Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vie pyörän huoltoon, pitääkö niille osata selittää mikä siinä on vikana vai osaako ne itse katsoa kaikki?

Vierailija
26.08.2024 |

Kun en tiedä mistä ne äänet tulee, jos esim pyörän takosassa "rätisee" joskus kun ajelen. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda laktoosittomaan ruokavalioon niin loppuu se peräpään rätinä.

Vierailija
2/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät löydä vikaa ilman sun panostasi, vaihda korjaamoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda laktoosittomaan ruokavalioon niin loppuu se peräpään rätinä.

😂

Vierailija
4/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tietää. Mutta hinta-arvion saat varmaan vasta kun ne tietää mikä siinä on 

Vierailija
5/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä tuohon tapaan kuin selitit tuossa. Kyllä ne varmaan sitten osaa katsoa mistä se rätinä tulee.

Vierailija
6/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pörinät ja röpötykset kannattaa kertoa.

Vierailija
7/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin reiska rasvaa ensin haarukkasi sitten vasta ketjut vaihtajat. huu haa pyörä huolloissa kolmekkin vetelee paljaalla  takaa päin kun vaalea  pärstäsi ei miellytä. hyvässä lykyssä jäät 10 panoa velkaa. rahanpesu "yrityksiä" 

Vierailija
8/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä tuohon tapaan kuin selitit tuossa. Kyllä ne varmaan sitten osaa katsoa mistä se rätinä tulee.

Sitten vielä, jos ei ole rahaa laittaa enempää kuin joku satanen, mistä tiedän, etteivät ala selittää että piti vaihtaa tai uusia jotain osia ja nyt joudun maksamaan ne? En itse ymmärrä pöyristä mitään mutta esim vaihteissakin jotain vikaa.

Vierailija
9/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä, jos ei ole rahaa laittaa enempää kuin joku satanen, mistä tiedän, etteivät ala selittää että piti vaihtaa tai uusia jotain osia ja nyt joudun maksamaan ne? En itse ymmärrä pöyristä mitään mutta esim vaihteissakin jotain vikaa.

Sopikaa että ilmoittavat hinta-arvion ennen kuin alkavat uusimaan mitään osia. Kai se on ihan yleinen käytäntö muutenkin.

Vierailija
10/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa että ilmoittavat hinta-arvion ennen kuin alkavat uusimaan mitään osia. Kai se on ihan yleinen käytäntö muutenkin.

Paljon suurinpiirtein voisi olettaa maksaa korjauksesta? Ostin pyörän käytettynä tosi halvalla ja ajan oikeastaan harvoin ja vain kauppareissuja. Jos huolto maksaa päälle 150e onko edes kannattavaa kun pystyn sillä rahalla ostamaan käytetyn pöyrän ?

Vierailija
11/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaman satasen pyörää kannata huoltaa. Renkaissa ilmaa, ketjut rasvattu ja jarrut toimii niin kovaa ajoa vaan niin kauan kuin kampi liikkuu 👍 

Vierailija
12/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutaman satasen pyörää kannata huoltaa. Renkaissa ilmaa, ketjut rasvattu ja jarrut toimii niin kovaa ajoa vaan niin kauan kuin kampi liikkuu 👍 

En mä taida uskoltaa sillä enää ajella kun tuntuu että kovempaa polkiessa joku "rasahtaa" taka-osassa ihankuin joku jäisi pinnojen väliin. Varmaan voi olla hengenvaarallinen :/

Vierailija
13/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin pyörästä jonkun 50-60 e.

Vierailija
14/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan niin yksinkertainen asia kuin vaihdevaijerin säätö. Katso YouTubesta  velogi kanavasta vähän niksiä. Siellä on varmaankin kaikista mahdollisista pyöräilyhuollloista video ihan suomeksi.

Vierailija
15/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolto maksaa enemmän kuin tuo pyörä. Riippuu mitä huollossa tehdään. Kun olin itse kolarissa niin pyörään tehtiin huolto kolarin jälkeen ja huolto maksoi 149 euroa. Pyörä on nyt parempi mitä uutena koska osat on vaihdettu kevyempiin parempiin.

Vierailija
16/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin fillari rutajaa ja kitajaa (painoa tosin liikaa mulla suhteessa fillarin kestoon) mutta eteenpäin!

Vierailija
17/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan niin yksinkertainen asia kuin vaihdevaijerin säätö. Katso YouTubesta  velogi kanavasta vähän niksiä. Siellä on varmaankin kaikista mahdollisista pyöräilyhuollloista video ihan suomeksi.

Onko velogi Kari Hotakaisen kaksoisolento?

Vierailija
18/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Heidän kuuluu arvata.

Vierailija
19/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että ilmoittaa ilmoittaa sinulle pystyykö rätinän poistamaan ja paljonko se tulee maksamaan. Ei siihen pyörään tarvitse tehdä mitään perushuoltoa, vuosihuoltoa jne.

Vierailija
20/43 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paljon te suunnilleen maksaisitte käytetyn pyörän huollosta vai ostaisitteko vain uuden käytetyn pyörän? Ihan tuurilla kyllä sain näin hyvän että olen sillä ilman vikoja ajellut näinkin kauan, mutta nyt on alkanut tulla näitä vikoja. En haluaisi luopua tästä, kun kiva pyörä muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän