Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
3941/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NoloudenRuumillistuma kirjoitti:

Äiti ei koskaan opettanut, enkä kehtaa keneltään kysyä. Enkä edes tiedä keneltä tätä voisi kysyä... Kuulin, että naisen pitäisi pyyhki edestä taakse ja olen aina tehnyt päinvastoin. Yritin etukautta, mutta "töykin" vain etuosan kipeäksi, enkä ole tarpeeksi notkea saadakseni takaosaa pyyhityksi. Takakautta taas ei riitä notkeus lainkaan etuosaan...

Joten, miten tämä homma kuuluisi hoitaa? Kyllähän minua vanhemmatkin naiset varmasti tekee näin ja he tuskin ovat yhtään sen notkeampia kuin minä.

Mä opettelin pyyhkimään edestä taakse, vaikka siis koko lapsuuden/nuoruuden pyyhin just päinvastoin. Se tuli niin selkärangasta että aina kun kävin vessassa jouduin oikein miettimään että okei mites tää nyt menikää:D alku oli tosi hankalaa mutta siihen kyllä oppii! Sujuu nykyään ihan vaivatta ja nyt olen pyyhkinyt näin vuosia.

Mulla oli nuorempana kauhee virtsatietulehuskierre ja jostain netistä luin että ”väärin” pyyhkimisellä voi olla vaikutusta asiaan.

Mä puolestani pyyhin (kuivaan) etupuolen etupuolelta niin että pidän wc-paperia vähän aikaa paikoillaan niin että kosteus tarttuu siihen, en siis vetele mihinkään suuntaan vaan painelen, mutta takapuolen pyyhin takakautta ihan normaalisti.

Vierailija
3942/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 16v. kirjoitti:

En ymmärrä, että miksi jotkut miehet haluavat ostaa todella kalliiseen hintaan naisten likaisia ja käytettyjä alushousuja, kun kaupasta saa ostaa ihan uusia ja puhtaita housuja paljon halvempaan hintaan jos joku mies nyt haluaa naisen alushousuja käyttää? Minultakin ovat jotkut miehet yrittäneet minun alushousuja ostaa, vaikka ne ovat heille taatusti liian pienet varsinkin kun heillä on se pippeli ja ne pallojutut siellä alapäässä. En voi kysyä tätä keneltäkään tuntemaltani ihmiseltä, koska seksi on meillä tabu eivätkä lapset kuten minä saisi siitä tietää mitään.

Taidat trollailla, mutta jos et, niin kyseiset miehet haluavat haistella naisten käytettyjä alushousuja eivätkä käyttää niitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mammat myytte niitä käytettyjä kalsareitanne, niin turautatteko kaupanpäällisiksi ja hyvän tahdon osoitukseksi myös jarrutusjäljet takaosaan?

Vierailija
3944/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä hetkenä kun miehellä alkaa seistä niin onko elin aivan jäykkä ja tikkusuora kuten pinokkion nenä? Kuinka kauan elin seisoo ja voiko seisomista jotenkin estää tai kestoa lyhentää?

Elimet kaartuvat usein johonkin suuntaan, jäykkyys riippuu väsymyksen asteesta. Seisoo siihen asti, kunnes laukeaa tai mieleen tulee A. Koriseva. Seisomisen estäminen on kivuliasta, parasta on suosiolla miettiä Arjaa hetkinen, kunnes pakkautunut veri poistuu elimestä.

Vierailija
3945/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 16v. kirjoitti:

En ymmärrä, että miksi jotkut miehet haluavat ostaa todella kalliiseen hintaan naisten likaisia ja käytettyjä alushousuja, kun kaupasta saa ostaa ihan uusia ja puhtaita housuja paljon halvempaan hintaan jos joku mies nyt haluaa naisen alushousuja käyttää? Minultakin ovat jotkut miehet yrittäneet minun alushousuja ostaa, vaikka ne ovat heille taatusti liian pienet varsinkin kun heillä on se pippeli ja ne pallojutut siellä alapäässä. En voi kysyä tätä keneltäkään tuntemaltani ihmiseltä, koska seksi on meillä tabu eivätkä lapset kuten minä saisi siitä tietää mitään.

Harjoittele kirjoittamista vielä hetki, ja kun haluat trollata, tee oma ketju. Tämä on väärä paikka.

Vierailija
3946/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*-* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko seksuaalisista poikkeavuuksista, kuten homoseksuaalisuudesta ja transseksualisuudesta, eheytyä normaaliksi?

Tästä on ristiriitaista tietoa, riippuen keneltä kysytään. Jos kysytään kristillisiltä järjestöiltä tms., niin eheytyminen on mahdollista, jos antaa Jeesuksen pelastaa itsensä synnistä. Jos taas kysytään maallikolta, vastaus on, että todennäköisesti ei voi ilman, että ihminen kieltää seksuaalisuutensa ja valehtelee itselleen.

Biseksuaalin kohdalla ns. eheytyminen on "helpointa". Päättää vain alkaa parisuhteeseen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa ja yrittää tukahduttaa kiinnostuksensa omaan sukupuoleen. Sen sijaan itsensä voimakkaasti homoseksuaaliksi kokevan voi olla hyvin vaikea eheytyä, koska se tarkoittaisi käytännössä joko seksin lopettamista kokonaan tai sitä, että väkisin opettelisi olemaan vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, siis että sulkeutuisi loppuelämäkseen kaapin syövereihin.

Tiedostan että alkuperäisen kommentin kirjoittaja oli luultavasti trolli, mutta sateenkaari-ihmisenä minulla on paljon sanottavaa. Ensinnäkin transseksuaali on vanhentunut nimitys transsukupuolisesta, eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.

Tuohon että biseksuaalin kohdalla eheytyminen on "helpointa" kohtaan aion kertoa erään faktan jota monet heterot eivät tunnu usein tietävän: Biseksuaalit eivät usein tunne tasavertaisesti vetoa molempiin sukupuoliin. Olen huomannut että monesti etenkin naispuoliset biseksuaalit tuntevat useammin vetoa saman sukupuolen edustajiin. Näin on myös oman itseni kohdalla. :)

Se on totta että biseksuaali ei aina viehäty miehistä ja naisista yhtä paljon, mutta en uskaltaisi olettaa että viehtymys olisi keskimäärin voimakkaampaa omaan sukupuoleen. Varmastikin LGBT-kuplassa näyttää tältä, koska niihin piireihin hakeutuu ihmisiä jotka ovat enemmän omasta sukupuolestaan kiinnostuneita. Kuitenkin moni biseksuaali on "näkymättömissä" heterosuhteessa tai muuten vain kaapissa. Seksuaalista suuntautumista voi käsitellä jatkumona, ja koska suurin osa ihmisistä on pääasiassa heteroita, voisin uskoa että suurin osa biseksuaaleista on myös lähempänä jatkumon heteropäätä. Asiasta saattaa olla myös tutkimuksia, mutta en jaksa etsiä.

Vierailija
3947/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että muistitikkua ja magneettia ei saa säilyttää lähekkäin, koska muuten muistitikku menee rikki? Joku väitti niin ketuttaa.fissä, mutta en tiedä trollaako.

Vierailija
3948/18364 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos myy asuntoaan tai taloaan välittäjän kautta, niin onko ihan sääntö ettei myyjä/asukas voi olla kotona kun on näyttö? Velvoitetaanko siis myyjä poistumaan paikalta näytön ajaksi?

Pohdin tätä kun asunnnon myynti alkaa nyt olla ajankohtainen, enkä pidä ajatuksesta että isohko porukka ahtautuu asuntooni ja penkoo (siis aukoo) kaikki kaapit yms.

Tähän ei kai oo vielä vastattu, mutta lisään omaan kysymykseeni jatkokysymyksen, eli onko niin ettei asunnon välittävällä firmalla ole mitään vastuuta jos esim. yleisessä näytössä joku nappaa mukaansa esim. jonkun kalliin korun tms. Toki arvotavarat laitetaan piiloon, mutta kun niitä kaappejakin tosiaan availlaan niin jos joku nyt jotain minulle kuuluvaa kuitenkin vie niin onko täysin omalla vastuullani tämä mahdollinen menetys?

Tapana on, että myyjäperhe poistuu asunnosta näytön ajaksi, jotta välittäjä voi tehdä työnsä (asuntoa katsomaan tulleet uskaltavat paremmin tutustua asuntoon, kun omistajat ei pyöri ympärillä).

Ainakin isommilla välitystoimistoilla on vakuutukset, jos näytön aikana rikkoutuu tai häviää jotain. Kuitenkin kaikki helposti taskuun mahtuva (raha, arvokorut...) kannattaa ottaa näytön ajaksi mukaan. Vähemmän arvokas arvotavara kannattaa laittaa talteen sellaiseen paikkaan mikä ei kuulu kauppaan. (esim. yöpöydän laatikoihin, lipastoihin...), niihin ostajaehdokkaat eivät kurki, koska ne eivät kuulu kauppaan. 

Vierailija
3949/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kysymys, mutta kysyn silti. Jos nainen raiskataan todella pahasti, niin voiko vauriot aiheuttaa virtsankarkaamista samalla tavalla kuin synnytyksessä pahasti repeytyneelle  naiselle?

Vierailija
3950/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tulla suosituksi? Tai silleen et niiku esim. Jätkätki tietäis tai sillai. En tiiä tajuutteks;-)

Leivo oikein paljon piparkakkuja ja tarjoa niitä kaikille.

Vierailija
3951/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten urheiluselostajat pystyvät joukkuepelejä selostaessaan tunnistamaan pelaajat kentällä niin nopeasti ja osaavat helposti kertoa, kenellä pallo tai kiekko kulloinkin on? Selässä olevat numerot eivät näy koko ajan siihen suuntaan, jossa selostaja istuu.

Vierailija
3952/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa homon tai lesbon?

Täysin varmasti ei mistään.

Naisella siilitukka ja miesmäiset vaatteet, mies naismainen ja saattaa meikata ja tietynlainen puhumistyyli

Vierailija
3953/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kysymys, mutta kysyn silti. Jos nainen raiskataan todella pahasti, niin voiko vauriot aiheuttaa virtsankarkaamista samalla tavalla kuin synnytyksessä pahasti repeytyneelle  naiselle?

Viittaat varmasti tuolla todella pahasti -kohdalla siihen, että teossa käytetään paljon pakottamista ja väkivaltaa. Toki väkivaltaisesti toiseen yhtyminen voi aiheuttaa paljonkin fyysisiä vammoja, kuten repeämiä. Suurimmat vauriot ovat raiskattujen kertomusten mukaan kuitenkin henkisellä puolella.

Vierailija
3954/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä hetkenä kun miehellä alkaa seistä niin onko elin aivan jäykkä ja tikkusuora kuten pinokkion nenä? Kuinka kauan elin seisoo ja voiko seisomista jotenkin estää tai kestoa lyhentää?

Ei ole välttämättä aivan jäykkä tai tikkusuora. Riippuu paljon kiihotuksen tilasta, miehen/pojan iästä (nuorilla terhakkaampi seisokki), onko käyttänyt lääkkeitä, alkoholia tai tupakkaa, millainen on verenkierto yleensäkin, onko tilanne jännittynyt vai rento ym. ym. Puhutaan myös puoliseisokista, jolloin elin ei ole täysin kova, vaan kiihotus on vasta alkamassa tai jo lopahtanut.

Seisominen lakkaa siinä vaiheessa, kun kiihotus on mennyt ohi, joko päättyen laukeamiseen tai kiihottavan tilanteen ohi menemiseen. Arja Korisevan ajatteleminen ei ole mielestäni mikään tehokas tapa, mutta joku saattaa saada alkavan seisokin lopetettua ajattelemalla jotain mahdollisimman tylsää, kuivaa tai vastenmielistä. Varsinkin nuorilla kun se penis saattaa elää ihan omaa elämäänsä ja nousta pystyyn ihan väärissäkin tilanteissa.

Vierailija
3955/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Biseksuaalin kohdalla ns. eheytyminen on "helpointa". Päättää vain alkaa parisuhteeseen vastakkaista sukupuolta olevan kanssa ja yrittää tukahduttaa kiinnostuksensa omaan sukupuoleen."

Jos on parisuhteessa, niin eikö silloin pitäisi tukahduttaa (jos tuota sanaa halutaan käyttää) tunteensa ihan kehen tahansa muuhun kuin omaan kumppaniinsa, sukupuolesta riippumatta? En oikein käsitä ajatusta, että jos esim. bi-nainen on suhteessa mieheen, niin hänen koko ajan tekisi mieli naiskumppania. Tekeekö hänen samalla tavalla koko ajan mieli miestä silloin kun kumppani on nainen?

Eivätkö bi-ihmiset kykene keskittymään siihen henkilöön, jonka ovat valinneet? Saisiko tähän veetuilemattoman vastauksen?

Vierailija
3956/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kappaleessa "Neidonryöstö" tarkoittaa kohta "Yksi on matka, yksi on aamu"?

Vierailija
3957/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten urheiluselostajat pystyvät joukkuepelejä selostaessaan tunnistamaan pelaajat kentällä niin nopeasti ja osaavat helposti kertoa, kenellä pallo tai kiekko kulloinkin on? Selässä olevat numerot eivät näy koko ajan siihen suuntaan, jossa selostaja istuu.

Itsekin olen tätä miettinyt ja saanut vastaukseksi, että oppivat tunnistamaan pelaajia myös esim. luistelutyylin perusteella. Itse asiassa kysyin itsekin tuota tässä ketjussa, ja vastaus löytyy kokonaan sivulta 81. Kyllähän heillekin sattuu joskus erehdyksiä nimissä.

Vierailija
3958/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että e-pillerit voivat lisätä naisen seksihaluja ja rinnat voi kasvaa a kupista c kuppiin?

Vierailija
3959/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaat varmasti tuolla todella pahasti -kohdalla siihen, että teossa käytetään paljon pakottamista ja väkivaltaa. Toki väkivaltaisesti toiseen yhtyminen voi aiheuttaa paljonkin fyysisiä vammoja, kuten repeämiä. Suurimmat vauriot ovat raiskattujen kertomusten mukaan kuitenkin henkisellä puolella.

Raiskauksessa käytetän paljon pakottamista ja väkivaltaa niin että uhrille tulee pahoja fyysisiä vammoja.

Vierailija
3960/18364 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka peppuseksiin pitäisi valmistautua että ei tulisi kovin pahaa sotkua lakanoille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän