Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18334)

Vierailija
361/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi usein musliminaisten huivi, niqabi ja vaatetus yleensä musta? Onko se vaan mieltymys vai onko olemassa joku syy? 

Vierailija
362/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lyhenne AP tulee?? Tätä ei voi kysyä kasvotusten keneltäkään, muutenhan paljastuisin :D

Ap=AlkuPeräinen kirjoittaja

Siis se joka aloituksen alunperin laittoi. 

Minä oon ap, koska aloitin tämän ketjun =)

-ap

Äääääh, oon aina ajatellu että AP = aloituspostaaja :D

Noo, toimii  se noinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksen aikanaan ei saa syödä, vai kuinka? Saako kuitenkin juoda vaikka kokista, jotta jaksaisi loppuun asti? Entä jos pissattaa?

Kyllä minulle tuotiin ruokaa synnytyshuoneeseen. Varmaan arvioitiin, että aikaa kuluu vielä tuntitolkulla, ja niin kuluikin.

Vierailija
364/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaloilla on sieraimet, vaikka ne hengittävät suun kautta kiduksilla?

Vierailija
365/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi usein musliminaisten huivi, niqabi ja vaatetus yleensä musta? Onko se vaan mieltymys vai onko olemassa joku syy? 

Musta kaapu ja hiussuoja, kuten myös kasvosuoja ovat ihanteelliset kuumiin ja pölyisiin aavikko- olosuhteisiin. Väljän tummavärisen kaavun sisälle muodostuu viilentävä ilmavirta alhaalta ylös lämpötilan ollessa riittävän korkea. Miksi niitä sitten käytetään Suomessa? Kulttuurillinen jäänne jossa ei ole järkeä.

Vierailija
366/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin häntä on esim. Koirilla&kissoilla tarkoitettu?

Monilla eläimillä liittyy ruumiin tasapainon ja liikkeiden hallintaan ja on monilla tärkeä viestintäkeino. Hauskaa mielestäni, kun kissan ja koiran elekieli niin erilaisia. Omilka lemmikeilläni infokatkoja, kun kissa halunnut lopettaa leikin ja viestinyt sitä heilauttelemalla häntää korkealla ja koira tulkinnut sen haluksi jatkaa leikkiä, koska koiralle se on ns. positiivinen merkki.

Vierailija
367/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö lyhytkasvuiset ihmiset aikuisten vai lasten särkylääkkeitä?

Vierailija
368/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aspergerin oireyhtymän oireeksi luetaan asioita, joita voi esiintyä ihan kaikilla muillakin?

Koska sellaisia OIRE-YHTYMÄT ovat, niin kuin nimestä kuulee. Jos sulla on vain yksi tai pari oiretta, ei sulla ole oireYHTYMÄÄ. Jos taas sulla on useita näitä oireita, niin ihan määritelmän mukaan sulla on oireyhtymä.

Vierailija
369/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maapallon väkiluku kasvaa jatkuvasti. Niin mistä kaikille syntyneille riittää "sieluja"? :/

Vierailija
370/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aspergerin oireyhtymän oireeksi luetaan asioita, joita voi esiintyä ihan kaikilla muillakin?

Koska sellaisia OIRE-YHTYMÄT ovat, niin kuin nimestä kuulee. Jos sulla on vain yksi tai pari oiretta, ei sulla ole oireYHTYMÄÄ. Jos taas sulla on useita näitä oireita, niin ihan määritelmän mukaan sulla on oireyhtymä.

Kaveri väittää minulle, että minulla johtuu Aspergerista se, jos sanon jotain, jota ei pitäisi. Kerran kun kaverin tuttavien koira oli ollut heillä sillä aikaa, kun tuttavat olivat matkoilla ja minä olin kaverin luona käymässä, kaveri pyysi minua silittämään koiraa, mutta en halunnut silittää sitä. Mutta kaveri vain yritti saada minut silittämään koiraa eikä uskonut. Sanoin sitten lopulta, että koira haisee. Sanoin sen vain siksi, koska en halunnut silittää koiraa ja kun kaverini ei tuntunut uskovan. Kaveri meni sitten kertomaan tuttavilleen, että minulla on Asperger ja sanoi vielä tuon, mitä olin sanonut koirasta. Kaveri on sanonut minulle, että tuttava olisi muuten suuttunut minulle, mutta ei suuttunut, koska en muka Aspergerin takia ymmärrä, mitä on soveliasta sanoa ja mitä ei. Voihan siihen sellainen kuulua, mutta sitäkin voi opetella olemaan tekemättä. Sitä paitsi emme ole enää mitään lapsia. Ja on kaveri itsekin sanonut minulle vaikka mitä, mitä ei pitäisi, eikä hänelläkään ole Aspergeria.

Vierailija
371/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vampyyreilla kuukautisia? Jos on, miten he pidättäytyvät verenhimoltaan?

Vierailija
372/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihminen vedenpitävä?

Vierailija
373/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maapallon väkiluku kasvaa jatkuvasti. Niin mistä kaikille syntyneille riittää "sieluja"? :/

Jokainen syntynyt ihminen on uusi sielu.

Vierailija
374/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko mennä papa-kokeeseen, jos ei ikinä harrasta seksiä? Tai yleensäkään gynekologille?

En tiedä ehtikö joku vastata asiallisesti, mutta kerron kuitenkin kun tiedän tämän ihan faktaksi: ei, ainakaan nuorempana.

En ole harrastanut seksiä peniksen kanssa (:D). Kun aloitettiin aviomiehen (trans-) kanssa lapsettomuushoitoprojekti, kävin ensimmäistä kertaa gynekologilla kattomassa, että kaikki oli kunnossa. Olin tällöin vähän alle 30. Papaa mulle ei ole vieläkään tehty, koska sille ei ole nähty tarvetta. Kehoittivat kuitenkin osallistumaan siihen yleiseen seulontaan, mikä tulee sitten aikanaan. Eli mene viimeistään siihen. 

Vierailija
375/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella muunväriset ihmiset ovat valkoihoisia huonompia?

Vierailija
376/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen saa lapsen esim. ruotsalaisen kanssa, onko lapsi suomalainen vai ruotsalainen?

Vierailija
377/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me raamatun mukaan olemme kaikki Jumalan luomia, miksi kirkko ei hyväksy esim. homoja?

Vierailija
378/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kysynyt kysy.fi-palvelussa, saako presidentti ajaa autoa. Vastaus oli seuraava: Presidentti ei voi itse ajaa autoa, vaan hänellä on aina kuljettaja. Uuden Suomen artikkelissa presidentin kanslian lehdistöpäällikkö Eila Nevalainen kertoo asiasta näin: "Mikäli presidentti liikkuu autolla, on alla aina panssaroitu virka-auto Mercedes-Benz Guard ja ratissa kuljettaja. Valtio maksaa virka-auton polttoaineen, vaikka presidentti vierailisi yksityisesti ystävänsä luona.

–Presidentti on aina virassa, muistuttaa Nevalainen.

–Sellaista mahdollisuutta ei ole, että presidentti hyppäisi itse rattiin. On käytettävä virka-autoa. Presidentti ei voi ajaa itse."

Eli onko siis niin, että istuva presidentti ei voi kulkea millään muulla autolla kuin virka-autollaan? Eli jos hän esim. menisi jonkun ystävänsä luokse ja he lähtisivät kauppareissulle, kauppareissu suoritetaan presidentin virka-autoa käyttäen ja ystävä tulee auton kyytiin?

Vierailija
379/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vampyyreilla kuukautisia? Jos on, miten he pidättäytyvät verenhimoltaan?

Olettaisin, että ei. Yleinen käsitys on, ettei heillä ole sykettäkään ja ovat lisääntymiskyvyttömiä. Myöskään vessassa ei tarvitse käydä (Anne Ricen Body Snatcherissä on kiva kuvaus siitä miltä Lestat'sta tuntuu olla ihmisen kropassa pitkästä aikaa kun vaihtaa kroppaa). Osalla ei ole myöskään erektiota, mutta joillain on - ja silloin yleensä sperman sijaan ulostuleva erite on verta.

Vierailija
380/18334 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Tiuhti ja Viuhti tiesivät, että Mörkö oli tulossa Muumitaloon ja miten Mörkö tiesi, että he ovat siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi