Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18363)
22v nainen kirjoitti:
Kuinka usein pikkuhousun suojia pitää käyttää? Voiko olla ilman?
Idea on että niitä käytetään, jos pääsee jotain eritteitä, joilta haluaa suojata pikkuhousunsa.
Jos vuotoa tms tulee niin vähän ettei esim tule läpi pikkuhoususta, riittää että on pikkuhousut ja vaihtaa ja heittää pyykkiin vain ne.
Jos on jotain vuotoa tai pientä virtsankarkailua, niin on päivän aikana helpompi vessassa käydessä vaihtaa välillä suoja kuin kuljetella monia pikkuhousuja ja vaihtaa niitä.
Jos on vain pientä tiputtelua tai karkailua, on kivampi pitää pikkuhousunsuojia jotka on aika pieniä ja huomaamattomia, kuin jotain varsinaista sidettä, joka on melkoinen vaippa housussa.
Jos siis mikään ei tule läpi tai tuoksu tai kastu, ei pikkuhousuja itseänsä tarvitse suojata. Puuvilla on ihan paras herkille paikoille, parempi kuin mitkään kemiallisesti käsitellyt suojat. Tarkoituskin on vaihtaa ne joka päivä puhtaisiin.
N-29 kirjoitti:
Miten sanoa nätisti miehelleni että haluan kyr*ää per*eeseen?
Sanot tämän niin kyllä se siitä lutviutuu, jos ei niin vaihda mies
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli tuosta anoreksia-asiasta kysymys mieleen. Anorektikko näkee itsensä lihavana, mutta miksi kuitenkin peittää itsensä väljiin vaatteisiin, jotta muut ei näkisi hänen olevan niin laiha? Tietävät olevansa laihoja, mutta silti mieli sanoo toista?
Kyllä. He tietävät olevansa laihoja, mutta eivät riittävän laihoja. He peittävät itsensä paksuihin vaatteisiin, jotta muut eivät puuttuisi asiaan ja estäisi heitä laihduttamasta.
Anorektikon mieli toimii pitkälti samaan tapaan kuin narkomaanilla. Heidän on saatava tavalla tai toisella päivittäinen annoksensa, eli siis syömättömyysannoksensa. He tietävät, että muut yrittävät estää sen, samoin kuin narkomaanin huumeiden käyttö pyritään estämään. Siksi se pyrkivät piilottamaan laihtumisensa muilta ja salaamaan syömättömyytensä. He tietävät myös, että syömättömyys vahingoittaa heitä, mutta syömisestä tuleva paha olo olisi liian suuri, samoin kuin narkomaanilla vierotusoireet. Siksi heidän on pakko jatkaa laihduttamista.
Näkeekö muut ihmiset saman Google-tilin eri tunnukset?
Eli jos on vaikka Youtubessa tai Bloggerissa monta tunnusta samalla Google-tilillä, niin voiko muut nähdä jostain, että tunnukset kuuluu samalle ihmiselle?
Miksi tällä keskustelupalstalla on niin paljon ilkeyttä ja haukkumista? Miksi hyvikset ei laita yhdessä urpoja ojennukseen? Ei siis liity tähän keskusteluun vaan keskustelutapaan av:lla yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö muut ihmiset saman Google-tilin eri tunnukset?
Eli jos on vaikka Youtubessa tai Bloggerissa monta tunnusta samalla Google-tilillä, niin voiko muut nähdä jostain, että tunnukset kuuluu samalle ihmiselle?
Palveluiden ylläpitäjät ainakin voivat nähdä. IP-osoitteesta näkee millä laitteella on netissä käyty eli sitä kautta ainakin pystyy selvittämään. Peruskäyttäjä näkee varmaan vain käyttäjänimen. Voi riippua asetuksista tililläsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oliiviöljy on terveellisempää kuin rypsiöljy?
Se ei olekaan. Rypsi on terveellisempää. Näin olen ravitsemusterapeutin luennolla.
Mistähän se käsitys sitten johtuu, että oliiviöljy olisi terveellisempää? (Onko terveellistä? -peukutusketjussa rypsiöljyllä on 217 ylänuolta ja 174 alanuolta, kun taas oliiviöljyllä on 344 ylänuolta ja vain 27 alanuolta.)
Hesarissa oli tänään maininta että rypsiöljy sisältää ainetta joka ainakin yhden tutkimuksen mukaan näytti olevan yhteydessä tulehduksellisiin suolistosairauksiin. Mutta kuten aiemmat sanoivat, näkemyksiä on monia. Jos on vatsavaivoja, ei haittaakaan ole kokeilla kumpi sopii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä keskustelupalstalla on niin paljon ilkeyttä ja haukkumista? Miksi hyvikset ei laita yhdessä urpoja ojennukseen? Ei siis liity tähän keskusteluun vaan keskustelutapaan av:lla yleisesti.
Ja pidempään täällä käyneille vielä lisäkysymys: onko meno ollut aina samanlaista ilkeilyn suhteen vai onko mennyt vuosien varrella huonompaan suuntaan?
Jos täyttää väärin veroilmoitukseen kotitalous vähennyksen voiko sen vielä korjata jotenki jos sen on lähettänyt jo?
Vierailija kirjoitti:
Jos täyttää väärin veroilmoitukseen kotitalous vähennyksen voiko sen vielä korjata jotenki jos sen on lähettänyt jo?
Voi, ole yhteydessä lähimpään verotoimistoon tai mene käymään siellä.
Miksi sanotaan "en toivo sitä pahimmille vihamiehillenikään"? Miksi ei toivo?
Siis ei mua hetkauttas yhtään jos jotain pahaa kävis mun koulukiusaajille. Ja koulukiusauksesta kuitenki on aikaa jo reilu 20 vuotta.
Yksew6 kirjoitti:
Siis ei mua hetkauttas yhtään jos jotain pahaa kävis mun koulukiusaajille. Ja koulukiusauksesta kuitenki on aikaa jo reilu 20 vuotta.
Sanonta tarkoittaa sitä, että pitää jotain asiaa niin hirveänä, että ei toivoisi sitä kenellekään, edes ilkeille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Yksew6 kirjoitti:
Sanonta tarkoittaa sitä, että pitää jotain asiaa niin hirveänä, että ei toivoisi sitä kenellekään, edes ilkeille ihmisille.
Aivan, ja samalla sanoja antaa ymmärtää olevansa laupea (hyväntahtoinen ihminen) eikä läpipaha. Hän siis pyrkii samalla asemoimaan itsensä paremmaksi ihmiseksi kun pahimmat vihollisensa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä tähän? Katkeruus? Huvittelu toisille kettuilemalla? Mikä muu voisi olla syynä?
Miksi ilkeät saavat enemmän valtaa täällä vaikka suurin osa on tavallisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä tähän? Katkeruus? Huvittelu toisille kettuilemalla? Mikä muu voisi olla syynä?
Miksi ilkeät saavat enemmän valtaa täällä vaikka suurin osa on tavallisia ihmisiä?
Osa ei ehkä uskalla puolustautua haukkujia vastaan. Vaikeneminen saa heidät jatkamaan. Eli hiljaiset hyväksyjät, avatkaa suunne kun näette ihmisten kohtelevan toisia huonosti palstalla! Osoittakaa se ainakin alapeukuilla.
Ai onneksi on tämmöinen ketju, minulla olisi määrättömän tyhmä kysymys.
Tämä on vaivannut siitä asti, kun kerran olin kaverin kanssa saunassa ja sanoin jotain että alkaa jo tulla hikeä. Kaveri sanoi, että tuohan on nyt tässä vaiheessa vasta saunan ilmasta tiivistynyttä kosteutta.
Ja nyt mietin, mistä koskaan saunassa tiedän, onko vesi ihollani hikeä vai tiivistynyttä kosteutta. Vai tiivistyykö kosteus ollenkaan näkyvästi saunojan iholle? Onko tämä asia, joka on kaikille muille ihan selvä? :D
Joku kysyi aiemmin silmämeikin poistosta. Silmämeikin poistoon on omat tuotteensa. Itse käytän vedenkestävän silmämeikinpoistoon Nivean Double efektejä make-Up removeria. Ja toki vesiliukoiselle silmämeikille on omat tuotteensa. :)
kirjoitti:
Ai onneksi on tämmöinen ketju, minulla olisi määrättömän tyhmä kysymys.
Tämä on vaivannut siitä asti, kun kerran olin kaverin kanssa saunassa ja sanoin jotain että alkaa jo tulla hikeä. Kaveri sanoi, että tuohan on nyt tässä vaiheessa vasta saunan ilmasta tiivistynyttä kosteutta.
Ja nyt mietin, mistä koskaan saunassa tiedän, onko vesi ihollani hikeä vai tiivistynyttä kosteutta. Vai tiivistyykö kosteus ollenkaan näkyvästi saunojan iholle? Onko tämä asia, joka on kaikille muille ihan selvä? :D
Maista sitä, jos on suolaista, niin sitten se on hikeä.
Myös jos menet ulos vilvoittelemaan, ja iholle nousee yhä edelleen pisaroita, niin se on hikoilua.
1) Kun on näöntarkastuksessa uusia laseja varten, niin voiko sieltä tulla tulokseksi väärä vahvuus? Tarkastuksen tuloshan riippuu lopulta vain siitä, mitä asiakas itse vastaa kysymyksiin. Mitä jos asiakas ei osaa arvioida jotain oikein (esim. kysymyksiin "kummalla näet paremmin?" tai "kumpi puoli näkyy selkeämmin?") tai näkö on tarkastuksen aikana vaihteleva väliaikaisten sumeuden tunteiden takia tms.
2) Mitä ikävää voi tapahtua, jos on väärä vahvuus laseissa monta vuotta?
3) Tottuuko väärän vahvuisiin laseihin kuitenkin? (Miten nopeasti?)