Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18365)
Miksi miehet mölisee yhteen ääneen jääkiekko - , jalkapallopeleissä tai urheilutapahtumissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet mölisee yhteen ääneen jääkiekko - , jalkapallopeleissä tai urheilutapahtumissa?
Useimmat reagoivat pelitapahtumiin tunteella, eli jos tulee maali tai jännittävä tilanne, huudetaan, jos tuomari tekee virheen, huudetaan jne. Eletään siis matsin mukana äänellä reagoiden.
Osa taas tuntuu bilettävän ja mölyävän päihtyneenä vailla selkeää ymmärrystä tai edes kiinnostusta pelin kulusta. Heitä en henkilökohtaisesti itsekään oikein tajua. Nuo paikan päälle ostettavat pääsyliput kun ei yleensä ihan halpoja ole.
Minua ihmetyttää se, että miksi monet juhannustaiat pitäisi tehdä alasti? Sen jotenkin tajuan, että juhannuksena tehdään taikoja, että saadaan tietää, että koska saa puolison ja miltä tämä näyttää, mutta miksi ne pitää tehdä alasti? Ainakin osa niistä pitää tehdä alasti ja se ei taitaisi ainakaan nykyaikana kovin helposti onnistua ainakaan kaupungissa, kun paikalle tulisivat jo poliisit ja olisit sitten syytettynä itsepaljastelusta.
Onko lyhytkasvuisella miehellä mitään mahdollisuus saada itselleen naista? Ainakin minusta tuntuu, että kaikki naiset etsivät pitkää miestä, edes lyhytkasvuiset naiset eivät tunnu hyväksyvän miestä.
Mistä tietää onko joku poika ihastunut?
Ikuisesti poikamies? kirjoitti:
Onko lyhytkasvuisella miehellä mitään mahdollisuus saada itselleen naista? Ainakin minusta tuntuu, että kaikki naiset etsivät pitkää miestä, edes lyhytkasvuiset naiset eivät tunnu hyväksyvän miestä.
Varmastikin on, mutta se edellyttää, että mies ei itse koe pituuttaan miinuksena. Tuntemani lyhyet miehet monesti tuntevat alemmuutta tuosta lyhyydestä ja se saattaa olla suurin syy siihen ettei naista tunnu löytyvän. Itsevarmuus on se mihin naiset tuntuvat kiinnittävän huomiota ja jos sitä löytyy, niin eiköhän sitä seuraakin löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka peppuseksiin pitäisi valmistautua että ei tulisi kovin pahaa sotkua lakanoille?
Peräaukon voi pestä käsisuihkulla, jonka jälkeen suoli on tyhjä eikä sotkua synny. Varmuuden vuoksi sänkyyn voi levittää vaikka ison pyyhkeen.
tyhmätäältäkyselee kirjoitti:
Olen irtisanoutunut avustajia välittävästä firmasta. Mulla töitä vielä se 2 viikkoa siis. Olen käynyt yhdellä avustettevalla säännöllisesti,toki muitakin meidän firmasta siellä käy. Onko mun velvollisuus kertoa tälle ihmiselle että lopetan ? Tiedän että jos kerron hän tekee oloni tukalaksi kun hän on muutenkin on tosi hankala ja ilkeä minulle ollut. Emme ole läheisiä. Onko mun velvollisuus mainita asiasta ?
Ei sinun tarvitse mainita. Halutessasi voit viimeisellä käyntikerralla kertoa.
? kirjoitti:
Mistä mahtaa johtua se kun olen tilannut itselleni monia erilaisia lehtiä (esim. 7 päivää, Apu, Seura, Alibi, Tieteen Kuvalehti, Valitut Palat jne.), laskut ovat tulleet ja olen ne maksanut monta kuukautta sitten, mutta lehtiä ei ole alkanut tulemaan?
Ensimmäinen ajatus on, että joku varastaa postiasi, joko postilaatikostasi tai sitten oma perheenjäsenesi lukee ja pitää lehtiä muualla kuin yhteisissä tloissa/paikoissa. Meillä on tästä säännöt, esim. saman päivän sanomalehteä ei saa viedä pois keittiöstä, eikä alle viikon vanhoja sanomalehtiä saa viedä paperinkeräykseen. Aikakauslehdet ovat koko perheen luettavissa ja eikä sillä jonka nimellä lehti tulee ole etuoikeutta lehteen, jos toisella perheenjäsenellä on silloin vapaapäivä tai hänellä on muuten harvinainen tilaisuus lukea rauhassa tuore numero.
Useimmiten ainakin ensimmäinen tilattu lehti tulee ennen laskua, saati sen eräpäivää, joten jos lehtiä ei varata tai varasteta, ottaisin yhteyttä lähettäjään. Ilmoitathan muuten tarkasti oikeat nimi ja osoitetiedot tilatessasi?
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mennä Facebookin keskusteluryhmään käymään ilman, että olisi oma Face-tunnus? Miten? Kyseessä taloyhtiön keskusteluryhmään, johon minulla on osakkuuteni vuoksi pääsy.
Mielestäni et näe keskustelua jos sinulla ei ole facebook-tiliä.
Riippuu Facebook-ryhmän asetuksista. Julkiset ryhmät keskusteluineen näkyvät ulkopuolisillekin ja löytyvät mahdollisesti jopa google-haulla. Siksi en koskaan kirjoita julkisiin ryhmiin mitään. Suljettujen ryhmien sisällöt eivät näy edes Facebookiin kirjautuneelle, mikäli tämä ei ole ryhmän jäsen, mutta ryhmän olemassa olo löytyy Facebookin haulla. Salaiset ryhmät on piilotettu myös Facebook-hausta.
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesti yhdessä lounasravintolassa syömässä, ehkäpä 2-5 päivänä viikossa jos ei ole eväitä töissä mukana. Kuinka hyvin tällaisten ruokapaikkojen kassahenkilöille jää mieleen mitä ihmiset ottaa? :D syön yleensä kasvisruokaa, ehkä kerran viikossa kalaa,niin mietin jääkö heille mieleen että "Ahaa tämä on se kasvissyöjä" tai vaikka "tuo ottaa aina makkaraa kun sitä on"?
Olen itse työssä vastaavan tapaisessa ruokapaikassa ja kyllä säännöllisesti käyvät asiakkaat jäävät mieleen usein myös makutottumuksineen; varsinkin jos ruokavaliossa on jotakin erikoista ja ateria toivotaan ilman jotakin ainesosaa.
Miksi animaatioiden katsominen lasten tai toisten ihmisten (kun kyseessä aikuisemmalle yleisölle tarkoitettu) seurassa onnistuu, mutta jos yksin pitäisi niin ahdistaa ihan hirveesti?
Uutta kieltä opiskellessahan joutuu opettelemaan myös sanojen suvun, mutta entä jos vaikka saksalainen opiskelee ammattiin ja törmää itselleen tuntemattomiin ammattisanoihin, niin joutuuko hän myös opettelemaan suvut vai osaako hän vaan ne "kielikorvan" perusteella?
???? kirjoitti:
Minua ihmetyttää se, että miksi monet juhannustaiat pitäisi tehdä alasti? Sen jotenkin tajuan, että juhannuksena tehdään taikoja, että saadaan tietää, että koska saa puolison ja miltä tämä näyttää, mutta miksi ne pitää tehdä alasti? Ainakin osa niistä pitää tehdä alasti ja se ei taitaisi ainakaan nykyaikana kovin helposti onnistua ainakaan kaupungissa, kun paikalle tulisivat jo poliisit ja olisit sitten syytettynä itsepaljastelusta.
Villi veikkaukseni on, että nämä taiat ovat miesten keksimiä. Halusivat nähdä paljasta pintaa ja siksi laittoivat nämä taiat liikkeelle.
Kun puhuessa heiluttaa käsiään, niin pitäisikö siinä huomioida se, miltä se näyttää peilikuvana (kuuntelijan näkökulmasta)? Esimerkiksi jos tekee kädellä eleen sanoessaan "ja siitä eteenpäin". Ainakin vasemmalta oikealle lukevissa maissa aikaa kuvataan visuaalisesti vasemmalta oikealle. Onko se kuuntelijasta hämmentävää, jos puhuja heiluttaa käsiä vain omasta näkökulmastaan oikeinpäin?
Miten ihmiset yleensä toimii, huomioiko ne käsien heiluttelun kuulijan näkökulmasta? Minulle tämä tuli vasta vähän aikaa sitten edes mieleen.
(^ Tai kun puhutaan jonkin määrän kasvusta ja käsillä matkitaan nousevaa kuvaajaa.)
???? kirjoitti:
Alastomana olet paljas, avoin, paremmin yhteydessä luontoon ja kaikkeuteen ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi WhatsAppissa oletusmotto lukee joillakin englanniksi ja joillakin suomeksi?
(Hey there! I am using WhatsApp. / Hei! Minä käytän WhatsAappia.)
Jos henkilö on valinnut sovelluksensa kieleksi englannin, tuo teksti tulee englanniksi, jos taas suomen niin suomeksi.
Onko käyrää penistä mahdollista suoristaa?
Ei yksittäinen nainen huudakaan, vaan siihen tarvitaan samanmielistä yleisöä. Jos Isaac Elliot kävelisi kadulla, ei yksin vastaantuleva pikkutyttö alkaisi kirkua, mutta kun Isaac esiintyy lavalla, pikkutyttö kirkuu yhdessä muiden fanien kanssa.