Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18578)

Vierailija
5701/18578 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on alligaattorilla ja krokotiililla? Minusta ne ovat aivan saman näköisiä.

Jommallakummalla on hieman isompi kulmahammas kuin toisella tai jotain vastaavaa. :D

Vierailija
5702/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on alligaattorilla ja krokotiililla? Minusta ne ovat aivan saman näköisiä.

Alligaattoreita on vain Yhdysvalloissa ja osassa Kiinaa ja ne suosivat makeaa vettä. Alligaattoreilla on tavallaan u-kirjaimen mallinen kuono ylhäältä katsottuna, siis leveähkö.

Krokotiilejä on laajemmin ympäri maailmaa ja ne suosivat/sietävät suolaisempaa vettä. Krokotiilien kuono on enemmän v-kirjaimen mallinen ja joillain lajeilla hyvinkin kapea. Krokotiilien hampaat näkyvät alligaattorien hampaita selvemmin kun niiden suu on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5703/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mediasta tuli kiusaaja?

Vierailija
5704/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa myydään lasipurkissa vihreitä oliiveja. Niissä on paprikan pala siinä siemenen poisto aukossa. Minkälainen kone tämän suorittaa vai tunkeeko ne tehdas työn tekijät nämä paprikan palat niihin reikiin.

Niissä purkeissa lukee, että kivet poistettu koneellisesti. Olisi aika hauska kesäduuni; oliivin kiven poistaja!

;D

Vierailija
5705/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa myydään lasipurkissa vihreitä oliiveja. Niissä on paprikan pala siinä siemenen poisto aukossa. Minkälainen kone tämän suorittaa vai tunkeeko ne tehdas työn tekijät nämä paprikan palat niihin reikiin.

Tällä videolla näytetään miten oliivien käsittely tapahtuu tehtaassa:

Vierailija
5706/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis milloin tulivat ne kiusaajatoimittajat?

Vierailija
5707/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin laitettua naiselle penikseni sinne emättimeen niin että nainen antaisi vapaaehtoisesti minun tehdä niin?

Vierailija
5708/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Subwayssa ei voi vain tilata valmista tuotetta, esim. sanomalla "Päivän Subi", vaan pitää vielä itse valita väliin juttuja? En käy siellä, koska en ymmärrä sitä kuviota enkä oikein tiedä, miten siellä pitää toimia. Lisäksi ahdistaa ajatus, että pitää äkkiä kiireessä pitkässä jonossa jotenkin "tietää", mikä  lisäke tai soossi sopii minkäkin kanssa.

Koska ideana on saada juuri sellainen leipä joka on sinun mieleesi.

Ensin sanot minkä leivän haluat esim. tumma leipä, sitten kerrot kumpaa kokoa haluat ison vai pienen ja mikä päätäyte (eli sen leivän nimi esim. Kananrinta).

Työntekijä kysyy sinulta haluatko juustoa ja paahdetaanko leipä (suosittelen paahtamaan).

Voit valita tavallisen tai mausteisen juuston.

Sitten valitset kasvikset. Voit ottaa vaikka kaikki jos tykkäät tai sanoa esim. kaikki paitsi oliivit.

Kastikkeista voit kysyä suosituksia tai valita oman maun mukaan. (Tai pyytää vaikka kahta eri).

Työntekijä kysyy otatko leipään oreganoa, pippuria, öljyä tai etikkaa. Itse tykkään sanoa, että kaiken saa laittaa.

Sitten kysytään syötkö täällä vai otatko mukaan, samalla voi halutessaan tilata juoman.

Mitään kiirettä ei ole, kun on sinun vuorosi on sinun vuorosi ja muut kyllä odottaa. Lisäksi yleensä työntekijöitä on vähintään kaksi niin toinen siirtyy sitten vain myös tekemään leipiä jos jonoa tulee.

Ps. Kaikki tiedot täytteistä ja tuotteista löytyy subin sivuilta :)

Vierailija
5709/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle iski yhtäkkiä hirveä ahdistus lapsen koulumatkasta, vaikka lapsi ei mene vielä moneen vuoteen kouluun... 

Jos molemmat vanhemmat joutuu lähtemään töihin klo n 6:00 melkein joka päivä, niin miten olette järjestäneet eka- ja tokaluokkalaisen koulumatkan? Ymmärtääkseni tuon ikäisellä koulu alkaa 8:30 suurin piirtein? Olettaen että matka on noin 1,5km ja sisältää ainakin yhden todella vaarallisen tien ylityksen? 

Sori ihan tyhmä kyssä... Itse ekaluokkalaisena kyllä kävelin ihan ekasta päivästä lähtien kouluun, tosin ekan viikon vanhempien kanssa yhtä matkaa. Tulin yksin silloin kotiinkin ja osasin itse tehdä välipalaa yms.

Pikku koululaiset menevät aamulla aamupäiväkerhoon, ainakin meillä päin. Ja koulun jälkeen iltapäiväkerhoon.

Vierailija
5710/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako useamman lapsen synnyttäneet niitä synnytysorgasmeja? Väljentyykö värkki esim. yli 10 synnytyksestä?

Ei jaksa kelata ketjua läpi jos joku on jo kysynyt.

Ei ainakaan kuudessa väljentynyt, eikä synnytysorgasmista tietoakaan. Ei edes lyhentynyt ponnistusaika.

Vierailija
5711/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni ihminen näyttää hyvältä aurinkolasit naamalla, eli silmät peitettyinä? Silmistä näkee niin paljon tunteita ja sanattomia viestejä, että luulisi niiden peittämisen tekevän ihmisestä ”rumemman” mutta asia on toisinpäin. Jos vaikka suu tai korvat peitetään niin se ei muuta ulkonäköä niin radikaalisti kuin aurinkolasit, jotka kätkevät alleen nuo kuuluisat sielun peilit.

Vierailija
5712/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni ihminen näyttää hyvältä aurinkolasit naamalla, eli silmät peitettyinä? Silmistä näkee niin paljon tunteita ja sanattomia viestejä, että luulisi niiden peittämisen tekevän ihmisestä ”rumemman” mutta asia on toisinpäin. Jos vaikka suu tai korvat peitetään niin se ei muuta ulkonäköä niin radikaalisti kuin aurinkolasit, jotka kätkevät alleen nuo kuuluisat sielun peilit.

Luulen että ihminen olettaa näkymättömät asiat mahdollisimman "täydellisiksi" eli sopusuhtaiseksi ja esteettisiksi.

Olen katsonut naamaani peittäen yhden osan kuten nenän. suun tai hiusrajan ja itse asiassa kokonaisuus näyttää paremmalta, koska silmäni automaattisesti olettaa kasvoni ihanteellisemmaksi silloin kuin osaa siitä ei näy. Vaikka tietäisin että silmäni vain huijaavat, ne onnistuvat silti huijaamaan.

Aurinkolasit kohentavat ulkonäköäni huomattavasti, koska silmäni ovat normaalisti liian ylhäällä ja hieman lähellä toisiaan. Kun aurinkolasit on päässä, "näyttää" katsojan silmään siltä kuin silmien etäisyys (ja varmaan koko, muoto ja kaikki muukin) olisi viehättävämpää.

Muuten, jos katsot omia kasvojasi peittäen esim. nenän tai suun muttet näytä yhtään paremmalta kuin muuten, niin luulen, että se tarkoittaa sitä, että nenäsi tai suusi ovat todella sopusuhtaisia sijainniltaan ja kooltaan.

Vierailija
5713/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,,,,.,,.,,,. kirjoitti:

En osta tuota,, kyllä jokainen tietää kolmoispisteen. Ja varsinkin jos käytetään sekä kolmoispistettä,, että pilkkuja , ja vielä sekaisin niin kyllä niillä joku merkityserokin on oltava.

Ja sitten,tämä tyyli ettei jätetä välejä välimerkkien jälkeen.Mikähän siinäkin,,.

Tietävätkö kaikki kolmoispisteen?

Olen törmännyt ihmisiin, jotka luulevat, että se kirjoitetaan ".." eikä "...". Siis ihan oikeasti luulevat, että kaksi pistettä on oikeinkirjoituksen mukaista eivätkä kirjoita niin vain muuten vain.

Vierailija
5714/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on perimmäinen syy siihen miksi jotkut S&M-henkiset pitävät kasvojen peittämisestä esimerkiksi kommandopipolla niin että henkilöllisyys peittyy?

Vierailija
5715/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, venttiili on jätetty peittoon tapetin tai maalatun seinäkankaan alle. Joskus jätetty myös keittiön tai muun kaapin taakse kalusteita uusittaessa. Huono homma.

Venttiilit kannattaa kaivaa esiin ja kunnostaa, ne parantavat ilmanvaihtoa ja estävät siten myös kosteusvaurioita. Jos venttiili on talon ulkoseinässä, se näkyy todennäköisesti ulkoa katsottaessa. Venttiilin paikka löytyy yleensä myös sisäseinää koputellessa, kaiku on toisenlainen sen kohdalla. Kerrostalossa kannattaa myös kysellä naapureilta heidän tilanteestaan. Venttiilit sijaitsevat huoneistoissa yleensä samoissa kohdissa.

Vierailija
5716/18578 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tyhmä kysymys. Miksi sanotaan, että eri ihmisrotuja ei ole? Kun onhan eri värisillä ihmisryhmillä myös monia muita kullekin ryhmälle tyypillisiä piirteitä. Onko se päätetty rasismin pelossa ja siksi, ettei vahingossakaan arvotettaisi eri rotuja mihinkään paremmuusjärjestyksiin, vai onko sillä ihan biologiset perusteet?

Vierailija
5717/18578 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt uggeja. Tai siis en mitään töffeleitä jalassa, kuten ballerinoja. Olen itse nainen, mutta en mitenkään saa kiinni siitä miten joku haluaa laittaa julkisesti jotkut töffelit jalkaansa.

Vierailija
5718/18578 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko kiusaajille potkut?

Vierailija
5719/18578 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä tyhmä kysymys. Miksi sanotaan, että eri ihmisrotuja ei ole? Kun onhan eri värisillä ihmisryhmillä myös monia muita kullekin ryhmälle tyypillisiä piirteitä. Onko se päätetty rasismin pelossa ja siksi, ettei vahingossakaan arvotettaisi eri rotuja mihinkään paremmuusjärjestyksiin, vai onko sillä ihan biologiset perusteet?

No siksi että on mahdotonta vetää mitää järkeviä rajoja ns. rotujen välille. Ei ole siis mitään yksiselitteisiä tapoja määritellä jotakin yksilöä johonkin tiettyyn rotuun kuuluvaksi sen paremmin fenotyypin (ilmiasun) kuin genotyypinkään (perimä) perusteella. Toki tietyillä alueilla asuvat ihmiset ovat keskimäärin ominaisuuksiltaan tietynlaisia, mutta kun siirrytään alueilta toisille, tulee rajanveto mahdottomaksi samoin kuin keskenään eri "rotujen" jälkeläisten tapauksissa. Lisäksi kovin erinäköisten ihmisten erot perimässä ovat hyvin pieniä verrattuna vaikka monien eläinlajien perimään.

Siksi roduista puhuminen on ihan mielivaltaista, sillä mitään määritelmiä roduille ei ole.

Vierailija
5720/18578 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivatko kaikki erirotuiset koirat saada keskenään pentuja? Vai ovatko ne jo liian erilaisia keskenään vaikka kuuluvat samaan eläinlajiin? Ajattelin vain, että jos jonkun todella pienen kääpiökoirarodun uroksen spermaa ruiskutettaisiin kiimassa olevan todella ison koirarodun naaraan sisälle eli koitettaisiin tehdä koeputkihedelmöitys, niin voisiko se onnistua, jos se uroskoira painaa vaikka vain jotain 2-3 kiloa ja naaraskoira vaikka jotain 50 kiloa? Toisinpäin se tuskin onnistuu, että uros olisi todella iso ja naaras todella pieni. Siinähän jo naaraan kohtu repäisi jos poikaset kasvaisivat siellä kovin isoksi.

Kyllähän ne kaikki periaatteessa kykenevät lisääntymään keskenään, sillä ne ovat kuitenkin samaa lajia ja kromosomistoltaan samanlaisia, mutta mainitsemiasi ongelmia raskauden ja synnytyksen kanssa voi tulla. Johan nykyiselläänkin eräiden isopäisten kääpiörotujen pentuja joudutaan synnyttämään keisarileikkauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän