Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18363)
Jos tekee Lamminpään lumousta, johon kuuluu inkivääriä, onko inkiväärin oltava tuoretta vai kuivattua?
Onko normaalia, ettei meinaa helposti hahmottaa virkkeitä, joissa on useampia kuin yksi kieltosana, vaan pitää pysähtyä miettimään niiden merkitystä?
Esimerkiksi:
"En sanonut, että en käynyt siellä."
"Mikko ei halua, että Riina ei ota työtä vastaan."
"En usko, että en osaa olla olematta hiljaa."
"Tämä pinta ei ole läpinäkymätön."
"Tuija ei halua, että Seppo ei kerro hänelle, että ei tykkää ruoasta."
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellainen reagoiminen johtuu, että suuttuu ihmiselle, jolta ei saa enää palveluksia? Mikä logiikka on ajatella pahempana se ihminen, joka tekee palveluksia mutta lopettaa sen jossain vaiheessa, kuin se joka ei tee koskaan palveluksia?
Palveluksella viittaan asioihin kuten lasten vahtiminen, kyydin antaminen, ruoan ostaminen/tarjoaminen, rahan lainaaminen, siivoaminen toisen kotona tms.
Suuttuja on pitänyt palveluksia oikeutenaan ja etuinaan, jotka häneltä röyhkeästi riistetään. Suuttumisen tarkoitus lienee uhkaamalla saada kohde jälleen palaamaan siihen palvelevaan asemaan.
Suuttuminen sellaiselle joka ei ole palvellutkaan on turhaa, koska tähän ei alun perinkään ole valta-asemaa eikä oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisillä on sellaisen seksuaalisen eleen kuin pepulle läpsäisyn tarkoitus/viesti? Miksi se on nimenomaan "lyönti" eikä esim. kevyt taputus?
Ja entä kun siinä ei ole mitään seksuaalista (esim. äiti läpsäisee tytärtä takamukseen), mitä eleellä on tarkoitus silloin viestittää?
Molemmissa tapauksissa se on ele jolla osoitetaan omaa valtaa toiseen.
Seksin yhteydessä se voi olla kohteesta kiihottavaa, ensiksikin jos kiihottuu alistettuna olosta, toiseksi jos kiihottuu kivusta.
Onko normaalia että häpykarvat vaihtavat väriä? Ennen olleet siis tummia ja yhtäkkiä nyt osa onkin ihan vaaleita ja osa kaksivärisiä, ennen siis olleet vain tummia... en löytänyt mitään googlesta, voiko tämä liittyä johonkin sairauteen tms? Olen alle 30v nainen, ei lapsia tai raskaana.
Miksi Käypä hoidossa suositellaan migreenipotilaat B2, ubikinoni- ja magnesiumsitraattilisää?
Joka päivä, niin töissä kuin kotonakin, minulle suututaan ja osoitetaan mieltä, mikäli en käyttäydy juuri niin kuin kyseinen henkilö tahtoo. Kyse voi olla hyvinkin pienistä asioista.
Kysymys kuuluu, minkälainen ihminen herättää teissä tuollaisen halun rangaista mykkäkoululla ja synkällä mulkoilulla?
Yritän miettiä mikä luonteenpiirteeni on niin ikävä, että monet tekevät noin. Olenko niin pehmeä luonne, että minua yritetään manipuloida, vai olenko muuten vain niin ikävä ihminen. Itse on vaikea arvioida, kun en sano keljusti, enkä yritä olla hankala.
Uskaltaako mekon, jolle roiskahti käsisaippuaa, pestä siitä kohdasta? Mekon pesumerkinnän mukaan saisi pestä vain kemiallisessa pesussa ja tällä hetkellä ei ole varaa siihen.
Mitä tarkoittaa valmismauste? Jotain eri mausteiden sekoituksiako? Eli esim. yksinään pusseissa olevat jauhetut/rouhitut mausteet kuten inkivääri, paprika, valkosipuli, mustapippuri, oregano jne. eivät ole valmismausteita? Onko pizzamauste tai curry valmismauste?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako mekon, jolle roiskahti käsisaippuaa, pestä siitä kohdasta? Mekon pesumerkinnän mukaan saisi pestä vain kemiallisessa pesussa ja tällä hetkellä ei ole varaa siihen.
Tee niin, että laitat sen osan mekosta, jota et pese, roskapussiin ja pussi tiukasti kumilenkillä kiinni. Sitten peset tahrakohdan todella viileällä vedellä ettei kangas kutistu. Monet asetataattikankaat, esim. vaatteiden vuorikankaina käytettävät, kutistuvat herkästi ihan villapesussakin. Pese siis viileällä ja nopeasti. Anna kuivua kaikessa rauhassa huoneenlämmössä.
Saako lestat synnytysorgasmeja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi huomionhakuisuus ärsyttää ihmisiä?
Koska kyseinen ihminen pyrkii saamaan toisilta mahdollisimman paljon huomiota, luonnollisesti pääosin positiivista. Kun tämä ihminen saapuu paikalle, kaikkien pitäisi heti noteerata hänet ja alkaa ihailla häntä kritiikittömästi. Jos huomionhakuisella ei kuitenkaan ole yleisölleen mitään annettavaa, yleisö turhautuu häneen pian. Tällaisia ovat monet ns. turhat julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia, ettei meinaa helposti hahmottaa virkkeitä, joissa on useampia kuin yksi kieltosana, vaan pitää pysähtyä miettimään niiden merkitystä?
Esimerkiksi:
"En sanonut, että en käynyt siellä."
"Mikko ei halua, että Riina ei ota työtä vastaan."
"En usko, että en osaa olla olematta hiljaa."
"Tämä pinta ei ole läpinäkymätön."
"Tuija ei halua, että Seppo ei kerro hänelle, että ei tykkää ruoasta."
On normaalia, että ei hahmota. Nuo esimerkkilauseesi ovat kaikki enemmän tai vähemmän hankalia ja joutuu miettimään ihan ajatuksen kanssa, mitä niissä oikein sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseinen ihminen pyrkii saamaan toisilta mahdollisimman paljon huomiota, luonnollisesti pääosin positiivista. Kun tämä ihminen saapuu paikalle, kaikkien pitäisi heti noteerata hänet ja alkaa ihailla häntä kritiikittömästi. Jos huomionhakuisella ei kuitenkaan ole yleisölleen mitään annettavaa, yleisö turhautuu häneen pian. Tällaisia ovat monet ns. turhat julkkikset.
Ahaa, eli ongelma on siinä, että ihmisistä tuntuu, että huomionhakuinen ihminen vaatii heiltä jotain? Minulla on sama juttu, jos joku oikeassa elämässä "vaatii", että kuuntelen hänen tarinoitaan, vaikka keskityn johonkin muuhun, esim. keskustelemaan toisen ihmisen kanssa, mutta ns. turhat julkkikset ei ärsytä mua, koska ei tunnu että multa vaadittaisiin huomion antamista. Jos he ovat lehdessä, käännän vain sinua; jos telkkarissa, käännän vain kanavaa; jos netissä, siirryn vaan toiselle sivulle jne. Se ei ärsytä minua yhtään, jos joku julkkis haluaa huomiota, koska sitä on niin helppo olla antamatta ilman, että vaikuttaa itse epäkohteliaalta tms.
En näe mediassa juuri koskaan samantapaisia vartaloita kuin itselläni on, mutta vanhoissa maalauksissa yllättävän usein näen jotain tuttua oman kehoni kanssa.
Vasemmalla oleva: https://goo.gl/images/GkE2Bs
Toinen vasemmalta: https://goo.gl/images/cgx9BY
Miksi vanhoissa maalauksissa on usein tuontyyppisiä vartaloita, oliko niiden tarkoitus näyttää miellyttävältä, järkyttävältä/inhorealistiselta vai neutraalilta/todenmukaiselta?
Vastasivatko maalausten naisvartalot suunnilleen sitä, miltä naisvartalot yleensä oikeasti näyttivät? Ovatko niiden vartalot nykyään yhtä yleisiä kuin silloinkin, kun noita maalauksia tehtiin (mutta vaan "piilotettu" mediassa)?
Vierailija kirjoitti:
En näe mediassa juuri koskaan samantapaisia vartaloita kuin itselläni on, mutta vanhoissa maalauksissa yllättävän usein näen jotain tuttua oman kehoni kanssa.
Vasemmalla oleva: https://goo.gl/images/GkE2Bs
Toinen vasemmalta: https://goo.gl/images/cgx9BY
Miksi vanhoissa maalauksissa on usein tuontyyppisiä vartaloita, oliko niiden tarkoitus näyttää miellyttävältä, järkyttävältä/inhorealistiselta vai neutraalilta/todenmukaiselta?
Vastasivatko maalausten naisvartalot suunnilleen sitä, miltä naisvartalot yleensä oikeasti näyttivät? Ovatko niiden vartalot nykyään yhtä yleisiä kuin silloinkin, kun noita maalauksia tehtiin (mutta vaan "piilotettu" mediassa)?
Hyvä kysymys!
Yritin löytää sinulle vastauksen, mutta löysin vain tällaisen dokkarin, joka ei ainakaan juuri nyt ole netissä nähtävillä. Olen ymmärtänyt, että Rubens on maalannut ainakin omasta mielestään hyvin kauniita naisia. Kauneusihanteet vain muuttuvat, minkä vuoksi nykyihmisiä helposti inhottavat nämä maalaukset.
Onko Kingin hahmon nimessä "Ensio Tapani Sorsa" tarkoituksella sanaleikki "ensiota pani sorsa", vai onko se vain sattumaa?
Eikö mita häiritse jos hengitys haisee? Tuolla viilettää liian paljon ihmisiä, joiden lähellä ei voi olla tällainen herkkänenäinen... Se purkka/pastilli olisi aika helppo ja huomaavainen teko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli ongelma on siinä, että ihmisistä tuntuu, että huomionhakuinen ihminen vaatii heiltä jotain? Minulla on sama juttu, jos joku oikeassa elämässä "vaatii", että kuuntelen hänen tarinoitaan, vaikka keskityn johonkin muuhun, esim. keskustelemaan toisen ihmisen kanssa, mutta ns. turhat julkkikset ei ärsytä mua, koska ei tunnu että multa vaadittaisiin huomion antamista. Jos he ovat lehdessä, käännän vain sinua; jos telkkarissa, käännän vain kanavaa; jos netissä, siirryn vaan toiselle sivulle jne. Se ei ärsytä minua yhtään, jos joku julkkis haluaa huomiota, koska sitä on niin helppo olla antamatta ilman, että vaikuttaa itse epäkohteliaalta tms.
Jos sinua ei haittaa se, että lehdet pursuilevat tyrkkyjä tai telkkarikanavilla saa surffailla aikansa välttyäkseen näkemästä näiden turhakkeiden edesottamuksia. Toki livenä paljon rasittavampaa.
Mullakin on patteri suihkuhuoneen seinällä! Siinä on sellanen tanko yläreunassa, niin kuvittelin aina et siihen ois tarkotus laittaa pyyhe lämpenemään kun menee suihkuun? En oo käytännössä koskaan päässyt testaamaan kun ei se toimi..