos on, mistä?

Vierailija
1156/18335 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Jodeli? Itsekseni olen veikkaillut deittipalvelua, juorusivustoa, epävirallista pääkaupunkiseudun nuorten aikuisten omaa uutiskanavaa tms., mutta mitään tietoa ei ole mikä se oikeasti on. En löytänyt hakukoneella ja kukaan ei vastannut, kun eräässä ketjussa asiaa kysyin. Vai onko nimi väännös jostain Y-alkuisesta ja jos on, mistä?

Niin, mikä on Jodeli?

Vierailija
1157/18335 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä on Jodeli?

Google löysi tällaisen. 

http://www.lily.fi/blogit/toimitus/miksi-sinakin-lataat-tanaan-hittisovellus-jodelin

Mitähän hakukonetta käytit, kun google tarjosi tätä ihan ensimmäisenä. 

Vierailija
1158/18335 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä on Jodeli?

Google löysi tällaisen. 

http://www.lily.fi/blogit/toimitus/miksi-sinakin-lataat-tanaan-hittisovellus-jodelin

Mitähän hakukonetta käytit, kun google tarjosi tätä ihan ensimmäisenä. 

Ok, kiitos. Saksalaissovellus. Juu, en käytä googlea, vaan toista joka ei trackaa hakuja. On kyllä muuten toiminut erinomaisesti, mutta tuo ei nyt kai ole niiin suosittu meilläpäin, että olisi päässyt listakärkeen (enkä asu Suomessa). Mutta kiitos!

Vierailija
1159/18335 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aluksi ajattelin, että ne avokadopussit on huonoja täynnä. Nyt olen huomannut, että kun valitsee sellaisen pussin, jossa on useampi vielä kova avokado ja jokunen hieman pehmeä eli ns. kohta valmis ja ehkä yksi kokonaan valmis, niin sitten ne voi olla kaikki hyviä. En tiiä saiko tästä nyt mitään selvää. :D

Vierailija
1160/18335 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta itsekin niitä rutiinisti ottaneena voin kertoa, ettei yhtään kiinnosta siinä millaiset tissit kelläkin on. Ainoastaan joskus niitä piti siirrellä, jos tosi isot tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä