Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
3881/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävätkö luonteeltaan ylimieliset ihmiset huomattavasti enemmän aurinkolaseja kuin muut? Itselleni on tullut sellainen käsitys, että aurinkolasit ja ylimielisyys usein liitetään toisiinsa.

Omalta osaltani käytän aurinkolaseja ulkona valoisaan aikaan aina jos aurinko vähänkin vilahtaa pilvien raosta. En ole ylimielinen mutta olen käynyt silmäleikkauksessa joten vähäinenkin kirkkaus häikäisee silmiä :).

Vierailija
3882/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myy asuntoaan tai taloaan välittäjän kautta, niin onko ihan sääntö ettei myyjä/asukas voi olla kotona kun on näyttö? Velvoitetaanko siis myyjä poistumaan paikalta näytön ajaksi?

Pohdin tätä kun asunnnon myynti alkaa nyt olla ajankohtainen, enkä pidä ajatuksesta että isohko porukka ahtautuu asuntooni ja penkoo (siis aukoo) kaikki kaapit yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras asento ensimmäiselle seksikerralle jos on neitsyt ja ei halua, että sattuu? Mitä asentoa ja muita vinkkejä annatte? :)

Vierailija
3884/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras asento ensimmäiselle seksikerralle jos on neitsyt ja ei halua, että sattuu? Mitä asentoa ja muita vinkkejä annatte? :)

Varmaan tosi henkilökohtaista, mutta tuli mieleen että päällä ollessa pystyy enemmän itse säätelemään asentoa ja vauhtia sen mukaan mikä tuntuu parhaalta. Mutta en tiedä tuntuuko ensimmäiselle kerralle hankalalta.

Vierailija
3885/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka uuteen kerrostaloasuntoon tästä mun 70-luvun kämpästä pitää muuttaa, että ei kuulu yläkerrasta askelten töminä?

Valitettavasti tämä on aivan tuuripeliä, jos et tiedä tarkkaan miten talo on rakennettu (yleensä ei tiedä). Olen asunut 2008 rakennetussa talossa, jossa kuului hirveä töminä yläkerrasta. 1980 taas ei mitään ja nyt 1970 kuuluu töminät seinänaapuristakin (ylin kerros). Vanhoissakin voi olla hyviä rakenteita ja sitten huonoja, kuulin 30-luvun talosta missä kuuluu aivastuksetkin seinän takaa.

Vierailija
3886/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyöräilijöitä vihataan, vaikka vakuutusyhtiöiden mukaan noin 70% kolareista on autoilijoiden syytä (päälle kääntyminen ja kolmion takaa eteen tuleminen) ? Onko tässä kyseessä tekopyhyys vai yritys siirtää huomio itsestään pois?

Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta minä jalankulkijana inhoan niitä pyöräilijöitä, jotka meinaavat ajaa päälle - ja etenkin paikoissa, joissa ei saa pyöräillä. Nämä mätämunat pilaavat muidenkin pyöräilijöiden mainetta ikävästi.

Vierailija
3887/18364 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko seksuaalisista poikkeavuuksista, kuten homoseksuaalisuudesta ja transseksualisuudesta, eheytyä normaaliksi?

Tästä on ristiriitaista tietoa, riippuen keneltä kysytään. Jos kysytään kristillisiltä järjestöiltä tms., niin eheytyminen on mahdollista, jos antaa Jeesuksen pelastaa itsensä synnistä. Jos taas kysytään maallikolta, vastaus on, että todennäköisesti ei voi ilman, että ihminen kieltää seksuaalisuutensa ja valehtelee itselleen.

Biseksuaalin kohdalla ns. eheytyminen on "helpointa". Päättää vain alkaa parisuhteeseen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa ja yrittää tukahduttaa kiinnostuksensa omaan sukupuoleen. Sen sijaan itsensä voimakkaasti homoseksuaaliksi kokevan voi olla hyvin vaikea eheytyä, koska se tarkoittaisi käytännössä joko seksin lopettamista kokonaan tai sitä, että väkisin opettelisi olemaan vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, siis että sulkeutuisi loppuelämäkseen kaapin syövereihin.

Tiedostan että alkuperäisen kommentin kirjoittaja oli luultavasti trolli, mutta sateenkaari-ihmisenä minulla on paljon sanottavaa. Ensinnäkin transseksuaali on vanhentunut nimitys transsukupuolisesta, eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.

Tuohon että biseksuaalin kohdalla eheytyminen on "helpointa" kohtaan aion kertoa erään faktan jota monet heterot eivät tunnu usein tietävän: Biseksuaalit eivät usein tunne tasavertaisesti vetoa molempiin sukupuoliin. Olen huomannut että monesti etenkin naispuoliset biseksuaalit tuntevat useammin vetoa saman sukupuolen edustajiin. Näin on myös oman itseni kohdalla. :)

Vierailija
3888/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kappaleessa "Olen suomalainen" lauletaan: On täällä elämä raskasta työtä ja siinä harvemmin on onni myötä? Eikö elämä ole raskasta missä tahansa jos niin haluaa ajatella?

Vierailija
3889/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säikähtäessä ihminen vetää ilmaa sisään?

Vierailija
3890/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3891/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä jo jonkun aikaa katsottuani the100 sarjan. Jos olisi tilanne, että maapallosta tulee elinkelvoton ja porukkaa lähtee avaruuteen asumaan isolle alukselle/asemalle, kuten tässä the100 sarjassa ja he ottavat mukaansa kasveja. Miten siis voi olla että kyseisessä sarjassa kansa kohtaa ongelman : happi lopussa, jos kerran heillä on mukanaan kasveja ja ilmeisesti myös hiilidioksidia kun he siellä hengittelevät niin miten happi voi loppua jos siellä on kasveja ja minun käsitykseni mukaan kasvit tuottavat happea ja käyttävät siihen hiilidioksidia, jota ihmiset uloshengittävät. Eikö happea pitäisi olla silloin loputtomasti?? Mitä en nyt tajua tässä? Mitä on aikanaan mennyt ohi biologian tunneilla? :D

Vierailija
3892/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että olet tyttö ja harkitset siis ekaa kertaa pojan kanssa. Paras vinkki on puhua etukäteen sen poikaystävän kanssa, jotta voitte etukäteen puhua asiasta ja sopia mm. ehkäisystä. Se tuppaa monelta unohtumaan. Lisäksi kannattaa reilusti puhua siitä mitä haluaa seksissä ja mitä ei, että ne rajat ovat selvät.

Tilanne kannattaa suunnitella niin että on tarpeeksi aikaa rentoutua ja että paikka on rauhallinen. Aina ei touhu onnistu ekalla kerralla vaan voi olla hyvä levätä välillä ja yrittää uudestaan vähän ajan kuluttua.

Se sattuuko vai ei ei johdu vaan siitä osaako rentoutua ja nauttia tilanteesta vaan ihan iästä, ruumiinrakenteesta yms. Joillakin sattuu paljon, toisilla ei. Jotain liukuvoidetta kannattaa hankkia; sitä laitetaan sekä emättimen suulle että peniksen päähän. Se helpottaa kipuja. Jotain paperia pyyhkimiseen olisi hyvä olla, koska verta voi tulla. Pikkuhousunsuoja tai pieni sidekin voi olla tarpeen jos aktin jälkeen tiputtelee. Näissä kipu ja vuotoasioissa on paljon henkilökohtaisia eroja, ehkä voi ajatella niin että jos et ole pystynyt käyttämään tamponia sitten on vaikeampaa, mutta jos taas olet, niin tilanne voi olla helpompi.

Paras tapa on varmaan se, että tyttö saa määrätä tahdin. Tietenkin se, miten kokenut toinen osapuoli on, vaikuttaa myös. Ehkä se lähteyssaarnaaja on helpoin asento, varsinkin jos tyttö laittaa tyynyn lantion alle.

Toinen sopiva asento voi olla sivuttain niin että makaatte sivuittain ja tyttö laittaa reidet miehen vyötärön ympäri. Sopikaa, että tyttö työntää lantiotaan tai kontrolloi miehen liikettä. Kannattaa hahmottaa myös se oma anatomia eli miten missä suunnassa se emätin menee.

Ja ennen kuin aloitatte, se esileikki oli tässä todella paikallaan. Kylmiltään ei kannata myös aloittaa seksisuhdetta vaan toivottavasti olette harjoitelleet pussailua ja muutakin kivaa jo ennen "ekaa kertaa".

Vierailija
3893/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ruoasta. Esim. lihaan suola imeytyy naurettavan hitaasti (siis useita päiviä, että suola imeytyisi kunnolla lihaan), siksi vaikkapa pihveihin ravintolassa laitetaan ns. pintasuola. Toisaalta taas tofu imee vaikkapa marinadista makua jo n. 30 minuutissa.

Vierailija
3894/18364 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siamilaiset kaksoset, jotka voidaan erottaa toisistaan ja jotka ovat jo sen ikäiset, että he voivat ottaa itse kantaa erotusleikkaukseen ja toinen haluaa leikkaukseen, mutta toinen ei, niin mitä lääkärit tekevät? Voivatko he tehdä erotusleikkauksen ilman toisen suostumusta? Onko tilanne eri tilanteessa, jossa molemmat voivat jäädä eloon ja tilanteessa, jossa leikkaus olisi pakko tehdä koska ilman sitä he molemmat tai toinen kuolee? Jos vaikka kaksoset olisi erotettava toisistaan siksi, että toisen tila heikkenee, hän on vaarassa kuolla ja lääkärit suosittelevat leikkausta, että edes tämä terve kaksonen voi jäädä eloon koska ilman leikkausta hänenkin tilansa heikkenisi ja hän kuolisi viimeistään silloin kun toinen kuolee? Jos vaikka tämä kuoleva kaksonen vastustaa jostain syystä leikkausta haluten kuolla kiinni kaksossisaruksessaan huolimatta siitä, että tämäkin kuolee?

Vierailija
3895/18364 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukki kirjoitti:

Olen miettinyt tätä jo jonkun aikaa katsottuani the100 sarjan. Jos olisi tilanne, että maapallosta tulee elinkelvoton ja porukkaa lähtee avaruuteen asumaan isolle alukselle/asemalle, kuten tässä the100 sarjassa ja he ottavat mukaansa kasveja. Miten siis voi olla että kyseisessä sarjassa kansa kohtaa ongelman : happi lopussa, jos kerran heillä on mukanaan kasveja ja ilmeisesti myös hiilidioksidia kun he siellä hengittelevät niin miten happi voi loppua jos siellä on kasveja ja minun käsitykseni mukaan kasvit tuottavat happea ja käyttävät siihen hiilidioksidia, jota ihmiset uloshengittävät. Eikö happea pitäisi olla silloin loputtomasti?? Mitä en nyt tajua tässä? Mitä on aikanaan mennyt ohi biologian tunneilla? :D

Ratkaisevaa on ihmisten ja kasvien määrän suhde. Seuraavat luvut on hatusta vedettyjä, koska en jaksunut googlata tarkoja lukuja.

Ihminen tarvitsee 10 litraa happea vuorokaudessa.  

Kasvi tarvitsee 0,1 litraa hiilidioksidia vuorokaudessa.

Kasvi tuottaa 0,1 litraa happea vuorokaudessa.

Joten tarvitaan 100 kasvia yhtä ihmistä kohti.

Jos avaruusaluksessa on kuitenkin tilaa pitää vain 98 kasvia per ihminen, niin ilman hiilidioksidipitoisuus kasvaa hitaasi ja hapen määrä vähenee.

Jonkin ajan kuluttua ollaan tilanteessa, että ilmassa ei ole riittävästi happea ja ihmisiä alkaa kuolla. 

Vierailija
3896/18364 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko seksuaalisista poikkeavuuksista, kuten homoseksuaalisuudesta ja transseksualisuudesta, eheytyä normaaliksi?

Oletko hetero? Voisitko kuvitella itse muuttuvasi esim.homoksi? Ehkä siinä on vastaus kysymykseen. Itseäni voisi kiinnostaa onko olemassa tapauksia joissa on eheydytty, ilman psyykkisiä ongelmia tai myöhemmin paluuta alkuperäiseen?

Ajattelen, että tietynlaisessa suvaitsemattomassa ja hyvin uskonnollisessa ympäristössä kasvaneelle ihmisille oman ympäristön normeista poikkeavan seksuaalisen identiteetin löytyminen on aika shokki. Ihminen kun jakaa kumminkin yhteisönsä normit, joiden mukaan vaikkapa homoseksuaalisuus ei ole vain väärin vaan synnillistä. Varmaan tämä aiheuttaa jonkinlaisen kriisin, on vaikea hyväksyä itseään sellaisena kuin on koska haluaa kuitenkin olla yhteisönsä jäsen, myös ulostulo suvaitsemattomassa ympäristössä on pelottavaa.

Tuossa tilanteessa henkilö on kovin haavoittuvainen ja nämä "eheytysohjelmat" voivat olla ratkaisu sisäisille ristiriidoille. Siinä ikään kuin tullaan ulos mutta "eheytyksellä" voidaan muka korjata "viallinen" sekusaalisuus ja palata yhteisön hyväksyntään.

Eräänlainen psykologinen ratkaisu siis, jossa varmaan hetkeksi henkilön psyykkinen ristiriitatila helpottuu. En kuitenkaan usko, että eheyttäminen voi todellisuudessa muuttaa ihmisen seksuaalista suuntausta vaan halu yritetään vaan vaientaa ja saada pois päiväjärjestyksestä. Ongelma onkin sitten se, että voiko kukaan oikeasti elää vastoin luonnollista seksuaalista identiteettiään... Eiköhän asia kuitenkin tule pidemmän päälle taas ajankohtaiseksi. Se, että on julkisesti tullut "eheytetyksi" varmaan aiheuttaa paineita jatkossa peitellä ja salata seksuaalisuuttaan, joten lopulta palataan aivan samaan tilanteeseen, jossa oltiin ennen prosessia.

Vierailija
3897/18364 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh????? kirjoitti:

Jos on siamilaiset kaksoset, jotka voidaan erottaa toisistaan ja jotka ovat jo sen ikäiset, että he voivat ottaa itse kantaa erotusleikkaukseen ja toinen haluaa leikkaukseen, mutta toinen ei, niin mitä lääkärit tekevät? Voivatko he tehdä erotusleikkauksen ilman toisen suostumusta? Onko tilanne eri tilanteessa, jossa molemmat voivat jäädä eloon ja tilanteessa, jossa leikkaus olisi pakko tehdä koska ilman sitä he molemmat tai toinen kuolee? Jos vaikka kaksoset olisi erotettava toisistaan siksi, että toisen tila heikkenee, hän on vaarassa kuolla ja lääkärit suosittelevat leikkausta, että edes tämä terve kaksonen voi jäädä eloon koska ilman leikkausta hänenkin tilansa heikkenisi ja hän kuolisi viimeistään silloin kun toinen kuolee? Jos vaikka tämä kuoleva kaksonen vastustaa jostain syystä leikkausta haluten kuolla kiinni kaksossisaruksessaan huolimatta siitä, että tämäkin kuolee?

Suurin osa siamilaisista kaksosista kuolee kohtuun tai heti syntymän jälkeen. Eloonjäävät ovat hyvin harvinaisia. Yleisintä siamilaisuus on Kaakkois-Aasiassa ja Afrikassa, joten käytännössä harvoilla lienee mahdollisuutta edes harkita leikkausta.

Lisäksi asia ei riipu kaksosten toiveista vaan siitä mikä on lääketieteellinen tilanne. Kaikki siamilaiset eivät ole samanlaisia: jos he ovat kiinnittyneet vain keveämmin lonkan alueelta tms. silloin on helppo leikata eroon, jos taas ruoansulatuselimistö, sydän, maksa tai muu kriittinen osa on yhteistä, ei heitä ihan helposti voida leikata erilleen. Onnistuneetkin leikkaukset ovat usein päätyneet toisen tai kummankin kaksosen vammautumiseen mutta useammin ainakin toisen kaksosen, ellei kummankin, kuolemaan. Joitakin onnistuneita leikkauksia on viime ajoilta, toki on vaikea sanoa miten kaksosten jatkossa käy jos sisäelimiä on jaettu tms.

Jos kaksoset ovat alaikäisiä varmaan vanhemmilla on päätäntävalta, eli käytännössä varmaan neuvottelevat lääkärien kanssa. Aikuisina kaksosilla toki on sitten valta päättää asioista yhdessä. Maasta riippuen erikoisia tapauksia on esim. Britanniassa oikeus on päättänyt kaksosten eroon leikkaamisesta vastoin vanhempien toiveita tilanteessa jossa vain toisella oli mahdollisuus jäädä eloon (Rose and Grace Attard).

Ei varmaan mitään tiettyä sääntöä ole olemassa miten toimia vaan se rippuu siitä miten kaksoset ovat kiinni toisissaan, leikkauksen saatavuudesta rahallisesti, vanhempien/kaksosten päätöksestä, sekä lainsäädännöstä.

Vierailija
3898/18364 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku jaksaa antaa neuvoja, kiitän etukäteen. Haluan matkustaa. Varaan matkan netistä. Miten toimin, kun "matka alkaa"? Miten pääsen sinne lentokoneeseen asti? Entä laivaan asti?

Voisitko kertoa tarkemmin? Mistä matkasta on kyse ja missä asut? Mikä vaikeus sulla on päästä lentokentälle tai satamaan? En ihan ymmärrä kysymystä.

Pahoittelut, esitin asian huonosti. Tarkoitin, miten ne lähtöselvitykset yms. hoidetaan. Mitä teen konkreettisesti (pl. fyysinen siirtyminen kotoa lentoasemalle) päästäkseni lennolle esim. NYC:iin, kun olen ostanut lipun netistä?

(En osaa edes vastata kommenttiin av:lla 😆. Ehkä se NYC:in lento on liian haastava koitos mulle oikeesti 😂.)

kun tuut lentoasemalle, meet jonoon sinun lentoyhtiön lähtöselvitystiskille. Mene ajoissa koska voi olla pitkät jonot.

Siinä luovutat laukkusi ruumaan. Ja näytät passisi ja kuitin lentolipustasi. Saat käteesi boarding pass -pahvikortin/ lipun, jossa lukee lentosi numero ja istumapaikkasi numero. Pidä tämä tallessa, pääset sillä koneeseen.

(Jos sinulla on vain käsimatkatavara, voit saada linkin ennen lähtöä tekstarilla, jolla teet tämän netissä ja saat kortin puhelimeesi. Eikä tarvitse jonottaa tiskille)

Sitten lähdet kohti turvatarkastusta. Siinä laitetaan käsilaukut ja tavarat taskuista hihnalle jolla ne läpivalaistaan, ja itse kävelet metallinpaljastusportista. Koneeseen ei huolita teräviä esineitä eikä vähäistä enempää nesteitä, jos sinulla on tässä kohtaa niitä, ne menevät roskiin.

Kun olet päässyt tästä läpi, olet siellä odotteluhallissa jossa on kauppoja ja kuppiloita. Voit kuluttaa aikaa kunnes lentosi lähtee.

Tauluilla on listattu lennot, kuten junat rautatieasemalla. Katsot siitä, miltä portilta lentosi lähtee, niillä on numerot. Seuraa viittoja, voi olla kaukanakin. Isoilla kentillä voi joutua siirtymään jopa junilla tai busseilla.

Ole portilla ajoissa. Kun se aukeaa, lippusi ja passisi katsotaan ja pääset koneeseen.

(Jos lennollasi on vaihto, joudut etsimään siellä seuraavan lennon portin. Laukkusi siirtyvät omia aikojaan jos lentosi on ostettu pakettina eikä erikseen. Siksi vaihto ei kannata olla alle tuntia, jotkut lentoasemat voi olla valtavia))

Perillä tulet ensin aulaan jonne liukuhuhnalla tulevat matkalaukut. Joudut odottamaan ja poimimaan omasi hihnalta.

Viitoista näkee reitin uloskäynnille. Kävelet laulusi Tässä kohtaa taitaa olla maahan tuleville passintarkastus. Kävelet laukkusi kanssa myös tullin ohi, he eivät yleensä pysäyttele kaikkia.

Kun olet ulkona tästä kaikesta aulassa, etsit taksin tai metron tai bussin hotellillesi.

Suosittelen tutkimaan vaihtoehtoja ja aikatauluja jo etukäteen netistä niin ei mene sormi suuhun. Myös lentoasemien pohjapiirrokset ja kartat löytyvät netistä.

Lisäisin yllä esiintulevaan, että lentoyhtiöstä riippuu miten lähtöselvityksen voi suorittaa. Helpoin on tietysti tulla kentälle ajoissa ja jonottaa lentoyhtiön tiskille, jolloin he huolehtivat myös ruumaan menevästä laukusta.

Pakkaamisessa kannattaa muistaa että lentoyhtiöillä on tarkat painorajat ruumaan menevälle laukulle (matkatavarat) ja kokorajat laukulle, jonka otat sisään koneeseen (käsimatkatavarat). Tarkista nämä etukäteen. Lisäksi turvallisuussyistä nesteitä ei saa ottaa koneen sisään kuin tietyllä tavalla 100 ml pulloina minigripissä. Tässä tarkat ohjeet

https://www.finavia.fi/fi/lentoasemalla/matkatavarat/ennen-matkaa

Et voi siis tuoda mukanasi vissypulloa turvatarkastuksen läpi. Jos haluat lennolle jotain juomista, sun pitää ostaa se kentältä kun olet päässyt turvatarkastuksen läpi tax-free halliin.

USA:han menevillä lennoilla ja tietysti USA:n kentillä on voimassa heikäläiset tiukat turvamääräykset.

Vierailija
3899/18364 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irtisanoutunut avustajia välittävästä firmasta. Mulla töitä vielä se 2 viikkoa siis. Olen käynyt yhdellä avustettevalla säännöllisesti,toki muitakin meidän firmasta siellä käy. Onko mun velvollisuus kertoa tälle ihmiselle että lopetan ? Tiedän että jos kerron hän tekee oloni tukalaksi kun hän on muutenkin on tosi hankala ja ilkeä minulle ollut. Emme ole läheisiä. Onko mun velvollisuus mainita asiasta ? 

Vierailija
3900/18364 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmätäältäkyselee kirjoitti:

Olen irtisanoutunut avustajia välittävästä firmasta. Mulla töitä vielä se 2 viikkoa siis. Olen käynyt yhdellä avustettevalla säännöllisesti,toki muitakin meidän firmasta siellä käy. Onko mun velvollisuus kertoa tälle ihmiselle että lopetan ? Tiedän että jos kerron hän tekee oloni tukalaksi kun hän on muutenkin on tosi hankala ja ilkeä minulle ollut. Emme ole läheisiä. Onko mun velvollisuus mainita asiasta ? 

Sinulla ei ole velvollisuutta kertoa asiasta. Asian ilmoitamnen on työnantajasi tehtävä.