Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18334)

Vierailija
981/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka kysyi onko pimppi synnytyksessä kuiva: vauva on jokseenkin limanen.

Vierailija
982/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ja apina parittelisivat, millainen otus syntyvä lapsi tulisi olemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaako Don Rosan luoma mestarivaras Arpin Lusène mielestänne ulkonäöltään Mauno Koivistoa? Minun mielestäni muistuttaa, enkä tarkoita tätä todellakaan millään pahalla.

Vierailija
984/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oli ennen alkuräjähdystä? Jostain luin, että ennen sitä ei ollut mitään, mutta miten tuo "ei mitään" luokitellaan? Oliko silloin vain pelkkää mustaa vai jotain valkoista tyhjyyttä? Ja jos silloin oli vain tuota mustaa tai tyhjyyttä, niin eikö nekin ole "jotain"?

Vierailija
985/18334 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset ranskankieliset lapset normaalisti käyttävät isästään ja äidistään nimityksiä papa ja mama? Entä missä iässä tämä olisi jo lapsellista?

Vanhempiaan voi kutsua itse parhaaksi katsomillaan nimillä riippumatta siitä, mikä on ikä tai äidinkieli. Kunhan ei käytä mitään loukkaavia nimityksiä. Itse olen yli 30 ja kutsun vanhempiani äidiksi ja isiksi. Vain vieraammille ihmisille puhuessani ja virallisissa yhteyksissä käytän sanaa isä. Kukaan ei ole koskaan sanonut, että olisi lapsellista sanoa isi. 

Vierailija
986/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta poistettiin hammas ja tikit yksityisellä. Nyt muutama päivä myöhemmin luulen, että poistokohdan ien on jotenkin tulehtunut. En halua/pysty maksaa enää euroakaan yksityiselle, eli voinko soittaa tulehduksesta julkiselle, vaikka yksityinen lääkäri poisti hampaan?

Voit. Yksityisen käyttö ei sulje sinua julkisen terveydenhuollon piiristä pois. Kannatta kuitenkin varautua siihen, että julkisella hoitoonpääsy ei ole niin helppoa ja nopeaa kuin yksityisellä.

Eikö tuosta kannattaisi tehdä reklamaatio? Jos tikkien poisto on ärsyttänyt ientä niin kyllä kyseisen operaation tehneen hammaslääkärin pitäisi korjata tilanne. Sinuna ottaisin yhteyttä samaan paikkaan.

Vierailija
987/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sukupuolitaudit tulevat? Siis jos nyt jätetään harvinaisempi veren mukana siirtyvä HIV pois, sehän voi lapsella olla syntymästä asti tosiaan, jos äidilläkin se. Mutta muut sukupuolitaudit? Siis jos on 10000 miestä ja naista, joilla ei ole sukupuolitautia, niin tuleeko sellainen vain yllättäen jollekin, vaikka kellään sitä ei olisi ollut tosiaan koskaan? Tätä olen ihmetellyt, että miten sellainen tauti tulee, kun kenelläkään ei sellaista ennen seksin harrastamista ole.

Vierailija
988/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sukupuolitaudit tulevat? Siis jos nyt jätetään harvinaisempi veren mukana siirtyvä HIV pois, sehän voi lapsella olla syntymästä asti tosiaan, jos äidilläkin se. Mutta muut sukupuolitaudit? Siis jos on 10000 miestä ja naista, joilla ei ole sukupuolitautia, niin tuleeko sellainen vain yllättäen jollekin, vaikka kellään sitä ei olisi ollut tosiaan koskaan? Tätä olen ihmetellyt, että miten sellainen tauti tulee, kun kenelläkään ei sellaista ennen seksin harrastamista ole.

Tuota olen itsekin pohtinut! Siis, miten sellaisen taudin voi tietää itsellä olevan, jos lähtökohtaisesti kenelläkään ei ole mitään? Eihän sukupuolitautitestistä olisi mitään hyötyä, jos sellainen tauti voikin yllättäen tulla kahden ihmisen välille, joilla ei aiemmissa testeissä ole mitään ollut???

Vierailija
989/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkkisten "sivuprojektit" ovat enemmän tai vähemmän hyväksyttyjä, vaikka eivät ymmärtäisi/osaisi oman alansa lisäksi mistään muusta pätkän vertaa?

Mitä tarkoitat noilla "sivuprojekteilla"?

Esim. joku jasper pääkkösen ihmeellinen siirtymä näyttelijästä kalastusasiantuntijaksi tulisi mieleen. Mahtaako johtua oikeasta asiantuntemuksesta vai siitä että lehdet ottavat julkkiksen helposti kommentoimaan asiaa uutisoidessaan näistä asioista.

Vierailija
990/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko savolaiset tyhmempiä kuin muut suomalaiset ja jos ovat, miksi?

Eivät vaan päinvastoin viisaampia, jos sanot jotain epämukavaa, hän kertoo vitsin jossa osoittaa yleistyksen.

Raskasta huumoria ts.

Vierailija
991/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oli ennen alkuräjähdystä? Jostain luin, että ennen sitä ei ollut mitään, mutta miten tuo "ei mitään" luokitellaan? Oliko silloin vain pelkkää mustaa vai jotain valkoista tyhjyyttä? Ja jos silloin oli vain tuota mustaa tai tyhjyyttä, niin eikö nekin ole "jotain"?

Ei ollut mitään, ei mustaa, valkoista eikä tyhjyyttä. Kun ei ollut paikkaa eikä aikaa, jossa se musta tai tyhjyys olisi sijainnut.

Eivät nämä ole arkijärjellä käsitettävissä olevia asioita, enkä käsitä niitä itsekään, kun en ole fyysikko. Olenpa vain luonnontieteistä kiinnostunut ja niistä paljon lukeva humanisti.

Toivotaan, että joku fyysikko tulee selittämään asian paremmin.

Vierailija
992/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista

Vierailija
993/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään, ei mustaa, valkoista eikä tyhjyyttä. Kun ei ollut paikkaa eikä aikaa, jossa se musta tai tyhjyys olisi sijainnut.

Eivät nämä ole arkijärjellä käsitettävissä olevia asioita, enkä käsitä niitä itsekään, kun en ole fyysikko. Olenpa vain luonnontieteistä kiinnostunut ja niistä paljon lukeva humanisti.

Toivotaan, että joku fyysikko tulee selittämään asian paremmin.

Tätä olen itsekin joskus miettinyt päänsärkyyn asti. Ei mene millään käsitykseen, että mistä sitten on sen ei minkään keskelle pölähtänyt jokin atomia tms., josta asiat on taas eteenpäin kehittyneet. Argh, ihan käsittämätöntä. Miten voi kehittyä jotain ei mistään :O

Vierailija
994/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua te täällä selitätte niin kuin alkuräjähdys olisi muka totta? Huomaattehan itsekin, ettei alkuräjähdysteoria ole aukottomasti perusteltavissa ja siten täyttä huuhaata.

Jumala loi maailmankaikkeuden.

Vierailija
995/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka loi jumalan?

Vierailija
996/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit mennä ei siinä ole mitään erikoista jokuhan sulla "jumittaa"

Vierailija
997/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhassa talossa ei ollut muuta korvausilmatuloa kuin ikkunoissa pienet reiät porattuna.

Vierailija
998/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun mies on ihan tyhmä?

Vierailija
999/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kummisetä-elokuvat on niin monen mielestä niin hyviä? Mun mielestä ne on niin skeidaa kuin olla ja voi?

Vierailija
1000/18334 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kiinnostaa tietää, kumpi miellttyvämpi käyttää pitkiä aikoja, pitkä maahan asti ulottuva mekko vai korkkarit noin 6-8 sentin koroilla?