Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18364)
Vierailija kirjoitti:
Miten kuukuppi toimii?
Nimim mies, joka ei sitä tarvitse ja on vain kuullut termin
Kuukuppi "toimii" niin, että se asetetaan paikoilleen emättimeen ja se kerää kuukautisvuodon. Se on siis nimensä mukaisesti kuppimainen esine. Kuukautissuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras asento ensimmäiselle seksikerralle jos on neitsyt ja ei halua, että sattuu? Mitä asentoa ja muita vinkkejä annatte? :)
Oletan että olet tyttö ja harkitset siis ekaa kertaa pojan kanssa. Paras vinkki on puhua etukäteen sen poikaystävän kanssa, jotta voitte etukäteen puhua asiasta ja sopia mm. ehkäisystä. Se tuppaa monelta unohtumaan. Lisäksi kannattaa reilusti puhua siitä mitä haluaa seksissä ja mitä ei, että ne rajat ovat selvät.
Tilanne kannattaa suunnitella niin että on tarpeeksi aikaa rentoutua ja että paikka on rauhallinen. Aina ei touhu onnistu ekalla kerralla vaan voi olla hyvä levätä välillä ja yrittää uudestaan vähän ajan kuluttua.
Se sattuuko vai ei ei johdu vaan siitä osaako rentoutua ja nauttia tilanteesta vaan ihan iästä, ruumiinrakenteesta yms. Joillakin sattuu paljon, toisilla ei. Jotain liukuvoidetta kannattaa hankkia; sitä laitetaan sekä emättimen suulle että peniksen päähän. Se helpottaa kipuja. Jotain paperia pyyhkimiseen olisi hyvä olla, koska verta voi tulla. Pikkuhousunsuoja tai pieni sidekin voi olla tarpeen jos aktin jälkeen tiputtelee. Näissä kipu ja vuotoasioissa on paljon henkilökohtaisia eroja, ehkä voi ajatella niin että jos et ole pystynyt käyttämään tamponia sitten on vaikeampaa, mutta jos taas olet, niin tilanne voi olla helpompi.
Paras tapa on varmaan se, että tyttö saa määrätä tahdin. Tietenkin se, miten kokenut toinen osapuoli on, vaikuttaa myös. Ehkä se lähteyssaarnaaja on helpoin asento, varsinkin jos tyttö laittaa tyynyn lantion alle.
Toinen sopiva asento voi olla sivuttain niin että makaatte sivuittain ja tyttö laittaa reidet miehen vyötärön ympäri. Sopikaa, että tyttö työntää lantiotaan tai kontrolloi miehen liikettä. Kannattaa hahmottaa myös se oma anatomia eli miten missä suunnassa se emätin menee.
Ja ennen kuin aloitatte, se esileikki oli tässä todella paikallaan. Kylmiltään ei kannata myös aloittaa seksisuhdetta vaan toivottavasti olette harjoitelleet pussailua ja muutakin kivaa jo ennen "ekaa kertaa".
Kiitos vastauksestasi. :) Olemme aikuisia ja ensimmäinen kerta on edessä eli hääyö kyseessä. Kummallakaan ei ole kokemusta seksistä ja olemme suudelleet sekä halailleet mutta muu saa odottaa hääyöhön. Olemme puhuneet toiveista ja rajoista ja olemmekin samalla linjalla mitä haluamme tehdä. Emme ole luoneet paineita touhuun ja yöhön ylipäätään -jos emme jaksa tehdä mitään niin aina voi kokeilla myöhemmin. Olemme kärsivällisiä mutta molempia jännittää. Tuleva mieheni pelkää, että touhu menee pilalle jos jännitys estää seisokin ja minä pelkään etten kostu tarpeeksi.
Häät ovat jo sinänsä iso tapahtuma, moni on yöllä jo niin poikki että jättävät siinä seksin suosiolla väliin.
Voitte toki kokeilla jos odotus on ollut pitkä, mutta varatkaa sitten seuraava aamu ja päivä siihen varsinaiseen mukavaan yhdessä oloon, levänneenä.
Jos teidän ei tarvitsisi siinä lähteä siivoamaan juhlapaikkaa, vaan voisitte jäädä vaikka johonkin kartanohotelliin minihäämatkalle. Nimittäin väsyneenä kokeneidenkaan seksi ei juuri suju, koska väsyttää, kiukuttaa eikä haluta. Helposti on rennompi olo aamulla levättyä, kiireettä. Ottakaa aamiainen huoneeseen.
Tämä tiedoksi jos yöllä on pettymys ja menee räpeltämiseksi.
Muuten, jos olet pystynyt laittamaan tamponia, ei pitäisi olla niin kivuliasta. Jos ei, niin varaudu että koskee. Menee kyllä ohi.
Joillakin harvoilla on ilmeisesti jouduttu jopa tekemään pieni leikkaus ja nipsaistu liian tiukka immenkalvo.
Vierailija kirjoitti:
Jos myy asuntoaan tai taloaan välittäjän kautta, niin onko ihan sääntö ettei myyjä/asukas voi olla kotona kun on näyttö? Velvoitetaanko siis myyjä poistumaan paikalta näytön ajaksi?
Pohdin tätä kun asunnnon myynti alkaa nyt olla ajankohtainen, enkä pidä ajatuksesta että isohko porukka ahtautuu asuntooni ja penkoo (siis aukoo) kaikki kaapit yms.
Tähän ei kai oo vielä vastattu, mutta lisään omaan kysymykseeni jatkokysymyksen, eli onko niin ettei asunnon välittävällä firmalla ole mitään vastuuta jos esim. yleisessä näytössä joku nappaa mukaansa esim. jonkun kalliin korun tms. Toki arvotavarat laitetaan piiloon, mutta kun niitä kaappejakin tosiaan availlaan niin jos joku nyt jotain minulle kuuluvaa kuitenkin vie niin onko täysin omalla vastuullani tämä mahdollinen menetys?
Hyvä että on typerien kysymysten ketju!
Mistä kaksi ihmistä tietää, milloin on sopiva hetki suudella toisiaan?
Leffoissa ja sarjoissa onn hetkiä, jolloin molemmat menevät johonkin ihme hiljentyneeseen "tilaan" ja haluavat yhtä aikaa suudella. Tapahtuuko oikeassa elämässäkin niin?
Kun joku läheinen joutuu sairaalaan ilman että on mitään hengenhätää, onko ihmisillä oikeasti tapana käydä siellä ihan huvikseen (kaukaakin) katsomassa tätä ilman mitään konkreettista apua?
Olen käynyt tapaamassa läheisiäni sairaalassa niin että olen samalla tuonut heille jotain vaikka kotoa tai kaupasta. Kerran kuitenkin kävin vain "huvikseen" sairaalassa tapaamisella ja tunsin itseni typeräksi, että mitäs minä nyt täällä teen.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku läheinen joutuu sairaalaan ilman että on mitään hengenhätää, onko ihmisillä oikeasti tapana käydä siellä ihan huvikseen (kaukaakin) katsomassa tätä ilman mitään konkreettista apua?
Olen käynyt tapaamassa läheisiäni sairaalassa niin että olen samalla tuonut heille jotain vaikka kotoa tai kaupasta. Kerran kuitenkin kävin vain "huvikseen" sairaalassa tapaamisella ja tunsin itseni typeräksi, että mitäs minä nyt täällä teen.
Vaikka ei olisi mitään hätää, sairaalassa on kuitenkin outo ympäristö poissa kotoa, yksinäistä ja ehkä pelottavaakin, ja kaipaa läheisiä ja normaalia elämää. Se käyminen itsessään on jo apu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Leffoissa ja sarjoissa onn hetkiä, jolloin molemmat menevät johonkin ihme hiljentyneeseen "tilaan" ja haluavat yhtä aikaa suudella. Tapahtuuko oikeassa elämässäkin niin?
Viimeksi kun sain ensisuudelman, aika lailla noin se varmaan ulkopuolelta katsoen näytti tapahtuvan.
Olimme kuitenkin jutelleet mukavia ja istuskelleet lähekkäin jo useamman tunnin, ja viihtyneet toistemme lähellä. Oli ollut ohimeneviä kosketuksia, takin auttamista, tuolin auttamista, pientä kosketusta, josta oli huomannut että mies halusi koskea minua ja minä pidin siitä enkä vetäytynyt. Menimme tanssimaan ja siitäkin huomasi, että molemmat viihdyimme toistemme kosketuksissa. Juttelimme, hymyilimme, katsoimme paljon silmiin toisiamme, olimme toisiamme lähellä.
Aloin ajatella, että jos hän haluaisi suudella minua, antaisin sen tapahtua ja suutelisin takaisin.
Menimme ulos ja kävelimme hetken käsi kädessä, pysähdyimme jonnekin ja sitten mies kääntyi minua kohden, katsoi sanomatta mitään, ja kumartui antamaan suudelman, ja minä vastasin siihen.
Joten näetkös, vaikka siinä kohtaa näyttää, että ei tarvitse kommunikoida ja molemmat vain tietävät, se johtuu siitä että sitä ennen on ehkä tuntien ajan kommunikoitu monella lailla. On ikään kuin viritytty toisen kanssa samalle aaltopituudelle, esitetty yhä uusia ja uusia sanattomia kysymyksiä ja vastauksia. Annanko hänen istua lähelle, lähdenkö tanssimaan, sallinko hänen olla lähellä tanssiessa, onko kasvomme lähekkäin, hymyilemmekö ja katsommeko silmiin, painaudunko vartalolla tanssiessa hänen vartaloa vasten. Kun kävelemme, kävelenkö lähellä ja annan käsivarsien ja kylkien koskettaa pitkältä matkalta. Katson häntä hymyillen katsoen silmiin ja kosketan toisellakin kädellä.
Joten suudelma ei vain töksähdä jostain tyhjästä, sitä on edeltänyt pitkä, monipolvinen kosiorituaali, jolla molemmat ovat päässeet ainakin summittaiseen käsitykseen siitä, että toinen saattaisi olla myötämielinen suudelmalle.
Jos ollaan jossain kahden, samalla tavalla kosiorituaalia voi viedä eteenpäin yhä läheisemmin, sillä ajatuksella että olisiko molemmat halukkaat seksiin.
Tämä vaatii aika lailla toisen elekielen ymmärtämistä ja tulkitsemista ja tilan antamista. Toista ei voi pakottaa lähelle, vaan hän tulee jos haluaa tulla. Usein nuoret pojat eivät ymmärrä tätä, vaan ovat oman intonsa sokaisemia, eivätkä malta odottaa, että tyttö tulee vastaan. Jos hän ei tule, pidät liikaa kiirettä. Jos hän ei tule sittenkään, "she's just not that into you".
Oletko nähneet Hitch lemmentohtori -elokuvan? Yllättävän hyvä opastus siinä aiheeseen. Mies voi tulla suudelmaan 90%, mutta lopun matkan tytön pitää tulla vastaan.
Mitä tarkoittaa keskeytetty yhdyntä? Tarkoittaako keskeytetty yhdyntä sitä, että mies ja nainen harrastavat seksiä ja joku ulkopuolinen ryntää makkariin ja keskeyttää heidän touhunsa? Typerys kysyy
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa keskeytetty yhdyntä? Tarkoittaako keskeytetty yhdyntä sitä, että mies ja nainen harrastavat seksiä ja joku ulkopuolinen ryntää makkariin ja keskeyttää heidän touhunsa? Typerys kysyy
Sitä, että yhdyntä lopetetaan ennen miehen laukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko akne koskaan (ilman lääkitystä)?
Ei välttämättä. Riippuu aknen syystä. Useimmilla loppuu murrosiän jälkeen hormonitoiminnan tasaannuttua, mutta hormonaalinen akne voi jäädä päälle. Itselläni (olen nainen) on ollut 20 vuotta. Siinä ajassa olen ehtinyt kokeilla kaikki lääkitykset, joitain useampaankin kertaan. Akne on palannut aina takaisin, kun lääkitys on loppunut. Mutta on se vuosien aikana lieventynyt. Joistain ruokavalioista on ehkä vähän apua, ainakin kasvispainotteista suosittelisin. Ei kannata meikata, pestä tai rasvata liikaa, mahdollisimman hellävarainen hoito.
Ei lopu välttämättä... Olen nainen 35v. ja AINOA, mikä tehoaa on reseptilääkkeet: Roaccutan tai Oricyclin. Millään muulla ei ole mitään väliä, on tullut testailtua monet vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä itse olet joskus sairaalassa, ymmärrät kyllä "huvikseen käymisen". Se on nimittäin huvi sille sairaalle.
Miten pääsee parhaiten energiajuomariippuvuudesta ja kofeiiniriippuvuudesta eroon? Aloitin sokerittoman energiajuoman juomisen viime vuoden alussa ennen sellaisia tilanteita, jolloin tiesin olevani erityisen väsynyt ja saattaisin nukahtaa erityisen helposti vaikka en saisi nukahtaa koska olen esimerkiksi iltapäivällä töissä. Aluksi join ehkä 1-2 tölkkiä viikossa, mutta nykyään menee helposti 3 tölkkiä päivässä ja tulee vain tarve juoda sitä vaikka en edes ole väsynyt ja pitäisi päinvastoin välttää sen juomista esimerkiksi illalla ennen nukkumaanmenoa. Tästä kärsii sekä unen laatu ja määrä, se ei ole hyväksi elimistölle ja rahatkaan eivät meinaa riittää. Jätänkö ne vain ostamatta ja juomatta silläkin riskillä, että olen sitten päivällä väsynyt? Jos sitä on jääkaapissa 1 tölkki juotavaksi aamulla ennen jokaista työpäivää, niin on vaikea jättää niitä kumminkin juomatta. Se on minulle kai vähän kuin alkoholi alkoholistille, olisi pakko saada energiajuomaa ja siinä olevaa kofeiinia, on vaikea olla juomatta sitä jos sitä on ja ostan sitä vaikka nekin rahat pitäisi oikeastaan käyttää ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun sain ensisuudelman, aika lailla noin se varmaan ulkopuolelta katsoen näytti tapahtuvan.
Olimme kuitenkin jutelleet mukavia ja istuskelleet lähekkäin jo useamman tunnin, ja viihtyneet toistemme lähellä. Oli ollut ohimeneviä kosketuksia, takin auttamista, tuolin auttamista, pientä kosketusta, josta oli huomannut että mies halusi koskea minua ja minä pidin siitä enkä vetäytynyt. Menimme tanssimaan ja siitäkin huomasi, että molemmat viihdyimme toistemme kosketuksissa. Juttelimme, hymyilimme, katsoimme paljon silmiin toisiamme, olimme toisiamme lähellä.
Aloin ajatella, että jos hän haluaisi suudella minua, antaisin sen tapahtua ja suutelisin takaisin.
Menimme ulos ja kävelimme hetken käsi kädessä, pysähdyimme jonnekin ja sitten mies kääntyi minua kohden, katsoi sanomatta mitään, ja kumartui antamaan suudelman, ja minä vastasin siihen.
Joten näetkös, vaikka siinä kohtaa näyttää, että ei tarvitse kommunikoida ja molemmat vain tietävät, se johtuu siitä että sitä ennen on ehkä tuntien ajan kommunikoitu monella lailla. On ikään kuin viritytty toisen kanssa samalle aaltopituudelle, esitetty yhä uusia ja uusia sanattomia kysymyksiä ja vastauksia. Annanko hänen istua lähelle, lähdenkö tanssimaan, sallinko hänen olla lähellä tanssiessa, onko kasvomme lähekkäin, hymyilemmekö ja katsommeko silmiin, painaudunko vartalolla tanssiessa hänen vartaloa vasten. Kun kävelemme, kävelenkö lähellä ja annan käsivarsien ja kylkien koskettaa pitkältä matkalta. Katson häntä hymyillen katsoen silmiin ja kosketan toisellakin kädellä.Joten suudelma ei vain töksähdä jostain tyhjästä, sitä on edeltänyt pitkä, monipolvinen kosiorituaali, jolla molemmat ovat päässeet ainakin summittaiseen käsitykseen siitä, että toinen saattaisi olla myötämielinen suudelmalle.
Jos ollaan jossain kahden, samalla tavalla kosiorituaalia voi viedä eteenpäin yhä läheisemmin, sillä ajatuksella että olisiko molemmat halukkaat seksiin.
Tämä vaatii aika lailla toisen elekielen ymmärtämistä ja tulkitsemista ja tilan antamista. Toista ei voi pakottaa lähelle, vaan hän tulee jos haluaa tulla. Usein nuoret pojat eivät ymmärrä tätä, vaan ovat oman intonsa sokaisemia, eivätkä malta odottaa, että tyttö tulee vastaan. Jos hän ei tule, pidät liikaa kiirettä. Jos hän ei tule sittenkään, "she's just not that into you".
Oletko nähneet Hitch lemmentohtori -elokuvan? Yllättävän hyvä opastus siinä aiheeseen. Mies voi tulla suudelmaan 90%, mutta lopun matkan tytön pitää tulla vastaan.
Kiitos vastauksesta!
(Olen saattanut ikuisuus sitten katsoa tuon leffan, mutten enää oikein muista tapahtumia.)
hullu kirjoitti:
Miten pääsee parhaiten energiajuomariippuvuudesta ja kofeiiniriippuvuudesta eroon? Aloitin sokerittoman energiajuoman juomisen viime vuoden alussa ennen sellaisia tilanteita, jolloin tiesin olevani erityisen väsynyt ja saattaisin nukahtaa erityisen helposti vaikka en saisi nukahtaa koska olen esimerkiksi iltapäivällä töissä. Aluksi join ehkä 1-2 tölkkiä viikossa, mutta nykyään menee helposti 3 tölkkiä päivässä ja tulee vain tarve juoda sitä vaikka en edes ole väsynyt ja pitäisi päinvastoin välttää sen juomista esimerkiksi illalla ennen nukkumaanmenoa. Tästä kärsii sekä unen laatu ja määrä, se ei ole hyväksi elimistölle ja rahatkaan eivät meinaa riittää. Jätänkö ne vain ostamatta ja juomatta silläkin riskillä, että olen sitten päivällä väsynyt? Jos sitä on jääkaapissa 1 tölkki juotavaksi aamulla ennen jokaista työpäivää, niin on vaikea jättää niitä kumminkin juomatta. Se on minulle kai vähän kuin alkoholi alkoholistille, olisi pakko saada energiajuomaa ja siinä olevaa kofeiinia, on vaikea olla juomatta sitä jos sitä on ja ostan sitä vaikka nekin rahat pitäisi oikeastaan käyttää ruokaan.
Joo, jätä ostamatta, se on varmin ja helpoin tapa olla juomatta. Se kofeiinin antama energisyys ei ole aitoa, se ei oikeasti muuta sitä tosiasiaa, että olet saanut liian vähän unta, vaikka siltä saattaakin hetken tuntua. Se on tavallaan lainattua vireyttä. Jos juot paljon energiajuomia, peität kehosi äänen ja sinun on vaikeampi kuunnella kehoasi. Keskity unen parantamiseen niin että saat tarpeeksi unta, jotta päivällä ei väsyttäisi.
Muuta huomioitavaa:
- Jos unen saamisessa on ilman kofeiiniakin vaikeuksia, kokeile melatoniinitabletteja.
- Älä käytä tietokonetta myöhään illalla, koska se valvottaa ja heikentää unenlaatua vaikeuttamalla melatoniinin tuotantoa elimistössä. Jos käytät, pidä näyttö mahdollisimman himmeällä (löytyy myös ladattavia ohjelmia, joilla saa vähennettyä sinivaloa).
- Jos riittävä unikaan ei auta väsymykseen, saattaa vikaa olla huonossa ravinnossa. Esim. raudanpuute voi aiheuttaa väsymystä.
Miksi vesi maistuu erilaiselta jos juo mukista eikä lasista?
NoloudenRuumillistuma kirjoitti:
Äiti ei koskaan opettanut, enkä kehtaa keneltään kysyä. Enkä edes tiedä keneltä tätä voisi kysyä... Kuulin, että naisen pitäisi pyyhki edestä taakse ja olen aina tehnyt päinvastoin. Yritin etukautta, mutta "töykin" vain etuosan kipeäksi, enkä ole tarpeeksi notkea saadakseni takaosaa pyyhityksi. Takakautta taas ei riitä notkeus lainkaan etuosaan...
Joten, miten tämä homma kuuluisi hoitaa? Kyllähän minua vanhemmatkin naiset varmasti tekee näin ja he tuskin ovat yhtään sen notkeampia kuin minä.
Mä opettelin pyyhkimään edestä taakse, vaikka siis koko lapsuuden/nuoruuden pyyhin just päinvastoin. Se tuli niin selkärangasta että aina kun kävin vessassa jouduin oikein miettimään että okei mites tää nyt menikää:D alku oli tosi hankalaa mutta siihen kyllä oppii! Sujuu nykyään ihan vaivatta ja nyt olen pyyhkinyt näin vuosia.
Mulla oli nuorempana kauhee virtsatietulehuskierre ja jostain netistä luin että ”väärin” pyyhkimisellä voi olla vaikutusta asiaan.
Mistä nimitys aataminomena tulee? Miksi joillakin miehillä aataminomena on näkyvä ja toisilla taas ei?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nimitys aataminomena tulee? Miksi joillakin miehillä aataminomena on näkyvä ja toisilla taas ei?
Aataminomena on kaikilla ihmisillä. Miehillä se on vaan isompi, joten näkyy useimmiten miehillä paremmin. Ja toisilla miehillä paremmin kuin toisilla.
Nimitys tulee tietysti raamatun tarinasta, Aatami, Eeva ja se omena.
Sinä hetkenä kun miehellä alkaa seistä niin onko elin aivan jäykkä ja tikkusuora kuten pinokkion nenä? Kuinka kauan elin seisoo ja voiko seisomista jotenkin estää tai kestoa lyhentää?
No ei kannata pelätä, tehän olette yhdessä keskustelleet tärkeät asiat, joten nyt vaan leikkimään, huumori mukaan, se on tärkeää. Hääyönä voitte olla myös niin uuvahtaneita ettei kannata asettaa hirveitä toiveita. Sopikaa että etenette pienin askelin. Ja tehän menette naimisiin, joten teillä on koko kuherruskuukaisi ja itse asiassa koko elämä edessä. Ei ole kiire. Miehelle sanot, että jos ei seiso nyt, niin toisen kerran. Ostatte liukuvoidetta, joten sun ei tartte jännittää kostumista.