Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18334)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun maapallon väkiluku kasvaa jatkuvasti. Niin mistä kaikille syntyneille riittää "sieluja"? :/
Jokainen syntynyt ihminen on uusi sielu.
Kuka näitä sieluja luo? Jos vastaus on jumala niin kuka loi jumalan?
Onko kenelläkään käytössä e-kirjanlukijaa, jolla voisi langattoman verkon kautta lainata Helsingin kirjaston sähköisiä kirjoja? Jos on, niin mikä malli?
Monessa lukijassa sanotaan, että niissä on wifi, mutta esim. kirjaston sivut sanovat, että kirjat pitäisi aina ladata koneelle ja sieltä vasta lukijaan. Mutta se suora lataus(lainaus langattoman verkon olisi nimenomaan kätevä jos on vaikka jossain reissussa ja haluaisi luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun maapallon väkiluku kasvaa jatkuvasti. Niin mistä kaikille syntyneille riittää "sieluja"? :/
Jos kysytään buddhalaiselta, niin vastaus voisi olla jotain sellaista, että ei ole olemassa erillisiä "sieluja", vaan jokainen meistä on osa yhtä ja suurta "jotain". Kun valaistumme - sielumme lakkaa kehittymästä ja kiertämästä uudestaan ja uudestaan syntymällä - me palaamme yhteen ja samaan. Minusta tämä on kaunis ajatus, jokainen ihminen kantaa sisällään pientä liekkiä, joka on samasta kodista kotoisin. Jokaisen sisällä olet sinä :) Me olemme yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella muunväriset ihmiset ovat valkoihoisia huonompia?
Valkoihoiset ovat historian tietyssä vaiheessa pystynyt lumaan teknologia jota muut rodut eivät ole kyenneet luomaan - ja hävinneet valtataistelun sodissa. Etelä-ameriikka on hyvä esimerkki miten laivoilla tulleet joukot voittivat paikallisen kansan teknologian, aseiden ja tautien avulla. Ero euroopan ja monen muun kulttuurin kohdalla on ilmeisesti helppo itä-länsi suuntainen siirtymä, jolloin esim hyvät viljelykasit on ollut hlppo hyödyntää. Etelä-pohjoinen siirtymisillä kasvit eivät usein pärjää. Siirtymien reitit liittyvät siis vuoristoihin ja eurooppalaiset saivat kehityksessä valtavan edun kun pystyivät muita helpommin viljeleen ja kasvattaan eläimiä ja aikaa jäi innovaatioille ja laajentumiselle. Muissa kulttuureissa laajentuminen ei ollu helppoa joten elämä keskittyi olemiseen kehittämisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jumalaa ole luonut kukaan vaan Jumala on ollut olemassa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen logiikan voi perustella, miten jokin on voinut olla aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen logiikan voi perustella, miten jokin on voinut olla aina?
Siinäpä se.
N-29 kirjoitti:
Miten sanoa nätisti miehelleni että haluan kyr*ää per*eeseen?
Sano nätisti aamukahvilla, iltaruualla tai Emmerdalen mainostauolla sille sun karva*yllylle
Kultsi, mulla on fantasia ja toteuttaisitko sen kanssani? Haluan kyr*ää per*eeseen ja sun olevan se joka n**sii sillä tavalla mun aivot pellolle.
Olen varma jotta saat hyvin pian sitä mistä olet unelmoinut. Rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tällainen mielestänne kuulostaa? Olen kuullut monen ihmisen sanovan, että heistä on parempi, ettei Suomessa asu niin suurta ihmismäärää kuin esim. pinta-alaltaan samankokoisessa Saksassa. Minusta tämä kuulostaa siltä, että heistä on kiva kun on paljon ei mitään ja myös siltä että olisi hyvä, kun valtaosaa saksalaisista ei olisi olemassakaan!
Onhan olemisen väljyys sinänsä monelle meistä arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksen aikanaan ei saa syödä, vai kuinka? Saako kuitenkin juoda vaikka kokista, jotta jaksaisi loppuun asti? Entä jos pissattaa?
Syödä ei saa mutta juoda saa. Syömiskielto tulee siitä, että jos synnytyksessä joutuukin leikkaukseen, niin vatsalaukun täytyy olla tyhjä. Ja tämä siksi ettei nukutettuna vetäise vatsan sisältöä keuhkoihin.
Vessassa pystyy käymään ainakin avustettuna, paitsi ihan loppuvaiheessa. Siksi sitä kokistakaan ei ihan hirveästi kannata juoda.
Mulla oli eväänä suklaapatukoita ja sain syödä niitä, lisäksi mulle tuotiin mehukeittoa ja jugurttia kun oli koko ajan kamala nälkä.. Juoda sai ja pissallakin sain ja pystyin käymään niin usein kuin halusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tällainen mielestänne kuulostaa? Olen kuullut monen ihmisen sanovan, että heistä on parempi, ettei Suomessa asu niin suurta ihmismäärää kuin esim. pinta-alaltaan samankokoisessa Saksassa. Minusta tämä kuulostaa siltä, että heistä on kiva kun on paljon ei mitään ja myös siltä että olisi hyvä, kun valtaosaa saksalaisista ei olisi olemassakaan!
Onhan olemisen väljyys sinänsä monelle meistä arvo.
Mutta minkä takia väljyyden pitäisi kattaa koko Suomi? Kyllä väljyyttä rakastava henkilö voisi asua esim. jossain osassa USA:ta, ei siellä joka paikassa ole paljoa väkeä. Eihän hänen olisi mikään pakko mennä käymään esim. New Yorkissa. Ja jos Helsinki olisi samanlainen metropoli kuin New York, ei siitä Lapin perukoilla asuvalle olisi haittaa.
Jos olisit käymässä naisen luona, johon olet ihastunut, mitä tekisit, jos hänellä olisi paskaiset stringit?
Mitä ajattelet ihmisistä, jotka kertovat toisille omista vessassa käynneistään?
Onko Aromipesä-mainosten Mikko oikea kokki? Jos ei, niin mikä hän on? Näyttelijäkö? Ja onko hänen oikea nimensäkään Mikko?
Kuinka monta kertaa enimmillään sama kirjain on esiintynyt Onnenpyörän tehtävissä? Itse olen nähnyt tehtävän, jossa oli 13 a-kirjainta.
Miksi ihmiset ovat Suomessa niin masentuneita?
Miksi joku rupeaa toimittajaksi?
Jotta pääsee trollaamaan ihmisiä työkseen?
Kun kohtu poistetaan, jääkö sinne edelleen kohdunsuu vai mitä? Vai tuleeko emättimestä vaan umpipussukka? Ja mitä tapahtuu munasoluille, kun munasarjoja ei poisteta?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko se oikeasti kaupan myyjän mielestä huvittavaa / ajatteleeko se jotenkin päänsä sisällä että "hahhah nythän toi osti kortsuja meneekö se panemaan" Kun ostaa jotain arkaluontoista? Itseäni nolottaa.mennä aina ostamaan rintsikoita yms.
Myyjänä vastaan etten todellakaan ajattele mitä asiakas ostoksillaan tekee. Teen työni ja siinä se.