Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18364)

Vierailija
3721/18364 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kun mainostetaan ruokakaupan lehdessä "takuu murea naudan paisti"? Eikös paistin mureus tule valmistuksessa, että jos valmistaa sen päin honkia ja siitä tuleekin kuivunut paisti, niin onko siihen joku takuu javoi viedä kauppaan takaisin?

Mureus ei tule valmistaessa, jos paisti on alkujaan sitkeä. Tai tulee, mutta vaatii paljon enemmän aikaa, vaivaa ja taitoa kuin "takuumurea". Toki minkä raaka-aineen tahansa voi pilata.

Vierailija
3722/18364 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osui silmään kuin tilauksesta :D eli minulla on ristiallergia omenalle,olen mielestäni välttänyt altistumista hyvin, mutta suunpielissä on kuitenkin taas kipeät haavaumat. Yritin miettiä miten olen voinut altistua ja pakkauksia lukiessani huomasin että greippilonkeron ainesosissa on omenaviini. Voiko tämä allergisoida minua? Olenko nyt toisinsanoen allerginen myös lonkerolle??? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/18364 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö ihmiset yleensä monta päivää on missäkin kuussa?

Kun mies täytti veroilmoitukseen työmatkakuluja, niin hän erikseen etsi vuoden 2017 vuoden kalenterin ja tarkisti monta päivää sinä vuonna on ollut joulukuussa. Ihmettelin asiaa, kun itse olisinihan ilmankalenteria asian tiennyt.

Että olenko minä harvinaisen viisas, vai mies harvinaisen tyhmä?

Jotkut eivät tiedä / muista asiaa, kuten esimerkiksi entinen pomoni. Aina pyysi tarkistamaan, montako päivää esim. viime vuoden kesäkuussa oli, eikä meinannut uskoa, kun heti kerroin vastauksen suoriltaan. Omasta mielestäni päivien määrien / kk tietäminen on samanlainen itsestäänselvyys kuin esimerkiksi aakkosten järjestyksen muistaminen.

Vierailija
3724/18364 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämerkkisiä höyliä käytätte jalkojen höyläämiseen?

Vierailija
3725/18364 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies täytti veroilmoitukseen työmatkakuluja, niin hän erikseen etsi vuoden 2017 vuoden kalenterin ja tarkisti monta päivää sinä vuonna on ollut joulukuussa. Ihmettelin asiaa, kun itse olisinihan ilmankalenteria asian tiennyt.

Minä ainakaan en muista kuukausien päivämääriä ulkoa, ja älykkyysosamääräni on varsin korkea. Onneksi olen joskus oppinut sen vinkin, jossa lasketaan rystysistä. Ehkä miehesi ei ole nähnyt sitä.

Tuon asian tietäminen ei korreloi älykkyyden kanssa.

Kysymyksesi saa vaikuttamaan siltä, ettet arvosta miestäsi kovinkaan paljoa, mutta itsesi arvostat hyvinkin korkealle. Kunnioituksen puute ei ennusta hyvää avioliitolle.

Minulla ei ole korkea äo, mutta kyllä vaan osaan sanoa heti että joulukuussa on 31 päivää, kun se vika päivä nyt sattuu olemaan uusivuosi ja sitä tulee juhlittua.

T. Alkuperäinen kysyjä

Vierailija
3726/18364 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämerkkisiä höyliä käytätte jalkojen höyläämiseen?

Gillette venus smooth jotain

Vierailija
3727/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisyys on lopussa, vaikka roboääliöt yhä lisääntyvät?

Vierailija
3728/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin ihmiset eivät tiedä montako päivää kuukaudessa on. Poikkeuksen tekee helmikuu. Mutta sitäkään ei välttämättä muisteta, milloin on karkausvuosi.

Tämä perustuu siihen, että hyvin harvan tarvitsee muistaa montako päivää esim. syyskuussa on.

Koska tieto on lisäksi helposti tarkistettavissa joko kalenterista tai rystysistä, niin muistamisen tärkeys vähenee vieläkin.

Asilla ei oikeastaan ole tyhmyyden ja älykkyyden kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
3729/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaan reikään tamppooni kuuluu laittaa?

Vasempaan.

Niin mut siis ne reikät on peräkkäin, ei vierekkäin. Laitanko siis sinne, mistä kakka tulee vai siihen toiseen?

Oon siis 11

Se tulee laittaa siihen toiseen reikään. Se reikä, mistä kakka tulee on peräaukko ja sinne se ei kuulu vaan se kuuluu siihen toiseen reikään eli emättimen reikään, mistä se kuukautisveri tulee. Se reikä on tytöillä ja naisilla se ensimmäinen reikä siellä jalkovälissä.

Vierailija
3730/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homoseksuaalisuus on jääkiekkoa pelaavien miesten keskuudessa tabu niin että siitä laulun laulanut nuorukainen saa jopa tappouhkauksia? Ovatko jääkiekon pelaajat niin typerää sakkia, että pelkäävät, että jos heidän joukossaan on julkisesti homo pelaaja, niin tämän kanssa ei voi olla esim. samassa pukuhuoneessa tai suihkussa ilman, että hän lähentelee/raiskaa heitä vai mistä on kyse? Entä miten muut urheilijat suhtautuvat homoseksuaalisuuteen, onko vaikka pesäpalloa, jalkapalloa tai jotain muuta joukkuepeliä pelaavien miesten keskuudessa homous samalla lailla tabu? Entä kuinka iso osa heteromiehistä yleensä ajattelee siten, että homomiehen kanssa ei voi olla vaikka samassa pukuhuoneessa, suihkussa tai saunassa?

Vierailija
3731/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on isoin syy siihen, että suomi ei yleensä pärjää Euroviisuissa kovin hyvin? Sekö, että muut maat ovat tottuneet siihen, että täältä ei koskaan tule hyviä kappaleita ja siksi saamme aina huonot äänet vai emmekö vain osaa tehdä hyviä kappaleita?

Vierailija
3732/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä puun tais kasvin siitepölyä on se keltainen jota nyt esim. auton päälle kertyy? 

Vierailija
3733/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulukomaalaisella sivulla voi tämmösiä Suomalaisia kuvia ja tekstejä? 

https://imgflip.com/i/2b5ete

Vierailija
3734/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen suomennettu leffan nimi kuin "40 v. ja neitsyt" oikein kirjoitettu?

Vierailija
3735/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä puun tais kasvin siitepölyä on se keltainen jota nyt esim. auton päälle kertyy? 

Männyn

Vierailija
3736/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme opi virheistämme? kirjoitti:

Mikä on isoin syy siihen, että suomi ei yleensä pärjää Euroviisuissa kovin hyvin? Sekö, että muut maat ovat tottuneet siihen, että täältä ei koskaan tule hyviä kappaleita ja siksi saamme aina huonot äänet vai emmekö vain osaa tehdä hyviä kappaleita?

Suomi tuntuu edelleen olevan se Euroopan maa, josta muille ei tule mitään mieleen. Edes ruotsalaiset eivät osaa sanoa Suomesta ketään merkkihenkilöitä tai nimetä tärkeitä tapahtumia.

Euroviisuissa pärjää edustamalla itäistä Eurooppaa, jolloin naapurimaat antavat paljon ääniä. Toinen vaihtoehto on olla poliittisesti pinnalla olevan maan edustaja. Kolmas vaihtoehto on olla jollain tavalla erityisen erottuva, kuten nyt tämä Israel, jonka viisu oli huvittava ja superkorni sekä esiintyjän ulkonäkö erottui muista. Vaikka Saara Aalto on valovoimainen esiintyjä, Suomen viisu ei erottunut tarpeeksi muista.

Tasan kerran Suomen viisu on erottunut voimakkaasti muista, ja silloin voittaja oli Lordi.

Vierailija
3737/18364 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi tuntuu edelleen olevan se Euroopan maa, josta muille ei tule mitään mieleen. Edes ruotsalaiset eivät osaa sanoa Suomesta ketään merkkihenkilöitä tai nimetä tärkeitä tapahtumia.

Euroviisuissa pärjää edustamalla itäistä Eurooppaa, jolloin naapurimaat antavat paljon ääniä. Toinen vaihtoehto on olla poliittisesti pinnalla olevan maan edustaja. Kolmas vaihtoehto on olla jollain tavalla erityisen erottuva, kuten nyt tämä Israel, jonka viisu oli huvittava ja superkorni sekä esiintyjän ulkonäkö erottui muista. Vaikka Saara Aalto on valovoimainen esiintyjä, Suomen viisu ei erottunut tarpeeksi muista.

Tasan kerran Suomen viisu on erottunut voimakkaasti muista, ja silloin voittaja oli Lordi.

Mitä monille Euroopassa tulee esim. Virosta mieleen?

Vierailija
3738/18364 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten homot harrastavat seksiä? Lykkivätkö vuorotellen kakkoseen vai onko esim. pariskunnalla aina samat roolit?

Vierailija
3739/18364 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me suomalaiset osata tehdä tarpeeksi hyviä biisejä :(

Vierailija
3740/18364 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko leipää paahtaa saunassa?????