Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18370)
Miten valmistetaan sellaaiset lasista tehdyt pienet koriste-esineet
missä näkyy lasin sisässä oleva esim. laiva, lintu tai perhosia?
Miksi en ikinä muista näkemiäni unia, kun niitä kuulemma kaikki kuitenkin näkevät? Nukun 6 - 7,5 tuntia yössä. Nukahdan helposti, mutta heräilen aamuyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee tietämättömyyttään pyörittelemään ilmanvaihtoventtiilejä (sitä keskiosaahan ei saisi pyöritellä, koska säädökset voivat mennä pieleen), voiko saada aikaiseksi jotain vahinkoa sisäilmalle, jopa home- tai kosteusvaurion?
Voi. Tosin noin isot vauriot vaativat kunnollista väärin säätöä. Kun muutimme nykyiseen asuntoomme oli ilmastosäätö tehty pieleen usessa rapussa. Tämä tarkoitti sitä, että osassa asunnoissa kevyet verhot heiluivat ja osassa ilma ei kieränyt.
Tosin kosteusvaurion aikaansaaminen vaatisi sen, että saisit kostean tilan ilmanvaihdon lähes kokonaan poistumaan.
Kiitos. Kysyn siksi, koska joskus vuosia sitten pyörittelin kylpyhuoneen ilmanvaihtoventtiiliä tyhmyyksissäni, kun yritin puhdistaa sitä. Paljon myöhemmin minulle selvisi, ettei siihen pyörivään osaan saisi koskea. Siinä välillä ilmanvaihtokanavat on kyllä nuohottu, ja silloin tällöin joku on käynyt mittailemassa ilmamääriä, joten kaipa mahdollinen vahinko olisi jo huomattu?
Noissa pitäisi olla joku juttu, että asiaan perehtymätön ei pysty liikuttelemaan niitä mihinkään suuntaan.
Miten ja millä naisten alapää pitäisi pestä? Riittääkö jos pesee pelkällä vedellä? En tiedä mikä on ns. oikea pesutapa mutta olen kuullut että jos pesee voimakkaalla pesuaineella niin alapään ph tasapaino saattaa mennä pilalle ja olen nainen. Miten alapää kannattaa pestä ja kuin usein?
Miksi moni teini ja jopa vanhempikin ihminen kirjoittaa netissä esim. 2018-LUVULLA tai (randomi vuosiluku, esim. 2005, joka ei kuitenkaan ole oma vuosikymmenensä)-LUVULLA? Onko kyseessä joku meemi ja olen tippunut kyydistä, kun en ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Miten ja millä naisten alapää pitäisi pestä? Riittääkö jos pesee pelkällä vedellä? En tiedä mikä on ns. oikea pesutapa mutta olen kuullut että jos pesee voimakkaalla pesuaineella niin alapään ph tasapaino saattaa mennä pilalle ja olen nainen. Miten alapää kannattaa pestä ja kuin usein?
Pelkällä vedellä. Jos pesuainetta haluaa käyttää, kannattanee valita esim. jokin mieto apteekista saatava pesuneste tai intiimipesuun tarkoitettu tuote.
Mikä pointti avioliitossa on, kun se ei eroa avoliitosta mitenkään?
Kuljen lähijunalla usein Helsinkiin ja joka kerta katson Jokelan vankilaa. Jokaisen ikkunan (ainakin radalle päin suuntautuvien) kalterit on selvästi uusittu, ovat täysin puhtaan valkoisia - yhtä ikkunaa lukuunottamatta. Tässä ikkunassa on vanhat, likaiset, ruosteiset kalterit. Miksi? :DD
Vierailija kirjoitti:
Onko yöllä pilviä???
Toki. Esim. kuu ei aina näy täyden kuun aikaan, koska se on pilvien takana, tai voi sataa vettä/ lunta koko yön. Pilvien liike ei riipu vuorokaudenajasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti avioliitossa on, kun se ei eroa avoliitosta mitenkään?
Perimisen kannalta on merkitystä, samoin, jos on yhdessä kerrytettyä omaisuutta. Toki avopuolison oikeudet ovat lisääntyneet viime vuosina, mutta puolison kuollessa avopuoliso jää edelleen osattomaksi, ellei testamenttia ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni teini ja jopa vanhempikin ihminen kirjoittaa netissä esim. 2018-LUVULLA tai (randomi vuosiluku, esim. 2005, joka ei kuitenkaan ole oma vuosikymmenensä)-LUVULLA? Onko kyseessä joku meemi ja olen tippunut kyydistä, kun en ymmärrä?
Sannin biisihän on 2080-luvulla. Voisiko olla, että siitä on otettu mallia? Tai sitten kyse on vain yleisestä oikeinkirjoitussääntöjen puutteellisesta tietämyksestä.
Täh???????????????????????????????????????? kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Minusta tämä ei ole typerä eikä nolo kysymys :)
Käydäänkö ryhmäliikuntatunnin jälkeen suihkussa siellä paikanpäällä? (En ole koskaan ollut ryhmäliikuntatunnilla)
Olen menossa häihin ja sekä sulhanen että morsian ovat minun ystäviäni. Kummalle puolelle minun kuuluu mennä istumaan kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa häihin ja sekä sulhanen että morsian ovat minun ystäviäni. Kummalle puolelle minun kuuluu mennä istumaan kirkossa?
Oletko siis tutustunut heihin, kun he ovat jo olleet pari? Voit valita, kummalle puolelle menet. Sinuna menisin sille puolelle, jossa teidän yhteiset ystävät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin biisihän on 2080-luvulla. Voisiko olla, että siitä on otettu mallia? Tai sitten kyse on vain yleisestä oikeinkirjoitussääntöjen puutteellisesta tietämyksestä.
Sannin biisin nimi on täysin oikein kirjoitettu. 2080-luvulla tarkoittaa vuosia 2080-2089. Jos joku kirjoittaa 2018-luvulla, niin hänellä tosiaan on puutteita ihan yleissivistyksessä.
Miksi kaikki maailman ihmiset vihaavat ja vainoavat minua? Minä olen vain viaton vainon uhri ja vaikka minä olen tehnyt joitain vääriä asioita, niin kaikkihan niitä tekevät. Ei kukaan ole virheetön ja esim. se lompakon kadottaminen oli pelkkä vahinko. Ei mikään oikeuta kaikkia maailman ihmisiä yhdessä haukkumaan, pilkkaamaan, uhkailemaan, hakkaamaan, potkimaan ja muutenkin kiduttamaan minua. Samoin esimerkiksi ne videot Youtubessa joissa minua uhkaillaan kuolemalla ja Helvettiin joutumisella ovat täysin asiattomia. Minua tuntemattomat suositut suomitubettajat julkaisevat tappouhkauksia minulle tubessa ja saavat satoja tuhansia tykkäyksiä ja viestejä, joissa pyydetään esim. Roni Backin, Pasi Viherahon ja ElmeriMikaelin tapattamaan minut. Jopa Sauli Niinistö uhkailee minua televisiossa ja sanoo, että se kuka tappaa minut saa sata miljoonaa loputtomiin euroja.
Tää nyt on tymä, mutta tuli vaan yks päivä mieleen.
Jos ryhmä Kaisla nimisiä seisoisi järvessä, niin kutsuttaisiinko sitä kaislikoksi?
Onko helvetti olemassa ja jos on niin miten sinne joutuu?
Voi. Tosin noin isot vauriot vaativat kunnollista väärin säätöä. Kun muutimme nykyiseen asuntoomme oli ilmastosäätö tehty pieleen usessa rapussa. Tämä tarkoitti sitä, että osassa asunnoissa kevyet verhot heiluivat ja osassa ilma ei kieränyt.
Tosin kosteusvaurion aikaansaaminen vaatisi sen, että saisit kostean tilan ilmanvaihdon lähes kokonaan poistumaan.