Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18335)
Missä ammateissa Down-henkilöt eivät voi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesti yhdessä lounasravintolassa syömässä, ehkäpä 2-5 päivänä viikossa jos ei ole eväitä töissä mukana. Kuinka hyvin tällaisten ruokapaikkojen kassahenkilöille jää mieleen mitä ihmiset ottaa? :D syön yleensä kasvisruokaa, ehkä kerran viikossa kalaa,niin mietin jääkö heille mieleen että "Ahaa tämä on se kasvissyöjä" tai vaikka "tuo ottaa aina makkaraa kun sitä on"?
Enpä usko että se heitä niinkään kiinnostaa, mitä muut syövät. Minua ei ainakaan kiinnostaisi. Sehän on heidän asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesti yhdessä lounasravintolassa syömässä, ehkäpä 2-5 päivänä viikossa jos ei ole eväitä töissä mukana. Kuinka hyvin tällaisten ruokapaikkojen kassahenkilöille jää mieleen mitä ihmiset ottaa? :D syön yleensä kasvisruokaa, ehkä kerran viikossa kalaa,niin mietin jääkö heille mieleen että "Ahaa tämä on se kasvissyöjä" tai vaikka "tuo ottaa aina makkaraa kun sitä on"?
Enpä usko että se heitä niinkään kiinnostaa, mitä muut syövät. Minua ei ainakaan kiinnostaisi. Sehän on heidän asiansa.
Anteeksi, siis sehän on jokaisen oma asia, mitä ruokaa ottaa.
Eräs henkilö sanoi kerran minulle "mahtavaa" kun oli huomannut, että olin värjännyt hiukseni? Mitä niin mahtavaa siinä on? Sehän on nykyaikana ihan tavallista.
Onko olemassa huonoja tai vääriä mielipiteitä?
Onko hyönteisillä ilmavaivoja ? Siis pääseekö hyttysiltä, kärpäsiltä ja muilta öttiäisiltä paukkuja?
Millaisia henkilöt, joilla ei ole sisaruksia useimmin ovat verrattuna henkilöihin, joilla on?
Miksi monet ovat sitä mieltä, että Helsinki on ainoa oikea kaupunki Suomessa? Mitä kaupungissa on oltava, että sitä voisi ihan vakavassa mielessä kutsua kaupungiksi?
Urbaanin Sanakirjan mukaan "miikka" tarkoittaa mm. persereikää. En ymmärrä, miksi ihmeessä?
Miksi uskovaiset aivopesevät ateisteja koko ajan uskomaan Jumalaansa ja pelottelevat heitä koko ajan Helvettiin joutumisella, vaikka ovat itse pelkkiä aivopestyjä ja kehitysvammaisia lampaita, jotka uskovat ikivanhaan satuolentoon jota ei ole edes olemassa ja eivät edes osaa ajatella omilla aivoillaan?
Miksi Onnenpyörä-ohjelmassa vokaalit ostetaan? Miksei kaikkia kirjaimia vain voi arvata pyörää pyöräyttämällä?
Onko joissakin tietyissä rakennuksissa hisseissä pakko olla ääni, joka kertoo monennessako kerroksessa ollaan? Muistan, kun pienenä kävin aika usein Kuopion yliopistollisessa sairaalassa, siellä ainakin oli hisseissä ääni, joka kertoi.
Yksi kaveri väitti kerran, että poliisia ei saa epäillä rikoksesta. Miten niin ei saa? Voivathan hekin syyllistyä rikokseen.
Mikä on Martti Servon oikea nimi ja kuinka vanha hän on?
Olen ihmetellyt katsoessani jääkiekko-otteluita televisiosta, että miten selostaja erottaa pelaajat niin nopeasti. Itse en ainakaan erota enkä tietäisi, kuka tekee ja mitä, ellei olisi selostajaa kertomassa. Jos itse olisin katsomassa peliä selostamosta, erottaisinko minäkin sieltä pelaajat? Luulisi ainakin, että sieltä näkee pelaajat paljon paremmin ja tietysti myös numerot ja nimet. Televisioruudulta kyllä tosin myös voi erottaa numerotkin, mutta nimiä en erota ellei ole lähikuvassa enkä jaksa muistaa ulkoa, mikä numero on kenenkin. Selostajahan tietenkin painaa pelinumerot ja nimet päähänsä ja tekee muutenkin tutkimusta pelaajien aikaisemmista saavutuksista jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko joissakin tietyissä rakennuksissa hisseissä pakko olla ääni, joka kertoo monennessako kerroksessa ollaan? Muistan, kun pienenä kävin aika usein Kuopion yliopistollisessa sairaalassa, siellä ainakin oli hisseissä ääni, joka kertoi.[/quote En tiedä onko se pakollinen , mutta sen tarkoitus on palvella näkövammaisia.
Jos suomalaisissa liikennevaloissa opastin on vaakatasossa, punainen valo on vasemmalla ja vihreä oikealla. Miksi Japanissa taas punainen on oikealla ja vihreä vasemmalla?
Vierailija kirjoitti:
Urbaanin Sanakirjan mukaan "miikka" tarkoittaa mm. persereikää. En ymmärrä, miksi ihmeessä?
Sinnehän voi kuka tahansa kirjata mille tahansa sanalle oman määritelmänsä, läheskään kaikki tuolta löytyvät sanat eivät ole mitenkään yleisessä käytössä ko. merkityksessä.