Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18369)
Miksi kaverin ex-kumppanin kanssa ei saisi ruveta seurustelemaan? Minkä sille voi, jos ihastuu toiseen?
Hyvän raha-asioiden hoidon kannalta: mitä eri pankkitilejä ihmisellä kannattaisi vähintään olla?
Alkaisiko sinua ärsyttää, jos jotakin mainosta näytettäisiin vielä senkin jälkeen, kun mainostettu asia on jo tapahtunut ja sanoisitko sen ihan ääneen? Muistan, että mainoksia, joissa mainostettiin Radiolinjan fuusioitumista Elisan kanssa, näytettiin vielä ainakin kaksi päivää sen jälkeen, kun fuusioituminen oli jo tapahtunut. Muistan, kun yksi toinen sanoi, että alkaa jo vituttaa nämä. Itseänikin kyllä vähän ihmetytti, miksi noita näytetään vieläkin, mutta ei se minua niin ärsyttänyt. Ajattelin, että eivät nuo enää varmasti pitkään jatku.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko kehon rasva myös iskunvaimentimena?
Toimii ainakin jalkapohjissa.
Miten on mahdollista, että norjalainen 17 vuotias kaveri voittaa Euroopan mestaruuden 1500 ja 5000 metrillä?
Lajeissa, joihin normaalisti kasvetaan iän myötä, eli vauhtikestävyys pitäisi tulla vasta vuosien päästä.
Miten nuo isot kauppaketjut voivat kannattaa pienten tyttöjen alistamista huiveilla? Musumiesten mielistelyä. Ei taida enää asiakasomistajat kelvata vaan vain naisten alistajat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän raha-asioiden hoidon kannalta: mitä eri pankkitilejä ihmisellä kannattaisi vähintään olla?
Kaksi olisi hyvä olla, jos ei ole mitään erityistä säästökohdetta. Yksi tili, jolle maksukortti ja jota käytetään tavallisiin ostoksiin, ja toinen "säästötili", jota käytetään vain erikoistapauksiin tai laskuihin.
Miksihän Kalevassa ei ole enää sunnuntaisin papin kirjoitusta? Onkohan se rasismia?
Kiltti mies ov. kirjoitti:
Miksi teillä naisilla on siellä alapäässä se kolmaskin reikä? Yhdestä reiästä tulee kakka, toisesta pissa, mutta se kolmas reikä teillä on ihan turhaan, kun sieltä ei tule ulos mitään eikä edes mene sisälle, siis se emättimen reikä.
Sinun sitä ei tarvitse tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että norjalainen 17 vuotias kaveri voittaa Euroopan mestaruuden 1500 ja 5000 metrillä?
Lajeissa, joihin normaalisti kasvetaan iän myötä, eli vauhtikestävyys pitäisi tulla vasta vuosien päästä.
Sitähän se Jacobin isoveli Henrik selitti eilen Ylen toimittajan haastattelussa, että poika on kasvanut huippu-urheiluun pienestä pitäen. Jos perheessä on kolme poikaa, jotka ovat kaikki huipputason kestävyysjuoksijoita, niin eihän se ihan tavallinen perhe olekaan. Ingebrigtsenit ovat jotain aivan omaa luokkaansa (ilkeämielinen toki sanoisi, että lääkkeet ovat omaa luokkaansa, mutta eiköhän heidätkin dopingtestattu heti kisan jälkeen). MM-kisoissa ja olympialaisissa Jacob tuskin voittaa, niissä karkeloissa voittajat tulee ihan toisesta maanosasta kuin Euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaverin ex-kumppanin kanssa ei saisi ruveta seurustelemaan? Minkä sille voi, jos ihastuu toiseen?
Saa, mutta tässä pitää noudattaa erityistä varovaisuutta.
Jos pari on eronnut riitaisasti, tai ero johtuu pääosin siitä, että toinen osapuoli on koko ajan katsellut muita, niin on aika tulenarkaa aloittaa suhde samantien. Joskus voi myös olettaa, ettei ihastuminen saman kaveripiirin henkilöön ole niin viatonta, koska silmäpeliä on voinut pitää jo aiemmin. Jätetty voi myös ajatella, että eikö nyt muita miehiä/ naisia maailmassa ole, kun on pitänyt toisen exä napata. Helpompaa tulevaisuuden kannalta, kun pitää näppinsä erossa ystävän existä.
Jos taas ero on mennyt sopuisasti eikä ex vaikuta verenhimoiselta ihmiseltä, on mahdollista aloittaa suhde, mutta suosittelen olemaan hienovarainen ja kuulostelemaan ystävän tuntemuksia asiasta, odottelemaan jonkin aikaa sekä pitämään matalaa profiilia.
Silloin kun homoseksuaalisuus oli maassamme vielä rikos ja sairaus niin homomiehet kuitenkin varmasti onnistuivat salaa tapaamaan toisiaan ja harrastamaan seksiä yhdessä salaa. Ehkä heillä oli jotain tapaamispaikkoja esimerkiksi jossain puistoissa, josta he saattoivat vaikka löytää seuraa ja mennä sitten johonkin piilopaikkaan harrastamaan seksiä. Luultavasti heillä oli omat koodimerkit, joilla he kertoivat mahdolliselle tulevalle kumppanille olevansa halukkaita miesten väliseen seksiin. Siis vaikka jotain salaisia käsimerkkejä tms. Se minua vain ihmetyttää, että miten joku nuori, juuri oman homoseksuaaliset taipumuksensa löytänyt nuorimies sitten sai tietää, että missä nämä tapaamispaikat olivat ja mitkä olivat ne salaiset merkit, joilla he kertoivat toisilleen muiden huomaamatta olevansa kiinnostuneita miesten välisistä suhteista? Toivoisin, että joku selittäisi tämän minulle, koska minä en ole mikään penaalin terävin kynä enkä oikein osaa itse keksiä vastausta tähän. Ei siihen aikaan ainakaan varmasti voinut mennä kyselemään ilman kiinnijäämisen riskiä oikein keneltäkään näistä asioista, en ainakaan minä olisi uskaltanut mennä kysymään keneltäkään, että "Missä meille homoille olisi olemassa tapaamispaikkoja ja miten niistä löytää seuraa".
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamaton sääntö. Meressä riittää kaloja. Ei sitä ihastumista kieltää tarvitsekaan, kunhan vain toteaa, että tämähän nyt ei käy päinsä käytännössä.
Itselläni ei ainakaan olisi mitään mielenkiintoa katsella, että kaverini hengailisi eksäni kanssa.
Onko Laura Huhtasaarella ja Panu "jorman poika" Huhtasella suhe? Ainakin tuntuu kipinöivän twitterissä!
Mikä on potify? Paljastan tietämättömyyteni, mutta luulen sen liittyvän musiikkiin. Mitä tarkoittaa striimaus? Voiko aikuinen oppia soittamaan viulua tai pianoa sekä lukemaan nuotteja aivan kuten lapsikin? Onko oppiminen aikuisella nopeampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamaton sääntö. Meressä riittää kaloja. Ei sitä ihastumista kieltää tarvitsekaan, kunhan vain toteaa, että tämähän nyt ei käy päinsä käytännössä.
Itselläni ei ainakaan olisi mitään mielenkiintoa katsella, että kaverini hengailisi eksäni kanssa.
Aikuiset ihmiset osaavat erota sovussa ilman, että siitä jää hampaankoloon mitään. Ehkä sinäkin joskus opit.
Mitä tarkoittaa monivärivärjäys kampaajalla ? Onko se monia raitoja päähän monella värillä vai värjätäänkö koko pää ensin ja sitten vasta raitoja päähän ? Mutta jos haluan säilyttää oman värini niin onko fiksumpaa ottaa raidat eikä monivärivärjäystä ?
Voiko etuhampaat suoristua, jos kaatuu naama edellä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on potify? Paljastan tietämättömyyteni, mutta luulen sen liittyvän musiikkiin. Mitä tarkoittaa striimaus? Voiko aikuinen oppia soittamaan viulua tai pianoa sekä lukemaan nuotteja aivan kuten lapsikin? Onko oppiminen aikuisella nopeampaa?
Tarkoittanet spotifytä. Spotify on suoratoistopalvel, josta voit kuunnella eri artistien levyjä tai yksittäisitä kappaleita. Spotifyn kuunteluun tarvitset erillisen ohjelman, jonka voit ladata puhelimeen, tabletille tai tietokoneeseen.
Striimaus eli eli suoratoisto on juurikin esim. spotifystä musiikin kuuntelua. Toki myös elokuvia voi striimata. Eli musiikkikappale, elokuva tai tv-sarja ei talletu koneeseesi vaan se toistetaan suoraan netin välityksellä.
Aikuinen voi oppia soittamaan viulua ja pianoa, sekä lukemaan nuotteja. Osa lasten musiikinopettajista käyttää opetusmetodia, jossa oppilaan toisen vanhempi hankkii saman soittimen ja oppilas ja vanhempi käy yhdessä tunneilla ja harjoittelee samoja asioita.
Eikös ne pussit ole sellaista verkkoa, eli näkyvät läpi? Niitä käytetään ymmärtääkseni niin, että laitetaan hedelmät ihan normaalisti pussiin, punnitaan ja tarra kylkeen. Kun hedelmät on syöty ja on tarve ostaa lisää, otetaan pussi mukaan kauppaan ilman sitä vanhaa tarraa, kerätään pussiin hedelmät ja tarra päälle.
Edellyttää, että muistaa kauppaan lähtiessään ottaa kestohedelmäpussin mukaan, kuten muutkin kauppakassit, ei siis sovi spontaanille ex tempore kaupassakävijälle.
Itse tykkään kyllä tavallisista hedelmäpusseista, koska en kuitenkaan muistaisi jääkaapista kaivella sitä kestopussia kauppaan lähtiessä, lisäksi hyödynnän hedelmäpussit eväiden suojana, vessan pikkuroskiksessa ja aikanaan käytin tarvittaessa vauvan kakkavaipan kääräisyyn.