Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18363)

Vierailija
3501/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ovat nuorimmat ja vanhimmat pissikset?

Luulen, ettei ns pissiksiä enää ole. Tietävätkö nykynuoret edes ko. sanaa?

Mutta minkä ikäisiä he vähintään ja korkeintaan olivat?

Vierailija
3502/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pissis

Viittaus siihen, että nämä tytöt veti pussisiideriä ja kävi sitten puskapissalla on todennäköisesti myöhemmin keksitty syy nimitykselle. 

Ikäryhmä on kuitenkin teini-ikäiset, jotka voisivat jo juoda mutta eivät vielä pääse ravintoloihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa av-palsta?

Vierailija
3504/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa av-palsta?

Aihe Vapaa eli tämä palsta jota luet ja jonne juuri kirjoitit :)

Vierailija
3505/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sanotaan "joskus se käy kortti kirkonmiehellekin", tarkoittaako se "synnin" tekemistä vai hyvää tuuria?

Jäin odottelemaan tähän vastausta. Tietääkö joku? Itselleni sanonta on vieras.

Vierailija
3506/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson Areenassa Putinin virkaanastujaisia mutta en tietenkään ymmärrä mitään kun en osaa venäjää. Olisiko tuohon mahdollista saada suomenkielinen teksti?

En osaa vastata kysymykseesi, mutta Putinista tuli mieleen: Kun nyt puhutaan, että olisi Putinin viimeinen kausi, niin voiko hän vielä muuttaa systeemiä, että saisikin jatkaa presidenttinä vielä tämän kauden jälkeen? Jotenkin en usko, että hän on valmis väistymään vielä pitkiin aikoihin.

Vierailija
3507/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Areenassa Putinin virkaanastujaisia mutta en tietenkään ymmärrä mitään kun en osaa venäjää. Olisiko tuohon mahdollista saada suomenkielinen teksti?

En osaa vastata kysymykseesi, mutta Putinista tuli mieleen: Kun nyt puhutaan, että olisi Putinin viimeinen kausi, niin voiko hän vielä muuttaa systeemiä, että saisikin jatkaa presidenttinä vielä tämän kauden jälkeen? Jotenkin en usko, että hän on valmis väistymään vielä pitkiin aikoihin.

Eikös hän jo kerran tehnyt niin että Medvedev oli välissä yhden kauden

Vierailija
3508/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että Wikipediaan ei aina kannata luottaa, mutta jos itse luette sitä, niin alatteko aina epäillä joka ikistä lausetta, joka sinne on kirjoitettu, jos ette jo tiedä, että se pitää paikkansa? Kun eihän sinnekään ole aina merkitty lähteitä ja osa tiedoista on vanhentunutta tai vahingossa väärää tai sitten joku laittaa tahallaan väärää tietoa.

Vierailija
3509/18363 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä keskustelupalstalla on niin paljon ilkeyttä ja haukkumista? Miksi hyvikset ei laita yhdessä urpoja ojennukseen? Ei siis liity tähän keskusteluun vaan keskustelutapaan av:lla yleisesti.

Ja pidempään täällä käyneille vielä lisäkysymys: onko meno ollut aina samanlaista ilkeilyn suhteen vai onko mennyt vuosien varrella huonompaan suuntaan?

Vastaan oman henkilökohtaisen kokemukseni. Olen käynyt palstalla vuodesta 2002 kun odotin esikoistani. Silloin minusta tuntui että täältä voi kysyä mitä vaan ja joku tietää. Vaikka miten poistan punaviinin mokkatakista? Minne mennä Berliinissä? Miten tehdään kukkoa viinissä? Mikä auttaa vauvan vatsavaivoihin? Tunnin sisään joku vastasi.

Nykyään on aika vähän mitään oikeaa sisältöä, minun näkökulmasta, ja asiallisia vastauksia. Tämä ketju on ihan paras.

Täällä ei enää ole asiallista keskustelua. Tässä tulee se tyhmä kysymys:

miksi tältä palstalta poistetaan toisinaan aivan silmittömästi asiallisiakin aloituksia ja keskusteluja? Eikö voisi poistaa vain asiattomat viestit?

Sitten voi olla sivutolkulla jotain yhtä ja samaa otsikkoa, joka saa vähänkin asiallisemmasta keskustelusta kiinnostuneet 'vaihtamaan kanavaa'. Jostakin syystä sellaiset otsikot eivät poistu.

Ylläpitäjät haluavat varmaan nuorekasta ja pirtsakkaa keskustelua=helpompia uhreja mainostajille,  kuten muutama vuosi sitten marttapalstalla. Sinnepä jäivät keskenään muutamat pirtsakat. Täällä on  vielä sen verran enemmän keskustelua, että yhä uudelleen tulen vilkaisemaan, jos jotain mielenkiintoisia helmiä löytyisi. Tämä ketju on yksi sellainen.

Vierailija
3510/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kasvot näyttää pidemmiltä kuvissa, kuin peileissä?

Vierailija
3511/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että Wikipediaan ei aina kannata luottaa, mutta jos itse luette sitä, niin alatteko aina epäillä joka ikistä lausetta, joka sinne on kirjoitettu, jos ette jo tiedä, että se pitää paikkansa? Kun eihän sinnekään ole aina merkitty lähteitä ja osa tiedoista on vanhentunutta tai vahingossa väärää tai sitten joku laittaa tahallaan väärää tietoa.

Jos täytyy verrta wikipedia tietoja satunnaisen nettikirjoittajan tietoihin, niin wikipedia on todennäköisemmin oikeassa.

Varsinkin jos puhutaan ihan perustiedoista. Jos aihe on poliittisesti kuuma, niin sitten aihetta saattaa jotkut käydä muokkaamassa haluamakseen. Toki usein nuo sitten suljetaan niin, että kaikki ei saa muokata ko. artikkelia.

Vierailija
3512/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko menkat hyvä tekosyy syödä suklaata?

Ostatteko te aina suklaata kun menkat alkaa?

Mulla ainakin tekisi mieli..

Vierailija
3513/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vaippa vaihtaa, jos vauva vain pieraisee?

Vierailija
3514/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei ota tätä rasistisena kysymyksenä, koska sellaiseksi ei ole tarkoitettu, mutta askarruttanut mieltäni, eikä minulla ole muslimiystäviä keneltä kysyä. Eli: jos musliminaisen pitää käyttää huivia, mutta hän ei käytä sen kanssa "kaapumaista" asua vaan esim. normaaleja vaatteita, kuten tiukkoja farkkuja ja myös meikkaa, niin mitä väliä sillä huivilla sitten enää on? Eikö se, että korostaa naiseuttaan ja ehkä myös seksikkyttään meikeillä ja ihonmyötäisillä vaatteilla ole ristiriidassa sen päähuivin kanssa? Eli miksi sitten ei vain ota myös sitä pois? Jos vartalo on jo "esillä" ja kasvoja meikattu naisellisesti, niin ei siinä vaiheessa luulisi hiuksilla olevan enää väliä? 

Tämän kysymyksen ei ole tarkoitus loukata ketään, en vain oikeasti näe tuossa logiikkaa tai sitten tässä on jokin syvempi asia, joka minulta on jäänyt pimentoon.

Vierailija
3515/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis omasta mielestäni kyllä heitä on nykyäänkin, mutta kun kysyin kaveriltani tätä vähän aikaa sitten, hän sanoi, että he ovat korkeintaan 17-vuotiaita.

Vierailija
3516/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö vaippa vaihtaa, jos vauva vain pieraisee?

Ei tarvitse.

Vierailija
3517/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet vastaavat "mistä minä tiedän" kysymyksiin, joihin voisivat ihan hyvin tietää vastauksen?

Vierailija
3518/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri väittää, että tämän keskustelun aloittaja ei oikeasti asu Yhdysvalloissa ja sanoi, että sen tajuaa maalaisjärjellä, että tämä on valhetta. Mitä mieltä itse olette?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3002012/perheemme-asuu-amerikassa-kysyt…

Vierailija
3519/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi on paska maa ja kaikki on masentuneita?

Vierailija
3520/18363 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän jo kerran tehnyt niin että Medvedev oli välissä yhden kauden

On tehnyt ja mietinkin, voiko/ aikooko hän tehdä niin uudelleen? Käytännössä Putin oli vallassa silloinkin kun presidenttinä oli Medvedev, koska hän pystyi pääministerinä ohjailemaan maata mielensä mukaan. Eihän Medvedevillä mitään omia mielipiteitä edes ollut. Tällä taktiikalla Putin pystyy hallitsemaan Venäjää niin kauan kuin hänessä henki pihisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme