Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18580)

Vierailija
5921/18580 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on naisilla yleensä leveämpi: hartiat vai lantion seutu? Oikeastaan, voisitteko vastata tähän kyselyyn, siis pelkät naiset. Kumpi kohta sinulla on leveämpi?

ylänuoli = hartiat

alanuoli = lantionseutu

Linkatkaa kuva, jossa naisella lantio on oikeasti leveämpi mitä hartiat. Puhun siis ulkorajoista eli siellä missä rasva ja iho on. En ole mielestäni koskaan nähnyt sellaista naista!

Vertailun vuoksi kaksi eri kuvaa:

1. kurvikas, selkeästi erottuva lantio, mutta hartiat on silti leveämmät:

https://goo.gl/images/VhUqRB

2. hartiat leveämmät kuin lantio, ainakin mun silmään:

https://goo.gl/images/gWvBzL

Eli pitää varmaan olla tosi näyttävällä tavalla leveä lantio, jos hartiat jäävät sitä kapeammaksi.

Vierailija
5922/18580 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kohtaan piti siis kirjoittaa että hartiat kapeammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut suomalaiset jotka on parisuhteessa ei suomalaisen kanssa haukkuu suomalaisia, että ne on epäromanttsia ja juntteja? Mun mielestä kansalaisuudella tai etnisyydellä ei ole mitään tekemistä romanttisuuden kanssa vaan persoonan. Ja eikö he hauku siinä samalla itsensä, kun ovat kuitenkin suomalaisia tai katsooko niiden puolisot yhtään kieroon noita puheita?

Vierailija
5924/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että eräille haetaan lentokoneella ruokaa Irakista, vankilaankin?

Vierailija
5925/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se riippuu ih on vär istä saako olla ra si s ti?

Vierailija
5926/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Mikä on veljeni avovaimon ja minun väliset sukulaisuusnimikkeet? Millä nimellä siis miehen veljen avopuolisoa kutsutaan, että naisen avomiehen veljeä?

Vierailija
5927/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Mikä on veljeni avovaimon ja minun väliset sukulaisuusnimikkeet? Millä nimellä siis miehen veljen avopuolisoa kutsutaan, että naisen avomiehen veljeä?

Käly ja kyty

Vierailija
5928/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina uudestaan alkaa kaikki, mitä milloinkin vihataan, mikä ajetaan alas, mikä on tärkeää, mikä kiellettyä?

Vierailija
5929/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut suomalaiset jotka on parisuhteessa ei suomalaisen kanssa haukkuu suomalaisia, että ne on epäromanttsia ja juntteja? Mun mielestä kansalaisuudella tai etnisyydellä ei ole mitään tekemistä romanttisuuden kanssa vaan persoonan. Ja eikö he hauku siinä samalla itsensä, kun ovat kuitenkin suomalaisia tai katsooko niiden puolisot yhtään kieroon noita puheita?

He yleistävät.

Harvalla on parisuhdekokemusta esim. 50 suomalaisesta miehestä ja sen lisäksi 50 ulkomaalaisesta miehestä, jolloin otos olisi melkoisen kattava. Se, että on seurustellut vaikkapa kolmen suomalaisen ja kahden ulkomaalaisen kanssa, ei liene riittävä otanta vetämään johtopäätöksiä romanttisuuden ja kansallisuuksien välille, varsinkaan, jos kukin ulkomaalainen on ollut kotoisin eri maasta.

Vierailija
5930/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani väittää, että Wikipediaan voi kirjoittaa artikkelin kenestä tahansa. Mitä ihmettä? Eihän sinne voi kirjoittaa kuin vain tunnetuista henkilöistä. Ja hän siis tarkoitti ketä tahansa henkilöä, ei ketä tahansa tunnettua.

Vierailija
5931/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kuka saa arvostella muita ihmisiä ja kuka ei, riippuu siitä, kuuluuko alistavaan vai alistettuun kansanosaan. Jos on alistaja (eli käytännössä valkoinen hetero), ei saa arvostella ketään, jos taas on alistettu, saa arvostella kaikkia muita.

Uuden aallon f*ministit ovat oikesti tätä mieltä, vaikka he alapeukuttavatkin viestiäni vimmaisesti ja väittävät sen olevan valetta.

Vierailija
5932/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani väittää, että Wikipediaan voi kirjoittaa artikkelin kenestä tahansa. Mitä ihmettä? Eihän sinne voi kirjoittaa kuin vain tunnetuista henkilöistä. Ja hän siis tarkoitti ketä tahansa henkilöä, ei ketä tahansa tunnettua.

Käytännössä voi kirjoittaa, mutta joku todennäköisesti kyseenalaistaa tai jopa poistaa artikkelin aika pian. Olet oikeassa, että Wikipedian ohjeistus vaatii kaikilta artikkeleilta tietyn tason merkittävyyttä, jotta se voidaan sisällyttää tietosanakirjaan.

Vierailija
5933/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko esim. eläintarhassa asuva eläin tajuta olevansa tavallaan vankilassa, siis ihmisten vanki? Minä uskon, että ainakin ihmisapinat voivat, mutta entä muut eläimet? Minä kävin viime vuonna Korkeasaaressa ja siellä yhdessä aitauksessa olevaa amurintiikeriä kyllä minun mielestäni näytti kyllästyttävän se, että se joutui olemaan siellä aitauksessa ihmisten tuijotettavana. Suoraan sanottuna minusta näytti, että sitä v i t u t t i.

Voi ei😢 Varmaan voivat ajatella ja ymmärtää noin. Toivottavasti ei.

Vierailija
5934/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kuka saa arvostella muita ihmisiä ja kuka ei, riippuu siitä, kuuluuko alistavaan vai alistettuun kansanosaan. Jos on alistaja (eli käytännössä valkoinen hetero), ei saa arvostella ketään, jos taas on alistettu, saa arvostella kaikkia muita.

Uuden aallon f*ministit ovat oikesti tätä mieltä, vaikka he alapeukuttavatkin viestiäni vimmaisesti ja väittävät sen olevan valetta.

Mä vastaan näihin molempiin.

Ekalle kysymykselle: Ih_nvärillä ei ole väliä, jos sä syrjit toista ih_nvärin/etnisyyden perusteella sä oot tällöin r_sisti. Tummempi iho ei anna mitään immuniteettiä tai vaalea tee automaattisesti r_sistiseksi.

Toiselle vastaajalle: Kaikki ryhmät on alistaneet toisiaan ja omiaan, joten toi vaite ei toimi. Se joka ajattelee noin ei ole lukenut historiaa kunnolla.

Vierailija
5935/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalisissa tv-sarjoissa ja elokuvissa ihmiset on sisällä kengät jalassa.

Ollaanko siellä myös ihan tosi elämässä myös sisällä kengät jalassa?

Vierailija
5936/18580 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja siellä juodaan ihan oikeasti pullovettä koska hanavesi ei ole useinkaan juomakelpoista.

Vierailija
5937/18580 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipedia on avoin tietiosanakirja, joka perustuu ajatukselle, että jokainen saa kirjoittaa ja päivittää siinä olevia tietoja.

Siksi sinne voi kirjoittaa kenestä tahansa.

Täysin vapaata kirjoittamista on tosin, jouduttu rajoittamaan tiettyjen aiheiden osalta, kun esim.  politiikan puolella eri osapuolet on käyneet kirjoittamassa mielippiteitään ei siis parasta mahdollista tietoa,

Vierailija
5938/18580 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja siellä juodaan ihan oikeasti pullovettä koska hanavesi ei ole useinkaan juomakelpoista.

Eikö kukaan tajua että miten mukavaa olisi olla ilman kenkiä sisällä ja lattiatkin säilyisi puhtaampana?

Vierailija
5939/18580 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähettäisin laulujen sanoituksia levy-yhtiöön ja sieltä sanoisivat etteivät ne niitä huoli, mutta kohta ilmeistyisi lähes samoilla sanoilla oleva kappele jonkun muun tekemänä. Niin kuinka todistaisin itse olevani biisin todellinen sanoittaja?

Vierailija
5940/18580 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee uusi sana käyttöön niin kuka päättää miten se viitotaan kun kaikkien viittomakielistenhän täytyy samalla tavalla se viittoa. Ja kuinka se päätetty viittoma ilmoitetaan kaikille viittomakielisille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi